Auteur Topic: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders  (gelezen 2107 keer)

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #20 Gepost op: 26-04-2021, 23:04:58 »
Voorzitter,

Ik ben inderdaad in een identiteitscrisis beland. Eerst voelde ik me meer mevrouw Kaag, maar ik geef toe dat de heer Kuzu mij ook goed bevalt ::bravo::

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #21 Gepost op: 26-04-2021, 23:07:09 »
Overigens ben ik nog steeds overtuigd van de heer SterretjeN als populist. Het blijft me verbazen dat het niemand opviel dat hij mevrouw Caris zo wilde beschermen toen ze er al bijna uitlag. Hierdoor werd hij onverdacht terwijl hij daarbij misschien twee goede kamerleden wilde elimineren...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #22 Gepost op: 26-04-2021, 23:20:46 »
Voorzitter,

Ik zou graag een debat zien tussen Brent, Frank, D*N, Chardo en Kaaasje. Met name van die eerste 2 heb ik nog erg weinig gelezen. Ik hoor graag van iedereen uitgebreid wie ze verdenken en waarom. En mochten deze leden nog een rol te claimen hebben, is dit denk ik ook wel het moment, want alle belangrijke rollen liggen nu toch al op tafel.

Mijn stem zal vandaag in alle waarschijnlijkheid naar Brent of Frank gaan. Maar ik hoor graag wat ze te zeggen hebben.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #23 Gepost op: 26-04-2021, 23:32:17 »
Meneer de voorzitter,

Ten eerste wil ik aanhalen dat meneer MitchK de regels aan zijn laars lapt door niet via u te spreken:
Overigens ben ik nog steeds overtuigd van de heer SterretjeN als populist. Het blijft me verbazen dat het niemand opviel dat hij mevrouw Caris zo wilde beschermen toen ze er al bijna uitlag. Hierdoor werd hij onverdacht terwijl hij daarbij misschien twee goede kamerleden wilde elimineren...
Voorzitter,

Ik had één aanknopingspunt jegens de heer SterretjeN. Maar momenteel verdenk ik SterretjeN niet meer. Het plan bleek achteraf juist, maar het zou als populist geniaal zijn geweest om dit plan in werking te stellen, zodat je achteraf kon zeggen: ik zei het toch als mevrouw Caris zelf zou opstappen?

Ik zie dus geen populistische trekjes meer bij de heer SterretjeN

En ten tweede wil ik hem complimenteren op zijn standvastige argumenten, niet te weerleggen theorieën en heldere vergezichten. Het is een groot aanwinst voor de kamer.  ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #24 Gepost op: 26-04-2021, 23:40:49 »
Ten eerste wil ik aanhalen dat meneer MitchK de regels aan zijn laars lapt door niet via u te spreken:
En ten tweede wil ik hem complimenteren op zijn standvastige argumenten, niet te weerleggen theorieën en heldere vergezichten. Het is een groot aanwinst voor de kamer.  ::bravo::

Voorzitter,

Omdat de heer SterretjeN niet aan het opletten was, zag hij niet dat ik tijdens deze plenaire vergadering heel even werd onderbroken door een streaker. Ik moest daarom mijn verhaal kort pauzeren en ging verder waar ik was gebleven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #25 Gepost op: 26-04-2021, 23:42:16 »
Voorzitter,

Ik verzoek de heer Convans dan ook om zijn broek aan te houden en MitchK niet te onderbreken in zijn verhaal. Dankuwel.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #26 Gepost op: 26-04-2021, 23:47:48 »
Voorzitter,

Ik wil best in debat gaan als Brtdm dat graag wil maar ik weet niet zo goed waarover en wat hij nou precies wil horen.  ;D
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #27 Gepost op: 26-04-2021, 23:53:47 »
Voorzitter,

Ik zou graag van de eerder genoemde leden onder andere willen weten wat zij denken over dit spel, wie zij verdenken en waarom. Tot nu toe heb ik van een aantal van hen erg weinig gehoord. Vanwege het grote aantal gecompliceerde stemdagen, kunnen we ook weinig daaruit opmaken. Het is lastig om iemand te verdenken als diegene niet laat weten wat hij denkt. Dit kan een goede tactiek zijn voor populisten, omdat het lastig te beargumenteren is wat hun verdachte acties waren. Daarom zie ik graag meer activiteit, zodat we een betere inschatting kunnen maken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #28 Gepost op: 27-04-2021, 00:39:45 »
Voorzitter,

weet u nog, dag 4, toen het kort even spannend leek tussen Fabiann en Chipie in de stemmingen?
Ik vond toen de late stemmers verdacht (Wouter, Nieky, Hillo, Kaaasje).

