Auteur Topic: [D] Afvallerspm  (gelezen 573 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[D] Afvallerspm
« Gepost op: 16-12-2020, 21:14:01 »
Afvallers

Bij de tweede afvaller worden we actief:
Tja, ik heb erover nagedacht om lijk rol te openbaren, maar ik was te laat. Jij dacht dat het goed zou komen en Sanmol eruit zou liggen, maar helaas...

Euhm... ik moet zeggen dat ik het al niet heel hard meer gevolgd heb (als eerste afvaller met zo veel kandidaten dacht ik pfffffff ik ga dat niet elke dag opnieuw bijlezen als ik er niet meer in zit  ::hypocriet:: ), maar kan nu al niet meer volgen.
"Lijk rol"?  :o
Ik dacht dat het goed zou komen?  ???

 ::rofl:: Ik gok dat het typfouten waren, anders ben ik helemaal de draad van het verhaal kwijt.

En wat hebben ze tegen Belgen om ons er als eerste twe uit te gooien?!  >:(

Oef ja, dat zijn typfouten. Die stomme autocorrectie toch ook altijd!





Het was wel grappig.  ::rofl:: Ik was helemaal van "Heuh, waren er ook lijk rollen? Wat is de mijne dan?!" ;D

Wie wolf is, nog geen idee. Ik kan dat meestal toch niet op geposte berichten aflezen en heb dan echt info nodig van andere rollen zoals een ziener ofzo.

Ik was wel van plan in dit spel om via vertaalde lyrics van Lana Del Rey duidelijk te maken wie ik ben, maar ofwel ging dat te duidelijk zijn en zouden de wolven me dan meteen attacken, ofwel zou het te obscuur zijn en niemand het door hebben. En ja, toen lag ik er de eerste nacht ook uit.

Maar misschien dat anderen ook wel iets van lyrics gaan posten. Wolven waarschijnlijk niet, maar anderen... Al was het maar om, wanneer ze hun rol claimen en mensen je niet geloven, je ka nzeggen "Ja maar ik heb toen dit en dat gepost en dat zijn de lyrics van dit en dat lied." Dus misschien kunnen we daarin iets zoeken?

Maar misschien ook helemaal niet!  ;D

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ja, ik vind dat dus ook heel moeilijk. In 'het echt' heb ik meestal wel snel iemand door, maar zo online is dat veel moeilijker....
Hahahaha eigenlijk wel slim, maar ik denk niet dat anderen daar op zijn gekomen...

Wacht wat is hier allemaal gebeurd?

Heb even mrchipie en Daisy toegevoegd.

Heeeeeeey De real winner diva had appeared

Ik ben nog steeds in de war van 2 moorden ???

Geen idee ::rofl::

Ben niet verbaasd dat ik eruit lig, en voor de burgers is het ook niet erg, zit het nog ergens mee voor ze.

Wait what, jullie met twee hier?!
Inderdaad wel de minst erge personen voor de burgers om eruit te liggen.
En mrchipie, jij hebt dus sowieso al gewonnen als ik het begrepen heb?

En ook, wat zijn jullie lijk rollen? Want Vermoljoen heeft een lijk rol.  ::hypocriet:: ::fluit::

Iemand van jullie twee is vermoord door Mariah Carey dus?

Ja grootste kans van wel, Maar Dennis wat hadden de kamers voor zin?

Ja klopt! Mijn lijk rol zal een effect hebben op dag 4, want dan begin ik enorm te stinken waardoor er een extra burger zal sterven door de geur. Het ziet er dus niet echt goed uit voor ons als burgers... Hopelijk zijn er niet nog meer zo van die rollen, maar het is wel echt een leuke extra!

 ;D

Lijk rol? Ik heb iets gemist in de regels geloof ik ???

Ik kreeg nog een reactie van Robbie


....

Ik ben nu heel blij dat ik eruit lig, ik vind dit vreselijke opdrachten ::rofl::

En hoi HIDM ::zwaai::

Oh sorry, had ik die alleen naar jou gestuurd?

Maar HIDM was dus ook een gewone burger. Gelukkig dus nog wat goede krachten in het burgerteam.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Afvallerspm
« Reactie #1 Gepost op: 17-12-2020, 00:29:42 »
Zo jammer weer dit....

You cannot blame me this time :P

Je vergat de reply to all optie  ;)


Ik snap werkelijk niks van dit potje.  ::rofl::

Hautoa, SpacyColours, belg o.a.?

::zwaai:: ::ohno::

Er zitten sowieso leugenaars tussen de vier die ik in het topic al noemde: belg, Lucy, Jacco's en Luchtmaniak. En dan verdenk ik nu die eerste 2 het meest.

