Auteur Topic: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose  (gelezen 1602 keer)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Gepost op: 29-05-2021, 20:40:28 »
Toen de dag viel riep LuchtManiak de groep bij elkaar. "Dankzij het Oog van Agamotto heb ik de laatste villain ontdekt. Het is Brent!" Ondanks de cryptische woorden die Thanos sprak en een laatste wanhoopspoging van mrchipie ging de meerderheid toch mee met LuchtManiak.

Uitslag
Brent 7
LuchtManiak 2
Convans en D*N 1

Thanos keek hoofdschuddend neer op Brent, pakte hem op, smeet hem door het raam naar buiten. Daarna balde hij z'n vuist, de paarse steen begon te schitteren en een rond het schip cirkelende maan kwam naar beneden. LuchtManiak, die in z'n Iron Man suit nieuwsgierig mee naar buiten was gevlogen, kon nog net wegvliegen, maar Brent niet.



Brents verbrijzelde lichaam gloeide rood en toen zag iedereen het. Hij was


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Deadline is 20.30
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Deelnemers
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #1 Gepost op: 29-05-2021, 20:40:59 »
Zo, dat zit er weer op. Ik hoop dat iedereen het een leuk potje heeft gevonden, ook al lag het thema veel spelers helemaal niet. Gelukkig was Chardo er om me een beetje te steunen in mijn Marvel-geekdom.

Ik ben zelf tevreden over hoe ik het georganiseerd heb, maar mijn inspiratie voor het schrijven van verhalen werd snel minder. Ik weet ook dat veel mensen vooral geïnteresseerd zijn in de sterfgevallen en niet zozeer in het verhaal, maar ik merk dat ik dat beter had kunnen voorbereiden en dat ik het misschien ook niet zo goed kan, zeker niet onder tijdsdruk. Natuurlijk heb ik veel verhaaltjes wel rechtstreeks uit het MCU gehaald.

De titels waren voor de echte MCU-kenner (Chardo) een verwijzing naar degene die op die dag of nacht zou sterven of in actie was gekomen.

Qua rollen wilde ik iedereen een eigen Marvel-held geven. Leuk voor de plaatjes maar ook voor het spel zodat ik telkens iets kon met een specifiek overlijden. Maar ik besefte me ook dat wanneer iedereen zijn/haar superheld bekend zou maken, dat dan de overgebleven wolven enorm voor het blok gezet zouden worden. Chardo zal me een "valse" spelleider vinden, maar omdat ik niet wilde dat gebrek aan Marvel-kennis de wolven (en andere rollen) zou opbreken, heb ik ze schuilrollen gegeven. Dit heb ik ook gedaan bij de cultleiders. En níet bij de heldenrollen, zodat het ook nog onbekend zou blijven voor de goeden dat deze decoys er waren. Hautoa deed nog een dappere poging en Mitch ook, Captain Marvel en War-Machine waren inderdaad hun decoy-rollen. En Brent heeft natuurlijk voor chaos gezorgd deze laatste nacht.

Een voorbeeld PM voor een wolf:
Hoi Fabiann

Jouw rol is
Red Skull (Johann Schmidt)

Supervillain, aartsvijand Captain America

Om te voorkomen dat je met de mond vol tanden staat wanneer iedereen een held claimt, krijg jij er ook eentje die niet is toegewezen aan anderen. Dus als je een schuilrol nodig hebt, dan is dat Ant-Man (Scott Lang).


Je bent wolf, samen met Hautoa, MitchK, TimvDons en Brent

Wel kak natuurlijk dat ik net bij Brent een fout had gemaakt in het kopiëren van de naam van zijn schuilrol (het plaatje van Wasp klopte wel, maar Rocket Raccoon was eigenlijk de schuilrol van mrchipie), maar het grappige was dat hij dat vervolgens weer als argument kon gebruiken bij zijn gefabriceerde PM (goeie photoshop-kunsten). Ook de afvallersPM was confused, juist ook omdat bij een aantal al bekend was dat Brent de vijfde en laatste wolf was.

Als spelleider vind ik dat je de taak hebt om het spel op de eerste plaats goed te organiseren, maar daarnaast ook om het interessant te houden. Daarom heb ik de twee dubbelrollen van ziener/leerlingziener en cultleider/reserve-cultleider erin gezet. Dat gaf me de mogelijkheid bij te sturen en dat bleek ook nodig toen de wolven er in het begin met bosjes tegelijk uit gingen.

