Auteur Topic: [D] Dag 9 - Focus on me  (gelezen 7496 keer)

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #20 Gepost op: 12-12-2020, 21:44:05 »
Ik voel het niet graag heet onder mijn voeten worden. Ik voel nu al dat er op mij gestemd gaat worden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #21 Gepost op: 12-12-2020, 21:46:50 »
Ik voel het niet graag heet onder mijn voeten worden. Ik voel nu al dat er op mij gestemd gaat worden.

Hé, weet je ook een keer hoe dat voelt wanneer iemand constant jouw naam noemt, want "er zou een hint op kunnen slaan" ::pinokkio::.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #22 Gepost op: 12-12-2020, 21:46:59 »
@Molduck ik word even getriggerd => welke rol heb je dan geclaimd?  ???
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #23 Gepost op: 12-12-2020, 21:48:06 »
Maar er is toch nog maar één ongeclaimde goede rol over? Adele toch?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #24 Gepost op: 12-12-2020, 21:48:41 »
Hé, weet je ook een keer hoe dat voelt wanneer iemand constant jouw naam noemt, want "er zou een hint op kunnen slaan" ::pinokkio::.

Beste reactie is dan op jezelf stemmen en dat de rest van de dag zo laten  ::hypocriet::
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #25 Gepost op: 12-12-2020, 21:48:58 »
Maar er is toch nog maar één ongeclaimde goede rol over? Adele toch?

 ::jaja::
My fall will be for you

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #26 Gepost op: 12-12-2020, 21:49:20 »
Ik ben ook nog wel heel benieuwd naar de hints waar Sanmol op doelde dat hen Britney is/was. Kan je die uitleggen Sanmol?

Stemmen op Monkey of Arno is alleen slim als Sanmol 100% britney is. Anders is het Sanmol + eentje uit de grote groep (Marina?). Als Sanmol wel Britney is is het eentje uit de grote groep + eentje uit monkey of Arno.

Is het dan niet slimmer dat omwille van tijdgebrek we starten bij de groep waar 100% zeker 1 wolf in zit? Als we er namelijk achterkomen dat monkey/arno beide goed zijn als ze dood zijn, is het wsl te laat.

@Molduck: jouw lijstje kan wel een update gebruiken ;D
Nieky grab a life vest!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #27 Gepost op: 12-12-2020, 21:51:27 »
Hé, weet je ook een keer hoe dat voelt wanneer iemand constant jouw naam noemt, want "er zou een hint op kunnen slaan" ::pinokkio::.
Die heb ik verdient  ::rofl::
Maar nu besef ik dat ook, had geen idee dat een hint op zoveel mensen konden slaan.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #28 Gepost op: 12-12-2020, 21:52:14 »
Claimt Arno nou Adele?
Nieky grab a life vest!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #29 Gepost op: 12-12-2020, 21:52:54 »

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #30 Gepost op: 12-12-2020, 21:53:12 »
Maar er is toch nog maar één ongeclaimde goede rol over? Adele toch?

En die van gewone burger :P
deelnemer WIDMO 18 :)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #31 Gepost op: 12-12-2020, 21:54:40 »
Nou ja als Molduck en Bjorrn geen Britney claim doen, dan moet Sanmol inderdaad wel Britney zijn.
My fall will be for you

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #32 Gepost op: 12-12-2020, 21:55:51 »
Ik ben ook nog wel heel benieuwd naar de hints waar Sanmol op doelde dat hen Britney is/was. Kan je die uitleggen Sanmol?

Stemmen op Monkey of Arno is alleen slim als Sanmol 100% britney is. Anders is het Sanmol + eentje uit de grote groep (Marina?). Als Sanmol wel Britney is is het eentje uit de grote groep + eentje uit monkey of Arno.

Is het dan niet slimmer dat omwille van tijdgebrek we starten bij de groep waar 100% zeker 1 wolf in zit? Als we er namelijk achterkomen dat monkey/arno beide goed zijn als ze dood zijn, is het wsl te laat.

@Molduck: jouw lijstje kan wel een update gebruiken ;D

Ik ben het ook wel eens met hillo. Ik ben ook wel benieuwd naar sanmol zijn uitleg over Britney
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #33 Gepost op: 12-12-2020, 22:00:01 »
Is het dan niet slimmer dat omwille van tijdgebrek we starten bij de groep waar 100% zeker 1 wolf in zit? Als we er namelijk achterkomen dat monkey/arno beide goed zijn als ze dood zijn, is het wsl te laat.

Ah is dat beter voor jouw koppeltje? ::vergroot::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #34 Gepost op: 12-12-2020, 22:12:56 »
Ik ben ook nog wel heel benieuwd naar de hints waar Sanmol op doelde dat hen Britney is/was. Kan je die uitleggen Sanmol?

Nu weet ik dat jullie geen Britney fans zijn, maar je had het echt kunnen weten hoor...