Maar misschien hebben jullie al andere dingen ontdekt?

LuchtManiak (na mijn dood), Lucy en Ricardo heb ik gezien. En guess what? Allemaal goed ::rofl::

Ah shit hee ::rofl:: Dan blijven Jacco's en belg nog over... ::vergroot:: En dan is er nog het Billiegroepje natuurlijk.

Ik denk dat belg slim een goede tactiek heeft bedacht die iedereen is gaan volgen, maar de wolven zo veel mogelijk vrijpleit

Als Belg en Lucy allebei wolven zijn, is dit wel echt een slim plan geweest. Als dan na een tijdje zou duidelijk worden dat er iets niet klopt, dan zou Lucy worden gepakt, maar Belg? Nee, hij bedacht een enorm slim plan waardoor hij veel vertrouwen zou krijgen!

Nouja, Lucy blijkt dus geen wolf te zijn. En bij belg had ik wel meteen wantrouwen bij zijn plan, omdat hij de groepsindeling ook maakte. Maar toen was het ineens verdacht om niet met zijn plan mee te gaan. :(

Oh ja, Lucy is nu vrijgepleit. Mmmm

Volgens mijn ziener skills waren LuchtManiak en Ricardo eerlijk over hun rollen en was Lucy een gewone burger

Aangezien ik toch al heb gewonnen heb ik sanmol gevraagd en guess what, hen is een wolf ::rofl:: ik weet de andere wiolven niet maar ik ben echt in de war.

Ah slimme (als dat het idee was) move wel. Ik ben daardoor Sanmol minder gaan verdenken

Ik zei het nog  ::)

Ik stemde op Molfreak Arno, niet op jullie twee omdat ik jullie niet verdacht vond

Doe een shade-battle tussen D*N en Chip ::rofl::

Let's get this party started!

Is er een reden dat Jacco's niet in deze pm-groep zit? ::vergroot::

Ah ik dacht al dat jij Mariah was!

Vergeten oops
Ik ging al bijna conclusies trekken ::rofl::

Hoi ::zwaai::

Zijn er hier al wolven bekend?

Yes You are!

Sanmol

Heey Jacco en Ricardoflopz, Ik heb echt geen idee meer wie de andere wolven zijn hoor.

Nope, ik ben echt Cardi B.

We moeten trouwens ook niet vergeten dat naast de stoorwolf, er ook nog een Ellen en een Kim Kardashian in het spel zitten. Wat Mitchkox heeft gezien, hoeft dus ook nog niet eens waar te zijn. ::ohno::

Wat een chaospotje ::rofl::

Thanks!

Ugh, die vreselijke stoorwolf  :-[ daardoor snapte ik er iig geen ene hol meer van

Kan iemand mij vertellen wie de wolven zijn  ;D

Ja Sanmol is er eentje ::rofl:: en jij dus


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Afvallerspm
« Reactie #2 Gepost op: 17-12-2020, 00:53:16 »
Lieverd, mijn rol is verstoord  ;D ik was gewoon burger zoals ik al zei

Maar omg Jacco echt Cardi dus?!

Sanmol was wel duidelijk ja, ik snap niet dat niemand dat ziet en hetzelfde geldt voor Lucy. Dan is daar Brtdm nog, en hillo? Dat gok ik

Ik ben echt Cardi ja ::jaja::

Op wie gaan jullie stemmen? Ik in ieder geval niet op Belg :P

Of Lucy of de stoorwolf heeft haar rol verandert voor mij, maar ik heb op Lucy gestemd

Ik vind dat Bjornn en Convans het het beste spelen dit potje dus twijfelde tussen die twee, ben voor Convans gegaan  ::jaja::

Hoiii  ::love::
Begon er net lekker in te komen ;D en bijna al mijn cultleden leefden ook nog dus het ging best prima ::hypocriet::

Hoezo hebben ze t elke dag over de stoorwolf maar bij mij niet? Alsof het al vast staat dat ie bij mij niet heeft verstoord  ???

Hoi!

Ja, het was hopeloos. Ik had geen goede argumenten om mezelf te verdedigen. Als er 1 wolf wat in mijn richting pushte, dan was ik er geweest.

Wie waren nu wolven van Hautoa en HIDM?

Ik moet zeggen dat ik er ook geen reet meer van snap, maar ik was wel echt James Corden.

Ja ik ook  ::rofl::

HIDM was dan wolf?

