Auteur Topic: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...  (gelezen 2573 keer)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #40 Gepost op: 25-04-2021, 15:28:07 »
Voorzitter,

Ik zou de zittende Kamerleden willen verzoeken een stemadvies uit te brengen. En als er een Kamerlid zich geroepen voelt om een overzicht te maken, dan zou ik dat appreciëren.

M.N.K.S. Uncle
My fall will be for you

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #41 Gepost op: 25-04-2021, 15:39:47 »
Voorzitter, daar ben ik weer.

Ik zal even een reactie geven op mevrouw Swifty:
Ik vind een aantal kamerleden opvallend rustig in de spel. Dat kan te maken hebben met een zeker ander spel, maar ik vind dat toch niet helemaal een goed excuus.
Zeker naast widmonline, wat taken op het molboard, solliciteren en de podcast heb ik wat minder tijd dan normaal om mij volledig in de weerwolven te storten elk moment van de dag......maar

Citaat
Graag zou ik van de heren Lapidus en Hardo, en de dames B Rent en D*N horen waarom zij zich minder dan gebruikelijk met de dagelijkse en de nachtelijke discussies bemoeien. In het voordeel van B Rent pleit het feit dat de nacht waarin de andere 3 niet mochten stemmen en zij wel, er een populist verwijderd werd uit de kamer.
Ik wil de heer Uncle adviseren om een stem uit te brengen op ofwel Franklapidus, ofwel C Hardo of wel D*N.
Nu moet ik zeker toegeven dat ik gisteren ook bewust een beetje mijn mond heb gehouden, gezien ik een dag eerder vrij fel ben geweest en door vele anderen als een "lastig" en "kritisch" kamerlid werd gezien. Gezien ik geen stemrecht had vreesde ik dat opnieuw in de aanval gaan zou zorgen voor meer wrijving op een moment dat ik mijzelf niet zou kunnen verdedigen.

Overigens vind ik het frappant dat u de heer Brent hier aan de kant schuift op basis van dat hij wel heeft mogen stemmen terwijl de anderen die kans is ontnomen. Zeker de heer Chardo heeft populist Mrchipie in ronde 1 al aangewezen en ook ik was voorstander van zijn plan om op hem te stemmen.

Mijn hoofdverdenking op dit moment gaat uit naar de heer MitchK. Die vliegt volledig onder de radar met eerst zijn steun om mevrouw Y Caris weg te sturen, wat nog steeds een domme move was gezien we dan nu met de afgeschreven Kamerleden meer informatie zouden hebben gehad. Zijn aanval op mij als "sterke burger". Hij geeft in zijn post letterlijk toe dat hij mij verdacht vond omdat ik iets goeds deed als burger. En vervolgens vergeet hij te stemmen wanneer een populist eruit vliegt. Niets doen maakt je in dat geval het minst verdacht misschien. Dus vandaar mijn verdenking op de heer MitchK die nu zich volledig op mij gaat gooien, so be it.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #42 Gepost op: 25-04-2021, 15:41:02 »
Voorzitter,

Ik begrijp uit de inbreng van kamerlid Swift dat zij de hele dag loopt te f5'en zogezegd, in deze kamer zogezegd en dat ze het verdacht vindt dat kamerleden als mevrouw Ent, SterretjeN en ik wel een degelijke partij leiden en daar ook onze tijd in moeten besteden, waardoor we niet aldoor aanwezig kunnen zijn. Daarnaast wil ik ieder hier erop wijzen dat ik wel degelijk al inbreng heb gegeven, vandaag en iedere andere dag of nacht. Actief geheugenverlies is iets wat we al vaker bij kamerleden op leeftijd hebben mogen ervaren en dat duidt ofwel op corruptie of incapabel zijn voor dit ambt. Voorzitter, via u zou ik graag de groetjes doen aan mevrouw Swift en haar verzoeken een beter doordachte theorie te bekokstoven.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #43 Gepost op: 25-04-2021, 15:43:31 »
Voorzitter,

Mijn stemadvies gaat naar vermoljoen, optie 2 voor mij is Brent.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #44 Gepost op: 25-04-2021, 15:44:20 »
Ik volg in Vermoljoen
klaar voor de strijd

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #45 Gepost op: 25-04-2021, 15:46:56 »
Voorzitter,

Ik had één aanknopingspunt jegens de heer SterretjeN. Maar momenteel verdenk ik SterretjeN niet meer. Het plan bleek achteraf juist, maar het zou als populist geniaal zijn geweest om dit plan in werking te stellen, zodat je achteraf kon zeggen: ik zei het toch als mevrouw Caris zelf zou opstappen?