Op dat moment had ik het spel kunnen laten doorlopen maar met 15 spelers en 1 wolf daarbij zouden de dagen en nachten lang en niet zo spannend worden en zou het zomaar random ineens over kunnen zijn. Omdat beide cultleiders er nog wel in zaten, heb ik die wat opgekrikt, zodat er ook weer druk op de burgers kwam te staan.

De cultleiders waren er trouwens bijna. In nacht 8 had mrchipie goed gegokt dat D*N wel HIDM tot zijn avenger zou maken en had zelf LuchtManiak gekozen. Toen waren er nog maar 3 niet-avengers over, Convans, michael90 en putyourHANSup!. Ze waren er dicht bij, totdat Brent ontmaskerd werd. En je kunt van de uitvoering vinden wat je wilt, maar ik vond het tof dat mrchipie er toch nog een cultleider-overwinning van probeerde te maken met zijn tegenclaim de laatste nacht.

De aartsvijanden leek me een leuk concept maar kwam niet echt uit de verf, doordat alle wolven met aartsvijanden eerder stierven dan hun counterpart. Jammer, een nacht met twee lunches had me wel interessant geleken, je had ook een domino-effect kunnen krijgen. Deze ga ik nog wel eens vaker gebruiken.

De jagers hebben het goed gedaan, vooral Sanmol was scherp met het vizier direct op Fabiann, even op Mitch, dan weer Fabiann en daarna Hautoa. Met JaccoS liet het vizier hen voor het eerst in de steek. Convans heeft lang een schot op DRenziboy gehad, maar switchte uiteindelijk naar Brent. Ook als beschermer heeft Convans het erg goed gedaan, twee keer bewust niemand beschermd op de momenten dat het niet uitmaakte en nooit een wolf beschermd (wel een keer de cultleider).

My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #2 Gepost op: 29-05-2021, 20:41:12 »
De looier kwam weer niet uit de verf. Michael als Nebula was niet de meest spannende looier-keuze, want hij wilde lang in het spel blijven en heeft dus nergens geprobeerd te sterven. De wolven hadden hem echter in nacht 4 bijna alsnog de overwinning gegeven door te twijfelen tussen hem en Miek. Ik denk dat ik in het volgend spel de looier echt een tijdbom mee ga geven: net zoals nu 4 dagen en nachten looier, maar als de looier sterft dan stopt direct het spel. Geeft een hoop meer zenuwen bij de burgers die eerste dagen.

De burgemeester (Iron Man) was helaas niet zo interessant. Wel leuk was het dat deze rol direct bij de wolven terecht kwam, terwijl Mitch inderdaad campagne ging voeren voor hij wist dat hij wolf was. Maar er is maar 1 keer een burgemeesters-ingreep nodig geweest, toen twee gewone burgers (Monkatoky en Ricardo) tegenover elkaar stonden

De nachten heb ik maar mondjesmaat gebruikt, denk dat sommigen dat jammer vonden en anderen wel prettig.

Nacht 2: de kamers
Hier heb ik de aartsvijanden (Vulture vs Spider-Man, Thor vs Loki en Killmonger vs Black Panther) doorgegeven of ze in dezelfde kamer sliepen. Sanmol had direct door dat Hautoa dan wss Loki zou zijn (zelfde kamer).

Nacht 4: de kleuren
Hier heb ik de reserve cultleider (D*N) een kans willen geven de cultleider te vinden. Ik heb mrchipie van tevoren geïnformeerd dat ik D*N zou vertellen hoeveel kleuren hij gemeen zou hebben met mrchipie. Mrchipie heeft het (helaas) niet aangedurfd om precies dezelfde kleuren als D*N te gebruiken.

De ziener en leerling-ziener heb ik dezelfde hints gegeven, die wisten niet van elkaar wie ze waren. LuchtManiak begon wel over informatie over de ziener die hij had gekregen, gelukkig voor hem werd dit door de wolven niet opgepikt als mogelijke hint dat hij de leerling was.

Ik dacht wel dat er allerlei extra theorieën zouden ontstaan, daar hoopte ik een beetje op.

Nacht 7: ben jij avenger?
Door naast mrchipie ook D*N een kans te geven om te raden kwam er een extra tijdklok bij en werd het voor de burgers wat spannender dan een lootje trekken. De tactiek die bedacht werd was goed geweest, als iedereen "nee" gestemd had dan was het gewoon zo gebleven. Maar juist putyourHANSup! die ernaar vroeg, was een van de ja-stemmers die het fout had.