Hey Convans ik heb nog op je gestemd gisteren  :\'(

En ff voor de duidelijkheid, ik was wel een Dua Lipa  ;D stoorwolf heeft mijn rol verwisseld

Echt? Ja ik had al het gevoel dat het hopeloos was voor de burgers...

Dus Belg en Lucy wss wolven?

Zijn er überhaupt wel wolven en worden we gek gemaakt  ::rofl::

(Nee serieus, dat moet wel, want in de nacht worden er verklaarbare keuzes gemaakt vanuit wolven oogpunt).

Ja als Belg wolf is, dan was het al vanaf dag 1 voorbij voor de burgers. Daarom had ik graag Lucy eruit gehad, dan wisten we toch iets.. nu weet ik waarom Belg daar zo tegen was

Ik roep het al het hele potje maar niemand wilde mij geloven  :-X

Dus niemand kent hier de wolven?

Ik heb niet m'n best gedaan om ze te vinden ;D

Lijkt me duidelijk right?

Sanmol/Lucy/belg/Brtdm?

En maybe nog hillo of Bjorrn?

Maar Mitchkox heeft gezien dat Lucy goed is. Of zij was Ellen?

Sanmol is wolf ::jaja:: De rest weet ik ook niet.

Ik denk:

HIDM
Sanmol
Spacy
Monkeysuncle
Molfreak Arno

Lucy was inderdaad een gewone burger toen ik haar bekeek. Maar ja in hoeverre is dat waar natuurlijk?
Verder heb ik Ricardo en LuchtManiak (na mijn dood) gezien en die waren goed.

Belg komt binnen:
Grrr

Ik denk dat je theorie niet klopte Belg wegens een wolven - burger koppeltje

Echt Sanmol met deze opdracht als wolf  ::rofl:: Dit is echt een top potje

Als de burger anders stemt (bijvoorbeeld op het groepje van zijn wolf-geliefde), lijkt die burger volgens het plan een wolf. Natuurlijk kan die zich dan wel eenvoudig verdedigen door zijn burgerrol te claimen zoals bijvoorbeeld LuchtManiak en hillo gedaan hebben. Maar bij de andere wolven moet er vroeg of laat toch een belletje gaan rinkelen, dacht ik.

Mijn voordeel stelde ook niks voor zeg.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Afvallerspm
« Reactie #3 Gepost op: 17-12-2020, 01:08:47 »
Ja maar echt wat is dit nu weer ineens
Ik lig ziek op bed, slaap tot half negen en ben plotseling dood

Stelletje idioten

Er werd vannacht enthousiaster gespamd dan nu  ::rofl::

Britney is toch ook zwaar aan het falen... Sanmol claimt de rol en ze zegt niks

Weten jullie al dat Sanmol geen Britney is dan?

Sanmol is wolf. De rest van de wolven kennen we niet

En hoe weten we dat?

Een koppeltje met wolf Sanmol?

Dat kan nog.

En @Lucy dat heeft Sanmol gezegd tegen Chip.

Het staat wel vast dat een burger gelogen heeft over de groepjes. Dus moet het koppeltje wel good-bad zijn.

Zou je dit willen uitleggen?

Ja Frank is geen wolf. Hautoa ook niet. HIDM wss wel.

Dus dan zou er nog een wolf moeten zitten in het groepje van HIDM, maar daar zijn de enige overblijvende geclaimde rollen

Dan is misschien Luchtmaniak de burger van het koppel burger-wolf. Maar waarom zegt Britney dan niks?  Omdat het Molduck is?  :-X

Is Bjorn samen met Sanmol de wolf in zijn groepje?

Resterende wolven: Spacy en MolfreakArno?


Wacht he Frank is geen wolf???

Nee die is gestoord door de wolf.  En Bjorn zie ik zeker ook als wolf alleen al omdat sanmol en bjorn tegen elkaar in gaan en dat een strategie zijn.

Ergens hou ik er ook nog rekening mee dat hier ook niet iedereen de waarheid spreekt. Dus volgens mij kan alles nog.  ::rofl::

Ik begrijp er niks meer van.  ::rofl::


Hoooi iedereen! Nou als belg het niet meer snapt weet ik het ook niet meer.

Weet iemand trouwens waarom ik vermoord ben? Lijkt me een domme zet van de wolven, ik zou eerder Adele proberen te vinden.

