Auteur Topic: [D] Dag 9 - Focus on me  (gelezen 7506 keer)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #40 Gepost op: 12-12-2020, 22:33:15 »
Dan monkeysuncle zeker? Volgens mij zijn er nog maar 2 wolven. Want we hebben nog maar 1 wolf ontmaskerd. En 2 door de stoorwolf waarschijnlijk. Maar dan moet ik het zijn en monkeysuncle volgens de groepjestheorie toch? Pls stem op monkeysuncle. Als hij het niet is dan mag je mij slachten. En bovendien denk ik dat brtdm zijn voordeel is dat hij iemand mag vermoorden. Dan mag die mij vermoorden als het monkeysuncle niet is.

Claim je nu wolf te zijn maar wil je toch eerst een burger gelyncht hebben?  :o
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #41 Gepost op: 12-12-2020, 22:39:25 »
Waarom is het Monkeysuncle door de groepjestheorie? Was het niet Monkeysuncle of jijzelf Arno?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #42 Gepost op: 12-12-2020, 22:47:26 »
Nieky grab a life vest!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #43 Gepost op: 12-12-2020, 22:50:05 »
Waarom is het Monkeysuncle door de groepjestheorie? Was het niet Monkeysuncle of jijzelf Arno?
Ja inderdaad, gemist.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #44 Gepost op: 13-12-2020, 00:38:24 »
Ik lees nog even wat dingen terug met betrekking tot Monkey en Molfreak.
Die 378 kunnen we beter laten varen, gaan we niet uitkomen denk ik. Ik denk dat Daisy (en chipster) nog de meest plausibele verklaring heeft gegeven:
Misschien denken we veel te moeilijk. Misschien moeten 3+7+8 doen = 18. Wie is kandidaat 18? HIDM.

Tot zo ver mijn nuttige bijdrage van de dag. ;D

En D*N ons maar uitlachen.  ::rofl::




Oké, eerst wat opvallende dingen bij Monkeysuncle:

Als Lucy de waarheid spreekt dan is groep Mariah misschien nog wel verdachter dan groep Billie, want daar zijn al 6 stemmen gemeld terwijl we nog niet weten of Bjorrn op Billie heeft gestemd. Er lijken dan 2 wolven in de groep Ricardo, JaccoS, HIDM, LuchtManiak, Hautoa en belg te zitten.

Ricardo sluit ik voorlopig even uit, want die heeft zichzelf in die groep geplaatst. Zou briljant zijn maar ook levensgevaarlijk. Zie bv Molfreak Arno die nu z'n stem op Lana gebruikt om juist niet verdacht te zijn.

Belg lijkt me ook niet, want het plan is echt goed geweest, veel beter dan de random stemmen.

Dus 2 uit 4 mogelijkheden. Ik neig eerlijk gezegd het meest naar meelopers zoals Jacco en in iets mindere mate LuchtManiak. De twee H's kan ook nog hoor  ???

Hij zorgt hiervoor dat we meer focussen op groep Mariah dan groep Billie. Met de kennis van nu een goede keuze. Bovendien benoemt hij hier HIDM en Hautoa (waarschijnlijk wolven) als verdacht. Dat doet hij de dagen erna ook. Hij zet actief in om deze eruit te spelen. Daarnaast is hij heel actief geweest om mensen die net een rol hebben geclaimd erin te houden.
Dus eigenlijk heeft monkeysuncle best wel veel goede dingen gezegd. In theorie kan dat, omdat hij alles wist als wolf en zo vrijuit wil. Maar dat slaat ook nergens op met een stoorwolf. Dus hij lijkt me eigenlijk wel een goodie.


