Auteur Topic: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night  (gelezen 4576 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #80 Gepost op: 5-12-2020, 12:59:26 »
Ik hoop dat de mensen die Jacco wel vertrouwen en beseffen dan Lucy afmaken geen info gaat opleveren nu gezamenlijk een besluit maken. Ik heb alvast op Hillo gestemd, maar wil ook best mee op iemand anders.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #81 Gepost op: 5-12-2020, 13:01:12 »
Maar waarom stem je dan op mij als je niet wil switchen ???



Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat ik lieg, maar jij zei dat we sowieso verliezen als je mij gelooft en dat slaat nergens op.



Is er een reden voor de echte Cardi om zich niet bekend te maken mocht Jacco het niet zijn? Ja zeker, want die wil niet dat Nicki het weet? Wat Jacco’s claim ook weer ongeloofwaardiger maakt.

Ik blijf voor nu op hem stemmen. Wat Bjorn zegt over bij het groepje blijven, zit wel wat in. Belg kan ook nog altijd wolf zijn.

Nee ik bedoel alleen dat als je liegt, dat we dan sowieso gaan verliezen als we je vertrouwen. Als je de waarheid spreekt is je vertrouwen goed, maarja dat weten we natuurlijk niet.

Verder klopt het wat je zegt over de hele Cardi en Nikki situatie, de "echte" Cardi en Nikki zouden hun mond waarschijnlijk houden om niet betrapt te worden, mits Jacco niet de echte is.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #82 Gepost op: 5-12-2020, 13:01:27 »
Ga je dan nog uitleggen waarom je zo vaag doet over dat je zeker bent van Jacco?
Dat heb ik echt al 3 keer gedaan  ::)

Omdat hij meestemde (zie dag 1) gelijk nadat een naam geopperd werd en ik zijn verdediging sowieso niet sterk vind  ::ohno::

Daarnaast word ik ook steeds zekerder van jou als wolf want jij wordt juist steeds fanatieker in jezelf verdedigen  ;D en jij was wel degene die er uiteindelijk voor zorgde dat Hautoa dood was en niet Jacco's, enerzijds dankzij je "burgemeestersstem bij gelijkspel" en anderzijds doordat jij ineens switchte van LuchtManiak naar Hautoa, waardoor ineens allerlei mensen - waaronder Jacco's - meegingen. Dus eigenlijk boeit het me niet wie er weggaat, want ik zie jullie allebei wel als wolf  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #83 Gepost op: 5-12-2020, 13:03:10 »
Denk jij van niet dan?  ::rofl::
Neen. Volgens mij is Jacco een wolf die de rol van Cardi geclaimd heeft. Waarom Frank dan zo gefixeerd is op Jacco? Ofwel is Frank een burger met (juiste) tunnelvisie, ofwel is Frank ook een wolf en probeert hij zich op die manier vrij te pleiten. Op dit moment neig ik naar die tweede optie, maar dat is vooral een gevoel.   

Ja Lucy probeert nu al voor de 3e keer op rij de verdenking van Jacco af te halen  ::ohno::
Ik vertrouw het niet en ga absoluut niet switchen. Enkel als blijkt dat Jacco en Lucy het beide neigen te overleven, switch ik naar Jacco.
Dus wolf Lucy probeert burger Jacco te redden? Begrijp ik het correct?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #84 Gepost op: 5-12-2020, 13:03:42 »
Waarom wordt er nu geswitcht naar Hillo dat is tactisch helemaal niet handig  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #85 Gepost op: 5-12-2020, 13:05:19 »
Neen. Volgens mij is Jacco een wolf die de rol van Cardi geclaimd heeft. Waarom Frank dan zo gefixeerd is op Jacco? Ofwel is Frank een burger met (juiste) tunnelvisie, ofwel is Frank ook een wolf en probeert hij zich op die manier vrij te pleiten. Op dit moment neig ik naar die tweede optie, maar dat is vooral een gevoel.   
Dus wolf Lucy probeert burger Jacco te redden? Begrijp ik het correct?

Nee Lucy die probeert Jacco steeds te redden doet mij vermoeden dat Jacco misschien ook een wolf is en dus een valse claim heeft gedaan.
Maar dat vind ik een lastige, want t ene moment is Lucy van maak Jacco dood en het andere moment is ze juist van maak Jacco niet dood.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #86 Gepost op: 5-12-2020, 13:06:26 »
Door die switch naar hillo vertrouw ik Brtdm ook niet meer  ::ohno::

Guys, zo ging het ook op dag 4 met Hautoa, remember? Ineens opperde iemand om op haar te gaan en we all know what happened  ::)

