Auteur Topic: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...  (gelezen 2572 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #20 Gepost op: 25-04-2021, 11:02:53 »
Voorzitter

Graag wil ik de heer Convans vertellen dat ook al loopt Vermoljoen minder lang dan hij op deze wereld in deze kamer rond, hij is toch net zo betrouwbaar.

Ik vind het opvallend hoe de heer PYH Up zich heel gemakkelijk schaart aan de zijde van de heer Rtdm.

Voorzitter,

Waarom is Vermoljoen dan betrouwbaar?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #21 Gepost op: 25-04-2021, 11:07:36 »
Voorzitter,

Graag wil ik mijn opvolger even wijzen op deze post van nacht 4:

Eens met de rest en de gegeven argumenten over nummer 8.

Ik vind Swifty wel een goede optie? Komt bij mij toch erg betrouwbaar over.

Mijn vermoeden is dat dit duo óf in hetzelfde kamp zit, óf misschien iets te lang met mevrouw Simons heeft gepraat.

M.N.K.S. Uncle
My fall will be for you

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #22 Gepost op: 25-04-2021, 11:11:39 »
Voorzitter



Graag verwijs ik de heer Uncle en de heer Convans naar nog een bericht van gisteravond, namelijk dit bericht van mij

Voorzitter

Graag wil ik de beschuldiging van de heer Convans en de heer Fabiann, in de richting van de heer Vermoljoen, tegenspreken. Deze 3 heren vertrouw ik ten zeerste, net zo overigens als de indiener van vandaag, de heer Monkeysuncle. Ik zie graag een andere verdenking naar voren komen.



Wij zitten allen in hetzelfde kamp heren. We moeten zoeken naar andere mensen.

Dank u wel.
Keep calm and eat chocolates!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #23 Gepost op: 25-04-2021, 12:14:07 »
Voorzitter,

Even snel vanaf m’n reces: ik snap weinig van al deze hints, maar ben geneigd Swifty te geloven op haar blauwe ogen.

Ik ben wel bereid om te switchen Hans, maar ‘concrete zaken’ heb ik nog niet gezien en het is al dag 5 inmiddels. Wordt het niet tijd dat we iets van info gaan delen? Snap dat dat altijd eng is, maar anders komen we geen stap verder dan ‘op het gevoel afgaan’. We hebben ook nog een beschermer die wellicht wat hulp nodig heeft bij het kunnen bepalen wie te beschermen.
Nieky grab a life vest!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #24 Gepost op: 25-04-2021, 12:29:47 »
Voorzitter,

Eens hoor met hillo. Als we geen info delen, kun je soms niet veel anders dan maar op je gevoel afgaan. Ik kan helaas geen speciale rol claimen, ik ben een traditionele politicus zonder specifieke krachten.

Ik lees nog steeds geen concrete argumenten over de rol van Vermoljoen, voorzitter.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #25 Gepost op: 25-04-2021, 12:33:48 »
Voorzitter,

Zoals op dit diagram af te lezen is, is de heer Up uiterst verdacht. Zou hij dat kunnen verklaren?


Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #26 Gepost op: 25-04-2021, 12:47:22 »
Van Mitch hoor ik ook graag waarom hij niet heeft gestemd, maar dit vindt ik minder verdacht, omdat ik als populist dus binnen de deadline zou stemmen als het toch niet meer uitmaakt.

Mijn reden heb ik eerder gepost. Ik had mijn laatste werkdag (naast mijn politieke loopbaan) vrijdag en hierdoor ben ik het simpelweg vergeten. Uiteraard is dit neutraal en heb ik niet, niet gestemd met een reden om hierdoor als populist of juist als een (gewoon) kamerlid een statement te maken.

Als populist had ik makkelijk snel mee kunnen stemmen of even een stem kunnen achterlaten. Echter heb ik dat niet gedaan en mede door de drukke vrijdag en zaterdag wil ik geen stemadvies geven. Ook omdat ik de eerdere argumenten hier wel kan waarderen. Laat nog even stemmen op Chip vind ik verdacht.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #27 Gepost op: 25-04-2021, 13:17:14 »
Voorzitter,

Ik heb weinig tijd vandaag, maar mijn advies aan dhr monkeysuncle is een stem op dhr Putyourhansup. Hij blijft in redeneringen hangen jegens hillo en mij die mijns inziens onterecht zijn.

