Auteur Topic: [HP] Dag 4  (gelezen 2866 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #60 Gepost op: 9-07-2021, 17:01:56 »
ViWiRu om mezelf te redden, want niemand luistert naar me…

Ik ben geen wolf ::ohno::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #61 Gepost op: 9-07-2021, 17:03:01 »
Na lang wikken en wegen ga ik maar de onthulling doen, want ik heb me de laatste paar dagen aardig vermaakt met al jullie theorieën. Ik ben degene die ViWiRu de "hints" (spoiler alert: het waren geen hints ::rofl::) heeft gestuurd tijdens de eerste en derde nacht. Ik kan alleen met een paar mensen communiceren. Zoals ik al vermoedde worden de boodschappen ook onderschept en verstuurd naar anderen - maar dan niet helemaal volledig. Sommige boodschappen die gevonden zijn komen ook niet van mij en ik vermoed dat ze van de weerwolven/koppeltje/andere mensen die ook mensen moeten zoeken komen. Ik kan bevestigen hierdoor dat ViWiRu goed is. Ik heb enorm veel geluk (of was het geluk?) gehad en gelijk mijn correcte maatje gevonden, anders zou mijn stem niet geldig zijn tijdens de stemmingen. #freeSanMol.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #62 Gepost op: 9-07-2021, 17:05:04 »
Lekker verwarrend wel :P
2024: wie is de Mol?

Online SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #63 Gepost op: 9-07-2021, 17:12:01 »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #64 Gepost op: 9-07-2021, 17:13:50 »
Ik stem voorlopig op MitchK
2024: wie is de Mol?

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #65 Gepost op: 9-07-2021, 17:19:07 »
Ik stem ook op MitchK, omdat ik anders zelf misschien eruit lig
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #66 Gepost op: 9-07-2021, 17:21:22 »
Ik verdacht trouwens ook nog tal anderen mensen waaronder JaccoS (JA alweer!!), Robbieazerty, MolfreakArno, Miek1999 (gaat ze nog eens wat nuttigs delen) en Molcrazy stemt altijd laat.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #67 Gepost op: 9-07-2021, 17:44:48 »
En waarom zou ik die boodschap die je naar Vic stuurt dan half doorkrijgen? En waarom krijg ik die boodschap eigenlijk? :-\\

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #68 Gepost op: 9-07-2021, 17:49:16 »
En waarom zou ik die boodschap die je naar Vic stuurt dan half doorkrijgen? En waarom krijg ik die boodschap eigenlijk? :-\\

Nou, dat weet ik eerlijk gezegd ook niet.

Online SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #69 Gepost op: 9-07-2021, 17:57:34 »
Na lang wikken en wegen ga ik maar de onthulling doen, want ik heb me de laatste paar dagen aardig vermaakt met al jullie theorieën. Ik ben degene die ViWiRu de "hints" (spoiler alert: het waren geen hints ::rofl::) heeft gestuurd tijdens de eerste en derde nacht. Ik kan alleen met een paar mensen communiceren. Zoals ik al vermoedde worden de boodschappen ook onderschept en verstuurd naar anderen - maar dan niet helemaal volledig. Sommige boodschappen die gevonden zijn komen ook niet van mij en ik vermoed dat ze van de weerwolven/koppeltje/andere mensen die ook mensen moeten zoeken komen. Ik kan bevestigen hierdoor dat ViWiRu goed is. Ik heb enorm veel geluk (of was het geluk?) gehad en gelijk mijn correcte maatje gevonden, anders zou mijn stem niet geldig zijn tijdens de stemmingen. #freeSanMol.
Op dag 2 zei je nog dat je op hem ging stemmen.

Ik ga voor ViWiRu.

Waarom vertrouw je hem dan nu ineens?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #70 Gepost op: 9-07-2021, 17:59:04 »
Ik geloof Sanmol, want daarover liegen is vrij riskant, want de echte persoon kan dan makkelijk zeggen dat hij/zij het was.

