Auteur Topic: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...  (gelezen 2571 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #60 Gepost op: 25-04-2021, 19:00:47 »
Voorzitter,

Ik zie ook niet in waarom mevrouw Swifty de heer Vermoljoen blijft verdedigen. Eerder vandaag vond ze het opmerkelijk dat ik Brtdm en Kaaasje niet verdenk. Dat heb ik al uitgelegd: zij leveren elke dag een waardevolle en gedetailleerde bijdrage in het debat. Dat kun je niet zeggen van Vermoljoen. Dus wederom de vraag: waar baseert Swifty zich concreet op in het niet verdenken van Vermoljoen?

In mijn ogen kan het met Vermoljoen nog steeds twee kanten uit, met zijn nachtelijke actie.

Verder oneens met Swifty dat Vermoljoen te vertrouwen is.
Ik zou graag reageren op de heer MitchK:U zegt zelf dat er zonder argumenten wordt gesproken in deze Kamer (waar je volledig gelijk in hebt), maar u doet vervolgens hetzelfde? Waarom ben ik onbetrouwbaar?

Ik snap de heer K, ik ben het zelf ook oneens met Swifty als zij zegt dat Vermoljoen te vertrouwen is. We weten het gewoonweg niet op basis van de beschikbare informatie.

Ik neig er ook naar de debatindiener te adviseren op Vermoljoen te stemmen. Het lijkt alsof er iets niet pluis zit in de relatie tussen hem en Swifty. Als Vermoljoen fout blijkt te zijn, kunnen we Convans ook met zekerheid bevestigen als een getrouwe politicus, want hij heeft tot nog toe zijn pijlen vooral op Vermoljoen en mrchipie gericht.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #61 Gepost op: 25-04-2021, 19:04:34 »
Voorzitter


Graag wil ik de heer B Rtdm wel wijzen op een weer kamikazeactie van hem. Hij is zelf dankzij Wouterv vrijgepleit, waarom zouden wij hem eruit stemmen als MitchK wel een bedrieger is? Dergelijke opmerkingen dragen niet bij aan de kwaliteit van onze discussie.

Eerder vandaag heb ik een lijstje gepubliceerd van namen waarvan ik zeker weet dat alle populisten daar tussen zitten. De naam MitchK stond op dat lijstje. Omdat hij als enige van dat lijstje al door iemand anders is genomineerd noemde ik zijn naam. Als 1 van de andere namen al door iemand was genomineerd had ik daar net zo makkelijk in mee kunnen gaan.

Ik kan alleen maar hopen dat de mensen waarvan ik gezegd heb dat ze te vertrouwen zijn mij begrijpen en zullen doen wat nodig is.


Verder wil ik tegen de heer PYH Up zeggen dat zowel Convans als Vermoljoen te vertrouwen is.

Dank u wel.
Keep calm and eat chocolates!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #62 Gepost op: 25-04-2021, 19:25:40 »
Voorzitter,

Aan mijn verzoek om mij werk uit handen te nemen werd helaas geen gehoor gegeven. Dan maar ons eigen partijbureau aan het werk gezet:

2. MitchK (M/26) => Vermoljoen
3. FrankLapidus (M/19) => niet in de discussie betrokken
4. Nieky (M/27) => Vermoljoen
6. Hillo (M/30) => Eerst putyourHANSup, daarna niks
8. Vermoljoen (M/16) => MitchK? Nieky/Hillo?
9. Molfreak (M/18) => Fabiann
10. Swifty (V/47) => MitchK
12. Convans (M/64) => Vermoljoen
13. Monkeysuncle (M/47) => Ik ga vandaag een democratisch besluit nemen
15. putyourHANSup! (M/25) => Vermoljoen
16. Chardo (M/17) => putyourHANSup?
17. Brent (V/58) => wel gediscussieerd, geen advies
18. Fabiann (M/29) => Vermoljoen
19. Brtdm (M/21) => Vermoljoen
20. Kaaasje (F/31) => wel gediscussieerd, geen advies
22. Wouterv (M/30) => Vermoljoen
23. D*N (V/17) => MitchK

Vermoljoen 7
MitchK 2 + 1 onzekere
Fabiann 1
putyourHANSup 1 onzekere
Nieky/Hillo 1 onzekere

Waar ik een vraagteken heb geplaatst, is de verdachtmaking niet expliciet gesteld.

De uitkomst ziet eruit als een overweldigende meerderheid voor Vermoljoen. Ik stem dan ook nu op Vermoljoen. Mocht er een dramatische wending komen, ik zal paraat staan, maar moet ook de vergadering van de jongerenafdeling netjes afsluiten straks.