Verder heb ik alles netjes bijgehouden in het bijgevoegde sheet, dus wie het nog eens terug wil kijken met kleurtjes e.d., be my guest.

Dank aan de spelers die het potje toch maken, ik faciliteer alleen maar. Ik vond het in ieder geval leuk een keer zoiets te organiseren en dat ga ik vast nog wel vaker doen!
My fall will be for you

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #3 Gepost op: 29-05-2021, 20:47:36 »
Bedankt voor het organiseren monkey! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Goed gespeeld iedereen en gefeliciteerd medeburgers!

Ik vond het erg leuk om een keer tot het einde mee te spelen. Hoe verder ik kwam, hoe fanatieker ik werd. Wie weet tot de volgende keer :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #4 Gepost op: 29-05-2021, 20:56:33 »
Yay gefeliciteerd heroes!  :D

Dankjewel voor het organiseren monkey, het zat weer top in elkaar ::bravo::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #5 Gepost op: 29-05-2021, 20:58:44 »
De looier kwam weer niet uit de verf. Michael als Nebula was niet de meest spannende looier-keuze, want hij wilde lang in het spel blijven en heeft dus nergens geprobeerd te sterven. De wolven hadden hem echter in nacht 4 bijna alsnog de overwinning gegeven door te twijfelen tussen hem en Miek. Ik denk dat ik in het volgend spel de looier echt een tijdbom mee ga geven: net zoals nu 4 dagen en nachten looier, maar als de looier sterft dan stopt direct het spel. Geeft een hoop meer zenuwen bij de burgers die eerste dagen.

Ik was er vorige editie gelijk de eerste nacht al uit dus nadat ik mijn rol kreeg heb ik gelijk al bij je aangegeven dat ik me niet ging opofferen in het begin, aangezien ik me automatisch aan zou sluiten bij de Heroes als ik er vier dagen in zou blijven ;D

Weer eens een potje gewonnen. Er werd soms wel een beetje vreemd gespeeld, maar ik wil toch mijn medeburgers feliciteren ::bravo::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #6 Gepost op: 29-05-2021, 21:01:41 »
Bedankt, monkeysuncle! Was tof :D

Ik ken niets van Marvel, maar dat heeft me totaal niet gestoord hoor tijdens het spelen. De verhaaltjes vond ik tof, ook al snapte ik vaak de helft niet. Maar wat mij betreft mag je die er zeker in houden. ::jaja::

Ik stemde inderdaad "ja" op de vraag of ik Avenger was, omdat ik echt dacht een Avenger te zijn: ik was allang bevestigd als hero en het zag er zeer naar uit dat de heroes het potje zouden winnen, dus vandaar. En ik had vrij snel al ja gezegd, nog voordat het voorstel kwam om allemaal nee te zeggen. En toen had ik geen zin meer om te wijzigen ;D
Ook omdat mrchipie toen zei: laat iedereen lekker voor zichzelf beslissen. Als ik even verder had doorgedacht toen... ::regenboog::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #7 Gepost op: 29-05-2021, 21:06:30 »
Bedankt voor het hosten! ::bravo::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #8 Gepost op: 29-05-2021, 21:11:46 »
Toppie gedaan Monkey!!! Je mag trots op dit resultaat zijn. ::bravo::
Så hva gjør vi nå?

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #9 Gepost op: 29-05-2021, 21:12:01 »
Super georganiseerd, leuk om mee te hebben gedaan, sorry convans was overtuigd dat jij het was. Had het wel goed kwa kamers

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #10 Gepost op: 29-05-2021, 21:21:08 »
Bedankt MU, goed gedaan ::bravo::

En gefeliciteerd medeburgers ::bravo:: ::bravo:: Helaas heb ik niets kunnen bijdragen maar dat is waarschijnlijk alleen maar goed ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #11 Gepost op: 29-05-2021, 21:38:49 »
Super georganiseerd, leuk om mee te hebben gedaan, sorry convans was overtuigd dat jij het was. Had het wel goed kwa kamers

Ja Chip blijkbaar ook  ::rofl::

Als ik dood was gegaan, was Brent ook neergeschoten en wonnen we ook dusja

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #12 Gepost op: 29-05-2021, 21:42:20 »
Top gespeeld allemaal, leuk potje  ::bravo::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #13 Gepost op: 29-05-2021, 21:42:53 »
Ik vond het fantastisch! Al die Marvel referenties en die titels, voor mij was dat inderdaad vooraf even nadenken wie dat had gezegd, maar ik wist ze allemaal. Het was bovendien een eer om Spider-Man te mogen zijn. Met mijn jeugdig enthousiasme is die rol van alle MCU-karakters me op het lijf geschreven.