Molfreak Arno heeft dit spel eigenlijk bizar weinig zinvolle dingen toegevoegd. Hamerde met enige regelmaat op de 378-hint en dan met name verdenkingen richting Sanmol. En hapte vandaag ook wel heel graag op de wat vergezochte facebookhint. Ik zie niet direct hele verdachte dingen. Wel dat hij een 'saaie rol' zou hebben. En vandaag wilde hij hinten naar zijn hint over zijn rol, terwijl er niet echt meer iets te claimen was. Maar er is al helemaal geen reden om hem af te strepen van het verdachtenlijstje.

en op dat moment dat je net klaar bent met je redenatie en nog even naar de stemming kijkt. Dag 4, een minuut voor de deadline:
Ik verander een laatste keer naar hautoa, stemmen op iemand waar niemand anders op stemt heeft geen zin

Waarom zou je als wolf last minute verantwoordelijk zijn voor de exit van een medewolf?
Maar ook Monkeysuncle veranderde kort voor de deadline naar Hautoa. En Spacy eveneens.

Was Hautoa dan wel een wolf? Zo niet, dan zitten we er helemaal naast met het schema en heeft een burger anders gestemd dan gezegd. Vandaag Ycaris er maar uit stemmen dan? Ik wordt helemaal gek hier. Snapniemeer. Wie kijkt alles even voor me na?
« Laatst bewerkt op: 13-12-2020, 01:10:33 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #45 Gepost op: 13-12-2020, 01:47:08 »
@ Hautoa incident dit heb ik destijds aangekaart als een super verdachte actie van Molfreak Arno (blijkt nu ook verdacht te zijn voor monkeysuncles & Spacycolours). En dit blijft verdacht voor mij. Stel je voor dat Molfreak Arno de stoorwolf is (en zover ik heb begrepen moet die van te voren aangeven welke rol ze/hem laat zien voor de deadline). Hautoa zag als wolf misschien de bui al hangen en claimde daarom James Corden in defensie. JaccoS had toen al Cardi geclaimd. Om verwarring te zaaien had de stoorwolf er James Corden van gemaakt. Alleen als Jacco gelyncht zou worden dan zou dat dus ook als James Corden worden laten zien. Daarom hadden de wolven er misschien baat bij om snel op Hautoa nog te stemmen zodat hun alibi niet in duigen viel. Aangezien de stemming zo spannend was kon je dit ook alleen last minute nog doen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #46 Gepost op: 13-12-2020, 09:02:37 »
Goede argumenten wel Brtdm en Sanmol  ::jaja::
Ik ben ermee akkoord om op een van die 2 te stemmen, daar moet wat mij betreft een wolf tussen zitten.
Neig zelf het meest naar Molfreak Arno, om dezelfde redenen als Brtdm aankaart.

Monkeysuncle denkt vaak goed mee en komt altijd met argumenten als hij iets vindt. Vaak meningen waar ik achter sta.

Molfreak Arno blijft maar hameren op die hint naar Sanmol, terwijl het mij ook logischer lijkt dat die gewoon op HIDM slaat. Verder herinner ik me ook geen goede bijdrage van hem.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #47 Gepost op: 13-12-2020, 11:26:52 »
Haha, nooit gedacht dat ik zo verdacht zou worden. Ik snap dat ik nu super verdacht ben. Ik kan gewoon heel slecht tegen mijn verlies dus pls don't kill me. En als je het toch doet, stem daarna pls op monkeysuncle

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #48 Gepost op: 13-12-2020, 12:02:06 »
Laat jullie pls niet manipuleren door de wolven. Btw, denk logisch na. Ik ben onervaren in spellen hier, dan was ik toch niet 1 van de laatst overgebleven wolven?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #49 Gepost op: 13-12-2020, 12:21:04 »
Tja, datzelfde geldt voor Monkey. De grootste reden dat je er nog in zit is omdat je niet tot een stemgroep behoorde. Wat al vreemd opzich was.

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #50 Gepost op: 13-12-2020, 12:28:53 »
Tja, datzelfde geldt voor Monkey. De grootste reden dat je er nog in zit is omdat je niet tot een stemgroep behoorde. Wat al vreemd opzich was.

