Auteur Topic: [D] Dag 9 - Focus on me  (gelezen 7505 keer)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #60 Gepost op: 13-12-2020, 14:07:12 »
Wat? Iets met "we zouden toch geen chaos creëren"? En met wat je nu zegt, denk je dan dat de wolven je vannacht laten leven?  ???
My fall will be for you

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #61 Gepost op: 13-12-2020, 14:10:37 »
Well, ik weet inmiddels genoeg. Michael90 heeft denk ik gelijk gehad met zijn eerdere claim van vandaag ::vergroot::.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #62 Gepost op: 13-12-2020, 14:12:04 »
Ik snap er geen ene piep meer van  :\'(
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #63 Gepost op: 13-12-2020, 14:17:35 »
Hillo and Arno sittin' in a tree?
My fall will be for you

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #64 Gepost op: 13-12-2020, 14:28:47 »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #65 Gepost op: 13-12-2020, 14:37:48 »
Maar volgens mij is echt de enige mogelijkheid dat Sanmol niet Britney is, indien de echte Britney verstoord is door de stoorwolf.
Dat zou betekenen dat de stoorwolf een onbekend persoon heeft aangewezen en heeft veranderd naar Dua of James. Anders zou dit zijn opgevallen bij iemand. Maar waarom zou je een onbekende rol vervangen door een burgerrol? Beetje zonde van je kracht. Daarnaast zijn de hints van Sanmol best geloofwaardig.

De meest logische verklaring is toch dat Hillo en Arno gekoppeld zijn. En die kans is best groot aangezien het koppel nog in het spel zit. Dat wordt wel vervelend als Arno geen wolf is, maar daar ben ik overtuigd genoeg van.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #66 Gepost op: 13-12-2020, 14:55:13 »
Jeetje, hoe meer jullie zeggen hoe minder er klopt, eerst was ik een wolf, dan een koppel. Ik had een nutteloze rol en heb nog niks van voordelen of nadelen gehad. Maar volgens jullie heb ik hier vanalles op mijn kerfstok. Was het maar waar.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #67 Gepost op: 13-12-2020, 15:11:33 »
Ik denk dat Hillo en Arno koppeltje zijn inderdaad  ::jaja::
En dan is het waarschijnlijk een burger / wolf koppel met Arno als wolf lijkt me. Ik laat mijn vote staan  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #68 Gepost op: 13-12-2020, 15:20:05 »
En als hillo en ik nu een koppeltje zijn maar allebei geen wolven? Dan gaan er 2 onschuldigen uit + volgende nacht ook. Ik heb geen ldee meer wie maar de wolven spelen hier een vuil spelletje en volgens mij is het spel al verloren als ik er nu uit ga. Dan komt er waarschijnlijk inderdaad een massamoord en is het afgelopen. Maar ik ga me niet schuldig voelen als jullie mij nu onschuldig eruit stemmen. Volgens mij zijn het echt ervaren wolven want ze spelen het zeer goed en iedereen trapt erin.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #69 Gepost op: 13-12-2020, 15:32:00 »
Nee hoor, ook als jullie een onschuldig koppeltje zijn is het spel dan nog niet verloren.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #70 Gepost op: 13-12-2020, 15:42:54 »
Nee hoor, ook als jullie een onschuldig koppeltje zijn is het spel dan nog niet verloren.
Yo, het is bijna onmogelijk maar als de stoorwolf nog niet 2 keer is toegeslaan of de wolf heeft een andere rol veranderd in een burger, dan zijn we wel wel verloren want dan zijn ze in de meerderheid en er moet nog een nacht komen na deze stemming

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #71 Gepost op: 13-12-2020, 15:46:30 »
Omg dat is het, de stoorwolf heeft toch geen medewolven veranderd? Kan wel maar het kan ook zijn dat ze iemands rol te weten kwamen en die persoon vermoord hebben om vervolgens 1 van de wolven die rol te laten claimen. Zo denken we dat we safe zijn en dat er al veel wolven uit zijn en gaan we van bepaalde mensen uit dat ze safe zijn.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #72 Gepost op: 13-12-2020, 15:50:26 »
Maar hoe zijn ze dan ooit achter iemands rol gekomen?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #73 Gepost op: 13-12-2020, 15:53:04 »
Maar hoe zijn ze dan ooit achter iemands rol gekomen?
Nou, er zijn al verschillende voordelen uitgedeeld en bijvoorbeeld in de eerste nacht konden de wolven een hint winnen naar een speciale rol maar die wonnen ze niet want wij kregen de 378 hint. Maar misschien hebben ze dit wel nog een andere keer kunnen verdienen.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #74 Gepost op: 13-12-2020, 15:53:19 »
Maar hoe zijn ze dan ooit achter iemands rol gekomen?

Heb dit ook nagevraagd bij D*N, de stoorwolf weet niet welke rol hij/zij verstoort, alleen waarheen deze verstoord wordt
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #75 Gepost op: 13-12-2020, 15:57:30 »
Nou, er zijn al verschillende voordelen uitgedeeld en bijvoorbeeld in de eerste nacht konden de wolven een hint winnen naar een speciale rol maar die wonnen ze niet want wij kregen de 378 hint. Maar misschien hebben ze dit wel nog een andere keer kunnen verdienen.

Ja. Maar in combinatie met je Sanmol verdenking vind ik dat alsnog raar. Waarom zou een wolf een hint krijgen naar Britney? Volgens mij zijn er wel belangrijkere rollen om te weten voor een wolf.

Maargoed. Stel dat... wie hebben er ookalweer allemaal een hint verdiend?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #76 Gepost op: 13-12-2020, 15:59:55 »
Heb dit ook nagevraagd bij D*N, de stoorwolf weet niet welke rol hij/zij verstoort, alleen waarheen deze verstoord wordt
Goede vraag. Maar ze kunnen wel door omstandigheden een rol te weten komen en dan die rol vermoorden en claimen. Als iemand van de wolven een rol kan claimen van een verstoorde rol, dan heeft die wolf eigelijk een vrijstelling om heel ver te geraken.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #77 Gepost op: 13-12-2020, 16:01:15 »
Zoveel mogelijkheden om een hint te winnen waren er volgens mij niet toch?

Bij het dissen heb ik een power gewonnen, waar ik toendertijd nog van had gezegd wat die power was.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #78 Gepost op: 13-12-2020, 16:01:44 »
Goede vraag. Maar ze kunnen wel door omstandigheden een rol te weten komen en dan die rol vermoorden en claimen. Als iemand van de wolven een rol kan claimen van een verstoorde rol, dan heeft die wolf eigelijk een vrijstelling om heel ver te geraken.

Maar dat kan toch alleen als wij die ook door kunnen hebben?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #79 Gepost op: 13-12-2020, 16:03:57 »
Maar dat kan toch alleen als wij die ook door kunnen hebben?
Ja, ik probeer ook maar een oplossing te vinden want het lijkt inderdaad alsof ik het ben maar ik weet dat ik het niet ben dus ik probeer te zoeken wie het wel is, met mijn speciale logica