Blijf aub bij Jacco of Lucy, ain't gonna work anders
Frankje Lapi

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #87 Gepost op: 5-12-2020, 13:08:47 »
Eens met Frank hier, nu Hillo doodmaken levert ons waarschijnlijk helemaal geen info op, terwijl het veel nuttiger is om nu eindelijk een keer consequent te blijven ipv ineens random te gaan switchen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #88 Gepost op: 5-12-2020, 13:11:06 »
Waarom wordt er nu geswitcht naar Hillo dat is tactisch helemaal niet handig  ::ohno::

Ik vind het juist wel handig, want er moeten ook twee wolven in dat andere groepje zitten mits Lucy niet liegt. Ik geloof nog steeds dat Lucy niet gelogen heeft, dat de stoorwolf minstens 1 van Hautoa en HIDM heeft verstoord en ja, Belg kan een wolf zijn maar ik kan z'n redeneringen prima volgen.

Hillo of Frank of Convans of Sanmol of jij, twee wolven. Ik neig naar de koppeltjes hillo-Frank of Convans-Sanmol en jij als burger. Maar je kunt in mijn hoofd ook best Lady Gaga zijn  :-\\
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #89 Gepost op: 5-12-2020, 13:13:28 »
Het gaat nu niet om informatie, want die is mogelijk toch vals.

Daarom stem ik nu op iemand uit een andere groep. Ookal heeft Lucy gelogen, dan is het nog prima mogelijk dat er een wolf zit in groep B.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #90 Gepost op: 5-12-2020, 13:19:23 »
Ik hoop dat de mensen die Jacco wel vertrouwen en beseffen dan Lucy afmaken geen info gaat opleveren nu gezamenlijk een besluit maken. Ik heb alvast op Hillo gestemd, maar wil ook best mee op iemand anders.
Dus eigenlijk ben je van Hillo helemaal niet zeker? Het is een gok, het maakt je verder weinig uit zolang het maar niet Jacco en Lucy zijn?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #91 Gepost op: 5-12-2020, 13:27:26 »
Nouja, Jacco heeft nog een rol geclaimd. Kan vals zijn, maar er zijn nog 2 factoren die dat eventueel later kunnen ontkrachten als de echte cardi eruit gaat of als deze vrij kan praten doordat nicki eruit gaat. Ook hier kan de stoorwolf nog invloed in hebben natuurlijk, maar verspeeld daarbij wek een verstoring door een gok.

En als Lucy vandaag verstoord wordt, zijn we helemaal ver van huis. Dus die laat ik graag over aan de jager. Maar dan moeten we even geduld hebben.


En van Hillo ben ik inderdaad niet zeker. Maar dat ben ik van helemaal niemand hier.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #92 Gepost op: 5-12-2020, 13:36:49 »
Beetje gek idee misschien maar kan de jager zich bekend maken om gelyncht te worden? Dan kan die Lucy neerschieten en dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn. Kost ons misschien twee burgers maar levert insane veel duidelijkheid op
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #93 Gepost op: 5-12-2020, 13:38:15 »
Het gedeelte 'kost ons misschien 2 burgers' baart me een beetje zorgen. Wellicht zelfs 3 als Lucy of de jager aan iemand gekoppeld is.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #94 Gepost op: 5-12-2020, 13:38:36 »
Dan weten de wolven ook dat Lucy gaat sterven en verstoren ze de rol  ;)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #95 Gepost op: 5-12-2020, 13:39:49 »
Dan weten de wolven ook dat Lucy gaat sterven en verstoren ze de rol  ;)

De stoorwolf kan toch niet reageren op de jager?  :-\\
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #96 Gepost op: 5-12-2020, 13:41:17 »
Dat komt omdat de wolven normaal niet weten wie de jager neerschiet. (Denk ik)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #97 Gepost op: 5-12-2020, 13:43:17 »
De wolven moeten op voorhand aangeven of ze de rol willen verstoren. Dus als ze weten dat de jager sterft via de lynch, en zo ook Lucy, kunnen de wolven daarop anticiperen.
Enkel bij een verrassingsaanval van de jager zijn de wolven kansloos.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #98 Gepost op: 5-12-2020, 13:44:20 »
Dat komt omdat de wolven normaal niet weten wie de jager neerschiet. (Denk ik)

Ok ok het was maar een proefballonnetje  :-X In de geest van het spel klopt dat denk ik wel en D*N heeft het Britney idee van Bjorrn ook al op die gronden verboden
My fall will be for you

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #99 Gepost op: 5-12-2020, 13:48:34 »
Over Britney gesproken. Even een update van de Britney-analyse:
- geen vermoljoen-stemmer, want dan zou sanmol gelyncht zijn
- nog geen 3 stemmen gekregen, want dan zou Britney zich al bekend hebben gemaakt
- geen jager
- geen hautoa-stemmer, want dan zou Jacco gelyncht zijn

Blijven over:
- michael90, Miek, molduck
- in theorie ook: Ycaris, hillo, belg