Auteur Topic: [GW] Dag 7  (gelezen 7372 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[GW] Dag 7
« Gepost op: 17-06-2021, 20:38:38 »
8u39
Het was een zeer rustige nacht behalve voor …
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



Tijd voor actie
- jullie gaan iemand lynchen. In geval van een gelijkspel geeft de stem van de bankdirecteur de doorslag.

- zorg dat je stem dikgedrukt is

- er is tijd tot vrijdag 18 juni, 20u30 om in dit topic te overleggen, te bespreken en te stemmen



De nog actieve spelers zijn:
- Brtdm
- Luchtmaniak
- michael90
- mrchipie
- TimvDons
2024: wie is de Mol?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #1 Gepost op: 17-06-2021, 20:43:49 »
Oeh Nice! Ben benieuwd wie de wolf heeft gekozen tho, maar door al het gedoe gister en eerder ben ik wel 100 procent zeker dat Timvdons de laatste wolf moet zijn ::jaja::

chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #2 Gepost op: 17-06-2021, 20:45:44 »
Chipie en LuchtManiak, als jullie willen winnen, stem dan op Brtdm of Michael. Die zijn samen een koppeltje. En ik ben 100% NIET de laatste wolf in dit spel.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #3 Gepost op: 17-06-2021, 20:46:39 »
oh, iemand had nog een verbandtrommel mee?

Maargoed, inderdaad deed Tim gisteren wel erg raar, net als Swifty.
Dus ik stem hoe dan ook TimvDons vandaag.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #4 Gepost op: 17-06-2021, 20:48:59 »
Chipie en LuchtManiak, als jullie willen winnen, stem dan op Brtdm of Michael. Die zijn samen een koppeltje. En ik ben 100% NIET de laatste wolf in dit spel.
Ben je cupido dan? en anders hoe kon swifty dat weten? Dat maakt je alleen maar verdachter schat.

Je moet wel de wolf zijn
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #5 Gepost op: 17-06-2021, 20:51:14 »
Logisch, want dan ben jij als koppeltje samen met Michael over, lunch jij Chipie of LM en stemmen jullie samen de laatste persoon eruit.

Chipie en LM, denk heel goed na. Er is een koppeltje (ik begin te vermoeden dat Michael cupido is en zichzelf gekoppeld heeft). Jullie beide zijn het niet, ik ben ook geen koppeltje dus dan moeten Brtdm en Michael een koppeltje zijn. Brtdm is een wolf dus er is sprake van een goed/slecht koppeltje. Het is toch vreemd dat Brtdm bij alle wolven tot nu toe direct hun naam oppert en soms zelfs direct stemt. Lees het spel eens terug en denk verder dan alleen de laatste dag!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #6 Gepost op: 17-06-2021, 20:52:49 »
Maar waarom zou ik een koppel zijn met Michael?  ???

Ik zie hier echt een totale wanhoopspoging met Swifty gisteren, omdat jullie het burgerkoppeltje er maar niet eigenhandig uit krijgen.
Tim is hoe dan ook wolf en daarmee hebben we onze 4e en laatste wolf gevonden. Dan moeten we morgen alleen nog proberen af te rekenen met de psychopaat.  ::) We komen al van zo ver, maar het kan nog!



En met Monkey heb ik inderdaad geluk gehad dat ik die zo snel aanwees. Maar Convans en Swifty waren na goed redeneren vrij logisch.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #7 Gepost op: 17-06-2021, 21:14:12 »
Omdat je het zelf heb toegeven in het wolvenpm.

Ik zal maar direct open kaart spelen omdat ik sowieso niet kan winnen en dan liever heb dat mijn medewolf de verrader niet wint.

Bij de rolverdeling heb ik de rol van welp gekregen. Daarbij kreeg ik ook de namen van vier wolven van het begin te horen: Brtdm, Convans, monkeysuncle en Swifty. Na dag drie was ik nog niet dood en ben ik onderdeel geworden van de wolven. Ik mocht toen nog niet iets zeggen. De volgende dag werd Convans direct aangevallen door Brtdm. Toen ik in de nacht daarover begon, kwam Swifty met het openlijke  vermoeden dat Brtdm een goed/slecht koppeltje is, mede omdat naast het aanvallen van zijn medewolven hij, aldus Swifty in elke lunchronde Michael het hand boven het hoofd viel. Toen wij Brtdm hiermee confronteerde in de wolvenpm. Na eerst wat tegenstrippelen (en het plaatsen van een GIFje van Samantha Steenwijk in de verraders als verrader) gaf hij toe een koppeltje te zijn. De lunch van vanavond is niet doorgegaan doordat Brtdm en ik er niet unaniem uitkwamen wie we zouden Luchen. In de nacht hiervoor is na overleg met MC door MC besloten dat er bij een gelijkspel qua stemmen er niet geluncht wordt (onder het mom van de prooi loopt weg omdat de wolven het niet eens konden worden. Michael zal wel zeggen dat hij een verbanddoos had, maar die heeft hij niet gebruikt.

