Auteur Topic: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.  (gelezen 3140 keer)

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #40 Gepost op: 17-05-2021, 00:15:59 »
Mijn stem gaat voorlopig ook naar Hautoa
Eindelijk...

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #41 Gepost op: 17-05-2021, 00:36:31 »
Volgens mij ben ik driedubbel superheld bewezen hoor HAUTOA! Niemand anders claimt een Peter Tingle te hebben, Captain Rogers kan nooit zo effectief iemand anders hebben beschermd en ik heb op de leider van HYDRA gestemd als een van de eerste stemmers (goed gedaan Sanmol).

Natuurlijk is dit een heel belachelijke verdediging van Hautoa en anders niet zo'n geweldige superheld. Ze kan ook Nebula zijn natuurlijk, maar die What If...? vraag kan altijd nog.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En voor jouw informatie, de echte Peter Parker zou natuurlijk nooit direct zeggen dat hij Spider-Man is! Gawd, met wat voor posers speel ik? ::schaam::

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #42 Gepost op: 17-05-2021, 05:56:22 »
Wauw. Fijn ook dat iedereen al op mij stemt zonder dat ik überhaupt mezelf kan verdedigen. Het zal vast geen zin meer hebben, maar hier wel nog mijn toelichting:

Mijn late stem de vorige keer was oprecht omdat ik een drukke dag had gehad en na 8 uur dus alles snel nog moest bijlezen. Het was toen al duidelijk dat het tussen Chardo en Fabiann ging. Omdat ik Chardo vager vond doen dan Fabiann en de redenen om op Fabiann te stemmen niet echt gegrond vond, heb ik op Chardo gestemd.

Blijkbaar was Chardo aan het hinten naar zijn rol, maar dat had ik niet door. Achteraf zag ik inderdaad dat hij (neem ik aan) Peter Parker claimt, maar dan vraag ik me oprecht af waarom je dat in hints moet doen, en niet gewoon zegt. Het is geen speciale rol, en dus ook geen reden om die voor de wolven verborgen te houden.

Plus: geloven we Chardo dan ook maar meteen op zijn onbekende kleur ogen? Ik kan nu toch ook mijn rol gewoon noemen (of hinten, blijkbaar is dat geloofwaardiger)?

En over de burgemeestersstem: Sanmol was veel te hard aan het schreeuwen voor mijn stem en MitchK heeft volgens mij niet de beste reputatie met weerwolven, dus die kreeg mijn stem daarom ook niet. Omdat het de eerste dag was en we echt nog niets wisten, stemde ik willekeurig.

Ik vind Chardo's acties nog steeds vreemd en stem daarom wederom op hem. Al zal het geen zin meer hebben. ::)

Ik ben trouwens Captain Marvel, als iemand daar nog interesse in heeft.

Het zou idd kunnen zijn dat je captain marvel bent, Er zijn namelijk 20 personages vernoemd en er waren 26 inschrijving. Maar vind je uitleg maar matig. Dus bij deze krijg je ook mijn stem hautoa
Was namelijk benieuwd naar je verdediging
« Laatst bewerkt op: 17-05-2021, 09:55:04 door Monkatoky »

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #43 Gepost op: 17-05-2021, 08:09:30 »
Misschien mis ik wat en word ik hierna levend gevild, maar is het niet heel raar dat letterlijk iedereen op Hautoa springt?

Ik bedoel dat er een looier in het spel zit. Ik ken Hautoa niet zo goed, maar wat ik lees is het volgens mij wel een slim persoon. Zou een slim persoon tweemaal op iemand, in dit verhaal Chardo, stemmen die zijn rol heeft geclaimd zo vroeg in het spel? Gewoon een train of thoughts hoor, maar ik wil even weten of jullie daar bij stil hebben gestaan?

Niet dat ik het erg vind als de looier wint hoor, want ik snap niks van dit hele spel!

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #44 Gepost op: 17-05-2021, 09:59:27 »
Nee ik bedoel niet Captain America, ik bedoel Captain Marvel (Carol Danvers). En nee die rol staat niet in de lijst, daar kan ik ook niets aan doen.

