Auteur Topic: [D] Dag 2 - Pretty when I die  (gelezen 15223 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #100 Gepost op: 29-11-2020, 14:59:40 »
We weten van niemand dat die de waarheid spreekt

En nogmaals over sanmol, die voelde zich naar gister en stemde daarom opzichzelf en dat doe je niet ook als wolf. Dus sanmol is voor mij save Ik vind Ricardo, Hidm en brtdm verdacht.
chipsverslaafde <3

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #101 Gepost op: 29-11-2020, 15:02:14 »
::jaja::

Maar we weten niet of Lucy de waarheid spreekt, dat is het ding een beetje  ;D
Dat is dan maar een risico dat we moeten nemen. En mocht Lucy een wolf zijn, dan is er natuurlijk ook nog de ziener die dit kan aangeven (maar wacht daar nog even mee, want dit is denk ik te vroeg).

Volgens mij heeft Sanmol gewoon op zichzelf gestemd omdat hij de hint naar San Marino zag en dacht dat het gedaan was voor hem als wolf, en aangezien dat ook gewoon voor mij de sterkste hint is ga ik op hem stemmen.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #102 Gepost op: 29-11-2020, 15:02:36 »
We weten van niemand dat die de waarheid spreekt

En nogmaals over sanmol, die voelde zich naar gister en stemde daarom opzichzelf en dat doe je niet ook als wolf. Dus sanmol is voor mij save Ik vind Ricardo, Hidm en brtdm verdacht.

Waarom doe je dat niet als wolf? Ik ga daarom Sanmol niet extra verdacht vinden, maar zeker niet extra onverdacht ook.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #103 Gepost op: 29-11-2020, 15:14:52 »
Volgens mij heeft Sanmol gewoon op zichzelf gestemd omdat hij de hint naar San Marino zag en dacht dat het gedaan was voor hem als wolf, en aangezien dat ook gewoon voor mij de sterkste hint is ga ik op hem stemmen.
Lees je mn bericht wel haha, Sanmol voelt zich naar en wilde niet meer spelen. En dus heeft ze opzich zelf gestemd
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #104 Gepost op: 29-11-2020, 15:21:56 »
Lees je mn bericht wel haha, Sanmol voelt zich naar en wilde niet meer spelen. En dus heeft ze opzich zelf gestemd

Ja en waarom doet een wolf dat niet?

Geen reden voor mij.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #105 Gepost op: 29-11-2020, 15:24:14 »
Ok even dat ik het snap:

6 mensen beweren op Mariah te hebben gestemd
6 mensen beweren op Billie te hebben gestemd (mits Bjorn klopt)
5 mensen hebben op Marina gestemd (mits Robbie klopt)
4 mensen hebben op Rihanna gestemd
3 mensen hebben op Ariana gestemd
1 iemand heeft op Taylor gestemd
1 iemand heeft op Lana gestemd

26 stemmen waarvan 21 'echt'

Ben het met Belg eens dat 4444 de enige optie is. En dat zoals het boven lijkt 2 wolven in team Billie en Mariah zitten en 1 in team Marina.

Grappig hoe dat ineens heel veel mensen vrij pleit, maar we moeten er wel vanuit gaan dat de niet-wolven de waarheid spreken.

Stel Robbie heeft niet Marina gestemd maar iets anders. Rihanna? Dat kan ook nog net. Ariana lijkt onwaarschijnlijk, dan had hij het wel gemeld denk ik

Bjorrrrrrrrrrn we hebben je keuze nodig!!
My fall will be for you

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #106 Gepost op: 29-11-2020, 15:25:26 »
Ik ga ook voor Sanmol. Ik denk dat haar idee was om ons te laten denken dat ze bijvoorbeeld Billie is, en dat we daardoor juist niet op Sanmol gaan stemmen.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #107 Gepost op: 29-11-2020, 15:31:23 »
Ja en waarom doet een wolf dat niet?

Geen reden voor mij.
^^

En trouwens: hoezo voelde Sanmol zich naar? Heb ik dat ergens gemist?
« Laatst bewerkt op: 29-11-2020, 15:35:12 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #108 Gepost op: 29-11-2020, 15:50:57 »
Met alle respect, maar ik vind het altijd een beetje lastig wanneer dat soort argumenten in het spel gaan komen. We hebben allemaal wel eens een kutdag, maar het probleem is dat dit ook heel vaak als wolven als excuus wordt gebruikt (wat ik overigens ook een beetje flauw vind).

Trouwens, Daisy, waarom ben jij naar Vermoljoen geswitcht? Of heb ik dat gemist?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #109 Gepost op: 29-11-2020, 16:00:25 »
En nogmaals over sanmol, die voelde zich naar gister en stemde daarom op zichzelf.