Als Ariana had ik immers weinig krachten meer.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Afvallerspm
« Reactie #4 Gepost op: 17-12-2020, 01:10:53 »
Omdat ik dacht dat hier in de afvallers-pm de waarheid werd gesproken. Het meest logische* scenario is volgens mij dit:

*deze analyse houdt geen rekening met onlogische acties van burgers
:P


Lucy is de wolf-in-schaapkleren, waardoor de ziener haar als gewone burger zag. Lucy heeft (uiteraard) gelogen: er was een gelijke stand tussen Marina en Mariah met elk 6 stemmen. De 6de stem van de Marina-groep is dan waarschijnlijk van Billie die zichzelf verdacht wou maken.
Het is geen toeval dat er eerst op de Mariah-groep werd gefocust, want daar zaten geen wolven in. De aanstokers hiervoor waren Lucy en monkeysuncle. Op basis van het stem-gedrag had ik al 2 analyses gemaakt: de eerste zei dat Jacco en Hautoa de 2 wolven waren (om zo Jacco alias Cardi B te kunnen wegstemmen), de tweede zei dat HIDM de enige wolf was (hoewel D*N in de bar min of meer had bevestigd dat HIDM echt Dua Lipa was, wat ook in mijn eerste analyse stond). monkeysuncle heeft toen de groepjes-theorie verdedigd, omdat ze totaal niet klopt.

De stoorwolf heeft de rol van burger Frank veranderd naar wolf-in-schaapkleren (het grapje van D*N was mogelijks een aanwijzing) om zo
- de hevige Frank-stemmers onverdacht te laten lijken (Sanmol en Lucy)
- minstens 1 wolf in dat groepje vrij te pleiten (Sanmol en Bjorn)
- de optie dat Lucy de wolf-in-schaapskleren was te onderdrukken.

Toen ik die laatste optie aanhaalde op het einde van de dag, werd dat weggewuifd door Lucy en monkey. De volgende nacht werd ik geluncht door de wolven.

Wolf Bjorn heeft zichzelf achteraf in zijn groep geplaatst. Dat leek onverdacht, maar op die manier was het groepje met daarin Molduck vrijgepleit. Bjorn heeft bij de shade-opdracht een voordeel gewonnen, volgens hem kon hij X nachten niet door de wolven geluncht worden. Ik heb nooit echt begrepen waarom hij dit als zogezegd gewone burger deelde. Door de optie dat hij de beschermer was, heb ik hierover gezwegen omdat het risico te groot was (en er verder geen hard bewijs was).

Sanmol heeft opgebiecht aan MrChippie dat hen een wolf zijn. Aangezien Britney niet reageert op de valse claim van Sanmol, vermoed ik dat Sanmol een koppeltje vormt met Britney. Het voordeel dat Sanmol gewonnen heeft bij de shade-opdracht, is misschien de reden waarom hen met die leugen weg lijken te komen (zowel bij wolven als burgers). 

Dus samengevat: de wolven zijn Lucy, monkey, Molduck, Bjorn en Sanmol. Het wolven-team gaat winnen, tenzij het burger-wolf koppel roet in het eten gooit.


Hallo word ik nou NOG aangevallen hier, hou daar eens mee op

Ik weet niet hoe het zit maar als er een burger wolf koppel is, dan zal die burger wel gelogen hebben over de award show zeker?

Heeft Miek al iets gezegd over haar stem bij de award show?

Nee niemand vroeg ernaar ;D maar ik heb gewoon op Ariana gestemd ::jaja::

Als je de waarheid spreekt, is het inderdaad niet fijn wanneer je niet geloofd wordt, maar  anders begrijp ik echt niet hoe dit spel gespeeld wordt. Zowel de burgers als de wolven hebben dan een aantal vreemde beslissingen genomen. Dat kan natuurlijk ook een strategie zijn, waar ik dan heel benieuwd naar ben.

Dan ben ik in elk geval blij dat ik Lucy tijdens de laatste lynch nog heb kunnen laten killen. Hopelijk gaan ze nu door op Monkeysuncle ipv Molfreak Arno.

Ik moet zeggen dat ik Bjorrn al heel lang super verdacht vond, en dat er iets geks was in de driehoek Lucy, Sanmol en Bjorrn. Daar hadden we meer op door moeten gaan.

HALLO ik ben helemaal geen wolf, dat zeg ik toch 10000 keer

Ik geloof je graag, want dan zijn er met HIDM, Hautoa en Frank al 3 wolven uit.
Nummer 4 is Sanmol (gekoppeld aan Britney?).
Nummer 5 is Spacy?

@mrchipie: op wie heb jij gestemd bij de acts?