Dat er valse rollen in zaten vind ik inderdaad niet zo fijn. Vooral omdat ik een 'briljante' ingeving had toen HIDM zei dat Vision ook deels Bruce, Tony en Ultron is. Nu bleek dat gelukkig wel te kloppen. Ik had eigenlijk gehoopt dat iedere villain die zijn valse claim ging doen, de mogelijke karakters had opgezocht, maar helaas. Achteraf moet ik wel zeggen dat met een soort van all-special editie je het claimen van rollen inderdaad op deze manier moet omzeilen. Het is oké (want we hebben gewonnen).

Verder nog een dikke chapeau aan Thanos, de organisator, monkeysuncle! Ik heb zeer goede hoop dat IEDEREEN na deze editie de MCU-films gaat kijken.

Ik zou graag even een break nemen van WvW, maar ik kijk uit naar de volgende editie over Naruto, Star Wars of Avatar.

En trots dat ik een Avenger was!



Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #14 Gepost op: 29-05-2021, 21:48:46 »
Ah wat jammer! Ben blij dat helemaal niemand me doorhad als wolf behalve via de zienerrol. Goed gegokt, LuchtManiak!

::bravo::

Dankje voor het organiseren monkeysuncle! Ook voor mij is het tijd om een break te nemen, of het moet echt een fantastisch thema zijn.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #15 Gepost op: 29-05-2021, 21:50:49 »
Oke, dit was mijn meest rare spannend idk wat potje.

Ik wil eerst effe zeggen dat ik door de ruzie met convans wel minder zin kreeg hier in, maar het ging super goed!

ik had geluk dat ik in het begin weinig kon zeggen omdat ik vaak weg was vanwege eurovision. kwam goed uit waardoor ik weinig zei, maar toch stemde en goed meehielp.

En over het drammen van het naar huis sturen. ik kwam er mee dat Mitch er te lang in zat en iedereen mee ging en op dag 1 ging ik snel met fabiann mee om wat hij deed als een van de eersten dus vond dat ik wel 95 procent geen wolf bleek vanuit dat maarja its just me, gelukkig was 1 iemand die het wel zag ::hug::


Dan de ben je een avenger ja of nee, echt  ::rofl:: Dit was een hell, ik was net te laat voor mijn gevoel want chardo kwam al met het nee. maar ik zou dit ook wel gezegd hebben als ik het niet was geweest, want je weet niet wat de cult leider wil doen. dus als iiedereen gewoon voor zichzelf besliste dan was er win or lose. blij dat 1 iemand heb kunnen foppen ;D

En dan het einde ::schaam:: Ja ik had al gewonnen, en toen bedacht ik me, ja maar laat me nog maar effe kutten. en chaos scheppen, nou dat deed ik en dan kwam brent nog ervoor wat prachtig meehielp ::rofl:: Tja en toen convans het zei was ik oprecht effe sad en gewoon geen zin meer in dit alles, maar ja had toch niks nodig. maar ben blij dat ik dit nog heb kunnen doen want buiten convans vond ik het echt super grappig en vond ik wel dat ik goede argumenten gaf  Maar ja Niemand gelooft mij altijd ::rofl:: ik was wel eerlijk over toen ik dat zei btw, maar kon ook goed helpen Ik noem het een Frankje doen  ::rofl::;D

Nou dat was het, ik vond het super leuk om te spelen! en de rol die ik had heb ik goed uitgevoerd volgensmij. monkey goed gehost ::bravo:: Tot de volgende! Oh en Dennis, wist je dat ik het was en vanaf wanneer? bij die stennen was monkey echt net optijd of ik had mn stenen al gepost en nu deed ik het precies na jou

In ieder geval ik heb genoten! en sorry voor het chaotische einde ;D
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #16 Gepost op: 29-05-2021, 21:54:04 »
En ga je je excuses aanbieden tegenover mij of niet?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #17 Gepost op: 29-05-2021, 21:56:24 »
Yes we hebben gewonnen ::bravo::. Ik moet heel eerlijk zijn en was echt niet blij om in het koppeltje te zitten, want ik wist dat er toen drie uit zouden gaan. Toch heb ik nog erg mijn best gedaan om de wolven op te sporen. Fabiann had ik binnen een paar minuten door en ik denk dat ik nog nooit zo snel iemand heb ontmaskert. Daarom zat ook op vanaf dag 1 al het jagersdoel op hem.

