Auteur Topic: [HP] Dag 8  (gelezen 2338 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #40 Gepost op: 17-07-2021, 19:41:53 »
ViWiRu, waarom kan Tim het niet zijn? (niet bedoeld als in TIM IS SOWIESO EEN WOLF IK WEET HET ZEKER, maar ik ben het overzicht even kwijt dus help ;D)
 
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #41 Gepost op: 17-07-2021, 19:41:54 »
We mogen niet rolclaimen maar wel hints geven toch?  ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #42 Gepost op: 17-07-2021, 19:43:22 »
Dus een stoorzender mag zeggen: ik heb persoon X verstoord in nacht 4?

Zeker.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #43 Gepost op: 17-07-2021, 19:44:28 »
Als ik al verstoord zou zijn, dan zou dat niet op de dag geweest moeten zijn dat Kaaasje verlyncht werd. Zij was de eerste slechte rol die op mij stemde en daarmee verviel haar stem!

Ik wil best op iemand anders stemmen, maar nu is er een meerderheid voor Vermoljoen en moet ik wel. En waarom bekijken jullie vannacht niet mijn rol zodat jullie ontdekken dat ik gelijk heb (moet ik wel even bedenken hoe ik dat ga doen?)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #44 Gepost op: 17-07-2021, 19:45:14 »
Je weet dat dit onmogelijk is dus why???

Nou, ik weet helemaal niks volgens mij, behalve dat Nieky goed is. Maar als je m’n bericht - inclusief de emoticons - goed leest zie je dat ik ‘t gewoon niet eens ben met dat iedereen nu vanalles kan claimen en zich vervolgens kan schuilen achter dat ie niks mag zeggen.

Maargoed, ik wil best terug naar Monkatoky hoor. Als er toch een stoorzender is ben ik toch net zo min zeker van dat Vermoljoen goed zou zijn, of jij, of dat jullie geen koppel zijn?
Nieky grab a life vest!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #45 Gepost op: 17-07-2021, 19:46:41 »
Uhm als je Monkey stemt, dan vervalt volgens mij de meerderheid op Vermoljoen en vlieg ik eruit en daarmee een Goede rol ::ohno::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #46 Gepost op: 17-07-2021, 19:49:29 »
Focussen we ons nu niet op 2 goede rollen en loopt de laatste slechte nu lachend rond? Ik denk dat het best wel Hans kan zijn namelijk, maar om daar alleen op te stemmen, richt ook zo weinig uit
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #47 Gepost op: 17-07-2021, 19:49:44 »
Zeker.

Nou kom maar door dan stoorzender!

Stem ik tot die tijd weer op vermoljoen
Nieky grab a life vest!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #48 Gepost op: 17-07-2021, 19:50:06 »
Nou vermoljoen en ik zijn familie als je het nog niet door had ::). En je weet ook dat het een goede familie is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #49 Gepost op: 17-07-2021, 19:51:34 »
Ik weet het niet meer hoor ::rofl::

Switch naar Monkatoky dan maar
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #50 Gepost op: 17-07-2021, 19:52:27 »
Nou vermoljoen en ik zijn familie als je het nog niet door had ::). En je weet ook dat het een goede familie is.
::jaja::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #51 Gepost op: 17-07-2021, 19:53:21 »
Toch stemmen op monkatoky? Vind ik wel logischer dan Vermoljoen
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #52 Gepost op: 17-07-2021, 19:53:46 »
@Hillo: aangezien ik er in deze WvW voor gekozen heb om elke speler een uniek personage (geen burgers) te geven, is het claimen van personages spelverpestend. In dat geval kan iedereen in deze fase een rol claimen en is het spel klaar. Mijn excuus dat ik dit pas laat in het spel realiseerde. Dit is niet omdat “iemand aan de winnende hand was”, maar puur om niet het spel op te blazen.

Iedereen kan nog steeds claims doen over wat ie ‘s nachts uitspookt. Maar wie daar over liegt kan ontmaskerd worden door de rolonthullingen ‘s nachts. Volgens mij is daarmee het spel nog steeds “speelbaar”.

@D*N: we spelen geen wie ben ik, dus hints geven laten we even terzijde. Je mag wel dingen vertellen over de (nacht)activiteiten van jouw rol.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #53 Gepost op: 17-07-2021, 19:53:57 »
En hoe weet je dan dat er een stoorzender is D*N? Mag je volgens de regels gewoon zeggen. Alle info uit de nacht mag je delen ::ok::

Monkatoky
Nieky grab a life vest!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #54 Gepost op: 17-07-2021, 19:54:48 »
Monkatoky it is
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #55 Gepost op: 17-07-2021, 19:56:38 »
@Hillo: aangezien ik er in deze WvW voor gekozen heb om elke speler een uniek personage (geen burgers) te geven, is het claimen van personages spelverpestend. In dat geval kan iedereen in deze fase een rol claimen en is het spel klaar. Mijn excuus dat ik dit pas laat in het spel realiseerde. Dit is niet omdat “iemand aan de winnende hand was”, maar puur om niet het spel op te blazen.

Iedereen kan nog steeds claims doen over wat ie ‘s nachts uitspookt. Maar wie daar over liegt kan ontmaskerd worden door de rolonthullingen ‘s nachts. Volgens mij is daarmee het spel nog steeds “speelbaar”.

@D*N: we spelen geen wie ben ik, dus hints geven laten we even terzijde. Je mag wel dingen vertellen over de (nacht)activiteiten van jouw rol.

Nee dat begreep ik! Zoals ik eerder al zei vandaag: groot gelijk die regel! maar ik merkte dat niemand opeens ook meer iets over zn nachtelijke info kwijt wilde / mocht dus daar wilde ik graag even verduidelijking in ::jaja:: want anders kunnen we niks meer controleren.

Maar bij deze dus geen commentaar meer op de regels vanuit mij ;D
Nieky grab a life vest!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #56 Gepost op: 17-07-2021, 20:14:19 »
En hoe weet je dan dat er een stoorzender is D*N? Mag je volgens de regels gewoon zeggen. Alle info uit de nacht mag je delen ::ok::
Dat is de kracht die bij onze personages hoort. We weten alleen niet wie het is.

Wat we overigens nu al de hele tijd duidelijk proberen te maken alleen luistert er niemand  ::) (behalve miek  :-* )
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #57 Gepost op: 17-07-2021, 20:29:08 »
Ja, dat is gewoon de hele opzet van onze rollen: proberen op te dompelen waar de stoorzender heeft gestoord  ::jaja::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #58 Gepost op: 17-07-2021, 20:29:21 »
Aangezien de laatste niet claimde spelers ik en Hans zijn. Stem ik hierbij op hans aangezien ik zeker ben van mijn rol, kan het namelijk niet anders

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #59 Gepost op: 17-07-2021, 20:29:22 »
Dan snap ik nog steeds niet waarom jullie niet op Monkatoky mee zouden gaan?

Timvdons kon volgens Sanmol geen Patty zijn. Weet niet meer precies waarom niet, maar ik ga daarom nu niet voor hem.
Nieky grab a life vest!