Hopelijk beseffen jullie dat wat ik hierboven zeg niet uit mijn duim gezogen is. Ik wilde gisteravond al doorgeven dat ik zou proberen de lunch tegen te houden. Maar dacht mocht niet meer.

Daarnaast: als jullie mij lynchen, dan luncht Brtdm in de nacht Chipie of LM en dan zijn twee stemmen voldoende om de ander te lynchen op de volgende dag.

En als je me niet gelooft, test het dan uit. Lunch een van die twee? Zijn het geen koppel en lunch ik iemand in de nacht, dan zijn jullie nog met zijn tweeen tegen mij in mijn eentje en dan winnen jullie alsnog. Ik kan niet meer winnen, dus dan pak ik liever die verrader van een Brtdm aan

Lees de vorige dagen terug en kom tot de goede conclusie. Maar eerst Hup Holland  :)

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #8 Gepost op: 17-06-2021, 21:25:20 »
Hij geeft gewoon toe welp te zijn!  ::rofl::


En verder is dit prachtige verhaal volgens mij prima te weerleggen, want 5 wolven én een psychopaat zou echt een overkill zijn.
Bovendien zou dat het spel kansloos maken voor de psychopaat. In 5 stemmingen hebben we er al 3 wolven uitgehaald. Stél dat ik ook een wolf zou zijn, dan moet de psychopaat er dus van de laatste 5 mensen nog 2 wolven uitwerken. Die was dan bij voorbaat al totaal kansloos.

Dat je ervan overtuigd bent dat ik gekoppeld bent, oké. Maar de rest van het verhaal  ???

En denk er aan: als we nu een burgerkoppel eruit stemmen, dan hoeft Tim vannacht alleen nog maar de psychopaat eruit te halen om te winnen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #9 Gepost op: 17-06-2021, 21:43:37 »
Ik heb de verdeling niet gemaakt Brtdm. Dat heeft de spelleider gedaan. En ja ik geef dat toe. Je zegt nu wel mooi dan 5 wolven en een psychopaat overkill is, maar de welp moet wel eerst drie dagen en nachten overleven terwijl de psychopaat nog langer moet overleven voordat hij aan zet is. Genoeg kansen dat beide rollen in een vroeg stadium afvalt.

Je hebt zelf nog toen je mij welkom heten in wolvenpm nog gezegd dat ik tijdens nacht 3 kandidaat voor lunchen was.

En ja Brtdm, jij hebt nu een makkelijke positie om alles te proberen te weerleggen wat ik zeg, maar je weet dat ik gelijk hebt. Michael zal heel verrassend je volgen dus daar heb ik ook niks aan.

En over je burgerkoppel: Dat kan NIET want jij bent onderdeel van het koppeltje en jij bent een WOLF!!!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #10 Gepost op: 17-06-2021, 22:00:47 »
Maar je geeft mensen sowieso een belachelijke keuze nu.

stél je verhaal klopt en ik krijg vandaag de meeste stemmen:
2 mensen gaan eruit, 3 blijven over.
Tim luncht vannacht iemand en wint.
(burgemeester doet er niet toe als er nog 2 mensen over zijn)

Wie wil er nu nog op mij of Michael stemmen?