Maar ik was echt James Corden, dus voor mij klopt deze redenering dan weer niet. Langzaam aan begin ik te denken dat er inderdaad geen wolven in zitten. ::rofl::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Afvallerspm
« Reactie #5 Gepost op: 17-12-2020, 01:19:21 »
En ik was echt Dua Lipa  ;D

En ik was ook James Corden.
Ik zou het wel grappig vinden als er inderdaad geen wolven in zitten, ik heb dat ook eens gedaan maar dat vond het zoontje van Ycaris heel naar  ::regenboog::

Maar Sanmol heeft dus tegen chipie gezegd dat hen een wolf zijn? Dus dat klopt alvast niet. Als Frank geen wolf is, dan moet Bjorn wel, maar dat kan ik me heel slecht voorstellen. Of Hillo is geen cupido, maar dat zouden we dan toch ook wel weten? Er klopt iets niet in zowel het groepje van Hautoa als het groepje van Sanmol, toch? Dus in een van die twee groepjes zal wel een burger zitten die gekoppeld is aan een wolf? En in het andere groepje gaat gewoon iets grandioos mis? ;D

Sanmol is echt wel een wolf.

Ik wist dat Sanmol onderdeel van het koppeltje is!! En daar komt Hillo nu mee.... Hopelijk gaan Brtdm enzo mee.

Schrijf Brtdm als wolf ook al maar op!

Brtdm is de jager.  ;)


Dan helpt hij wel heel erg de wolven

Dat heb ik al gezegd? Gewoon op de gene waarop ik moest stemmen. En hier liegt niemand want we zijn uit het spel ::rofl:: En Sanmol gaat niet liegen over dat hen een wolf is aangezien ik toch al  gewonnen heb. en ik weet de andere wolven nu dus ik hou mn mond verder, maar im shocked ;D

Niemand liegt hier? Er zijn toch 5 wolven?
Anders zou het nog kunnen dat het 5/5/5/5 gelijke stand was, met HIDM en Sanmol als wolven waarbij Sanmol gekoppeld is aan burger monkeysuncle die dan als 5de op Rihanna heeft gestemd. MolfreakArno kan eventueel wolf 3 zijn.

Of er zijn burgers die het plan niet hebben gevolgd.  >:(

Dat kan ook niet, want monkeysuncle zou dan Britney moeten zijn en dat is in tegenspraak met de stemming waarbij Vermoljoen eruitging.

Of er is helemaal geen Britney? Misschien is die informatie de prijs die Sanmol gewonnen heeft bij het shaden? Dat zou wel oneerlijk zijn.


Echt Britney komt nu pas  ::rofl::

Ja maar dit is ook wel typisch Molduck ::rofl::

::)

::rofl::

Chaos everywhere ::rofl::

Als Sanmol dit gaat overleven.. dan hebben er een paar burgers gefaald haha

Echt wtf deze mess ::rofl:: Beste potje weerwolven ever ::rofl::

Sanmol het meeste stemmen zeker? Burgers maken nog kans  ::bravo::

Hahhahah beste weerwolvenpotje ooit, heerlijk al die claimchaos steeds vlak voor de deadline.

Gezien hoe lang het duurt tot Dennis de nieuwe post vermoed ik dat Sanmol een actie door moet geven. Mss toch Katy Perry?

Dat duurde vrij lang zeg ::rofl::. Als de wolven nauw eens actiever waren geweest hadden we ook nog gewonnen. Ik heb het in ieder geval geprobeerd om er iets van te maken.

Hoe wist jij dat Mrchipie Billie was en de rol zo kon imiteren?

wist sanmol toch niet? Sanmol wilde gewoon billy pakken denk omdat die best moeilijk uit het spel gaat volgensmij

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Afvallerspm
« Reactie #6 Gepost op: 17-12-2020, 01:28:41 »
Door de post van D*N ben ik in de war. Het leek alsof Sanmol Billie had geïmiteerd, maar dat is dus niet zo.

Nee, ik had Billie geïmiteerd de aller eerste/tweede dag (ben vergeten welke) ::rofl::. Ik kon willekeurig gokken en vond mr.chipie zo raar doen. Dus ik gokte op Billie en gelukkig goed. Daarna kon ik niet meer een andere rol claimen, wat ik niet wist lol.

Oh en van die theorie klopte helemaal niks.

Met Lucy als wolf-in-schaapskleren niet uiteraard.

Lucy is geen wolf. Er zitten nu nog 3 wolven in. De andere wolf was HIDM.

Meid meer zeg ik niet, maar iedereen kan nog een wolf zijn. Dat is wat ik bedoelde.

Daar gaat mijn nachtrust  ::rofl::

Ik voel me echt dom dat ik jou na een tijdje heb losgelaten als verdachte. Ondanks de San Marino hint.... Die Britney claim en dat Molduck die niet tegensprak.........

