Auteur Topic: [GW] Dag 7  (gelezen 7588 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #80 Gepost op: 18-06-2021, 14:58:58 »
@Mrchipie ik wil je heel graag vertrouwen. Maar als je geen onderdeel uit maakt van het koppeltje, waarom zou je dan niet op Brtdm stemmen?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #81 Gepost op: 18-06-2021, 15:00:14 »
LuchtManiak is dus Cupido ::rofl::
Wel handig dat je niemand die rol geeft bij je verdenkingen ::rofl::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #82 Gepost op: 18-06-2021, 15:02:23 »
oké, chip.. Het was leuk, maar we moeten het nu over een andere boeg gooien.

Ik ben Cupido en ik heb mezelf gekoppeld aan Chipie.
Het probleem nu is dat als jullie ons eruit gooien, chipster gewoon het burgemeesterschap overdraagt aan Tim.
hij kan het wel overdragen aan Luchtmaniak, maar dan wordt die vannacht geluncht en wint morgen Tim als wolf of Michael als psychopaat.

Als we vandaag Tim eruit stemmen, dan luncht hij vannacht mij of chippie. Chippie geeft het burgemeesterschap over aan luchtmaniak. Dag 8 start met burgemeester Luchtmaniak en met psychopaat michael. Dan kunnen de burgers nog winnen.

Dus Luchtmaniak, als je echt nog kans wilt maken, stem op Tim.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #83 Gepost op: 18-06-2021, 15:05:29 »
Omdat tim het is, door als zijn manipulerende berichten over brtdm en eerst gekoppeld
Met michael en nu met mij

Elke keer tegenstrijdige dingem zegen ook. Hij hoort ook de enige wolf te zijn met alle rollen die kunnen winnen.

Pakt michael erbij zodat hij daarmee wordt uitgeslotem
Als koppel. Zo denk ik er over

Brtdm stond toen met convans hoog op mn lijstje omdat iemand wel op me gevote moest hebben dat was dan convans

Luchtmaniak voor alle keren dat in dit spel niet werd geloofd vond ik het leuk dat ik eindelijk vertrouwen had
Dit potje en als burger/burgemeester kom tonen en speuren wie de wolven zijn etc en bij eerdere potjes werd ook niet geluisterd dus hopelijk vertrouw je me echt dit keer, ben echt hellemaal overtuigd door ts zijn gedrag. Tim moet wel gekoppeld
Zijn aan michael hij was ool de eerste die meeging op brtdm zodat jij mee zou gaan.

chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #84 Gepost op: 18-06-2021, 15:06:40 »
Hahaha wat een claim en wat een bluf. Leuk geprobeerd. Wil de echte Cupido zicht bekend maken.

Zal je net zien dan MrChipie Cupido is en nu niks zegt ::ohno::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #85 Gepost op: 18-06-2021, 15:10:38 »
De enige reden die ik kan bedenken waarom Cupido zich niet meldt is omdat hij gekoppeld zit aan Tim. Dus ik kan niet anders dan op Timvdons stemmen

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #86 Gepost op: 18-06-2021, 15:13:12 »
Finally! Ookal snap ik niet dat jij opeens op tim stemt dan nu, AAAAAAAAAAAAH ik snap niks meer van dit potje!

Ik ga voetballen kijken, nadenken en rusten.
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #87 Gepost op: 18-06-2021, 15:15:21 »
 ::ohno::

Brtdm kan alleen Cupido ‘geoorloofd’ claimen indien zijn geliefde Cupido is. Dit is gewoon bluf van hem  ::ohno::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #88 Gepost op: 18-06-2021, 15:53:06 »
Ik blijf op Brtdm, anders verliezen we sowieso. Hopelijk doe jij dat ook Michael.

Aan Brtdms uitleg zie je namelijk dat er niets van klopt. Hij zegt dat Tim een van ons gaat lunchen nadat we hem gekillt hebben. Dat kan natuurlijk niet, want dan is hij er al uit. Hier bespreekt hij zich. Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij zelf dan iemand gaat lynchen. Ik weet niet of dat is als psycho of als wolf, maar sowieso niet als goodie.

Mrchipie wat je ook doet, maak Tim geen burgemeester. Jij kan ook nog winnen als je dood bent, als de goodies winnen. Ongeacht of je psycho, burger of wat dan ook bent. Ik vertrouw jou dat je geen wolf bent.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #89 Gepost op: 18-06-2021, 15:55:38 »
oja, dat was een beetje dom.

