Auteur Topic: [GW] Dag 7  (gelezen 7381 keer)

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #60 Gepost op: 18-06-2021, 13:23:55 »
En als Michael eruit is zie je meteen dat wij geen koppel zijn en Tims verhaal totale bullshit is.

Zeg je hier nu verkapt dat je wel een koppel bent maar niet met mij? ::vergroot::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #61 Gepost op: 18-06-2021, 13:25:21 »
Ik ga alvast het goede voorbeeld geven: Brtdm
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #62 Gepost op: 18-06-2021, 13:28:32 »
 
Zeg je hier nu verkapt dat je wel een koppel bent maar niet met mij? ::vergroot::


Zeg je hier nu verkapt dat je wel heel graag het (burger)koppel eruit wil hebben en dus psychopaat bent?  ::vergroot::

Ik zeg alleen dat wij geen koppel zijn. En uit tactische overwegingen houd ik het graag vaag wie er wel een koppel kan zijn. Want ik denk dat er gewoon twee burgers zijn gekoppeld.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #63 Gepost op: 18-06-2021, 13:31:22 »
Ik heb al gezegd dat ik geen koppel ben, geen wolf en ook geen psychopaat! ::ohno::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #64 Gepost op: 18-06-2021, 13:35:47 »
Waarom ga je dan mee in Tims verhaal op zoek naar een koppel, terwijl je weet dat het niet klopt wat hij zegt?

Geloof me nou, Tim is de laatste wolf en hij probeert nu met een wanhoopspoging een goedaardig koppel eruit te werken, zodat hij meteen wint.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #65 Gepost op: 18-06-2021, 13:37:33 »
Waarom ga je dan mee in Tims verhaal op zoek naar een koppel, terwijl je weet dat het niet klopt wat hij zegt?

Geloof me nou, Tim is de laatste wolf en hij probeert nu met een wanhoopspoging een goedaardig koppel eruit te werken, zodat hij meteen wint.
Ik wacht nog steeds op het antwoord van Molcrazy of 1 vs 1 mogelijk is
Als dat kan dan ga ik nu liever voor het koppel denk ik

EDIT: Ik heb ook nooit gezegd dat ik niet geloof dat Tim een wolf is. Dat heeft hij zelf al bevestigd zelfs. Het is alleen de vraag of het nu slim is om hem eruit te spelen of dat we beter op jou kunnen gaan
« Laatst bewerkt op: 18-06-2021, 13:39:15 door michael90 »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #66 Gepost op: 18-06-2021, 13:40:41 »
Laten we inderdaad dan afwachten op het antwoord van Molcrazy.

Ik ben ervan overtuigd dat ik gelijk heb, maar zo niet, dan snap ik je redenatie.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #67 Gepost op: 18-06-2021, 14:08:18 »
Afhankelijk van wat Molcrazy beslist over de 1 vs 1 hebben we (geen) kans als burgers.

Ik heb geen algemene regels nagelezen maar het spel blijft doorgaan tot er een kant gewonnen heeft. Stel dat op de laatste dag een wolf en een burger over zijn dan stemmen die uiteraard op elkaar en dan hangt het er van af wie de burgemeester is en wiens stem dubbel telt. Als tijdens de laatste nacht nog een wolf en een burger over zijn, dan wint uiteraard de wolf omdat die de burger 's nachts kan opeten.

Kan de psycho lunchen?
Ik dacht dat er alleen nog stemmingen overdag waren als alle wolven eruit gaan?
In de spelregels stond dat hij namelijk ook de wolven nodig had om de burgers eruit te werken.

Als de psychopaat over is en er zijn geen wolven meer, dan neemt de psychopaat de moordende rol 's nachts over.