M.N.K.S. Uncle
My fall will be for you

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #63 Gepost op: 25-04-2021, 19:29:11 »
Voorzitter,

Ik heb alles nog eens rustig teruggelezen en kwam tot een belangrijke conclusie:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maargoed, de avond valt en ik durf hier wel met Swifty mee te gaan aangezien ze zo stellig is over Vermoljoen. Dus mijn advies gaat dan ook richting MitchK, met m.i. een klein risico dat we een gevaarlijke liefdesrelatie in de Kamer houden.
Nieky grab a life vest!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #64 Gepost op: 25-04-2021, 19:33:09 »
Voorzitter

Dan rest mij niks anders dan mijn rol te onthullen. Ik, Pieter Omzigt, vind het heel spijtig dat maar liefst 3 mensen die ik heb gezien de afgelopen nachten en die ik vandaag rechtstreeks heb aangesproken met in mijn ogen duidelijke hints, mij niet hebben begrepen.
Convans (1e nacht), Vermoljoen (2e nacht), Monkeysuncle (3e nacht) en Fabiann (4e nacht) waren allen geen populist in de nacht dat ik ze bekeek.

Ik roep bij deze Esther Ouwehand op om niet Jair maar mij te beschermen komende nacht. Ik zie met zekerheid wat voor nachtelijke activiteit iemand heeft, Jair weet niet of iemand goed of slecht aan het handelen was.


Mijn rijtje gecheckte personen gecombineerd met het lijstje dat Jair noemde kort het aantal verdachten in tot de namen die ik noemde in dit bericht:

Voorzitter



Graag wil ik mijn collegae erop wijzen dat Jair, die bij deze wel zeer wordt bedankt voor het onthullen van zijn identiteit, wellicht graag een roddelbriekjournalist is? Er zijn nachtelijke activiteiten die juist zeer gunstig zijn voor iedereen die geen populist is. Zo heeft de door hem genoemde Esther Ouwehand ook een nachtelijke activiteit. En Pieter Omzigt. En zelfs Caroline van der Plas.
Ik wil iedereen er nogmaals op wijzen dat het uit de kamer sturen van Vermoljoen dan ook geen goed idee is.

Wel heel fijn om te horen dat de andere 3 door hem genoemde heren geen nachtelijke activiteit hadden. Met daarbij het voorbehoud dat de heer Rtdm zeer terecht heeft gemaakt.

Ik stel voor dat wij ons daarom concentreren op:
2. MitchK (M/26)
3. FrankLapidus (M/19)
4. Nieky (M/27)
6. Hillo (M/30)
16. Chardo (M/17)
17. Brent (V/58)
20. Kaaasje (F/31)
23. D*N (V/17)

Onder deze kamerleden bevinden zich tenminste 2 en mogelijk 3 (afhankelijk van of Dion Grauss aanwezig is) populisten.


Dank u wel.

Dank u voorzitter.
Keep calm and eat chocolates!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #65 Gepost op: 25-04-2021, 19:34:13 »
Voorzitter,

Oh ik ben net te laat zie ik  :-X Wel een fijn overzicht Uncle. De hoeveelheid stemmen op Vermoljoen doen me eigenlijk nog meer geloven dat hij het echt niet is en dat MitchK begon met die verdenking bevestigt m’n vermoeden dat hij populist is. Maar we gaan er achterkomen!
Nieky grab a life vest!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #66 Gepost op: 25-04-2021, 19:34:24 »
Voorzitter,

Ik hoop dat de Monkeysuncle nu zeer snel wijzigt naar Hillo of Nieky.


Oh.. en ik dacht dat ik de zienerhint van gisteren doorhad, maar dat blijkt nu dus ook niet te kloppen.. (?)
« Laatst bewerkt op: 25-04-2021, 19:38:07 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #67 Gepost op: 25-04-2021, 19:37:51 »
Voorzitter

Het was Hillo die opriep tot het delen van info, waardoor Jair en Pieter Omzigt bekend werden. En daarbij ook nog een verduidelijkende vraag stelde over de nachtelijke activiteit, Ik zie niet waarom er nu op Hillo gestemd zou moeten worden.

Waarom niet op D*N, Chardo, FrankLapidus? De 3 namen die ik als eerste voorstelde en waar blijkbaar helemaal niemand op mee wil gaan, zonder dat ik nog maar 1 goed argument heb gehoord van een bevestigd niet-populist om niet op 1 van hen te stemmen?
« Laatst bewerkt op: 25-04-2021, 19:40:32 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #68 Gepost op: 25-04-2021, 19:39:43 »
Voorzitter, die laatste drie van Swifty zou ik nu ook goed vinden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #69 Gepost op: 25-04-2021, 19:40:19 »
Voorzitter,

Ik mag maar 1 keer mijn stem wijzigen. MitchK of Nieky?

