Poll

Alleen stemmen als je meedoet en leeft!

LuchtManiak tegen Lucy
0 (0%)
Ricardo tegen MollenvangR-Art
0 (0%)
Convans tegen michael90
7 (70%)
Chardo tegen D*N
3 (30%)

Totaal aantal stemmen: 10

Auteur Topic: [P] Dag 2 - De reis naar Brock  (gelezen 12647 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #20 Gepost op: 5-10-2020, 23:34:37 »
Zouden er hints in de verhaaltjes zitten?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #21 Gepost op: 5-10-2020, 23:37:17 »
Zouden er hints in de verhaaltjes zitten?

Ik denk het niet.

Maar wat denk je van het zienerplan? Is dit niet een goed moment dat de ziener zich even bekend wil maken? Dus ik doe een oproep naar de ziener om dit te doen  ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #22 Gepost op: 5-10-2020, 23:37:41 »



zuurpruim
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #23 Gepost op: 5-10-2020, 23:42:10 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kunnen we anders niet nog wat met de stemmen? Stem 8 en 9 vind ik wel echt wolvenstemmen in het geval Lucy aan de slechte kant zou staan

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #24 Gepost op: 5-10-2020, 23:42:28 »
Monkeysuncle die vermoord is, zat hij misschien al op een goed spoor?

Het lijkt me een goed plan om onze Poké-experts Chardo, D*N en MV (en eventueel anderen) los te laten op het advies van Brock.
De meest betrouwbare Pokémon leven bij rotsen, hoe verder ze daar vandaan zijn. Hoe slechter ze zijn’.

Moeten we kijken naar de zwaktes van de Pokémon soorten om te weten welke slechteriken er in de game zijn? Alleen zijn Meowth en Persian zwak tegeb Fighting en Weezing en Arbok tegen ground. Ground zit op zich nog een beetje in de buurt van Rock. Stenen/Grond. Mighthyena is zwak tegen Bug en Fairy. 

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #25 Gepost op: 5-10-2020, 23:44:47 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kunnen we anders niet nog wat met de stemmen? Stem 8 en 9 vind ik wel echt wolvenstemmen in het geval Lucy aan de slechte kant zou staan

Ook erg verdacht dat D*N een stem gekregen heeft zonder dat er iemand op hem gestemd heeft.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #26 Gepost op: 5-10-2020, 23:48:08 »
Ook erg verdacht dat D*N een stem gekregen heeft zonder dat er iemand op hem gestemd heeft.
uhm...

Spacy was geswitched naar D*N :P kijk maar:

DRenziboy, terug in je pokébal! Ik verander naar: D*N!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #27 Gepost op: 5-10-2020, 23:49:32 »
Ook erg verdacht dat D*N een stem gekregen heeft zonder dat er iemand op hem gestemd heeft.
Spacy had zijn stem aangepast op mij.

Overigens Michael ik snap wat je bedoelt, maar ik was de eerste die Drenziboy noemde als verdachte en toen stemde Luchtmaniak opeens net voor mij op Drenziboy (letterlijk een paar minuten). Ik vind dit zelf verdachter omdat hij hier gewoon op mijn plan aan het meevaren was, waarvan we weten dat het uiteindelijk een slecht idee was ;D. Dat vind ik persoonlijk veel verdachter.

De meest betrouwbare Pokémon leven bij rotsen, hoe verder ze daar vandaan zijn. Hoe slechter ze zijn’.

Moeten we kijken naar de zwaktes van de Pokémon soorten om te weten welke slechteriken er in de game zijn? Alleen zijn Meowth en Persian zwak tegeb Fighting en Weezing en Arbok tegen ground. Ground zit op zich nog een beetje in de buurt van Rock. Stenen/Grond. Mighthyena is zwak tegen Bug en Fairy. 
Als de slechte pokémon nou gewoon even zeggen welk type ze zijn hč ::). Hier hebben we helemaal niets aan. Ik denk dat we eerder moeten denken in dingen als Brock is gymleader 1 dus wie staat er het verst van nummer 1 af of Brock - rots/rock is B, wie staat er het verste van de letter B af?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #28 Gepost op: 5-10-2020, 23:50:44 »
Nogmaals hier zoals in de bar eerder aangegeven:

Kleine aanpassing. Ik was de veranderde stem van SpacyColours vergeten toe te voegen. Nu lijkt het alsof DRenziboy 4 stemmen had, maar dat was niet zo.

Stemmen in volgorde:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #29 Gepost op: 6-10-2020, 00:03:54 »
Er komt geen reactie op het zienerplan, dan ga ik het maar gewoon uitvoeren anders verliezen we nog een extra dag.