Misschien kan Monkeysuncle bevestigen dat er rollen in het spel zijn die niet in de originele lijst staan? Want als het goed is zijn er dus geen dubbelrollen, en dus mag iemand me tegenspreken als die zelf Captain Marvel is.
...if one only remembers to turn on the light.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #45 Gepost op: 17-05-2021, 10:04:01 »
Nee ik bedoel niet Captain America, ik bedoel Captain Marvel (Carol Danvers). En nee die rol staat niet in de lijst, daar kan ik ook niets aan doen.

Misschien kan Monkeysuncle bevestigen dat er rollen in het spel zijn die niet in de originele lijst staan? Want als het goed is zijn er dus geen dubbelrollen, en dus mag iemand me tegenspreken als die zelf Captain Marvel is.

Elke "gewone" superheld heeft een eigen rol (zie ook Swifty met haar Winter soldier), niemand komt twee keer voor. Er is voldoende te vinden in het MCU.
My fall will be for you

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #46 Gepost op: 17-05-2021, 10:05:32 »
Oh is dit de scène waar de “onschuldige” kandidaat de host erbij gaat betrekken om onschuldig over te komen?

Interesting ::joehoe::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #47 Gepost op: 17-05-2021, 10:36:47 »
Hoezo heb ik geen goede reputatie bij WvW?  ::oink::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #48 Gepost op: 17-05-2021, 10:53:48 »
Hoezo heb ik geen goede reputatie bij WvW?  ::oink::
Jij vergeet alles en verspreidt leugens!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #49 Gepost op: 17-05-2021, 10:56:22 »
Ik wil een naam noemen en ik denk dat ik dit doe. Ik zie echt net pas tijdens het teruglezen van nacht 2 dat wij een supergezellige kamer hadden, maar dat was ook de eerste keer dat ik zag dat Giorgio meedoet. Hij is totaal bij mij omder de radat gebleven in de eerste rondes. Verder kan Hautoa het zijn, maar ik vind het ook heel apart dat iedereen op haar stemt. Ze kan ook geflopt hebben en net zoals een zeker persoon tijdens een potje weerwolven ultimate niet doorhebben wie de Vrijmetselaars zijn!
Så hva gjør vi nå?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #50 Gepost op: 17-05-2021, 11:14:06 »
Zoals ik het begrijp is het sowieso altijd heel makkelijk voor een looier om zo'n weerwolvenvariant te winnen en kunnen wij daarna ook nog gewoon winnen, dus mij maakt die rol niet zo uit.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #51 Gepost op: 17-05-2021, 12:13:39 »
Ik denk eigenlijk dat een looier een rol uit het lijstje zou claimen in plaats van een rol die niet speciaal is en waarvan we niet weten of die in het spel zit.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #52 Gepost op: 17-05-2021, 12:15:35 »
Volgens mij wint de looier gewoon als diegene sterft voor nacht 4, en dan eindigt het spel?

Ik zit er gewoon mee dat letterlijk iedereen op Hautoa stemt, dus ook de wolven wellicht. Dat doet me twijfelen of het effectief een wolf is. Maar ik ben een onzeker gansje, dus wellicht is het toch zo.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #53 Gepost op: 17-05-2021, 12:19:57 »
Ik stem op Brent

Ik wil geen onzekere mensen!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #54 Gepost op: 17-05-2021, 12:22:48 »
Volgens mij wint de looier gewoon als diegene sterft voor nacht 4, en dan eindigt het spel?

Nee in de spelregels staat:

Citaat
Na al die jaren van lijden onder het regime van haar vader wil ze niet meer. Zij wint het spel als ze doodgaat, ongeacht of de villains of heroes winnen. Na nacht vier verdwijnt die doodswens en stapt ze over naar het kamp van de heroes.

Dus dan winnen de heroes/villains + de looier, net als bij het Diva potje
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #55 Gepost op: 17-05-2021, 12:23:04 »
Ik stem op Brent

Ik wil geen onzekere mensen!
Nou vannacht was jij de onzekere in ons bed hoor, Convansje ;]

EDIT: Oh dan maakt het helemaal niets uit of die Looier sterft, mooi zo. Ik dacht dat het een soort bom was.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #56 Gepost op: 17-05-2021, 12:24:58 »
Dus dan winnen de heroes/villains + de looier, net als bij het Diva potje