M.N.K S. Uncle
My fall will be for you

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #70 Gepost op: 25-04-2021, 19:40:36 »
Voorzitter,

Vermoljoen 7


Nja, Mitch dan?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #71 Gepost op: 25-04-2021, 19:41:33 »
Voorzitter,

Ik hoop dat de Monkeysuncle nu zeer snel wijzigt naar Hillo of Nieky.


Oh.. en ik dacht dat ik de zienerhint van gisteren doorhad, maar dat blijkt nu dus ook niet te kloppen.. (?)

Voorzitter,

Ik hoop het toch niet ::ohno::

Gezien Swifty mrChipie nooit bekeken heeft is er ook nooit een hint geweest dus en was dit dom geluk? Dus ben nu we heel benieuwd wat de ‘hint’ dan was?
Nieky grab a life vest!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #72 Gepost op: 25-04-2021, 19:42:00 »
Voorzitter,

Ik zou ook akkoord gaan met die laatste drie die Swifty noemt. D*N, Chardo en in iets mindere mate Frank stemden enkele dagen terug redelijk uit het niets op mij.

Edit: voor de duidelijkheid: Frank stemde niet op mij, maar sprak wel zijn verdenking richting mij uit. Verder stemden toen op mij: hillo (deed hij op de eerste dag ook al) en wouterv (om z'n eigen hachje te redden).
« Laatst bewerkt op: 25-04-2021, 19:44:00 door putyourHANSup! »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #73 Gepost op: 25-04-2021, 19:43:48 »
Voorzitter,

Ik hoop het toch niet ::ohno::

Gezien Swifty mrChipie nooit bekeken heeft is er ook nooit een hint geweest dus en was dit dom geluk? Dus ben nu we heel benieuwd wat de ‘hint’ dan was?


Voorzitter


Ook ik was stomverbaasd dat er enige hint naar Pieter Omzigt zou zijn. Ik had tot het moment dat dat geroepen werd nog geen enkele uitspraak gedaan over personen die ik al of niet vertrouwde en hun bijbehorende rollen. De vermeende hint was dus fake nieuws.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #74 Gepost op: 25-04-2021, 19:49:01 »
Voorzitter,

Ik adviseer Nieky.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #75 Gepost op: 25-04-2021, 19:49:43 »
Voorzitter


Mag ik de heer Brtdm vragen waarom? En waarom niet 1 van de 3 door mij voorgestelde namen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #76 Gepost op: 25-04-2021, 19:50:43 »
Voorzitter,

Ik loop hopeloos achter terwijl ik dit aan het typen ben  :-[

Ik wilde gaan zeggen dat ik het een vreemd voorstel van MitchK om op Vermoljoen te stemmen om te kijken of Swifty onschuldig is. Omdat het eigenlijk niets zegt. Of dit Mitch een populist maakt of gewoonweg onhandig durf ik niet te zeggen.

Met Swifty's onthulling is dit natuurlijk een beetje achterhaald. Al blijft het natuurlijk gek van MitchK om dat te opperen.

Stemmen op iemand van het lijstje dat Swifty genoemd heeft lijkt me dan logisch.

Wat een geluk trouwens dat een fake hint dus toch naar een populist leidde!
« Laatst bewerkt op: 25-04-2021, 19:52:21 door Kaaasje »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #77 Gepost op: 25-04-2021, 19:53:38 »
Voorzitter


Mag ik de heer Brtdm vragen waarom? En waarom niet 1 van de 3 door mij voorgestelde namen?


Voortzitter,

Dit mag ook. Maar Monkeysuncle vroeg tussen Nieky en Mitch. Dan moge mijn mening duidelijk zijn.

Ik dacht eerst dat D*N ziener was en hintte door zijn wolvenwebsite waar in het midden stond 'wolf gezien' en een bericht later chipie verdacht vond. Vanwege dat laatste geef ik nu D*N het voordeel vd twijfel. Anderen zouden goed kunnen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #78 Gepost op: 25-04-2021, 19:54:15 »
Voorzitter,

Ik ga en kan me niet meer verder verdedigen, behalve dat ik buiten het feit dat ik relatief laat op Chip stemde geen enkel inhoudelijk argiment heb gehoord. De Kamer en uiteindelijk dhr monkeysuncle moeten dit besluit maken. De populisten spinnen er alleen garen bij als ik word weggestemd.

Mocht ik wel weggestemd worden. Dan adviseer ik alsnog kritisch naar dhr m. Kox te kijken en mogelijk ook naar dhr brtdm die nu heel erg dwingend pusht naar mij.

Ik zie wel of ik er morgen nog ben  ;)  ::zwaai::
You'll never walk alone

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 5 - The elections are coming...
« Reactie #79 Gepost op: 25-04-2021, 19:55:03 »
Voorzitter,

Ik stem op Nieky.

Excuses dat het niet volledig democratisch is gelopen.

M.N.K.S  Uncle
My fall will be for you