Bjorrn is sws een wolf, dacht ik al beurtenlang. Sanmol en hij plakten waanzinnig aan elkaar. Verder denk ik monkeysuncle en Molfreak.

Gok #457:
De wolven zijn Bjorn, monkeysuncle en Ycaris.
Er is een Mariah-stemmer die op Rihanna heeft gestemd, maar wie en waarom?


Dat is wel een verklaring voor Sanmols opmerking “als de wolven nou actiever waren geweest”. Dat gaat wss over Ycaris dan. Diens stemgedrag is sowieso onnavolgbaar. Allerlei loze stemmen die geen invloed op uitslag hebben (vorige keer random Molfreak, nu opeens Bjorrn).

Ik moest wel Britney claimen, want ik kon niks anders meer ::rofl::. Dus toen heb ik dat maar geprobeerd om te doen, desondanks dat ik wel zeker wist dat het Molduck was. Heb ook echt heel low-effort gewolfd in het begin, want ik voelde me echt niet lekker. Dus dat was zeker niet "gespeeld". Door jullie foute theorie ben ik heel lang uit de schijnwerpers gebleven. Het werd op een gegeven moment ook heel moeilijk, want ik merkte wel dat ik aan de touwtjes moest gaan trekken in het wolventeam.

Oké Ycaris 100%. Als je na alle twists tot nu toe denkt dat er nog stoorwolverijen over zijn wil je gewoon meer verwarring zaaien. Domme move.

Ycaris heeft zichzelf onverdacht gemaakt bij mij door op Bjorn te stemmen om hem zo vrij te pleiten als mogelijke Britney. Met in gedachte: tenzij Ycaris als wolf weet dat Bjorn ook een wolf is. Tja.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wat is Bjorrn aan het doen?  ??? ::rofl::

Trollen ::rofl::
Als Frank geen wolf is, is het dus Bjorn dus dat maakt het wel logischer :P

Leaked footage van Bjornn:



Een conflict aan het uitlokken met medewolf monkeysuncle?

4 burgers vs 3 wolven. Dit wordt spannend

Hallo echte Britney en Marina ::rofl::.

Dag moppies! Sorry dat ik zo fel ging Sanmol, maar je begrijpt dat ik wel moest ;D

Ik ben wel echt heel erg benieuwd hoe het nou zat. Ik zou zeggen:

Frank, HIDM, Hautoa, Sanmol en Ycaris?

Is het hier allemaal al bekend?

Ik mag niet zeggen wie het zijn van D*N ::rofl::.

« Laatst bewerkt op: 17-12-2020, 15:20:09 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Afvallerspm
« Reactie #7 Gepost op: 17-12-2020, 01:33:22 »
Nee mag nie van ome Dennis Alleen HIDM en Sanmol weten we nu.

En we weten ook redelijk zeker dat er een gewone burger zich niet aan heeft gehouden.  >:(

@hillo: nu begrijp ik ook waarom je dacht dat de rol van Mitchkox als ziener verstoord was door de wolven.  Molduck gaf jouw valse informatie.  ::rofl::



Haha inderdaad! Ik ging nogal van hot naar her dit spel omdat ik maar niet wist in welk team ik nou zat ::rofl::

Ik was geen wolf  ::ohno::

Kleine kans dat de wolven dit nog gaan winnen door eigen stommiteiten (ik zei nog dat Ricardo beschermd zou worden), maar het heeft zeker niet aan mij gelegen denk ik ::rofl::. Kan niet wachten op de seizoensfinale  ::bravo::.

Maar als de burgers nu de verkeerde kiezen, dan winnen de wolven. ::ohno::

Goh, dat probeerden we gisteren ook al te doen ::rofl::. Ze moeten nu elke dag de goede keuze's maken of de wolven winnen. Er is nog een kans voor beide partijen, maar die van ons is veel lastiger gezien er zoveel aparte rollen in deze versie zaten.

Ja, die stoorwolf was echt in jullie nadeel  ::)

Tja, die kwam eigenlijk alleen heel handig uit bij jou ::vergroot::. Daardoor ben ik nog heel lang erin gebleven, anders was ik dag 1 eruit gebonjourd.

Die kwam handig uit bij alles en iedereen want daardoor wist niemand ooit iets zeker

Dit was trouwens geheel gepland door de stoorwolf en dit wist ik ook niet ::rofl::.

Als Michael zijn stem blijft staan, dan is het afgelopen denk ik

Alles kan nog gebeuren. Iedereen kan een wolf zijn.