Miek1999 heeft gelijk.
My fall will be for you

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #57 Gepost op: 17-05-2021, 14:05:42 »
Ondanks dat Hautoa echt rare conclusies trekt, heeft Brent wel gelijk. Laten we ook niet vergeten dat Hautoa degene was die zorgde dat we het allereerste potje van WvW vorig jaar hadden verloren, dus volgens mij trekt ze van zichzelf al meer verkeerde conclusies. (hehe burn bitch)

Dat ze Captain Marvel claimt uit het niets, terwijl ze waarschijnlijk zeer geringe Marvel kennis heeft, spreekt wel voor de waarheid. Om die reden denk ik ook dat dit te duidelijk is. Niet dat ze per se Nebula is, maar dat ze zich wat moeilijk heeft geplaatst in dit spel. Overigens denk ik eerder dat Convans met zijn aanvallende stemmen Nebula is, dus laten we die knul vooral blijven negeren.

Het probleem is dat we nog geen alternatief hebben voor Houtoa. Hoewel we voor nu wat mensen kunnen uitsluiten.
Laten we dus voor nu aannemen dat vroege stemmers op Fabiann geen villains zijn, met andere woorden:
Sanmol, Mrchipie, DRenziboy en ikzelf. En laten we daar voor het gemak ook nog wel Kaaasje , Molfreak Arno en putyourHANSup! bijnemen, hoewel die laatste pas een stem had gegeven op het moment dat het al 8-5 stond. Zelfs de switches van Miek1999 en MitchK. Die laatste twee waren ook zo last minute, ze hadden evengoed als villains kunnen doen alsof ze het niet meer gezien hadden.

Ik geloof dat de villains niet allemaal hetzelfde zullen hebben gestemd en juist verdeling wilden zaaien.
Dan hebben we D*N die op Mrchipie stemt, maar alsnog met al mijn 'hints', niet zijn stem aanpast naar Fabiann. Vreemd.
LuchtManiak stemt met MitchK mee op mij.
JaccoS stemt vervolgens op LuchtManiak, wat een eerste stem op hem was en ook wel beargumenteerd, wat mij doet concluderen dat dit geen schijnwerper is, maar dat die twee echt niet samenwerken. Hetzelfde geldt voor Ricardo, die daarin meegaat.

Aurynn maakt dan nog een extra spoor op JaccoS. Nog meer verdeling. Michael90 stemt daarin mee.
Monkatoky op TimvDons, heel random. Maar weer een extra verdeling.
Wouterv stemt op mij.

Brent die op Sanmol stemt blijft wel binnen zijn speelstijl passen. Een beetje chaos creëren. Je weet echter niet of het echt of nep is bij hem.

TimvDons stemt op Sanmol, maar dusdanig laat dat het duidelijk was dat Fabiann gelyncht zou worden. Als je dan doordenkt en men ziet dat Sanmol de eerste was die hem opperde, dan zou dat Tim dus verdacht maken. Had niet gehoeven (tenzij de wolven echt niet oplettend zijn).

Tot slot Hadewychisdemol die op putyourHANSup! stemt (echt wat hebben jullie voor debiel lange namen?) is raar, want die stem is volledig zinloos.

Dat Hillo en Giorgio niet hebben gestemd spreekt eigenlijk voor een saaie rol, zonder teamwork. Dus ik zou die twee voor nu buiten beschouwing willen laten. Kijk daar later nog maar eens naar.

Nu stemt iedereen op Hautoa en is Brent de enige die nog een andere koers durft voor te stellen. Dat is veelbelovend. Dat had niet gehoeven. In een kring van spelers waarin Brent iedereen kent zou hij wel hebben gedurfd om zo'n schijnbeweging te maken, als hij wolf was geweest, maar in dit spel niet. Dus ik zou Brent ook in dit geval niet willen veroordelen. Convans gewoon negeren verder trouwens. Bovendien zijn beide spelers + Ricardo, Hillo en Giorgio, niet de Vulture. Gezien ik toch volgende ronde dood ben en de Vulture daar het meeste baat bij heeft, is hem vermoorden de hoogste prioriteit. Dat wordt echter gokken tussen ieder die oranje is. Maar goed, (gelukkig) speel ik dit spel niet alleen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #58 Gepost op: 17-05-2021, 14:25:32 »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 3 - I know what it's like to lose.
« Reactie #59 Gepost op: 17-05-2021, 14:33:21 »
Ik was net te laat met het wisselen van mijn stem, maar mrchipie is toch ook gewoon een hele goeie stem?!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human