Ja dit, dus onervarenheid is geen sterk argument.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #51 Gepost op: 13-12-2020, 12:39:37 »
Jullie gaan echt teleurgesteld zijn als jullie weer een onschuldige knaap eruit hebben gegooid. Pls, ik wil winnen. En met weer een onschuldige persoon eruit gaan we echt niet meer winnen. Ik probeer ook veel mee te denken. Lukt mij gewoon niet altijd goed. Maar ik ben nog te jong om te sterven  ::jaja::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #52 Gepost op: 13-12-2020, 12:44:04 »
Ik vermoed dat Molfreak Arno en Ycaris de twee overgebleven (?) wolven zijn.

Molfreak Arno vind ik al het hele spel verdacht, en die maakt zich nu alleen nog maar verdachter, imo.

En hij en monkeysuncle proberen heel erg de aandacht op elkaar te richten, in plaats van te sturen naar Ycaris.

(Oh, en ik weet van mezelf dat ik geen wolf ben natuurlijk ::hypocriet::)

Trouwens... Burgemeester Brtdm, waar blijft je zelfopofferingsplan? ;D
« Laatst bewerkt op: 13-12-2020, 12:49:11 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #53 Gepost op: 13-12-2020, 12:48:57 »
En hij en monkeysuncle proberen heel erg de aandacht op elkaar te richten, in plaats van te sturen naar Ycaris.
Ja duh, omdat ik weet dat het hij of ik is en ik weet dat ik het niet ben dus dan is hij het. Nou, ik ga toch niet meer jullie stem kunnen veranderen dus wanneer jullie zien dat ik het niet ben, pls krijg dan weer geen andere verdenkingen maar focus dan op monkeysuncle. Ik heb bovendien eens gehint naar mijn rol maar vind het niet terug. Dus nu is het zeker gedaan.
« Laatst bewerkt op: 13-12-2020, 12:52:48 door Molfreak Arno »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #54 Gepost op: 13-12-2020, 12:55:43 »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #55 Gepost op: 13-12-2020, 13:30:09 »
Trouwens... Burgemeester Brtdm, waar blijft je zelfopofferingsplan? ;D

Jullie mogen vandaag best allemaal op mij stemmen hoor!


Maar leuk Arno dat je gehint hebt naar je rol, maar volgens mij is het de hoogste tijd om nu nog iets te claimen als je dat kan.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #56 Gepost op: 13-12-2020, 13:46:07 »
Maar leuk Arno dat je gehint hebt naar je rol, maar volgens mij is het de hoogste tijd om nu nog iets te claimen als je dat kan.
Bij de roast ronde zei ik: "dat roasten gaat mij niet goed af maar ik ben dan ook een beginnende diva". Gewoon burger dus, niemand kan dus mij tegen spreken want er zijn meerdere burgers dus ik heb geen enkel bewijs. Het enige bewijs dat ik kan geven is als ik eruit ben dat jullie gaan zien dat ik een burger ben.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #57 Gepost op: 13-12-2020, 13:56:47 »
Ik zit met een heel groot dilemma. Maar omdat als ik nu niks zeg, we toch gaan verliezen moet ik toch ingrijpen. Ik hoop dat jullie me vertrouwen, want ik ga het wel een beetje vaag houden omdat als ik teveel vertel, er een massamoord kan plaatsvinden vannacht ???

Omdat ik weet wie het koppeltje is, denk ik dat we er het best aan doen om Sanmol wél te killen. Ik ga dan ook op hen stemmen en ik hoop dat ik morgen dan nog leef om uit te leggen waarom.
Nieky grab a life vest!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #58 Gepost op: 13-12-2020, 14:04:23 »
Omdat ik weet wie het koppeltje is, denk ik dat we er het best aan doen om Sanmol wél te killen. Ik ga dan ook op hen stemmen en ik hoop dat ik morgen dan nog leef om uit te leggen waarom.
Maar sanmol is Britney, dan stemmen we alsnog een onschuldige eruit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #59 Gepost op: 13-12-2020, 14:05:45 »
Ik denk dat Sanmol heel veel geluk heeft met hun claim, en zelf een wolf is.

Dat zou overigens betekenen dat Arno en monkey allebei onschuldig zijn.
Nieky grab a life vest!