Met de gegevens die we nu hebben, kan alleen Kaaasje hiervan nog populist zijn.
Maar diezelfde dag hadden we ook nog ene Brent, die niet op chipie stemde op het moment dat het nog enigszins spannend leek.

-Er is een 33-50% kans dat hij populist is
- Hij is erg afwezig
- Hij stemde niet op chipie

Is het niet gewoon duidelijk?
voorzitter,

Graag wil ik de heer brtdm er op attent maken dat zijn geliefde heer MitchK vergeten was te stemmen in deze bewuste stemming. En bovendien bestaat er de mogelijkheid dat er geen of maar een populist hoefde te stemmen bij de stemming op chip.

Wel geloof ik de heren in hun liefdesverklaring en lijkt het me voor nu niet handig om op een van deze heren te stemmen met het risico dat er twee traditionele politici uitgaan. Mocht Mitch toch populist zijn, dan komt hij wel later aan bod.

Ik wil ook, in tegenstelling tot brtdm, oproepen aan de laatste kamerleden om hun rol juist niet openbaar te maken als dit niet nodig is, gezien dat er mogelijk nog wel rollen zijn waarvan de populisten graag weten wie dat zijn.

Verder wil ik mij alvast excuseren als ik deze dag wat minder actief ben. Ik wil namelijk graag wat zorgverlof opnemen aangezien mijn man zijn hand heeft bezeerd en geen kinderen op kan tillen ed.
Desondanks hoop ik in een rustig moment de verdachte kamerleden nog langs te kunnen lopen op hun acties.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2021, 00:44:23 door Kaaasje »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #29 Gepost op: 27-04-2021, 00:46:07 »
voorzitter,

ter verduidelijking van mijn geciteerde deel door Kaaasje: ik lees nu dat je dit kan opvatten alsof ik Kaaasje daarom erg verdacht vind, maar ik bedoelde eigenlijk dat het erop leek dat ik ernaast zat met mijn verdenkingen op de laatstemmers en juist Brent erg opvallend is. Verder waren er ook nog genoeg mensen die niet mochten stemmen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #30 Gepost op: 27-04-2021, 01:07:13 »
Voorzitter,

Ik onderschrijf de motie van Kamerlid Brtdm om een aantal relatief onzichtbare leden achter het spreekgestoelte te krijgen. Ik zou wel aan zijn lijstje Kamerlid Molfreak Arno toe willen voegen. Gisteren gaf hij aan niet goed te gedijen in deze crisis. Ik zou graag van hem vernemen hoe hij zich vandaag voelt en of ik nog steeds door hem wordt verdacht en zo ja op welke gronden.

Dank u wel.
🜃

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #31 Gepost op: 27-04-2021, 01:21:21 »
Dag voorzitter,

TEQUILA VOOR IEDEREEN! Zo kom ik de kamer binnen (lees mijn onderstaand bericht met dit lied op als achtergrondmuziek):


Mijn verjaardagsfeestje is nog volle bak bezig en het is echt een exclusieve lockdown-cocktailpary! Zelfs midden in de nacht hou ik me als een ware politica (in dit spel ben ik nog steeds een vrouwmens hoewel anderen me gewoonweg als man zitten te bestempelen?!) steeds aan mijn beloftes! Zoals beloofd maak ik nu tijd om een grondige en ongezouten analyse op te maken.

