Auteur Topic: [D] Nacht 5 - Leader Award  (gelezen 2924 keer)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #40 Gepost op: 6-12-2020, 11:42:58 »
Stem dan op mij, zal ik op Ricardo stemmen.

EDIT: of stem op wie je wil (als het maar niet LuchtManiak is). Sanmol volgt het plan ook niet.

Hoe belangrijk is de kennis over Britney eigenlijk? Ik snap dat we het willen proberen duidelijk te krijgen maar als er mensen zijn die het plan niet willen volgen, dan kunnen we volgens mij beter stemmen op wie we het meest geschikt achten. Ik geloof dat bv Convans en Sanmol daar een ander idee bij hebben dan 'confirmed' goodies. Dus ik ben wel benieuwd naar de redenaties daarbij.

Ik hoef niet direct van het plan af hoor, maar ik ben niet overtuigd van de zware beweegredenen. We kunnen komende dag ook drie keer stemmen op de kandidaten voor Britney.
My fall will be for you

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #41 Gepost op: 6-12-2020, 11:48:34 »
Sowieso, LuchtManiak of Ricardo als burgemeester?  :-X

Ik ben wel klaar met die groepen, tot nu toe hebben we niks aan die systemen gehad en zijn er alleen maar goede mensen dood gegaan. Vier van de volgende vijf zijn denk ik wolven: Lucy, belg, Brtdm, Sanmol en Hillo, dus laten we ook vooral niet het plan van belg volgen (waarin Brtdm en Lucy gelijk meegaan  ;D)
Frankje Lapi

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #42 Gepost op: 6-12-2020, 12:30:52 »
Ok ik ga dan op Bjorrn stemmen. Die heeft een goede bijdrage in het spel, had het een stuk ingewikkelder kunnen maken als hij op Rihanna had gestemd en lijkt minder sturend maar meer meedenkend.

Mits hij zelf wil natuurlijk
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #43 Gepost op: 6-12-2020, 12:41:57 »
dus laten we ook vooral niet het plan van belg volgen (waarin Brtdm en Lucy gelijk meegaan  ;D)

 ???
Gelijk meegaan? Ik ben eerlijk gezegd een beetje zat van het groepjesstemmen, dus wachtte om te kijken of er nog mensen een plan B hadden.


En weten we eigenlijk wel zeker dat Britney vrij mag spreken als ze bevrijd is? Klinkt wel logisch, maar het staat niet bij de omschrijving.
« Laatst bewerkt op: 6-12-2020, 12:45:35 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #44 Gepost op: 6-12-2020, 12:51:32 »
Ja, Britney kan dan vrij praten: antwoord D*N
« Laatst bewerkt op: 6-12-2020, 12:54:35 door belg »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #45 Gepost op: 6-12-2020, 12:55:39 »
Ok ik ga dan op Bjorrn stemmen. Die heeft een goede bijdrage in het spel, had het een stuk ingewikkelder kunnen maken als hij op Rihanna had gestemd en lijkt minder sturend maar meer meedenkend.

Mits hij zelf wil natuurlijk

Sure  ::rofl::
Maar gaat t plan van Belg ineens niet meer door dan? Die vond ik best logisch nog.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #46 Gepost op: 6-12-2020, 13:33:54 »
Waarom zouden we niet een confirmed goodie burgemeester maken though? ???
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #47 Gepost op: 6-12-2020, 13:40:21 »
Waarom zouden we niet een confirmed goodie burgemeester maken though? ???

Welke echte confirmed goodies hebben we dan? Ik zie alleen Ricardo (en zelfs dat is niet zeker maar 99% wel lijkt me) en die lijkt niet echt met het spel bezig te zijn.

Verder zie ik LuchtManiak een rol claimen, maar is er nog steeds geen wolf gezien in team Mariah, en gezien de twijfels aan jouw eerlijkheid (ik geloof je overigens nog steeds wel) is er lijkt me niemand van de groepjes Ariana, Rihanna en Lana 100% confirmed.