En ik back hillo natuurlijk altijd. ::love:: Wat ongetwijfeld een partijconflict oplevert
You'll never walk alone

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #28 Gepost op: 25-04-2021, 13:20:20 »
Voorzitter,

Ik zou graag eens een uitgebreide reactie zien van Brent. In het verleden heb ik hem weleens zeer actief zien zijn en ik mis zijn energie nu een beetje. Ik ben erg benieuwd wat hij denkt over de huidige situatie en wie hij verdenkt of niet verdebkt. Op dit moment kan ik hem totaal niet inschatten en dat vind ik lastig.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #29 Gepost op: 25-04-2021, 13:24:19 »
ik ben een traditionele politicus zonder specifieke krachten.

Voorzitter,

Ik zou graag aan dhr PYHU willen vragen welke traditionele politicus hij dan meent te zijn?
You'll never walk alone

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #30 Gepost op: 25-04-2021, 13:43:25 »
Voorzitter,

Geachte kamerleden,

Mijn naam is Jaïr, uw razende reporter. Ik vind het tijd om nu even in te grijpen.

Door mijn journalistenwerk heb ik gevonden dat op nacht 1 de heer Brtdm, nacht 3 de heer Molfreak Arno en nacht 4 de heer Putyourhansup allemaal hardwerkende kamerleden zijn die die nacht hun kantoor niet hebben verlaten.

Echter heb ik gevonden dat op nacht 2 de heer vermoljoen nachtelijke activiteiten gehad heeft. Dat maakt de verdenkingen van de heer Convans natuurlijk sterker.

Hopelijk kan er nu samengewerkt worden nu er definitef zekerheid is welke kamerleden in de nacht niets gedaan hebben en zodoende onschuldig zijn.

Ik hoop dat mevrouw Ouwehand aan mij denkt vanavond, zodoende kan ik nog verder onderzoek leveren.

Mijn naam is Jaïr, dit is mogelijk mijn laatste nieuwsbulletin.

klaar voor de strijd

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #31 Gepost op: 25-04-2021, 13:58:27 »
Voorzitter,

Dank aan Jaïr voor zijn reporterskills.
Ik ga er niet vanuit, maar ik u toch wijzen op de kleine kans dat de heer Molfreak Arno door de heer Krol in nacht 3 een nieuw doel heeft gekregen. Ditzelfde kan natuurlijk ook bij mij gebeurt zijn.

Ik denk eigenlijk dat de heer Krol nog iets langer wilde wachten en een 'met zekerheid' normaal kamerlid tot populist wilde maken. En ik hoop daarom dat dit niet gebeurt is.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #32 Gepost op: 25-04-2021, 14:09:44 »
Voorzitter



Graag wil ik mijn collegae erop wijzen dat Jair, die bij deze wel zeer wordt bedankt voor het onthullen van zijn identiteit, wellicht graag een roddelbriekjournalist is? Er zijn nachtelijke activiteiten die juist zeer gunstig zijn voor iedereen die geen populist is. Zo heeft de door hem genoemde Esther Ouwehand ook een nachtelijke activiteit. En Pieter Omzigt. En zelfs Caroline van der Plas.
Ik wil iedereen er nogmaals op wijzen dat het uit de kamer sturen van Vermoljoen dan ook geen goed idee is.

Wel heel fijn om te horen dat de andere 3 door hem genoemde heren geen nachtelijke activiteit hadden. Met daarbij het voorbehoud dat de heer Rtdm zeer terecht heeft gemaakt.

Ik stel voor dat wij ons daarom concentreren op:
2. MitchK (M/26)
3. FrankLapidus (M/19)
4. Nieky (M/27)
6. Hillo (M/30)
16. Chardo (M/17)
17. Brent (V/58)
20. Kaaasje (F/31)
23. D*N (V/17)

Onder deze kamerleden bevinden zich tenminste 2 en mogelijk 3 (afhankelijk van of Dion Grauss aanwezig is) populisten.


Dank u wel.

Dank u voorzitter.
Keep calm and eat chocolates!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #33 Gepost op: 25-04-2021, 14:19:29 »
Voorzitter,

Dank Wouter voor deze waardevolle info. Voor we tot conclusies overgaan zou ik echter iets willen checken bij uzelf, voorzitter. Geven alle populisten een nachtelijke activiteit af, of enkel degene met speciale gaven? Of indien er net als in voorgaande potjes met dikdrukken van het slachtoffer gewerkt wordt: alleen degene die dikdrukt?