Ik zie dus geen populistische trekjes meer bij de heer SterretjeN

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #46 Gepost op: 25-04-2021, 16:06:44 »
Voorzitter,

Ik vind het een beetje vreemd dat mevrouw Swift nu al ruim anderhalf uur niks van zich heeft laten horen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #47 Gepost op: 25-04-2021, 16:11:00 »
Voorzitter

Ik moest lachen ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #48 Gepost op: 25-04-2021, 16:23:06 »
Geachte voorzitter,

Mijn excuses voor mijn afwezigheid. Morgen is mijn verjaardag en mijn weekend is nogal drukbezet met het vieren van deze heugelijke dag met de familie. Ik heb vandaag minder tijd om alles na te lezen, dus nogmaals mijn excuses (ik typ dit vanop het toilet, dus je snapt het plaatje). Ik heb het topic al skimmend doorgelezen. Ik heb tweemaal gestemd op Sanmol vanwege mijn buikgevoel, ik vind Sanmol zeer moeilijk te peilen in dit soort spelletjes en het kwam vanuit een intuïtie. Daar reken ik meestal op in het begin van het spel, helaas zat ik helemaal fout.

Ik beloof dat, als ik dinsdag nog leef, ik een grondige analyse zal maken van het spelverloop zoals ik dat vorige keer heb gedaan.

Groetjes!

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #49 Gepost op: 25-04-2021, 16:33:26 »
Voorzitter,

Ik steun de motie van Kamerlid Brtdm en wacht met smart op de grondige analyse van Kamerlid Brent.

Dank u wel.
🜃

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #50 Gepost op: 25-04-2021, 16:36:38 »
Voorzitter,

Ik had al graag eerder willen reageren op verdenkingen naar mijn richting, maar dat is een beetje moeilijk als er helemaal geen argumenten worden gegeven. Heel veel nadruk op mij leggen, maar zonder iets van inhoud of argumenten. Zeer nuttig.
Nu Wouterv zich bekend heeft gemaakt als Jaïr is er zowel een argument als een tegenargument opgedoken. Ik zou hier liever nu nog niet verder op ingaan, maar betreur deze actie wel ten zeerste. Dit had nu nog niet gemoeten.

Ik hoorde voorbijkomen dat het verdacht is dat Swifty en ik elkaar vertrouwen. Is het zo raar dat men bepaalde spelers vertrouwt en bepaalde spelers niet vertrouwt? Ik ben het verder ook wel eens met haar geplaatste lijstje:
Ik stel voor dat wij ons daarom concentreren op:
2. MitchK (M/26)
3. FrankLapidus (M/19)
4. Nieky (M/27)
6. Hillo (M/30)
16. Chardo (M/17)
17. Brent (V/58)
20. Kaaasje (F/31)
23. D*N (V/17)

Onder deze kamerleden bevinden zich tenminste 2 en mogelijk 3 (afhankelijk van of Dion Grauss aanwezig is) populisten.
Ik zou er persoonlijk wel nog Hans aan toevoegen, maar dat is enkel om die optie nog niet helemaal uit te sluiten. (oeps, het is nu natuurlijk bekend dat er niets mis is met hem). Het klopt ook inderdaad dat ik Fabiann verdacht vond, dat was door zijn aanwezigheid en extra toevoeging in deze Kamer. Ik zag op die twee vlakken zeer populistisch gedrag. Na de stemming op Mrchipie ben ik minder overtuigd, maar ik zou alleszins deze optie nog niet helemaal uitsluiten.

Persoonlijk ben ik het eens met de verdenkingen richting Nieky en Hillo, die best laat stemden op Mrchipie. In combinatie met de eerdere dagen waarin ze zich redelijk rustig hebben gehouden, zou ik dus willen adviseren één van deze twee eruit te stemmen.
« Laatst bewerkt op: 25-04-2021, 16:43:26 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #51 Gepost op: 25-04-2021, 16:40:16 »
Voorzitter

Ik ben teleurgesteld in mijn collegae, en met name in de heer Fabiann die mij kennelijk niet goed begrepen heeft.

Hierbij herhaal ik mijn stemadvies aan de heer Uncle. Ik vertrouw de heren Fabiann, Vermoljoen, Convans en Uncle zelf volledig. Ik geloof wel in het verhaal van de heer Wouterv en wil er wel in mee gaan dat Brtdm, MF Arno en PYH Up onschuldige kamerleden zijn (of in ieder geval waren in de eerste 2 nachten).

Ik vind dat er gestemd moet worden op 1 van de overigen. Wie maakt me dan niet veel uit. Als ik mee ga in het advies van D*N zijn er in ieder geval al 2 stemmen voor MitchK. Als u, meneer Uncle, echt meegaat met de meerderheid hoop ik van harte dat er verder geen collegae meer meegaan met de motie van Brtdm.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #52 Gepost op: 25-04-2021, 16:51:30 »
Voorzitter,

Geen enkel benul heb ik van de redenen achter de vertrouwensuitspraken van mevrouw Swift. Wel lijken die uitspraken mij zeer gevaarlijk, mocht zij een populist zijn. Mevrouw Swift hoeft niet uit te leggen waar het vandaan komt, maar ik zou wel graag van haar vertrouwelingen willen weten of dat vertrouwen ook wederzijds in haar is.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #53 Gepost op: 25-04-2021, 17:01:19 »
Voorzitter,