Dat hij wolven nodig heeft, wijst op het feit dat hij hun hulp nodig heeft om het aantal burgers te verminderen: stel dat de psychopaat overblijft met tien burgers, dan wordt het nog een hele uitdaging. Als de psychopaat overblijft met drie burgers is het natuurlijk al een stuk overzichtelijker en haalbaarder.
2024: wie is de Mol?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #68 Gepost op: 18-06-2021, 14:10:08 »
Oké, dan heb ik me daar significant in vergist. Ik ben andere regels gewend..

 ::schaam::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #69 Gepost op: 18-06-2021, 14:23:21 »
Dan zet ik mijn stem voor nu op Brtdm

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #70 Gepost op: 18-06-2021, 14:23:46 »
Ik blijf bij timvdons als wolf kan gewoon niet anders hopelijl ga je ook mee michael de grootste kans hebben we dan


Ah dan liegt tim toch gewoon als je op brtdm gaat,
Dus waarom ga je niet mee op tim?
« Laatst bewerkt op: 18-06-2021, 14:29:34 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #71 Gepost op: 18-06-2021, 14:32:50 »
Ik blijf bij timvdons als wolf kan gewoon niet anders hopelijl ga je ook mee michael de grootste kans hebben we dan


Ah dan liegt tim toch gewoon als je op brtdm gaat,
Dus waarom ga je niet mee op tim?
Omdat ik denk dat Tim niet in het koppel zit, maar de psychopaat wel.
Dan wordt het 1 speler vs Tim als slot en gaat de burgemeesterstem de burgers de overwinning brengen.
Maar als Tim wel in het koppel zit is het een verliezende strategie, zoals nu op Tim gaan verliezend is als hij niet in het koppel zit.
Dus je moet je afvragen of je denkt dat Tim in het koppel zit, ja of nee. Ik denk van niet

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #72 Gepost op: 18-06-2021, 14:35:23 »
Ik denk van wel vooral hoe hij nu speelt, en voor de rest is het gewoon gokken. En hoe tim doet vertrouw ik echt totaal niet.! Dusja hopelijk ga je mee op tim is denk ik echt de beste keus
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #73 Gepost op: 18-06-2021, 14:38:46 »
Als je refereert dat ik Michael als koppeltje aan Brtdm heb gelinkt zal ik uitleggen waarom ik zijn naam genoemd heb. Zoals aangegeven kwam Swifty met de koppeltjestheorie. Wij zijn er toen vanuit gegaan dat na onderzoek Michael de grootste potentie had om gekoppeld te zijn. Daarom ben ik er ook vanuit gegaan dat Michael het koppeltje is. De enige keerzijde die daaraan zat was het feit dat Brtdm weigerde toe te geven met wie hij gekoppeld is. We hebben dat ook meerdere malen gevraagd/geconfronteerd. Het kan dus heel goed zijn dat hij Swifty en mijzelf daarmee heeft willen overtuigen dat het Michael is en dat het blijkbaar toch LM of jijzelf Chipie.

En met het antwoord van MC blijkt dat ik sowieso niet kan winnen. Als jullie vandaag mij lynchen, dan pakt Brtdm als laatste wolf samen met zijn geliefde vannacht een burger en winnen zij vanwege de meerderheid. Indien we Brtdm lynchen, pakken we twee personen tegelijkertijd, lunch is iemand en dan verlies ik alsnog omdat we 1-1 uitkomen en de BM dan dubbel stemt.
Chipie zal mij nooit burgemeester maken.

Dus burgers. Als jullie willen winnen, stem dan Brtdm eruit (en dan tegelijkertijd zijn geliefde) zodat jullie winnen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #74 Gepost op: 18-06-2021, 14:41:19 »
Eh als
Ik goed reken kan je wel winnen
Schat dus echt weer raar spelletje, sorry maar dit bevestig me meer jij bent wolf en gekoppeld ik ben nu overtuigd  ::jaja::  ::zwaai::
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #75 Gepost op: 18-06-2021, 14:44:38 »
Eh als
Ik goed reken kan je wel winnen
Schat dus echt weer raar spelletje, sorry maar dit bevestig me meer jij bent wolf en gekoppeld ik ben nu overtuigd  ::jaja::  ::zwaai::