Hier spreekt Alakazam! Dit gaat helemaal de slechte kant op en aangezien de wolven bestaan uit enkele ervaren spelers, zie ik mij genoodzaakt om in te grijpen. Ook al omdat de wolvenleider de jacht op mij geopend heeft.

Dus wat is het plan? Zorgen dat Michael en ik de battle spelen en Michael moet mij dan laten winnen, zo overleef ik een extra dagje en kan ik jullie een extra naam geven.

Waar heb ik mij de afgelopen 2 dagen mee bezig gehouden? Ik heb 2 personen bekeken.
Spacy en D*N. En ja hoor, ik had meteen de wolvenleider te pakken, D*N speelt een dubbelrol. Hij probeert iedereen van de essentie af te leiden, maar hij is dus door en door slecht! Hierdoor is Michael meteen ook minder verdacht aangezien hij D*N verdacht noemde in zijn vorige post.

Spacy zijn rol wil ik nog even voor mij houden aangezien dit nog waardevolle informatie kan opleveren in volgende discussies ;)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #30 Gepost op: 6-10-2020, 00:10:36 »

Davilex ::love::

@Convans: Goed werk! Gelukkig had ik al mijn stem uitgebracht op jou vs Michael, want jullie leken me wel betrouwbaar.

En mijn gevoel bij D*N klopte dus. Er staan op dit moment al twee stemmen op D*N vs Chardo. Van wie zijn die?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #31 Gepost op: 6-10-2020, 00:11:27 »
Maar ik laat nooit iemand zomaar winnen  ::ohno::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #32 Gepost op: 6-10-2020, 00:13:18 »
D*N, wat is jouw antwoord op Alakazam? ;) overigens lijkt me Spacy, waarvan Convans de rol nog voor zich wil houden, dan ook bij de goede te horen aangezien hij stemde op D*N.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #33 Gepost op: 6-10-2020, 00:15:10 »
Ondertussen staan er al 3 stemmen op Chardo vs D*N... Ik hoop dat dit gewoon de 3 wolven waren.

STEM NIET OP DE BATTLE TUSSEN D*N EN CHARDO, D*N IS EEN BEVESTIGDE WOLF
« Laatst bewerkt op: 6-10-2020, 00:16:43 door Convans »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #34 Gepost op: 6-10-2020, 00:16:15 »
Leuk idee wel hoor om mij te testen, maar ik ben geen wolf en hier klopt helemaal niets van ::ohno::

Convans, you are on my list!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #35 Gepost op: 6-10-2020, 00:18:11 »
Stem niet op Convans en Michael90 want Convans is een wolf!



Mijn letters zijn groter  ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #36 Gepost op: 6-10-2020, 00:22:00 »
Wat zegt dit over Chardo? Aangezien hij D*N heel erg in bescherming leek te nemen en D*N op hem stemde om burgemeester te worden. Maar zouden ze het zo obvious spelen?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #37 Gepost op: 6-10-2020, 00:22:50 »
Wat zegt dit over Chardo? Aangezien hij D*N heel erg in bescherming leek te nemen en D*N op hem stemde om burgemeester te worden. Maar zouden ze het zo obvious spelen?

Ik wilde Chardo nog even uitdagen om te zien hoe hij reageerde, maar toen er al 2 stemmen stonden op Chardo vs D*N, moest ik wel iets sneller handelen dan gehoopt

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #38 Gepost op: 6-10-2020, 05:09:01 »
Nou Ricardo is dus de tweede wolf. Die maakt er 3-4 van in het voordeel van D*N en Chardo ::ok::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] Dag 2 - De reis naar Brock
« Reactie #39 Gepost op: 6-10-2020, 07:21:37 »
Overigens Michael ik snap wat je bedoelt, maar ik was de eerste die Drenziboy noemde als verdachte en toen stemde Luchtmaniak opeens net voor mij op Drenziboy (letterlijk een paar minuten). Ik vind dit zelf verdachter omdat hij hier gewoon op mijn plan aan het meevaren was, waarvan we weten dat het uiteindelijk een slecht idee was ;D.

Geef je hier niet gewoon toe dat jij het was die het slechte plan bedacht heeft? Ik had geen tijd meer om te wachten met stemmen aangezien ik offline ging, en de gedachte om op een relatief inactief lid te stemmen leek mij op dat moment logisch.

Nou Ricardo is dus de tweede wolf. Die maakt er 3-4 van in het voordeel van D*N en Chardo ::ok::

Waar kunnen we dat zien? Als we weten wie op de battle tussen Chardo en D*N hebben gestemd weten we dan toch wie de wolven zijn?

Overigens zou het wel echt heel zuur zijn als dit een plan van Convans en Spacy is om de aandacht van hen af te krijgen als wolven....