Auteur Topic: [D] Dag 2 - Pretty when I die  (gelezen 14980 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #40 Gepost op: 28-11-2020, 21:51:42 »
Sanmol hengelt in het stemtopic naar stemmen. Zou het kunnen dat ze Britney is?  ::vergroot::

Van belgs lijstje vind ik vooral Ricardo verdacht, die is normaal heel actief namelijk. Heb je hier een verklaring voor Ricardo?

Overigens vind ik dat we belg ook niet uit moeten sluiten. Deze goede theorie kan natuurlijk ook een manier zijn om zichzelf onverdacht te maken. Ook hij zat immers in de verdachte Carrey-groep.

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #41 Gepost op: 28-11-2020, 21:54:45 »
Door deze actie denk ik juist dat Sanmol geen wolf is. En ik vind ricardo ook heel raar doen.
chipsverslaafde <3

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #42 Gepost op: 28-11-2020, 21:59:17 »
Ik heb op Billie gestemd

Als Convans de waarheid spreekt is nu ook groep 'Billie' met 5 stemmen een interessante groep geworden.

EDIT Onterecht vraagteken verwijderd  ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 28-11-2020, 22:08:20 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #43 Gepost op: 28-11-2020, 22:05:21 »
???

Als Convans de waarheid spreekt is nu ook groep 'Billie' met 5 stemmen een interessante groep geworden.

Groep A: stemt op Ariana Grande
1. monkeysuncle
2. Mitchkox
3. Miek1999
4. Robbie
5. Molfreak

Groep B: stemt op Billie Eilish
6. Hillo
7. Convans
8. FrankLapidus
9. Sanmol
10. Vermoljoen

Groep C: stemt op Rihanna
11. Mrchipie
12. Molduck
13. DRenziboy
14. Bjorrn
16. Daisy

Groep D: stemt op Maria Carey
17. Jacco
18. HIDM
19. LuchtManiak
20. Hautoa
21. belg

Groep E: stemt op Marina & Diamonds
22. Ricardo
23. SpacyColours
24. Ycaris
25. Brtdm
26. michael90

Groep F: stemt op Taylor Swift
15. Lucy

Ik heb dit gewoon gevolgd. Waarom de vraagtekens? Ik had dit toch meteen aangegeven?
« Laatst bewerkt op: 28-11-2020, 22:07:02 door Convans »

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #44 Gepost op: 28-11-2020, 22:07:25 »
Ja klopt, ik had je in m'n hoofd eerst in groepje Ariana zitten. Vandaar dat ik even in de war was. Nu ook aangepast in mijn eerdere post.
My fall will be for you

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #45 Gepost op: 28-11-2020, 22:24:50 »
Misschien deze tweet van Ellen die ons kan helpen met de 378-hint?

https://mobile.twitter.com/TheEllenShow/status/1330205132181676044

Of deze pagina van Porsche over Rihanna in Issue 378?  ;D
https://www.porsche.com/netherlands/nl/aboutporsche/christophorusmagazine/archive/378/


Verder kan ik niks vinden.
« Laatst bewerkt op: 28-11-2020, 22:33:29 door FrankLapidus »
Frankje Lapi

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #46 Gepost op: 28-11-2020, 22:43:42 »
Bjorn is een wolf, dat heeft hij zelf al gezegd tegen Miek, Molduck, Lucy en mij ;D ::jaja::
belg die denkt dat hij onze messias is en nu iedereen noemt die niet zonder discussie meegaat in zijn gatenkaas van een plan verdenk ik ook!

Wie me verder opviel:
- HIDM die wil aansluiten bij het plan maar pas om 19u30 definitief kan kiezen (afhankelijk van de groep), een halfuur later de looier op het idee brengt om het plan niet te volgen, om zich vervolgens definitief aan te sluiten bij het plan wanneer blijkt dat er al meerderen hebben toegezegd
Omdat het plan dus geen zin had als niet iedereen meedeed. Later inderdaad maar gewoon gedaan omdat ik 19:30 uur niet meer ging redden en dan hadden jullie er nog iets aan als het doorging. En als Billie die loophole zelf niet kon bedenken verdient ze haar vermoedelijk gemakkelijke overwinning niet. Kortom, ik ontken iedere vorm van kwade intenties! Ik ben dula peep ::jaja::

Sanmol is in ieder geval geen Billie lijkt me.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #47 Gepost op: 28-11-2020, 23:08:56 »
 ::)

Dus. Bjorrn stemmen en als het niet blijkt te kloppen volgende keer HIDM eruit?
...if one only remembers to turn on the light.

