Auteur Topic: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord  (gelezen 4709 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #20 Gepost op: 7-08-2020, 20:32:40 »
Maar dat pleit hem toch niet vrij, kan heel slim van hem als wolf zijn geweest om een makkelijk doel te maken voor zijn mede-wolven.
Voor de wolven zou het heel dom zijn om de lycantroop zich te laten openbaren, als de lycantroop stil blijft hebben de wolven kans dat de ziener eerder uit de kast komt als die Lyca als wolf heeft gezien en blijft er ook altijd twijfel bij wat de ziener ziet. Die heeft Robbie in mijn ogen geheel ontnomen, dus Robbie naar mijn mening zo goed als bewezen goed.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #21 Gepost op: 7-08-2020, 20:36:46 »
Dat is veel logischer inderdaad  :-X
Robbie is dus zo goed als goed.

Blijft de vraag wat gaan we doen met de inactieven, en wat gaan we stemmen?
« Laatst bewerkt op: 7-08-2020, 20:38:24 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #22 Gepost op: 7-08-2020, 20:38:17 »
We kunnen niemand vrijpleiten, maar momenteel staan ze ook bij mij op 'minder logisch als wolf'.

Dit heb ik precies ook. Uiteindelijk kwam Robbie wel met een goede opmerking aan, dus dat is teminste iets van een goede credit om te noteren. Ik geloof oprecht dat Robbie goed is en geen wolf.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #23 Gepost op: 7-08-2020, 20:39:04 »
Helemaal eens met Catshee en dus pleit dat Robbie vrij, en ook D*N die direct zijn plan steunde.

Zouden Brent en Chardo inactief zijn geworden omdat Lodewijk er zo snel uit lag? Dat ze er daarom geen zin meer in hadden? Dat maakt hen burgers en geen wolven. Op hen stemmen heeft dan geen zin, we moeten nu eindelijk eens een wolf pakken.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #24 Gepost op: 7-08-2020, 20:40:43 »
Och, wat zonde en ongelukkig dat Convans er op deze manier uit is gegaan. :( Ik vond hem intuïtief niet zo verdacht, want zijn bijdragen aan de discussie waren in mijn ogen wel nuttig. Maar toch ook wel begrijpelijk van Mitch, omdat het inderdaad een beetje gek was dat hij zijn stem liet staan.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #25 Gepost op: 7-08-2020, 20:43:29 »
Och jeetje, Convans was dus voor de verandering een keer gewoon een slecht spelende burger in plaats van een slecht spelende wolf


Misschien had je beter nog een ronde kunnen wachten met dat drankje gebruiken Mitch :P, je wist dat je niet dood ging als magiër. Maar hey, I don't blame you want ik ben het met je eens dat Convans veel wolventrekken vertoonde.

Ik ben niet voor inactievelingen eruit stemmen op dit punt. Ze gaan er vanzelf wel uit en op dit punt denk ik echt dat het allemaal burgers zijn. De wolven hadden nu toch wel hun mede-wolf opgetrommeld om actief te worden zou je zeggen. Lijkt mij een weggegooide kans om een wolf eruit te spelen in ieder geval.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #26 Gepost op: 7-08-2020, 20:46:08 »
Eens hoor Dennis. Ik twijfelde heel lang om te wachten, maar ik was vrij zeker van Convans als wolf.

Maar zoals elke editie ben ik een van de slechtste speurneuzen naar wolven... dus luister vooral niet naar mij! ::rofl::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #27 Gepost op: 7-08-2020, 20:48:52 »
Zouden Brent en Chardo inactief zijn geworden omdat Lodewijk er zo snel uit lag? Dat ze er daarom geen zin meer in hadden? Dat maakt hen burgers en geen wolven. Op hen stemmen heeft dan geen zin, we moeten nu eindelijk eens een wolf pakken.

Voor wat het is: Chardo was voor het laatst actief 2 dagen geleden, Molduck en Brent waren dit vandaag nog.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #28 Gepost op: 7-08-2020, 20:50:05 »
Laten we vooral hopen dat de afwezigen vandaag verschijnen. Ik wil nu ook een wolf eruit.

Krijg ik al mensen mee voor Vermoljoen? Hij doet helemaal niets dat verdacht is! Supergoede wolf.  ::jaja::


(Toch iemand moet chipies overtuigingskracht overnemen)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #29 Gepost op: 7-08-2020, 20:54:04 »
Ik zie er wel wat in om op Sanmol te gaan. Maar ik ben ook niet echt op dreef dit potje dus misschien toch maar niet :-[

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #30 Gepost op: 7-08-2020, 20:54:20 »
Laten we vooral hopen dat de afwezigen vandaag verschijnen. Ik wil nu ook een wolf eruit.

Krijg ik al mensen mee voor Vermoljoen? Hij doet helemaal niets dat verdacht is! Supergoede wolf.  ::jaja::


(Toch iemand moet chipies overtuigingskracht overnemen)
Vandaag Kaaasje, overmogen Vermoljoen? Kaaasje is een wolf IK WEET HET ZEKER!
Så hva gjør vi nå?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #31 Gepost op: 7-08-2020, 20:54:42 »
Ik ga vanavond of morgen mijn verdenkingen nog eens op een rij zetten en posten.

Disclaimer: Vaak heb ik het wel fout...

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #32 Gepost op: 7-08-2020, 20:58:48 »
Sorry jongens, ik had een vrij drukke periode, maar vanaf vandaag heb ik een weekje vakantie

::love::

Ik zal me proberen in te lezen!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #33 Gepost op: 7-08-2020, 20:59:43 »
Ja, de foeilelijke pikachu is weer terug!  ::zwaai::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #34 Gepost op: 7-08-2020, 21:00:05 »
Sorry jongens, ik had een vrij drukke periode, maar vanaf vandaag heb ik een weekje vakantie

::love::

Ik zal me proberen in te lezen!

Zoek even hints aub! ::rofl::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #35 Gepost op: 7-08-2020, 21:00:17 »
Ja, de foeilelijke pikachu is weer terug!  ::zwaai::
Met dank aan Michael90!

Zoek even hints aub! ::rofl::
Focus doet niet mee dus die kan me niks influisteren!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #36 Gepost op: 7-08-2020, 21:00:37 »
Ik zie er wel wat in om op Sanmol te gaan. Maar ik ben ook niet echt op dreef dit potje dus misschien toch maar niet :-[

Ik zou het niet doen meid, want ik ben echt geen weerwolf.



Ja, de foeilelijke pikachu is weer terug!  ::zwaai::

Oohh guurlllll ...

« Laatst bewerkt op: 7-08-2020, 21:02:35 door Sanmol »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #37 Gepost op: 7-08-2020, 21:02:50 »
Krijg ik al mensen mee voor Vermoljoen? Hij doet helemaal niets dat verdacht is! Supergoede wolf.  ::jaja::

Ik durf wel mee te gaan in Vermoljoen, weet wel in het geheugen van iedereen te blijven, ondanks zijn weinige posts. maar voegt niet veel toe aan het gesprek.

Hij doet zelfs stemmen op iemand voor verkeerde rede, kan zijn omdat hij eroverheen had gelezen, maar dat was in de hele spacy vs. KD discussie (als ik het goed heb...  :-X), dus kan er makkelijk een stem doorheen glippen zonder dat het echt opvalt.

Vandaag Kaaasje, overmogen Vermoljoen? Kaaasje is een wolf IK WEET HET ZEKER!
Kaaasje vind ik ook nog steeds moeilijk te peilen zegt ook heel veel, maar met weinig inhoud, stuurt hiermee ook voor een deel de groep.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #38 Gepost op: 7-08-2020, 21:08:30 »
Vermoljoen is inderdaad verdacht stil dit potje, hij stijgt op mijn verdachtenlijstje. Sanmol daalt een beetje, Daisy staat er ook nog steeds op. Kaaasje, zou ook kunnen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 4 - De Dubbele Moord
« Reactie #39 Gepost op: 7-08-2020, 21:09:31 »
Sanmol zou ik absoluut niet op gaan stemmen. Zo opvallend doen heeft al vaak geleid tot eliminatie. En dat gaan we niet nog eens doen!

Eerst Spacy, toen al bijna Mitchkox (en nu Convans). Meta denken kan, maar resulteert eigenlijk altijd in hetzelfde resultaat.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?