(stél) je verhaalt klopt niet:
Jij bent een wolf,
we stemmen jouw eruit
4 mensen blijven over, waarvan 3 burgers en een psychopaat. (inclusief koppel)
iedereen kan nog winnen
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #11 Gepost op: 17-06-2021, 22:06:49 »

(stél) je verhaalt klopt niet:
Jij bent een wolf,
we stemmen jouw eruit
4 mensen blijven over, waarvan 3 burgers en een psychopaat. (inclusief koppel)
iedereen kan nog winnen

Maar mijn verhaal klopt en dat weet jij ook. Jij bent een wolf dus dit hierboven klopt niet. Het zou fijn zijn als Cupido zich meld, maar vermoedelijk is dit Michael. Ik hoop zo dat LM Cupido blijkt te zijn en kan bevestigen dat Brtdm gekoppeld is
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #12 Gepost op: 17-06-2021, 22:56:53 »
Pfoe zelfs de wolven hebben ruzie inmiddels. En dan ook nog een psycho en een koppeltje om te moeten vinden…..

Hoe kijk jij daar tegenaan Mrchipie? Als Tim een welp is en we schakelen het koppeltje nu uit weten we niet hoe dat eindigt. Als we Tim nu uitschakelen mag de overgebleven wolf iemand killen, en wint het koppeltje sowieso. En de psycho kan in alle situaties zo maar winnen. Want ik vermoed dat de psycho wel eens in het koppeltje zou kunnen zitten, met een wolf.

Ik snap er echt geen huppelkaas meer van  ::oink::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #13 Gepost op: 17-06-2021, 23:05:04 »
ja, maar ik ben geen wolf. Tim doet gewoon een uiterste poging om zichzelf te redden door nu het stelletje eruit te gooien, omdat hij denkt te weten wie dit zijn.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #14 Gepost op: 17-06-2021, 23:06:15 »
Ehm, thanks voor de druk op mij  ::rofl::

Ik weet het even nieet meer, als ik zie wat Tim zegt blijf ik er veel rare en niet kloppende dingen uithalen. zoals niet mee eens, uh je kan gewoon een naam dikdrukken like  ???   Dus Michael heeft dan zn verbanddoos gebruikt. Ik zie het verband met brtdm en Michael niet echt. ik denk wel dat 5 wolven teveel is tegenover een koppel en pshyopaat

Vind de discussie tussen Brtdm en tim wel opvallend, tja idk anymore, denk echt dat Tim zich probeert te redden net als Swifty gister
chipsverslaafde <3

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #15 Gepost op: 17-06-2021, 23:10:50 »
Oh dus die verbanddoos was alleen voor mij  :-[
Ik dacht dat elke persoon die de wolven zouden lunchen zou worden gered. Ik vond het al vreemd dat Mitch er vorige nacht uitging ::rofl::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #16 Gepost op: 17-06-2021, 23:13:33 »
Wacht je had hem toen al ingezet ::rofl:: Nou wat is jou mening in deze rare discussie
chipsverslaafde <3

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #17 Gepost op: 17-06-2021, 23:16:22 »
Wacht je had hem toen al ingezet ::rofl:: Nou wat is jou mening in deze rare discussie
Nee die verbanddoos wordt automatisch ingezet, dus ik hoefde niks te doen.
Maar ik dacht er zal wel iets zijn wat die rol opheft dan, maar ik denk dan toch dat hij echt alleen voor mij bestemd was ::rofl::

Ik ga het zo ff lezen. Ik ben geen wolf, zit niet in het koppel en ben ook de psycho niet in ieder geval ::ohno::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #18 Gepost op: 17-06-2021, 23:17:14 »
oh, wacht... Ik snap al waarom Tim denkt dat ik met Michael ben gekoppeld.

Nederland-Duitsland is gewoon hilarisch als duo natuurlijk.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #19 Gepost op: 17-06-2021, 23:18:50 »
ja, maar ik ben geen wolf. Tim doet gewoon een uiterste poging om zichzelf te redden door nu het stelletje eruit te gooien, omdat hij denkt te weten wie dit zijn.

Je bent wel een wolf Brtdm. Echt waar geloof me. Kijk ook de vorige dagen eens terug. Jullie krijgen echt spijt als jullie mijn nu mij eruit stemmen.

Oh dus die verbanddoos was alleen voor mij  :-[
Ik dacht dat elke persoon die de wolven zouden lunchen zou worden gered. Ik vond het al vreemd dat Mitch er vorige nacht uitging ::rofl::

Waarom had ik deze opmerking kunnen verwachten van de geliefden van Brtdm. ::)

Ander dingetje: Als Brtdm/Michael NIET een koppeltje zouden zijn? Waarom maakt het echte koppeltje zich dan niet bekend? Die winnen alleen als de burgers winnen en als ik Brtdm moet geloven winnen de burgers in geen een scenario???
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela