Auteur Topic: [GW] Dag 7  (gelezen 7385 keer)

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #40 Gepost op: 17-06-2021, 23:42:15 »
Nu snap ik er zelfs niks meer van.

Is het zelfs mogelijk dat Tim en michael een koppel zijn?
supertactisch om mij en michael op te noemen, maar dan met mij als wolf in plaats van hemzelf.
Hierdoor gaan mensen mij eruit stemmen en niet michael.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #41 Gepost op: 17-06-2021, 23:44:09 »
Ik zie dat nergens staan ::ohno::


Ik wilde net zeggen!

Ik ben gewoon er van overtuigd dat Tim wolf is en koppeltje zit. en voor ik weer ga twijfelen hou ik het er gewoon bij

Waarom zou ik in het koppeltje zitten????

Ik denk lucht en tim  ::jaja:: Maar laten we tim killen en dan kijken we wel, dan weten we het ook zeker

Hoevaak moet ik zeggen dat ik geen onderdeel van het koppeltje ben. Moet ik er iets op zetten ofzo om mijn onschuld aan te tonen???

Nu snap ik er zelfs niks meer van.

Is het zelfs mogelijk dat Tim en michael een koppel zijn?
supertactisch om mij en michael op te noemen, maar dan met mij als wolf in plaats van hemzelf.
Hierdoor gaan mensen mij eruit stemmen en niet michael.

 ::rofl:: ::rofl:: Begin je natigheid te voelen en probeer je nu dit??? Ik heb aangegeven te stemmen op jouw of Michael. Ik heb nog niet naar specifiek iemand gewezen als stemkeuze.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #42 Gepost op: 17-06-2021, 23:45:39 »
Ja maar zo kunnen we alles gokken idem met jou en brtdm. Dus het is een kwestie van gokken vandaag

Volgens mij heb ik meer argumenten gegeven waarom Brtdm onderdeel uitmaakt van het koppel/een wolf is dan dat hij argumenten heeft gegeven dat hij dat niet is?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #43 Gepost op: 17-06-2021, 23:46:51 »
Ik heb aangegeven te stemmen op jouw of Michael. Ik heb nog niet naar specifiek iemand gewezen als stemkeuze.

ja, maar je zegt wel de hele tijd dat ik wolf ben. Waarom zou iemand op de burger uit het koppel stemmen, als je niet zeker weet of deze überhaupt een koppel vormt met een wolf?

En ja, ik voel ontzettend veel nattigheid, want als we vandaag mij eruit stemmen, weet ik zeker dat jij hier wint!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #44 Gepost op: 17-06-2021, 23:48:40 »
IK WEET HET OOK NIET MEER OKE ::ohno::

Dit hele gebekvecht je gaat nu zelfs over ja wat moet ik doen om mn onschuld te tonen, je bent gewoon de laatste wolf punt. en daar gaan het mij over. anders win je zometeen als je de pshyco pakt. Dus je moet er gewoon uit, grote kans is ook gewoon dat je in het koppeltje zit, dat is gewoon een gok en met waar je mee komt schommelt het aan alle kanten hoor
chipsverslaafde <3

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #45 Gepost op: 17-06-2021, 23:50:32 »
Volgens mij heb ik meer argumenten gegeven waarom Brtdm onderdeel uitmaakt van het koppel/een wolf is dan dat hij argumenten heeft gegeven dat hij dat niet is?
Als we nu Brtdm lynchen en hij zit in het koppel gaat er 2 man uit en jij luncht iemand en dan is het 1 vs 1, waarbij er de mogelijkheid zelfs nog is dat de psycho tegenover jou komt te staan. Afhankelijk van wat Molcrazy beslist over de 1 vs 1 hebben we (geen) kans als burgers.
Als we nu jou lynchen en je zit niet in het koppel is het sowieso verloren als de psycho wel in het koppel zit
Als we nu jou lynchen en je zit wel in het koppel is er mogelijk nog een psycho die kan lunchen als die niet in het koppel met jou zit.

Ik zie dus weinig kansen voor ons als burgers :\'(

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #46 Gepost op: 17-06-2021, 23:54:36 »
Kan de psycho lunchen?
Ik dacht dat er alleen nog stemmingen overdag waren als alle wolven eruit gaan?
In de spelregels stond dat hij namelijk ook de wolven nodig had om de burgers eruit te werken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #47 Gepost op: 17-06-2021, 23:54:46 »
We praten hier morgen wel verder over. Ik moet morgen ook weer aan het werk. Ik adviseer iedereen om ook lekker naar bed te gaan en goed na te denken.