Ik volg Sanmol dus op MitchK

@Spacy: heeft ViWiRu dat bericht daarna niet pas gepost?

Online SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #71 Gepost op: 9-07-2021, 18:04:46 »
Ik geloof Sanmol, want daarover liegen is vrij riskant, want de echte persoon kan dan makkelijk zeggen dat hij/zij het was.

Ik volg Sanmol dus op MitchK

@Spacy: heeft ViWiRu dat bericht daarna niet pas gepost?
Ja maar Sanmol heeft blijkbaar in de eerste nacht al hints gestuurd naar ViWiRu. De volgende dag stemt hen eerst op ViWiRu en switcht dan ineens naar Hautoa. Blijkbaar heeft Sanmol in de derde nacht weer een hint naar ViWiRu gestuurd. Waarom? Als je een maatje moet zoeken en je berichten worden onderschept, dan ga je toch niet weer naar dezelfde persoon iets sturen? En waarom is ViWiRu nu plotseling betrouwbaar, en na de eerste nacht nog niet?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #72 Gepost op: 9-07-2021, 18:12:56 »
Ja maar Sanmol heeft blijkbaar in de eerste nacht al hints gestuurd naar ViWiRu. De volgende dag stemt hen eerst op ViWiRu en switcht dan ineens naar Hautoa. Blijkbaar heeft Sanmol in de derde nacht weer een hint naar ViWiRu gestuurd. Waarom? Als je een maatje moet zoeken en je berichten worden onderschept, dan ga je toch niet weer naar dezelfde persoon iets sturen? En waarom is ViWiRu nu plotseling betrouwbaar, en na de eerste nacht nog niet?

ViWiRu zei pas tijdens de tweede dag dat de boodschap aangekomen was, daarvoor was hij stil. Ik had op hem gestemd om een reactie uit te lokken om te zien alsof de boodschap was aangekomen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #73 Gepost op: 9-07-2021, 18:15:44 »
Moest je de berichten naar een rol of een speler sturen?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #74 Gepost op: 9-07-2021, 18:20:36 »
Alles teruglezend vind ik de aanname voor Mitch logischer dan ViWiRu, dus voorlopig gaat mijn stem naar hem: Mitch

Maar mijn stem is nu nog voorlopig ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #75 Gepost op: 9-07-2021, 18:23:22 »
Sorry jongens ik dacht toen ik me inschreef voor dit spel dat ik tijd zou hebben maar ik heb het heel druk met een nieuwe zomerbaan, ik begrijp dat dat verdacht over kan komen (@Sanmol), dus mochten jullie mij om die reden willen wegstemmen begrijp ik dat, maar ik ben een Griffoendor dus het zou zonde zijn ;) (Kom maar door met 'als je Zwadderaar bent zou je dat ook zeggen', dat klopt, heb ik niks tegenin te brengen maar het is echt zo :P)

Ik stem puur op gevoel op SpacyColours

Edit: er wordt nu wel weer snel gevolgd op Mitch ::vergroot::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #76 Gepost op: 9-07-2021, 18:28:30 »
Ik heb nog even wat teruggelezen en Mitch heeft eerder heel fel Bloodwolf verdedigd. Aangezien de kans bestaat dat Bloodwolf straks uit het spel ligt en we zijn rol te weten komen, wil ik Mitch nog even sparen.

Ik switch naar Molcrazy. Hij post wel lekker actief mee, maar het is vooral veel "ja, inderdaad, mee eens" en niet heel veel eigen inbreng, dat kan wolvengedrag zijn. :-X
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #77 Gepost op: 9-07-2021, 18:44:41 »
Ik stem uiteraard op MitchK!


Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #78 Gepost op: 9-07-2021, 18:58:33 »
Ik stem op Convans
Die speelt wel erg op de achtergrond dit potje

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #79 Gepost op: 9-07-2021, 19:05:55 »
Sanmol heeft me overtuigd. Ik verander mijn stem naar molcrazy