Even een update vanuit mijn perspectief. Mrchipie spreekt hier 100 procent de waarheid. Gisteren ging ik even ''out'' en naar een hele donkere plek in mijn hoofd. Ik zit niet lekker in mijn vel, en gisteren was ik er even helemaal klaar mee. Ik heb duidelijk een break nodig. Ik heb daarom op mijzelf gestemd, want het maakte mij niet uit alsof ik er nou in of uit bleef. Mrchipie was bezorgd over mij en contacteerde mij op Instagram om te vragen hoe het met mij ging. Dat vind ik trouwens heel lief van hem en waardeer ik ook echt ::hug::. Ik heb ook met D*N gesproken en hij adviseerde mij om in het spel te blijven. Wat mij betreft heeft iedereen het recht om op mij te stemmen en het maakt mij het ook niet uit als je dat doet. Ik laat mijn eigen stem gewoon staan, maar daar zullen de wolven vast hun voordeel uithalen. Mocht ik gaan kijk dan vooral naar die mensen zou ik zeggen.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #110 Gepost op: 29-11-2020, 16:02:47 »
Daisy is niet de enige die opeens mij verdacht vind. Ik heb het altijd verdacht gevonden als anderen zonder iets te zeggen ook meegingen in iemand zijn verdenkingen, en dan al zeker als die verdenkingen niet zo sterk zijn. (Los van het feit dag het hier over mij gaat. Als jullie op mij stemmen, oké dan)

Veel beterschap, Sanmol!  ::hug::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #111 Gepost op: 29-11-2020, 16:04:21 »
De kans op gelijkspel lijkt me vrij groot als er random gestemd zou worden ook, dus ik vind Vermoljoen die enorm aan het pushen was om burgemeester te worden nog steeds verdacht  ::jaja::

Ik vind dit een vrij zwakke redenatie, zou een weerwolf zich zó in de spotlights zetten op moment 1? Juist in een grote groep als deze wil je denk ik lekker meerijden een aantal beurten om het deelnemersveld in te dunnen. Wellicht wordt er dan vanzelf een keer een wolf burgemeester.

Oftewel: ik zie nog niet echt een wolf in Vermoljoen. Weliswaar zat hij in de Billie-groep, maar daar zat jij ook in. Oftewel: vooralsnog ben jij voor mij net zo verdacht.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #112 Gepost op: 29-11-2020, 16:06:15 »
Ik ga niet op Sanmol stemmen, maar ik sluit Sanmol ook niet uit. Ik vond het gewoon opvallend dat Chip meteen zei: Sanmol is geen wolf.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #113 Gepost op: 29-11-2020, 16:07:08 »
Ik heb op Vermoljoen gestemd omdat hij in een groepje zit waar zeker een wolf in zit en er al stemmen op hem stonden

PS Ik vind Frank inderdaad ook heel verdacht maar er was niemand die dat zei dus ik deed eerst maar Vermoljoen stemmen ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #114 Gepost op: 29-11-2020, 16:08:55 »
Ik blijf bij ricardo voor nu Hij gaat random op mij
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #115 Gepost op: 29-11-2020, 16:10:09 »
Ik ga niet op Sanmol stemmen, maar ik sluit Sanmol ook niet uit. Ik vond het gewoon opvallend dat Chip meteen zei: Sanmol is geen wolf.


Dat kunnen we inderdaad nog niet uitsluiten, maar ik ben er wel van overtuigd dat de zelfstem geen speltactische zet was.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #116 Gepost op: 29-11-2020, 16:10:27 »
In other news.

Knuffel voor Sanmol!

Ik vind het jammer dat hen zich niet goed voelen, en ik wilde even aangeven dat de pronouns HEN/HUN zijn (en ja daar hoort dan een meervoud bij). Maar dus niet ‘zij heeft’ of ‘zij hebben’. Ik denk dat niet iedereen zich hiervan bewust was, dus bij dezen. Misschien helpt dat een klein beetje in het beter voelen ::hug::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #117 Gepost op: 29-11-2020, 16:17:01 »
Beterschap Sanmol ::hug::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #118 Gepost op: 29-11-2020, 16:20:10 »
::hug::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #119 Gepost op: 29-11-2020, 16:20:33 »
Even een update vanuit mijn perspectief. Mrchipie spreekt hier 100 procent de waarheid. Gisteren ging ik even ''out'' en naar een hele donkere plek in mijn hoofd. Ik zit niet lekker in mijn vel, en gisteren was ik er even helemaal klaar mee. Ik heb duidelijk een break nodig. Ik heb daarom op mijzelf gestemd, want het maakte mij niet uit alsof ik er nou in of uit bleef. Mrchipie was bezorgd over mij en contacteerde mij op Instagram om te vragen hoe het met mij ging. Dat vind ik trouwens heel lief van hem en waardeer ik ook echt ::hug::. Ik heb ook met D*N gesproken en hij adviseerde mij om in het spel te blijven. Wat mij betreft heeft iedereen het recht om op mij te stemmen en het maakt mij het ook niet uit als je dat doet. Ik laat mijn eigen stem gewoon staan, maar daar zullen de wolven vast hun voordeel uithalen. Mocht ik gaan kijk dan vooral naar die mensen zou ik zeggen.
Moedig dat je dit deelt Sanmol. Zo'n spelletje is in het grote geheel natuurlijk niet belangrijk. Ik heb alleen op je gestemd omdat ik denk dat dat voor iedereen beter is. Dan kun jij rustig die break nemen die je nodig hebt en beter worden, en dan kunnen wij door met het spel. Ik hoop dat je je snel beter voelt, bij mij kun je in ieder geval altijd terecht voor steun! ::hug::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.