Ycaris, Bjorrn en Arno!

De jager (brtdm) kan nog een extra wolf neerknallen en de nepjager (michael) kan het stemrecht van een wolf voor een dag afnemen. Dus zelfs als er vandaag een burger gelyncht wordt, is het nog niet afgelopen.


Wat een spanning!

Nja, als Adele gelyncht wordt én de wolven lunchen vannacht de resterende burger, is het wel afgelopen. Enkel als de wolven de jager lunchen, is er nog een waterkansje.

Hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel wolven er nog leven, dat weten we dus niet zeker?

Alleen van Sanmol hebben we een bevestiging gekregen, ik denk dat er in deze groep 2 zitten (ondanks dat er stevig wordt ontkent - logisch - zou ik ook doen), HIDM en nog iemand. En dan gok ik op Bjorrn en Ycaris voor de laatste 2 in het spel. Maar pin me er niet op vast. :P

Volgens sanmol zijn er nog 3 wolven in het spel.

Ik had ook nog getwijfeld om een koppel te vormen met Bjorrn, als hij wolf is had dat voor nóg meer verwarring gezorgd ;D

Kunnen ze ook allemaal niet lezen? Er stond bij de dronken nacht toch gewoon dat een van de 3 winnaars van de stemming zou weten welke beker drank bevatte ?

Monkey zit ook echt enorm te kloten zeg. Het is toch overduidelijk dat Spacy okay is en Ycaris niet? Gewoon puur op gedane acties al..

Dat was echt een geweldig voordeel  ::rofl::

Dat is zijn taak als wolf  ;)


Oh ik dacht dat het Arno was ::rofl::

Monkeysuncle is altijd zo. Ook in vorige potjes lol.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Afvallerspm
« Reactie #8 Gepost op: 17-12-2020, 01:41:41 »
Als Michael niet switcht is het game over. Maar Bjorrn en Monkey hebben zich nu wel bekendgemaakt als wolf, althans zo lijkt het

Monkeysuncle is geen wolf ::rofl::.


Oke dan toch Arno, maar Spacy lijkt me de meest heldere van de overblijvende burgers  ::rofl::

Aha Arno zijn masker valt af  ::rofl::

Van Michael gaat het wss niet meer komen. Alle hoop dat Spacy zich wat kan verdedigen

O, Michael was wel geswitcht dus  ::rofl::

Nu ja, Monkey moet dan maar switchen

Jij gelooft Sanmol op hun woord? :P

Alles wijst nu toch naar Arno, Bjorrn en Ycaris.

Waarom Brtdm en Michael niet iedereen op 1 lijn willen krijgen, ik snap er niets van. Ze moeten nu toch echt samen stemmen als burgers. Nu verpest 1 domme burger het wss

Proficiat wolven  ::bravo::

We hebben nog een jager hoor ::hypocriet::

Ja, die jager gaan ze toch laten leven?



Ja, uhh die lynchen ze als laatste. Dit is allemaal uitgedokterd.

Nah ik snap het wel. Het is in het spel volledig onduidelijk hoeveel wolven er nog zijn, dus iedereen denkt dat er nog wel tijd is voor een foute keus. En je kan je als burger ook helemaal nergens op baseren omdat dus niks vaststaat ::ohno::

De ziener lag ook al heel vroeg uit het spel. Die had wat zekerheid kunnen brengen. Hoewel, met de wolf-in-schaapskleren en de imitatie-wolf kan die informatie ook vertroebeld zijn.

Het groepjes-plan heeft helaas niet gewerkt, mogelijk omdat er een burger tegendraads wou zijn.

Ik juich pas als het kan ::jaja::.

Ja de stoorwolf was wel erg overpowered. Er was weinig logisch redeneren aan op die manier.

Door het claimen van rollen (waar ik geen voorstander van ben) werd het wel nog spannend.

Ik wete denk ik wie ::vergroot::.

Ja dat moet wel toch? Er moeten wel minder mensen op Mariah hebben gestemd dan dat men zegt?

Overigens is het nu, als er nog 3 wolven zijn, sowieso afgelopen. Tenzij er nog een twist in de nacht is natuurlijk! Hup D*N, shake it up ;D

Hallo hoeveel talenten moeten wij uit onze mauw halen lol. Gisteren hadden we ook al niks.

Sorry talenten, ik vind dat jullie in jullie handjes mogen knijpen met de stoorwolf, imitatiewolf en wolf in schaapskleren. Zo is helemaal niks zeker voor de burgers en dan zitten er ook nog burgers in die elkaar dood willen of neutralen die zelf dood willen.