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #48 Gepost op: 28-11-2020, 23:17:21 »
Maar alleen de wolven zouden niet meewillen werken, dus dan zitten ze niet bij hun. Hidm vind ik ook raar doen door deze uitspraak.
« Laatst bewerkt op: 28-11-2020, 23:19:07 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #49 Gepost op: 28-11-2020, 23:33:37 »
Waarom zouden wolven niet willen meewerken?
Stemmen konden ze toch niet, dus zeggen het plan te volgen is makkelijk genoeg. In het ergste geval kunnen we aangeven dat er een wolf zit in groep X en Y. Maar dat is puur statistisch ook wel aannemelijk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #50 Gepost op: 28-11-2020, 23:57:55 »
Ik zie dat ik weer wordt verdacht door 2 mannen ::bravo::. Ik heb het hele plan vorige dag niet gelezen en ik heb dus niet gestemd volgens het plan. Ik heb op de echte queen gestemd, Mariah ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::. Ik was gisteren nogal druk met mijn school en andere randzaken. Dat belg mij verdacht vind is voor mij geen verrassing. Wel bijzonder dat Marina wint terwijl er nu 6 mensen groen moeten staan op Mariah.
Så hva gjør vi nå?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #51 Gepost op: 29-11-2020, 00:00:07 »
Waarom stemt Sanmol op hunzelf?

Heb ik iets gemist? Of zijn hun Billie? ::oink::

Btw vind ik Ricardo voor het eerst ooit niet verdacht! Ik denk persoonlijk dat Ricardo zijn burgerspel speelt en na die vele spelen gaat mijn radar deze keer niet af.

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #52 Gepost op: 29-11-2020, 00:13:08 »
Er is wat met sanmol dus daarom stemde hen op zichzelf. Maar ik denk dat billie anders gaat doen. en niet random opzichzelf stemmen. Denk daarom ook dan sanmol gen wolf is.
chipsverslaafde <3

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #53 Gepost op: 29-11-2020, 00:15:56 »
Er is wat met sanmol dus daarom stemde hen op zichzelf. Maar ik denk dat billie anders gaat doen. en niet random opzichzelf stemmen. Denk daarom ook dan sanmol gen wolf is.

Ik zou dit ook een hele rare move voor een wolf vinden, dus mij lijkt dit meer een actie voor een neutrale of goede rol.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #54 Gepost op: 29-11-2020, 00:33:50 »
Ik heb op de echte queen gestemd, Mariah

Nu wordt het wel iets interessanter. Het zou dan 5 tegen 6 moeten zijn in het voordeel van Mariah. En in de verwachting dat Robbie op Marina heeft gestemd, zoals zijn eerste bericht.

Ricardo wolf of niet, maakt dan weinig uit. Het lijkt me nu wel redelijk zeker dat er in groep D een wolf meer zit, dan in groep E. Maar daar hebben we vooral later iets aan denk ik.

Al zou ik graag nog weten wat Bjorrn heeft gestemd.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #55 Gepost op: 29-11-2020, 00:35:02 »
Maar 5 wolven kunnen nu zeggen wat ze willen om dit de verkeerde kant op te sturen he?
...if one only remembers to turn on the light.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #56 Gepost op: 29-11-2020, 00:40:49 »
Maar 5 wolven kunnen nu zeggen wat ze willen om dit de verkeerde kant op te sturen he?

Ja we moeten sowieso rekening houden dat niet iedereen de waarheid spreekt. Maar als alle goede mensen mee hebben gedaan en niet liegen, dan hebben we waardevolle informatie!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #57 Gepost op: 29-11-2020, 01:16:04 »
En naarmate er meer mensen gelunched en gelynched zijn, weten  we beter wie er zeer waarschijnljk de waarheid hebben gesproken en kunnen we dus betere conclusies trekken! Ik blijf er bij dat dit best een briljant plan was. In ieder geval beter dan het voor de hand liggende loten.

Ik vind zelf Molfreak Arno en Brtdm het meest verdacht met al hun tegengestribbel en bedenkingen. Natuurlijk was het plan niet waterdicht. maar beter iets dan niets.
Ook FrankLapidus is enigzins verdacht met zijn poging om op andere nummers te stemmen. Maar het kan ook gewoon gedrag van een wantrouwige goede diva zijn.

Er is wat met sanmol dus daarom stemde hen op zichzelf. Maar ik denk dat billie anders gaat doen. en niet random opzichzelf stemmen. Denk daarom ook dan sanmol gen wolf is.
Sanmol doet inderdaad héél raar, maar is hij/zij een meervoudspersoon? In geval van een gespleten persoonlijkheid snap ik dit rare gedrag dan wel weer. En ik sluit Billy Eilish zeker ook niet uit.

Wat de hint betreft: hier kom ik op uit als ik zoek op diva 378 krijg ik dit:

Iemand die te linken is aan roze en/ofwollig en/of zijde-achtig?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #58 Gepost op: 29-11-2020, 01:22:22 »
Sanmol doet inderdaad héél raar, maar is hij/zij een meervoudspersoon? In geval van een gespleten persoonlijkheid snap ik dit rare gedrag dan wel weer. En ik sluit Billy Eilish zeker ook niet uit.
Sanmol identificeert  zich als non binair en wilt zo aangesproken worden dus vandaar. dus deze reactie is niet echt heel netjes  :)
chipsverslaafde <3

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #59 Gepost op: 29-11-2020, 01:29:36 »
Met die mogelijkheid had ik even geen rekening gehouden. Dacht dat hier ofwel krom Nederlands werd gebezigd ofwel dat het om twee personen ging. Mjin excuses als ik hiermee iemand gekwetst heb.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?