DAG 1
Ik wilde ook bijna beginnen met geachte voorzitter. ;D

Maare, nee ik was vorig potje ook al een keer burgemeester, dus ik gun het nu wel iemand die het nog niet/nooit is geweest. ::ok::

Ergens op een geheime locatie...
Fabiann

Oh en de emotie zat hoog nadat er weer geen vertrouwen in mij was...
Mitch K. dan doen ze het maar zonder burgemeester!!!!

NACHT 1

Fabiann

In het liefdeskoppel chat was ik niet al te enthousiast over het koppeltje..
Oh lord


DAG 2

Hier bleef het schot op Fabiann staan..

Tja, er staan nog heel wat mensen op mijn verdachten lijstje o.a Fabiann, JaccoS, Hautoa, TimvDons en Chardo. Michael90 een klein beetje, maar daar is het motief te slecht nog voor. Tijdens nacht 1 had ik Fabiann gekozen als doelwit. Zoals ik al vermelde vond ik hem te lief spelen. Beetje de sympathie van iedereen krijgen door heel aardig te doen, maar stiekem weinig meedoen met het spel zelf. Hij lijkt mij iemand die ook wel actiever mee gaat met discussiëren. Mis dat nu helemaal. Door mijn veel praten denk ik dat de wolven mij niet gaan opeten. Ik ben too much into the picture en dus kan ik altijd nog als slachtoffer gebruikt worden tijdens een lynch.

Ik denk het beste is dat je niet zoveel gaat zeggen in het topic. De weerwolven gaan niet zo snel jou opeten, want ik denk niet dat ze jou als gevaarlijk zien. Vooral als je erg inactief bent denken ze sneller aan andere meer actievere mensen. Je ziet dat die altijd eerder worden opgegeten, want er is meer aanleiding voor.

Hee geliefden,

Even een reminder dat jullie alleen maar in de nacht mogen overleggen.

Grt,
MU

NACHT 2

Al voordat ik de extra informatie had gekregen ging ik op Hautoa als wolf..
Hautoa

Daarna moest ik even uitleggen aan mijn liefje waarom..
Ik heb mijn schot maar gericht op Hautoa, want die verdachte ik ook al vanaf dag 1. Die stem op Chardo vond ik verdacht. Als er twee mensen op Fabiann stemmen, dan ga je als burger toch ook op Fabiann in plaats van Chardo. Vooral als Chardo claimde een goodie te zijn. De enige reden om dat niet te doen is als Fabiann een wolf was. Which he was. Verdacht!!! Hier probeerde ze de stemmen gelijk te maken.

DAG 3

Hier bleef alweer het schot op Hautoa staan.

NACHT 3

Tja, hier ging ik semi de mist in door Michael90, die maar bleef roepen dat JaccoS een wolf was. Puur om erachter te komen alsof hij de echte ziener was had ik voor JaccoS gekozen.

Uiteindelijk gekozen voor JaccoS. Niet omdat hij nou persé super verdacht is, maar ik denk dat we de meeste informatie krijgen als hij dood gaat. Ik heb een vermoeden dat Michael90 de ziener is en dat hij JaccoS heeft gezien. Hij blijft er maar naar hinten. Als JaccoS geen wolf is stijgen Michael90 en Monkytako weer. Dus puur strategisch is het beste om hem te stemmen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #18 Gepost op: 29-05-2021, 21:58:54 »
Ik moest mezelf wat mysterieus gedragen omdat ik niet wilde opgegeten worden, dus deed ik maar wat tegendraads en zo kon ik in leven blijven.

Ik ben blij dat we gewonnen zijn van de neutrale rollen en de baddies!  ::bravo::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Nacht 9 - I know what it's like to lose
« Reactie #19 Gepost op: 29-05-2021, 21:59:31 »
En ga je je excuses aanbieden tegenover mij of niet?
En dan zeg jij! Echt... je bent nog erger dan ik dacht. DOEI CONVANS ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
chipsverslaafde <3