Dan ga ik liever voor iemand die me goed "lijkt". Ik weet niet hoe goed Bjorrn normaal gesproken is in dit spelletje maar als hij wolf is dan houdt hij mij in ieder geval goed voor de gek. (Fameus last words I know).
My fall will be for you

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #48 Gepost op: 6-12-2020, 13:43:25 »
Als jullie zo 100% procent zeker zijn van wat eventueel  mijn rol is. Waarom stemmen jullie dan niet op mij.
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #49 Gepost op: 6-12-2020, 14:11:56 »
Dit is toch een relatief onschuldige stemming? En dit werkt niet met groepjes zoals die vorige keer. Dit werkt heel simpel: als er wel of geen gelijkspel is hebben we info over wie Britney wel of niet is.

De personen tussen wie we gelijkspel forceren doen er niet per se toe voor het plan, dus als sommigen ler se wat anders willen stemmen past de rest zich toch aan aan hun namen?

Ik snap niet waarom we zo moeilijk doen en waarom een hele groep zo hun best doet om maar geen info boven water te krijgen ::niet-ok::
Nieky grab a life vest!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #50 Gepost op: 6-12-2020, 14:21:47 »
Ja laten we dit gewoon gebruiken om iets meer informatie over Britney te krijgen  ::jaja::
Wat Belg z'n rol ook is, het werkt wel gewoon in ons voordeel en is inderdaad vrij onschuldig  ::)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #51 Gepost op: 6-12-2020, 16:33:59 »
Ik heb ff gecheckt met Dennis trouwens en ik mag dit bevestigen  ::ok::
Ik heb dankzij t eindigen in de top 3 van de disswedstrijd een extra power gewonnen. Deze houdt in dat ik voor een x aantal nachten niet gedood kan worden door de wolven, dus dat zou kunnen verklaren waarom er vorige nacht niemand dood ging  ::jaja:: (is niet zeker dat ze mij kozen, die bevestiging kreeg ik niet). Heb er even over nagedacht of het verstandig was om te delen, maar aangezien ik gewoon lekker geheim houd hoelang die power geldig blijft leek het me wel nuttig  ::vergroot::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #52 Gepost op: 6-12-2020, 17:09:45 »
Waarom gaan mensen nu weer compleet lopen stoken ineens? ::)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #53 Gepost op: 6-12-2020, 18:40:55 »
Even een overzicht:
- Ricardo moet nog op zichzelf stemmen.

Indeling:
Groep Ricardo: nu 5 stemmen
Ricardo himself
Molduck
Monkeysuncle
SpacyColours
Ycaris
Molfreak Arno

Convans

Groep LuchtManiak : nu 6 stemmen
LuchtManiak himself
Miek1999
Hillo

FrankLapidus
Sanmol

Bjorrn
Brdtm
belg: oké

Groep Belg : nu 2 stemmen
Belg himself
Michael90
Lucy
Convans: oké
« Laatst bewerkt op: 6-12-2020, 19:01:49 door belg »

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #54 Gepost op: 6-12-2020, 19:06:34 »
Ik kan straks nog switchen naar LuchtManiak of naar een derde persoon om het gelijk te trekken indien nodig
My fall will be for you

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #55 Gepost op: 6-12-2020, 19:11:26 »
@Monkeysuncle: Er is op dit moment een stem voor Ricardo te weinig of een stem voor LuchtManiak te veel. Jij kan dat met switchen niet oplossen (integendeel). Het idee is goed, alleen zal iemand anders het moeten uitvoeren indien nodig.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #56 Gepost op: 6-12-2020, 19:18:43 »
Ik kan m’n stem op LM intrekken en op een random iemand stemmen om het gelijk te maken. Dan zou ik t alleen nu moeten doen, want ben straks wsl niet in staat online te komen. Dus misschien veiliger als iemand anders om 5 voor 8 even evalueert wat de beste zet dan is?
Nieky grab a life vest!

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #57 Gepost op: 6-12-2020, 19:20:19 »
Ik kan ook niet online zijn rond 20 uur.
Misschien is het sowieso veiliger om er 5/5 van te maken nu, en dan Ricardo zeggen dat hij random moet stemmen. (Ricardo heeft gisteren trouwens niet gestemd.)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #58 Gepost op: 6-12-2020, 19:21:39 »
Maar dan kan Ricardo toch op het laatste moment nog terug naar hemzelf gaan om zeker te weten dat hij burgemeester wordt?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Nacht 5 - Leader Award
« Reactie #59 Gepost op: 6-12-2020, 19:22:52 »
Goed punt.
Dan zal iemand last minute moeten kijken wat het beste is om te doen.