In ieder geval ben ik NIET de laatste wolf en NIET onderdeel van het koppeltje.

En alvast een voorspelling qua rolverdeling:
Brtdm: Wolf (en koppel)
Michael: (Cupido en waarschijnlijk koppel)
MrChipie: Psychopaat
LM: Burger
Tim: Welp

En tot zover. Welterusten  ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #48 Gepost op: 17-06-2021, 23:56:35 »
daarom is Tim de laatste wolf die zich wil vrijspelen door iemand anders te pakken. anders verliest hij

Ik ben nu nog meer overtuigd dat tim het is


en wtf psychopaat? Nu ben je je wel echt hellemaal aan redden.


en nu ben je opeens niet meer wolf, echt....
chipsverslaafde <3

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #49 Gepost op: 17-06-2021, 23:57:57 »
Kan de psycho lunchen?
Ik dacht dat er alleen nog stemmingen overdag waren als alle wolven eruit gaan?
In de spelregels stond dat hij namelijk ook de wolven nodig had om de burgers eruit te werken.
Wanneer alle weerwolven uitgeschakeld zijn, neemt de psychopaat de moordende rol op zich om andere spelers tijdens de nacht te elimineren.     

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #50 Gepost op: 17-06-2021, 23:58:39 »
Oh dit is ook nieuw voor mij :o
chipsverslaafde <3

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #51 Gepost op: 17-06-2021, 23:59:09 »
oké, dan heb ik dat verkeerd begrepen.
(waarom zou je als psychopaat dan ooit burgers eruit willen stemmen?)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #52 Gepost op: 17-06-2021, 23:59:23 »
Welp is na dag 3 een wolf dus hoezo ben ik geen wolf meer opeens?

Mijn psychopaat idee komt neer op
het feit dat jij mij wel heel graag weg wil hebben. Ideaal voor een psychopaat die de rol van de wolven overneem als die allen dood zijn. Alleen pech voor de psychopaat dat er nog twee wolven in het spel zitten.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #53 Gepost op: 18-06-2021, 00:02:17 »
je doet gewoon rare tegenstrijdige dingen de hele tijd, brengt verwarring en je bent gewoon de laatste wolf dus die vlieger gaat gewoon niet op pyschopaat of niet
chipsverslaafde <3

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #54 Gepost op: 18-06-2021, 00:05:54 »
Als cupido gekoppeld is aan Tim (wolf) dan gaat hij zn mond houden.
Als hij gekoppeld is aan de psychopaat (of iemand die gezegd heeft gegijzelde te zijn) kan hij beter nu wel zeggen dat dat zo is, want anders gaat cupido zelf ook verliezen

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #55 Gepost op: 18-06-2021, 00:46:31 »
Nog een keer dan vanuit mijn perspectief nu ik weet dat de psychopaat ook mag moorden:

Er is nog 1 wolf(welp)
Er is nog 1 psychopaat
Er zijn nog 3 burgers
en 2 vd 5 vormen een koppel


Als we nu de wolf eruit stemmen én een burgerkoppel wordt geopenbaard:
- stemt vannacht de psychopaat iemand uit het koppel eruit.
- start dag 8 met een psychopaat en een burger --> psycho wint.

Als we nu de wolf eruit stemmen én het burgerkoppel kan geheim blijven:
- stemt vannacht de psychopaat 1 of 2 burgers neer
- óf dag 8 start met een psychopaat en 2 burgers: burgers maken kans om te winnen!
- óf dag 8 start met een psychopaat en 1 burger: psychopaat wint.

Als we nu de wolf eruit stemmen én de psychopaat is koppel met een burger:
- stemt vannacht de psychopaat een burger eruit
- start dag 8 met een psychopaat met lover en een burger --> psycholover wint

Als we nu de wolf eruit stemmen én die is gekoppeld, maar niet aan de psychopaat:
- luncht de psychopaat een burger
- start dag 8 met een psychopaat en een burger: psycho wint.

Als we nu de wolf eruit stemmen en die is gekoppeld met de psychopaat:
- burgers winnen meteen
(echter onlogisch dat cupido zich nog niet gemeld heeft)

Als we nu de psycho eruit stemmen die gekoppeld is aan een burger (of andersom):
- Wolf luncht burger
- start dag 8 met een burger en een wolf: wolf wint.

Als we nu de psycho eruit stemmen, die niet gekoppeld is:
- wolf luncht burger (of koppel)
- óf start dag 8 met 1 wolf en 1 burger: wolf wint.
- óf start dag 8 met 1 wolf en 2 burgers: burgers maken kans om te winnen!