Weer een onschuldige aanval aan mijn adres. Ditmaal van Vermoljoen. Godslastering! Ik adviseer daarom ook om op dhr. Vermoljoen te stemmen en steun daarmee de motie.
You'll never walk alone

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #54 Gepost op: 25-04-2021, 17:03:03 »
Voorzitter,

Ik vind dat Swifty vooral roept zonder argumenten. Ik zou het jammer vinden voor de goede kamerleden als ik weg wordt gestemd. Aangezien we weer roepen zonder argumenten. De heer SterretjeN komt dan tenminste met, in mijn ogen niet zo´n sterke, argumenten tegen mij. Maar waarom Swifty bepaalde mensen wel wil vertrouwen en anderen niet heb ik toch echt gemist.

Overigens geloof ik niet dat Swifty een populist is, maar gewoon net de verkeerde persoon kiest om op te stemmen  ::jaja::

Verder oneens met Swifty dat Vermoljoen te vertrouwen is en ik zou daarom graag toch een advies geven om op hem te stemmen. Hierbij kunnen we zien wat zijn rol was en of Swifty zo betrouwbaar is als ze lijkt.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #55 Gepost op: 25-04-2021, 17:20:23 »
Voorzitter,
Ik zit er dus tijdens deze crisis niet zo lekker in. Ik probeer er mijn werk van te maken. Maar voorlopig vind ik de heer Fabiann een interessante naam om te noemen als mijn verdachte.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #56 Gepost op: 25-04-2021, 17:23:55 »
Voorzitter

Graag vraag ik de heer Uncle om niet mee te kraaien met de kippen in dit hok, maar een andere naam te kiezen
Keep calm and eat chocolates!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #57 Gepost op: 25-04-2021, 17:26:52 »
Voorzitter

Graag vraag ik de heer Uncle om niet mee te kraaien met de kippen in dit hok, maar een andere naam te kiezen

Voorzitter,

Is mevrouw S. Wifty bang een populistische kameraad te verliezen? Ik vraag dit voor een vriend

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #58 Gepost op: 25-04-2021, 17:34:44 »
Voorzitter,

Ik zou graag reageren op de heer MitchK:
Voorzitter,

Ik vind dat Swifty vooral roept zonder argumenten. Ik zou het jammer vinden voor de goede kamerleden als ik weg wordt gestemd. Aangezien we weer roepen zonder argumenten. De heer SterretjeN komt dan tenminste met, in mijn ogen niet zo´n sterke, argumenten tegen mij. Maar waarom Swifty bepaalde mensen wel wil vertrouwen en anderen niet heb ik toch echt gemist.

Overigens geloof ik niet dat Swifty een populist is, maar gewoon net de verkeerde persoon kiest om op te stemmen  ::jaja::

Verder oneens met Swifty dat Vermoljoen te vertrouwen is en ik zou daarom graag toch een advies geven om op hem te stemmen. Hierbij kunnen we zien wat zijn rol was en of Swifty zo betrouwbaar is als ze lijkt.
U zegt zelf dat er zonder argumenten wordt gesproken in deze Kamer (waar je volledig gelijk in hebt), maar u doet vervolgens hetzelfde? Waarom ben ik onbetrouwbaar?
U zegt wel op mij te willen stemmen om te weten wat mijn rol is en of iemand anders zo betrouwbaar is, maar dat geldt bij élke stemming.

Deze post doet u stijgen op mijn verdachtenlijstje, MitchK!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #59 Gepost op: 25-04-2021, 17:59:17 »
Voorzitter,

Ik snap ook nog steeds niet precies waarom Swifty zo haar best doet om Vermoljoen te verdedigen. Toen ik dit zelf gedeeltelijk deed met andere kamerleden vond ze mij hierom verdacht.

Ik denk zelf dat Swifty óf Vermoljoen een populist is. Vermoljoen verdedigen als blijkt dat hij populist wordt is erg riskant, dus het kan prima zijn dat Swifty een gewoon kamerlid is dat minder wijze besluiten maakt.
Maar het kan ook zijn dat Swifty zelf een populist is en alvast haar best doet om zo haar gelijk te krijgen als Vermoljoen geen populist blijkt te zijn.

Graag hoor ik van Swifty wat Mitch verdachter maakt dan Vermoljoen. Zelf heb ik namelijk totaal geen verdenking op Mitch. (Hij is gewoon een beetje dom  :-X) Mocht hij wel de boel bedriegen, mag u mij de dag erna hoogstpersoonlijk uitstemmen. Als populist zou ik het namelijk echt dom vinden om tactisch niet te stemmen, als je je ook kan verschuilen in een grote groep late chipstemmers.

De leden die ik het meest vertrouw zijn nu Monkeysuncle, Convans, Fabiann, D*N, putyourHANSup, wouterv en Molfreak Arno, gevolgd door MitchK en Kaaasje.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?