Auteur Topic: [HP] Dag 2  (gelezen 2555 keer)

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #60 Gepost op: 5-07-2021, 18:17:27 »
Hmmm lastig dit. Sowieso super dat we een (bijna) wolf minder in het spel hebben! Verder ben ik het ermee eens om eigenlijk zo weinig mogelijk informatie te delen over ons stemgedrag tijdens de poll. Alleen vrees ik dat we vorige keer, en ook nu al, hier teveel hebben over weggegeven. Het lijkt me belangrijk om ervoor te zorgen dat het lang duurt voordat de wolven elkaar kennen. Eigenlijk zouden we er vanaf nu geen woord meer over mogen zeggen om het ze moeilijker te maken, m.u.v. van noodgevallen.

De wolven die elkaar nog niet kennen maakt dit potje wel echt uniek. Het zorgt eigenlijk voor een totaal andere ervaring en het is langs beide kanten een pak moeilijker. Vervelend is ook dat we nooit met zekerheid zullen weten hoeveel wolven elkaar al kennen (tenzij daar een rol voor is). Buiten de aanwijzing die zou leiden naar Chip als wolf is er nog niet veel gevonden. Zelf heb ik nu ook even niet de tijd om te zoeken, maar ik vind het wel belangrijk om er rekening mee te houden dat Chip idd niet het grootste talent is qua spelling en grammatica. Toch ga ik even de saaie meeloper zijn en op hem stemmen: Mrchipie. Er is gewoon geen ander alternatief, buiten een inactief iemand eruit stemmen, maar dan vind ik dit nuttiger. Onze voor nu enige piste.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #61 Gepost op: 5-07-2021, 18:17:54 »
Het is makkelijk om een stil persoon weg te stemmen, dat begrijp ik. Maar stil hoeft niet per se slecht te betekenen. Ik volg dus liever argumenten dan inactieve spelers eruit te stemmen.

Bij gebrek aan argumenten dan stem ik voor om inactievere spelers te ‘straffen’

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #62 Gepost op: 5-07-2021, 18:22:30 »
en dan ga je mee met mij omdat typfouten van een persoon die het altijd doet nu super verdacht is? Dat is dan toch onzin. en het is precies wat ik zeg en bedoel met wat ik zei, je kan nu moeilijik iets wolfs zien. want er gebeurt weinig en de wolven weten niet wie bij hun hoort. en dat is wat ik zei in dat bericht.

dus als ik nu weg ga terwijl ik dit altijd doe, vind ik het echt niet leuk. en vroeger hebben we ook mensen eruitgegooid voor hints die er niet eens waren om ook effe een voorbeeld te geven.

Ik doe dit elke keer en nu is het opeens verdacht en doe ik het express, tuurlijk jongens.
chipsverslaafde <3

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #63 Gepost op: 5-07-2021, 18:22:44 »
Het is makkelijk om een stil persoon weg te stemmen, dat begrijp ik. Maar stil hoeft niet per se slecht te betekenen. Ik volg dus liever argumenten dan inactieve spelers eruit te stemmen.

Bij gebrek aan argumenten dan stem ik voor om inactievere spelers te ‘straffen’

Je zegt nu basically dat je geen inactieve spelers eruit wilt stemmen en dat je inactieve spelers eruit wilt stemmen in 1 bericht? ;D
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #64 Gepost op: 5-07-2021, 18:26:17 »
Mitch bedoelde denk ik dat hij liever geen inactieve spelers wil wegstemmen, maar hij daar wel voorstander van is als er geen enkele piste is.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #65 Gepost op: 5-07-2021, 18:29:15 »
snap je hoor, ik heb ook geen idee waar ik naar moet zoeken als wolfs aangezien veel dingen die normaal verdacht zijn, nu nog niet verdacht kunnen zijn. Het is echt ingewikkeld.
Hoe je het correct zegt. Snap je hoor, ik heb ook geen idee waar ik naar moet zoeken als wolfs (naar wat wolfs is) aangezien veel dingen die normaal verdacht zijn nu nog niet verdacht kunnen zijn. het is echt ingewikkeld.



En daarmee klaar! en nu zoeken naar de wolven!
chipsverslaafde <3

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #66 Gepost op: 5-07-2021, 18:35:52 »
Mitch bedoelde denk ik dat hij liever geen inactieve spelers wil wegstemmen, maar hij daar wel voorstander van is als er geen enkele piste is.

Weet ik, ik maakte een grapje ;)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #67 Gepost op: 5-07-2021, 18:37:46 »
Convans

Geen reden. Ik moet nou eenmaal iemand noemen. ::sorry::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #68 Gepost op: 5-07-2021, 19:01:00 »
Ik vind eigenlijk niet dat Molfreak Arno 3 stemmen verdient door inactief te zijn, dus ik ga mijn stem wijzigen.

Ik verander naar iemand random, omdat ik gewoon geen enkel argument heb om op iemand te stemmen. Iemand die nog geen stem heeft is, Vermoljoen, maar dat is nergens op gebaseerd. Als meer mensen nu opeens op jou gaan, verander ik naar iemand anders, want ik heb werkelijk geen idee
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #69 Gepost op: 5-07-2021, 19:05:58 »
als iedereen random blijft stemmen ben ik weg jongens....
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #70 Gepost op: 5-07-2021, 19:10:33 »
Ik stem op MitchK

Wolven die floppen kan enkel met een Ricardo of Mitch in het team zijn. Nee eerlijk gezegd heb ik geen enkel idee aangezien we niet weten hoe iedereen gestemd heeft en als de wolven niet eens weten van elkaar wie wie is.