Nieky grab a life vest!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #34 Gepost op: 25-04-2021, 14:21:36 »
Voorzitter,

Dank Wouter voor deze waardevolle info. Voor we tot conclusies overgaan zou ik echter iets willen checken bij uzelf, voorzitter. Geven alle populisten een nachtelijke activiteit af, of enkel degene met speciale gaven? Of indien er net als in voorgaande potjes met dikdrukken van het slachtoffer gewerkt wordt: alleen degene die dikdrukt?
Geachte H. Illo,

Dank voor uw verhelderende vraag.
Alle populisten. Ik heb zelf geen kennis van voorgaande potjes dus in mijn nog recente carrière als kamervoorzitter heb ik gehandeld zoals ik dacht dat goed was.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #35 Gepost op: 25-04-2021, 14:25:58 »
Voorzitter,

Dank voor de toelichting, dan is dat helder! Ik laat bij deze dan voorlopig mijn adviserende stem op PutyourhansUp gaan. Ik hoop daarnaast dat we nog van wat meer mensen gaan horen vandaag, zodat ik later vandaag opnieuw een advies uit kan brengen.
Nieky grab a life vest!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #36 Gepost op: 25-04-2021, 14:32:42 »
Voorzitter

Aangezien sommige betrouwbare kamerleden een vertrouwen hebben in Kaaasje, en ik zelf hillo met deze laatste verstandige vraag ook durf te vertrouwen, wil ik mijn voorgaande lijstje wel inkorten en deze 2 namen verwijderen.

Ik vind een aantal kamerleden opvallend rustig in de spel. Dat kan te maken hebben met een zeker ander spel, maar ik vind dat toch niet helemaal een goed excuus.
Graag zou ik van de heren Lapidus en Hardo, en de dames B Rent en D*N horen waarom zij zich minder dan gebruikelijk met de dagelijkse en de nachtelijke discussies bemoeien. In het voordeel van B Rent pleit het feit dat de nacht waarin de andere 3 niet mochten stemmen en zij wel, er een populist verwijderd werd uit de kamer.
Ik wil de heer Uncle adviseren om een stem uit te brengen op ofwel Franklapidus, ofwel C Hardo of wel D*N.
Keep calm and eat chocolates!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #37 Gepost op: 25-04-2021, 14:34:54 »
Geachte voorzitter,

Ik heb ook nog een vraag aan u. Henk Krol, die niet meer onder ons is, kon een niet-populistische politicus populist maken. Kon hij dat doen op eender welk moment in het spel? In dat geval heeft mrchipie wellicht overdag op het laatste moment nog zijn speciale kracht gebruikt, toen hij merkte dat hij de meerderheid van de stemmen zou krijgen.

Veel dank aan wouterv voor het delen van zijn nuttige info. Hopelijk zijn daarmee de verdenkingen aan mijn adres voorlopig/voorgoed van de baan.

Vermoljoen kan nog steeds zowel goed als slecht zijn.

Oh, en ik ben Wopke Hoekstra, Woppert voor vrienden. ::joehoe::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #38 Gepost op: 25-04-2021, 14:45:20 »
Geachte voorzitter,

Ik wil graag mevrouw Swifty gelijk geven als ze zegt dat het niet persé betekent dat de heer vermoljoen een nachtelijke activiteit gehad heeft, het daarom een slechte moet zijn. Echter is het wel zo dat die kans er nog altijd is én daarom moeten we hem zeker blijven bekijken. De beschuldiging van de heer Convans die ook al mrChipie ontmaskerde mag ook niet vergeten worden.

Verder vergeet mevrouw Swifty dat zij ook nog niet onschuldig verklaart is, en dus ook in het lijstje thuishoort. (net zoals Hillo en Kaaasje, deze zijn ook nog altijd niet 100% in te clear). Onze voorzitter vertrouw ik ,maar het is ook niet 100% zeker.

Daarnaast wil ik zeker de leden die de heer Hans als eerste beschuldigden volgen, zij hebben met zekerheid een onschuldige willen aanpakken.

klaar voor de strijd

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #39 Gepost op: 25-04-2021, 14:59:55 »
Voorzitter,

Fijn dat een aantal Kamerleden meer duidelijkheid schept over zijn of haar rol/verdenkingen.

Wel ben ik erg benieuwd wat Kamerlid Vermoljoen zelf te zeggen heeft over de aandacht die hij vandaag heeft gekregen van verschillende Kamerleden.

Voorts wacht ik nog altijd op een antwoord van Kamerlid Brent...
* Kamerlid Brent heeft de afgelopen twee dagen op Kamerlid Sanmol gestemd omdat diens visie op het politieke beleid van deze constitutie niet met de zijne strookt. Hoe verklaart hij dan dat Kamerlid Sanmol geen populist bleek te zijn?

Dank u wel.
🜃