Ik bedoelde: als we nu tim eruitstemmen, dan luncht de psychopaat vannacht ons als koppel.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #90 Gepost op: 18-06-2021, 15:55:46 »
Als we vandaag Tim eruit stemmen, dan luncht hij vannacht mij of chippie. Chippie geeft het burgemeesterschap over aan luchtmaniak.

Brtdm zegt dat met zijn plan (Tim eruit stemmen) de goodies nog kunnen winnen. Maar dat is niet zo, want als Tim eruit is krijgt het koppel de volledige dominantie. Er zit een psycho of een wolf in het koppel, dus als we Brtdm nu niet killen krijgen we het koppel (met evil daarin) niet meer kapot.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #91 Gepost op: 18-06-2021, 15:56:33 »
oja, dat was een beetje dom.

Ik bedoelde: als we nu tim eruitstemmen, dan luncht de psychopaat vannacht ons als koppel.

Dit lijkt me een heldere bekentenis dat de psycho in het koppel zit. Waarom zou Brtdm anders een plan verkondigen waarmee hij zelf verliest?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #92 Gepost op: 18-06-2021, 16:00:29 »
Omdat jullie me er anders uitstemmen en ik zeer waarschijnlijk sowieso verlies. resterende burger kan alleen winnen als hij burgemeester wordt. Dan zou chip het burgemeesterschap overmoeten geven aan de psychopaat. De wolf de pyschopaat luchen en de psychopaat het burgemeesterschap overdragen aan de burger.

Nu het burgemeesterschap overdragen aan de burger heeft geen zin.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #93 Gepost op: 18-06-2021, 16:06:15 »
Ik blijf op Brtdm, anders verliezen we sowieso. Hopelijk doe jij dat ook Michael.

Mrchipie wat je ook doet, maak Tim geen burgemeester. Jij kan ook nog winnen als je dood bent, als de goodies winnen. Ongeacht of je psycho, burger of wat dan ook bent. Ik vertrouw jou dat je geen wolf bent.
Als je me vertrouwt ga dan mee op Tim! Hij is koppel en wolf 100 procent zeker van! ik ben echt te vertrouwen..
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #94 Gepost op: 18-06-2021, 16:12:25 »
Als je me vertrouwt ga dan mee op Tim! Hij is koppel en wolf 100 procent zeker van! ik ben echt te vertrouwen..

Waarom ben ik een koppel als Brtdm aangeeft dat hij cupido is en met jouw gekoppeld is ???
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #95 Gepost op: 18-06-2021, 16:14:06 »
 Ik ben niet gekoppeld met Brtdm, die probeert alleen maar zichzelf te redden tegenover jou ::rofl::

Jij bent gekoppeld wolf met cupido ::zwaai::
chipsverslaafde <3

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #96 Gepost op: 18-06-2021, 16:18:01 »
Ik pas mijn stem aan naar mrchipie Klopt niks meer van wat hij allemaal zegt

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #97 Gepost op: 18-06-2021, 16:19:09 »
Heb ik mijn scheidingsakte gemist of kan iemand even uitleggen wat hier allemaal gebeurd?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #98 Gepost op: 18-06-2021, 16:21:35 »
Chip is de psychopaat

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 7
« Reactie #99 Gepost op: 18-06-2021, 16:22:20 »
Serieus? Echt ::ohno:: Gaan we nu deze kant op, Tim probeert iedereen te manipuleren omdat hij geen kans meer zag en het lijkt gewoon te werken Tim moet toch gewoon koppel zijn en wolf, dat is toch veels te duidelijk atm. wat brtdm doet is gewoon zichzelf redden, stop effe daarmee we weten dat je geen wolf bent en koppel ::zwaai::


Tim probeert veels te duidelijk te sturen, ik ben gewoon burger en zit niet in een koppel, heb brtdm ook vaak hoog op mn lijstje gehad. heb ik ook gemeld.


ik probeer als burgemeester gewoon jou en luchtmaniak te laten zien dat alles wijst naar Tim niks meer niks minder.

Dus plzz gebruik je verstand en vote voor hem. ik btw wel echt klaar met die potje zometeen ::rofl::
chipsverslaafde <3