Als we nu een burger eruit stemmen, die niet gekoppeld is:
- wolf luncht burger of psychopaat (of koppel)
- óf start dag 8 met 1 wolf en 2 burgers: burgers maken kans om te winnen!
- óf start dag 8 met 1 wolf, 1 psychopaat en een burger: wolf of psychopaat wint.
- óf start dag 8 met 1 wolf en een psychopaat/burger: wolf wint.

Als we nu een burger eruit stemmen, die gekoppeld is aan een burger:
- wolf luncht burger of psychopaat
- start dag 8 met 1 wolf en 1 burger/psychopaat: wolf wint



excuses als ik vanalles vergeten ben of foutjes maakte, maar het is nogal vaag allemaal.
Ik ben uitgegaan van 1 wolf, omdat we anders sowieso kansloos zijn. Als er nu nog 2 wolven zijn, dan kunnen alleen de wolven of het koppel(met wolf) winnen.

Conclusie:
als burgers zijn we vrijwel kansloos, voor mijn gevoel hebben we nog het meeste kans als we vandaag de psychopaat eruit halen gekgenoeg. De psychopaat is immers net zo gevaarlijk nu als de wolf zelf. En zo langzamerhand begin ik er vol van overtuigt te raken dat Michael de psychopaat is. Dus de vraag voor mij is nu vooral: stemmen we op een zekerheid wolf of stemmen we op een zeer mogelijke psychopaat?


Rolverdeling wat ik denk:
Tim - welp
Michael- psychopaat
Luchtmaniak- Burger
Chipie- Burger
Brtdm- Burger

betreft het koppel en cupido ben ik de draad kwijt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #56 Gepost op: 18-06-2021, 01:06:36 »
Ik denk lucht en tim  ::jaja:: Maar laten we tim killen en dan kijken we wel, dan weten we het ook zeker

Hoe in hemelsnaam kom je tot de conclusie dat ik in het koppel zit? Ik heb nooit mensen verdedigd, ik kijk gewoon naar verdacht gedrag. Op dit moment heb ik eigenlijk reden om op iedereen behalve Mrchipie te stemmen. Dus dat is lastig….

Aangezien ik gewoon wil dat de goodies winnen stem ik nu op Timvdons. De puzzel van psycho’s, koppels, wolven en combinaties daarvan is volgens mij onmogelijk te leggen. Maar hiermee komen we in elk geval een stapje dichter bij een goed einde.

Maar ik sta ervoor open om op Michael of Brtdm te stemmen als er nog schokkende onthullingen of een sterke theorie komt.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #57 Gepost op: 18-06-2021, 12:31:15 »
Dit bericht is waarschijnlijk kansloos maarja.

Als de burgers kansloos zijn, waarom gokken jullie dan niet op Brtdm of Michael als koppeltje. Denken jullie echt dat ik alles was ik hier deze dag geopperd hebt uit mijn duim gezogen heb? Ik kom toch niet voor niets met opmerkingen als blok aan het been etc.

En Brtdm zijn laatste post kan je met een korreltje zout nemen wat er zijn nog twee wolven. Dus burgers (LM en Chipie), als jullie nog enige kans willen maken op de winst, stem dan gezamenlijk op een van het koppeltje. Stemmen jullie op jij dan vermoord Brtdm een van jullie vanavond en dan is de volgende dag alleen nog een/twee tussen het koppeltje nodig voor hun winst.

Als we het koppeltje eruit stemmen dan wordt het 1-1 op de laatste dag en dan winnen jullie waarschijnlijk.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #58 Gepost op: 18-06-2021, 13:11:17 »
Ik twijfel toch nog of we niet op Brtdm moeten stemmen.

Btw, wie is er ook alweer burgemeester?

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #59 Gepost op: 18-06-2021, 13:16:44 »
Chip is burgemeester.

Maar als je echt mij of michael eruit wil halen, stem dan op michael.
Ik ben er van overtuigd dat hij psychopaat is, omdat hij weet dat er niks klopt van Tims verhaal, maar toch nog op zoek is naar een koppel.

Of we er nu een wolf of psychopaat uithalen, maakt niet heel veel uit. Beide zijn momenteel even gevaarlijk.

En als Michael eruit is zie je meteen dat wij geen koppel zijn en Tims verhaal totale bullshit is.


Het enige is dat ik niet wil dat Tim gaat winnen, terwijl hij heeft toegegeven wolf te zijn. Dan krijgen we echt de ultieme floptroffee.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?