Leg dan uit hoe ik kan winnen? Je zegt nu wel iets maar je beargumenteerd dat niet.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #76 Gepost op: 18-06-2021, 14:47:06 »
Even een koppels overzicht:

Brtdm:
- Is waarschijnlijk geen koppel met Tim, want wil Tim eruit hebben.
- Is waarschijnlijk geen koppel met Michael, want Michael stemt op hem.
- Heeft als burgemeester op Mrchipie gestemd. Dat is dus een potentieel koppel.
- Rollen: logisch als wolf + onderdeel van koppeltje, aangezien Swifty en Tim (als wrakende wolven die zich verraden voelen) op Brtdm hebben gestemd in de vorige ronde.

Michael:
- Stemt op Brtdm, dus geen koppel met hem.
- Vanuit de hypothese dat Brtdm in het koppel zit, zit Michael daar dus niet in.
- Potentiële rollen: psycho, burger.

TimvDons:
- Is geen koppeltje met Brtdm/Mrchipie, want die jagen (= stemmen) deze ronde op hem.
- Kan een koppeltje zijn met Michael. Maar dit sluit niet aan bij de hypothese dat Brtdm in het koppeltje zit.
- Rol: welp

Mrchipie:
- Geen koppeltje met Tim, want daar stemt hij op.
- Meest logische koppel is met Brtdm. Hebben nooit elkaar weggestemd, wel samen op Mrchipie als burgemeester gestemd in ronde 1.
- Potentiële rollen: psycho, burger.

Nu ik er over nadenk is een koppel Brtdm-Mrchipie best logisch, aangezien Mrchipie steeds precies weet wie de wolven zijn. Die info krijgt hij natuurlijk van zijn lover.

Ik hoop dat ik het mis heb Mrchipie en dat je een niet gekoppelde goodie bent. Maar ik denk zeker te weten dat Brtdm een wolf is én onderdeel van het koppel, dus ik wijzig mijn stem naar Brtdm. En dan hoop ik dat we daarmee meteen ook de psycho eruit spelen, dan hoeven we alleen nog maar de welp te killen.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #77 Gepost op: 18-06-2021, 14:50:16 »
Als koppel en als wolf


En luchtmaniak wat doenje, wat je ziet is toch meer dan duidelijk tim de een raar spelletje speelt om te winnen als koppel en wolf

Plzz verander want zo winnen we  niet  ::ohno::


En waar heb ik gezegd dat ik de wolven weet? Like huh ik verdacht hem
Mee de hele tijd but oke dus ik denk echt dat tim samen met michael gekoppeld is
Als il het zo zie dus lcuht asjeblieft wissel teruf
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #78 Gepost op: 18-06-2021, 14:53:21 »
Ik ben geen koppeltje dus die vlieger gaat niet op. En ik heb al aangegeven dat ik sowieso niet meer kan winnen.

Met het overzicht van LM erbij vind ik het Brtdm-Chipie koppeltje ook zeer aannemen. Ook nu deze twee als enige op mij stemmen!

Edit: en waarom ik zo fel ben in Brtdm uitschakelen. Omdat hij ons verraden heeft als koppeltje en ik Swifty hebt beloofd tot het laatste moment zou strijden om wraak te nemen, ook nu ik niet meer kan winnen.
« Laatst bewerkt op: 18-06-2021, 14:55:25 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #79 Gepost op: 18-06-2021, 14:56:20 »
Omdat je raar doet en verwarring maakt! Wat je nu dus ook leukt  brtdm stond elke
Keer hoog op mn lijstje zelfs

En nu ben ik dus opeens gekoppeld en net michael met brtdm echt.....

Luchtmaniak en michael het is nu toch wel duidelijk dat tim liegt? Of zie ik dat als enige hier

Dus vooral luchtmaniak switch asjeblieft deze man is duidelijk niet tw vertrouwen
chipsverslaafde <3