Iedereen heeft hier over die stoorwolf, maar als je logisch na de stemmen kijkt had je kunnen weten dat Hautoa geen wolf was. Ik heb die dag nog last minute op JaccoS gestemd, maar dat ging helaas niet door doordat ik te laat was. De echte fout is dat mensen zich niet aan het groepjes stemmen hebben gehouden. Wij wisten allang dat dat niet klopte. We hebben ook veel geluk gehad door de juiste mensen te lunchen wanneer het moest. Ik was degene die Mitchkox als ziener had betrapt, Miek1999 als de sekteleider en Mrchipie als de looier. Door slim te denken hebben we gewonnen en zijn we heel lang onder de radar gebleven. Ik heb er alles aan gedaan om zo lang mogelijk in het spel te blijven door o.a te liegen over de consequentie toen ik dronken was en Britney Spears te claimen. Dat is echt heel risicovol, maar werkte wel. De enige opties die de stoorwolf had kunnen storen waren Lucy en Frank. De rest had of een rol waar er maar één van was of de stemming was te close.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Afvallerspm
« Reactie #9 Gepost op: 17-12-2020, 01:45:07 »
Ik hoopte mezelf eindelijk eens een beetje verdacht te maken, maar niemand vond mij verdacht. Ik hoopte daarom er tussendoor te kruipen als ziener en dat de wolven dachten: Die Mitchkox gaat nog wel dood, maar helaas...

Het overpowered van de stoorwolf gaat niet zozeer om hoeveel rollen zij écht verstoord heeft, maar vooral dat niemand weet wie wanneer verstoord is. Daardoor weet je als burger nooit iets zeker en heb je eigenlijk 0 informatie om op af te gaan. Ook voor een jager of een nepjager wordt het dan veel lastiger en een soort multiple gok / kamikaze actie op hoop van zegen. Enige waar we nu soort van op af konden gaan was die theorie van belg, maar dat werkt dus alleen als op z'n minst alle burgers eerlijk meewerken en ook daar kon je weer niet vanuit gaan vanwege de neutrale rollen / lovers / etc. Daarbij scheelde het natuurlijk dat Mitchkox al zo snel dood was, die had ons als enige nog wel wat info kunnen geven.

Dat gezegd hebbende heeft bovenstaand echt totaal geen afbreuk voor mij gedaan aan hoe leuk ik dit potje vond. Ik denk zeker niet dat we als burgers kansloos waren, ook al hadden we niks om op af te gaan. We konden per toeval natuurlijk ook best wel eens een wolf lynchen ;D hebben we gewoon te weinig gedaan haha. Maar juist alle chaos maakt dit spel tot wat het is denk ik, wat best leuk is als afwisseling een keer ::jaja::

Is het erg dat de burgers weten dat er drie wolven in zitten? We kunnen natuurlijk sowieso de gok wagen. Stel dat iemand vergeet te stemmen  8)

Dan weten ze wel dat we met z'n drieën zijn, maar dat gaan ze vast wel gokken als vannacht Arno ontbreekt.

Ik vind dat het wel gebalanceerd was maar ik vind ook dat Sanmol de stoorwolf echt volledig onderschat. Het is geen aanval op de wolven als we zeggen dat de stoorwolf heel krachtig was hé? En om dan te gaan roepen dat we het met logisch kijken naar de stemmen gewoon hadden kunnen weten is echt bullshit want we hadden GEEN IDEE naar wiens stemmen we op welke manier moesten kijken. Die stem van jou konden we toch ook pas wat mee als jij dood zou zijn en er duidelijkheid was?

De groepjestheorie ben je ook enorm aan het bashen terwijl die gewoon voor 90% klopt. Er heeft ergens in het groepje van HIDM 1 burger gelogen / iets raars gedaan maar verder klopte het gewoon. Dus stop eens met doen alsof de burgers het alleen maar voor zichzelf verpest hebben en laten we gewoon inzien dat het een balanced potje was met fouten aan beide kanten wat uiteindelijk meer naar de wolvenkant gerold is. En ja, dat had absoluut te maken met goede keuzes aan die kant, maar echt niet alles.

Yes het ging vooral om de denigrerende toon, ik vind het een vermakelijk en zover als kan balanced potje, je moest alleen opnieuw loten toen je zag dat Mitch en ik weer invloedrijke rollen hadden ;D.

I knew I would become Queen B ::bravo::


The End
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Afvallerspm
« Reactie #10 Gepost op: 17-12-2020, 08:15:17 »
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo verward was  ::rofl::

Monkey nooit echt als wolf gezien haha