Auteur Topic: [HP] Nacht 2  (gelezen 4459 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[HP] Nacht 2
« Gepost op: 5-07-2021, 20:52:32 »
Nacht 2

“Oké, heeft iedereen zijn stem in de hoed gedaan?” vroeg Sneep, “Dan kunnen we gaan tellen.”
Nadat iedereen instemmend had gereageerd, hield de Sneep in het midden van de cirkel de hoed op zijn kop. Iedereen verwachtte dat er allerlei losse briefjes uit zouden vallen. In plaats daarvan viel er één stuk perkament op de grond. Verbaasd pakte Sneep het papier op, en begon hij het voor te lezen.
“De uitslag is...”

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Even werd het stil in de groep. Niemand wist wat er nu precies ging gebeuren. Plots ontstond er een gloed rond een van de Sneeps. Dit keer geen groene gloed, zoals tijdens de eerste nacht, maar een gloed die uit vier kleuren bestond. De vier afdelingskleuren: rood, groen, geel en blauw. En wie dacht dat deze Sneep zich aan zijn lot zou overgeven, die had het mooi mis.
“NEE!! DE UITSLAG KLOPT NIET, HIJ KLOPT NIET! REKEN MAAR NA, ER KLOPT GEEN BARST VAN!” schreeuwde hij uit. Een aantal Sneeps rende vrolijk mee richting de uitgang.
“Ik ben benieuwd wie jij echt bent!” riep de een.
“Het zal hier in elk geval een stuk rustiger worden na jouw vertrek.” zei een ander spottend, terwijl hij even stil bleef staan vlak langs de baan tussen de zwevende Sneep en de uitgang.
Plots ging er een fonkeling door de ogen van de zwevende Sneep.
“Jij wilt dat het rustiger wordt?” vroeg hij grijnzend, “In dat geval zal ik jou maar mee moeten nemen!”
En voordat iemand doorhad wat hij precies bedoelde, kwam de zwevende Sneep in actie. Hij reikte met zijn armen uit de gloed, en trok de tweede Sneep die hem zojuist uitgedaagd had bij zich in de gloed.
“Zo! Dat is mijn wraak voor die nare verwensingen van jou.” zei de verbannen Sneep, die met een bulderende lach – samen met de tweede Sneep – de Kamer uitgeslingerd werd.
En zodra de twee figuren de grens van de deuropening over waren gestoken, verschenen daar...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wederom waren de overgebleven Sneeps compleet in verwarring door de gebeurtenissen van deze dag. Het duurde daardoor ook even voordat de nacht begon, want veel Sneeps bleven na deze verbanning nog behoorlijk lang napraten.

Uiteindelijk gingen de leerlingen een van een toch naar hun slaapzakken toe. Eén van de Sneeps zei nog dapper: “Ik blijf de hele nacht op de uitkijk, deze nacht pak ik die Zwadderaars!”
Zijn woorden hadden weinig impact, mede omdat precies die Sneep de eerste was die snurkgeluiden de Kamer door slingerde.

Spoiler: Deelnemerslijst 24/27 (klik om te tonen/verbergen)

Poll voor het onthullen van een rolbeschrijving

Per privébericht krijgen alle deelnemers een link naar een Google Forms formulier. Daarin vul je jouw forumnaam en personage in (ter verificatie). In het formulier kan je aangeven van welk personage de rolbeschrijving onthuld moet worden. De rol met de meeste stemmen wint.

Je hebt tot 6 juli 20:30 de tijd om in de poll jouw stem uit te brengen. In dit topic mag je overleggen.

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #1 Gepost op: 5-07-2021, 20:54:24 »
Echt… Flop ::ohno::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #2 Gepost op: 5-07-2021, 20:54:47 »
omg  ::rofl:: ::rofl::  ::ohno::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #3 Gepost op: 5-07-2021, 20:55:15 »
Karma is een bitch ricardo :-* :-* :-* :-*
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #4 Gepost op: 5-07-2021, 20:55:26 »
Oke,  ::bravo:: dat er wederom een slechter rol kwijt zijn, maar &%&^$@)& dat we ook de ziener kwijt zijn ::ohno:: :(
« Laatst bewerkt op: 5-07-2021, 20:57:54 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #5 Gepost op: 5-07-2021, 20:56:01 »
Welke rol willen we zien guys?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #6 Gepost op: 5-07-2021, 20:56:30 »
Oh my!

Perfecte rol voor Chip maar djeez Ricardo, de ziener... echt he... wat een flop
Keep calm and eat chocolates!

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #7 Gepost op: 5-07-2021, 20:58:00 »
Karma is een bitch ricardo :-* :-* :-* :-*
Beetje kindera#$^#*, sorry de verbinding valt weg. Een blokkade ofzo. Succes ik ben weg laatste berichtje dit potje. LuchtManiak bedankt in iedergeval voor deze fijne spelopzet.
Så hva gjør vi nå?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #8 Gepost op: 5-07-2021, 20:58:17 »
Waarom flopt Ricardo?  :P

Heb ik iets gemist?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #9 Gepost op: 5-07-2021, 20:59:01 »
Gaggerina die zag ik niet aankomen!!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #10 Gepost op: 5-07-2021, 21:00:03 »
Oef

Sorry voor het niet stemmen. Was echt compleet gekkenhuis op werk vandaag
You'll never walk alone

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #11 Gepost op: 5-07-2021, 21:01:17 »
Dit is zo dubbel, Ik ben blij dat er een wolf weg is. Maar nu al de ziener er uit. Wat een gemis!!!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #12 Gepost op: 5-07-2021, 21:04:49 »
Is er trouwens een kans dat Ricardo MrChipie al gezien heeft in de eerste nacht en daarom hem targette?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #13 Gepost op: 5-07-2021, 21:08:03 »
Voor de 2e keer op rij een slechte eruit, dus dat is positief!

Maar Ricardo is er dus uit, omdat Chipie het op persoonlijke omstandigheden gooide? Of heeft hij die naam al eerder door moeten geven?

Verder niet te veel zeggen over op wie we stemmen voor het bekend maken van de rolbeschrijving?
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #14 Gepost op: 5-07-2021, 21:11:22 »
Iedereen doet zo paniekerig er is vast nog een leerlingziener met zoveel mensen.. toch??? Toch :(

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #15 Gepost op: 5-07-2021, 21:16:10 »
Waarom flopt Ricardo?  :P

Heb ik iets gemist?

Ja dat je op mij (die goed op Chip stemde) of Ricardo (de ziener) wilde stemmen ::ohno::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #16 Gepost op: 5-07-2021, 21:16:46 »
Ja dat je op mij (die goed op Chip stemde) of Ricardo (de ziener) wilde stemmen ::ohno::

Ja nu moet jij wel een wolfje zijn als Ricardo niet de flopwolf is  ::rofl::

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #17 Gepost op: 5-07-2021, 21:20:12 »
Ok dan was het dus toch gewoon een verspreking van Chip :-X
Erg jammer wel dat Ricardo de ziener blijkt te zijn geweest. Lucky shot voor de wolven

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #18 Gepost op: 5-07-2021, 21:21:58 »
Au, dit doet pijn, doei ziener :\'(

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Nacht 2
« Reactie #19 Gepost op: 5-07-2021, 21:25:41 »
Er zit trouwens een speciale rol onder de Mr.Chipie stemmers, want iemand zijn stem telde dubbel.