Die haalt zo heel wat lipsticks uit haar mandje hoor.

Britney Spears heeft een liedje "red hot lipstick"

Trouwens er staat nog wel mogelijkheid tot, dus ik smell een stunt die D*N gaat gooien.

Sure Jan. Je wist toen je op mij ging stemmen dat het een niet "nuttige stem" was, dus dit is bullshit. I smell a stunt.

Britney heeft een stunt met de mannen van JackAss gedaan. Iconisch momentje als je een echte fan bent.

BITHC I KNEW IT!!!!

Britney heeft natuurlijk haar iconische zin "it's Britney bitch".

Arm paard zeg.

Een echt Britney fan moet weten dat ze van paardrijden houd.

En wat je echt moest weten...

Meid je hebt handmatig Hautoa naar huis gebonjourd met jouw last minute switch. Hoe ben je daar niet verdacht door. (dit is trouwens ook waarom ik naar JaccoS ben geswitched, because I smelled a stunt) Je zat niet erg op mijn radar, maar nu zeker. Ik ga trouwens naar het podium. Laten we Ricardo (een confirmed goodie) naar de Lana en Billie muziek sturen a.u.b.

Radar is een album van Britney Spears.

Even een update vanuit mijn perspectief. Mrchipie spreekt hier 100 procent de waarheid. Gisteren ging ik even ''out'' en naar een hele donkere plek in mijn hoofd. Ik zit niet lekker in mijn vel, en gisteren was ik er even helemaal klaar mee. Ik heb duidelijk een break nodig. Ik heb daarom op mijzelf gestemd, want het maakte mij niet uit alsof ik er nou in of uit bleef. Mrchipie was bezorgd over mij en contacteerde mij op Instagram om te vragen hoe het met mij ging. Dat vind ik trouwens heel lief van hem en waardeer ik ook echt ::hug::. Ik heb ook met D*N gesproken en hij adviseerde mij om in het spel te blijven. Wat mij betreft heeft iedereen het recht om op mij te stemmen en het maakt mij het ook niet uit als je dat doet. Ik laat mijn eigen stem gewoon staan, maar daar zullen de wolven vast hun voordeel uithalen. Mocht ik gaan kijk dan vooral naar die mensen zou ik zeggen.

Britney Spears heeft een album dat heet black (donker) out (out).

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #35 Gepost op: 12-12-2020, 22:14:39 »
Knap gehint. Dan is het bjornn toch? Die zat ook in San haar groepje

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #36 Gepost op: 12-12-2020, 22:15:24 »
Maar sowieso waarom zou Sanmol geen Britney zijn? Niemand anders claimde Britney.
En waarom zou een stoorwolf een onbekende rol in 'burger' veranderen?

Knap gehint. Dan is het bjornn toch? Die zat ook in San haar groepje
En nee dus. Aangezien Sanmols stem bij de divashow niet meetelde, hebben we daar met Bjorrn 4 geldige stemmen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #37 Gepost op: 12-12-2020, 22:18:36 »
Maar sowieso waarom zou Sanmol geen Britney zijn? Niemand anders claimde Britney.
En waarom zou een stoorwolf een onbekende rol in 'burger' veranderen?

Maar die hint sloeg toch op mij of Convans 1!1!1!!1!!!11!!!! lmao. Zelfs nadat ik met een lijst met argumenten aankwam ben ik nog steeds "verdacht". Het is vrij logisch dat Mitchkox mij heeft gezien en zag dat ik goed was.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #38 Gepost op: 12-12-2020, 22:26:06 »
Wat de stoorwolf betreft, het is nu wel duidelijk dat die twee keer heeft toegeslagen in groepje Mariah. JaccoS, LuchtManiak, Ricardo en Belg zijn allemaal gezien als speciale burger en Hautoa en HIDM als gewone burger. Die laatste twee zijn dan de wolven geweest, anders hadden we wel een Cardi, Nicki, Mariah of Ariana tegenclaim gehad.

Dus FrankLapidus is in ieder geval zeker wolf, Lucy zeker niet en Bjorrn en Molduck dus ook zeker niet.

Team Marina en Molfreak/ik, dat kan nog. En blijkbaar wordt Sanmol als Britney nog steeds niet vertrouwd wat ik niet helemaal snap.
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #39 Gepost op: 12-12-2020, 22:26:37 »
Dan monkeysuncle zeker? Volgens mij zijn er nog maar 2 wolven. Want we hebben nog maar 1 wolf ontmaskerd. En 2 door de stoorwolf waarschijnlijk. Maar dan moet ik het zijn en monkeysuncle volgens de groepjestheorie toch? Pls stem op monkeysuncle. Als hij het niet is dan mag je mij slachten. En bovendien denk ik dat brtdm zijn voordeel is dat hij iemand mag vermoorden. Dan mag die mij vermoorden als het monkeysuncle niet is.