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #71 Gepost op: 5-07-2021, 19:26:37 »
waarom is de  rest zo stil en zegt ere niemand meer iets...
chipsverslaafde <3

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #72 Gepost op: 5-07-2021, 19:31:42 »
Ik vind eigenlijk niet dat Molfreak Arno 3 stemmen verdient door inactief te zijn, dus ik ga mijn stem wijzigen.

Ik verander naar iemand random, omdat ik gewoon geen enkel argument heb om op iemand te stemmen. Iemand die nog geen stem heeft is, Vermoljoen, maar dat is nergens op gebaseerd. Als meer mensen nu opeens op jou gaan, verander ik naar iemand anders, want ik heb werkelijk geen idee
Eigenlijk vind ik dit een hele merkwaardige reden, ik zit er zelfs door deze actie aan te twijfelen om op jou over te gaan.
Så hva gjør vi nå?

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #73 Gepost op: 5-07-2021, 19:32:51 »
Blijf de eerste ronden lastig vinden, En het is nu nog wat complexer. Ik had gekeken of ik nog wat wijsheid uit de afgelopen bm stemming kon halen. Wie bv graag bm wou worden. Ben hier helaas weinig mee opgeschoten. Ik stem bij deze op D,n stemt te makkelijk mee op mrchipie, waar van ik oprecht vermoed dat hij niet zo duidelijk zal hinten.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #74 Gepost op: 5-07-2021, 19:35:02 »
Eigenlijk vind ik dit een hele merkwaardige reden, ik zit er zelfs door deze actie aan te twijfelen om op jou over te gaan.

Ik wil best op chipie stemmen door de reden die jij hebt gegeven, maar het kan prima een spelfout zijn. Ik moet nou eenmaal op iemand stemmen, want ik wil niet nu al 1 vd 3 keren niet-stemmen verliezen.

Anderen stemmen ook op iemand, omdat ze niks weten. Zo stemt Swifty op Belg en Convans op MitchK
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #75 Gepost op: 5-07-2021, 19:35:59 »
Goed, zoals beloofd zou ik vanavond nog even reageren ::zwaai::

De enige concrete aanwijzing die ik echt terug zie komen is dus Chipie die wellicht opzettelijk hint naar het wolfschap. Ik kan daar drie redenen voor bedenken
1) Chipie is een wolf die een hint naar zijn wolfschap
2) Chipie heeft een andere rol (looier?) en wil expres eruit ???
3) Het is gewoon puur toeval.

Persoonlijk vind ik alle drie de theorieën mogelijk. Het is wellicht nog wel te weinig om op hem te stemmen. Wellicht kan de ziener Chipie vanavond bekijken (en nog niet direct delen uiteraard want dat speelt de wolven alleen maar in de kaart).

Ik denk er nog even over na. Direct andere opties zie ik niet, maar ik vind dit wel heel makkelijk...
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #76 Gepost op: 5-07-2021, 19:36:54 »
Ik wil best op chipie stemmen door de reden die jij hebt gegeven, maar het kan prima een spelfout zijn. Ik moet nou eenmaal op iemand stemmen, want ik wil niet nu al 1 vd 3 keren niet-stemmen verliezen.

Anderen stemmen ook op iemand, omdat ze niks weten. Zo stemt Swifty op Belg en Convans op MitchK
Het probleem is dat je niet zomaar stemt, maar ineens van Molfreak afgaat. Dit vind ik heel erg opmerkelijk. Voor mij is het ook een optie geworden om op Arno te gaan stemmen nu. Ik weet het ff niet meer.
Så hva gjør vi nå?

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #77 Gepost op: 5-07-2021, 19:37:55 »
IK MAAKTE EEN TYPFOUT EN HEB GEZEGD WAT IK ERMEE BEDOEL! IK MAAK ALTIJD TYPFOUTEN! ::megafoon::

Waarom ben ik dan wolf? het is geen aanwijzing het is niks het is alleen een freaking verkeerd begrijpte formuleerde zin en typfout!
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #78 Gepost op: 5-07-2021, 19:41:34 »
IK MAAKTE EEN TYPFOUT EN HEB GEZEGD WAT IK ERMEE BEDOEL! IK MAAK ALTIJD TYPFOUTEN! ::megafoon::

Waarom ben ik dan wolf? het is geen aanwijzing het is niks het is alleen een freaking verkeerd begrijpte formuleerde zin en typfout!

Ik wil je zeker geloven. Ik krijg wel flashbacks naar het vorige potje. Toen je geen koppeltje was etc. en ook zo reageerde ::vergroot::

Maar ik wil je in dit geval nog best geloven hoor ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [HP] Dag 2
« Reactie #79 Gepost op: 5-07-2021, 19:45:58 »
1. Dat is iets anders. 2. Ik ga echt niet als wolf openbaar hinten naar mijn rol en al hellemaal niet zo opvallend. dan ben je gewoon een domme wolf im sorry. daarbij waarom zou ik het opzettelijik doen. en het is gewoon verkeerd begrepen.

chipsverslaafde <3