Volgende mensen zitten nog in de Kamer:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Volgende rollen zitten volgens het boekje nog in het spel:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Verder heb ik de eerste topics proberen door te lezen. Met de nadruk op proberen, want wat verkopen velen van jullie ONZIN, zeg. Echt weer typisch, ik kan bijna niks afleiden met al dat gelul! Zoals Kim-Lian zou zeggen: "Want ik zoek, maar ik mis mijn compas." Laat ik maar een poging doen voor dag 2 en verder:

DAG 2 en NACHT 2
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #32 Gepost op: 27-04-2021, 01:21:34 »
DAG 3 en NACHT 3
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

DAG 4 en NACHT 4
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #33 Gepost op: 27-04-2021, 01:21:54 »
DAG 5 en NACHT 5
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

HERSENSPINSELS
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #34 Gepost op: 27-04-2021, 10:53:07 »
Voorzitter, voorlopig zou mijn stem gaan naar D*N dan wel FrankL. Is er voor een van die heren een meerderheid te vinden? We hebben minimaal acht stemmen nodig, dus het is belangrijk dat iedereen zijn/haar verdachten uitspreekt.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #35 Gepost op: 27-04-2021, 11:09:33 »
Voorzitter,

Ik kan me vinden in de argumenten van Kaaasje om Mitch en Brtdm nu te sparen. Hoewel ik er bijna van overtuigd ben dat één van beide (lees: MitchK) een populist moet zijn, heeft het ook voordelen dat de populisten misschien op de hoogte zijn van een geliefde in hun midden.

In dat geval ben ik van plan op Chardo te stemmen. FrankL wil ik nog wel overwegen, maar D*N lijkt me gezien zijn rol in de Chipie verdachtmaking minder waarschijnlijk.
Nieky grab a life vest!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #36 Gepost op: 27-04-2021, 11:22:00 »
Voorzitter,

Ik vind het heel verdacht dat er ineens allerlei stemmen naar mij lijken te gaan. Ik heb mezelf nog niet kunnen verweren en toch lijkt het sommige kamerleden al een goed idee om op mij te stemmen? Ik zal even wat uitleg geven over de vragen waar Brtdm mee rondloopt.

De reden waarom ik de eerste dagen wat stil was is omdat ik toen net uit Roemenië was teruggekeerd en ik even moest bijkomen van de heftige reis en het vertrek  ;D mijn hoofd was even ergens anders (alhoewel ik me na een paar minuten al wel weer prima voelde) en ik had even geen behoefte aan een spelletje dat draait om verraad.

Maargoed, dan zal ik vanaf nu iets actiever worden. Klopt indd dat ik in vorige edities actiever was, hopelijk dus duidelijk waarom. Mijn vertrek uit Roemenië en de stem op LuchtManiak hingen ook samen, zoals eerder uitgelegd.

In mijn ogen is juist een PutyourHANSup! verdacht die meteen mee lijkt te gaan op de verdenkingen op mij (en op D*N) terwijl er tot dan nog niet eens een goede reden was (behalve soort van inactiviteit) om mij te verdenken. Betoog van Brent vind ik sterk dus die mogelijke verdenking snap ik wel. Echter, dat de heer hillo daar dan ook weer eens in mee gaat, vind ik ook uiterst verdacht.

Mijn stem zou dus gaan naar de heer HansUP of hillo.
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #37 Gepost op: 27-04-2021, 11:40:49 »

In mijn ogen is juist een PutyourHANSup! verdacht die meteen mee lijkt te gaan op de verdenkingen op mij (en op D*N) terwijl er tot dan nog niet eens een goede reden was (behalve soort van inactiviteit) om mij te verdenken. Betoog van Brent vind ik sterk dus die mogelijke verdenking snap ik wel. Echter, dat de heer hillo daar dan ook weer eens in mee gaat, vind ik ook uiterst verdacht.

Mijn stem zou dus gaan naar de heer HansUP of hillo.

Voorzitter,

De heer Lapidus heeft blijkbaar niet geluisterd toen de heer Hans vrijgepleit werd van elke verdenking. De heer Hillo heeft zichzelf geclaimd en is nog niet tegensproken.

Beide heren zijn dus geen opties meer
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #38 Gepost op: 27-04-2021, 11:43:37 »
Voorzitter,

Het blijkt maar weer dat ik absoluut in slaap gevallen ben door die lange toespraken die ik al eerder aankaartte in één van de eerste dagen van dit debat.

Nou, dan heb ik geen flauw idee want ik heb het allemaal niet zo gevolgd eerlijk gezegd  :-X
Frankje Lapi

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #39 Gepost op: 27-04-2021, 11:57:32 »
Voorzitter,

Ik vind een stem op C. Hardo een prima keuze. Kunnen we daar een meerderheid op krijgen?
My fall will be for you