Auteur Topic: [HP] Dag 8  (gelezen 2345 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #60 Gepost op: 17-07-2021, 20:30:23 »
Monkatoky
You'll never walk alone

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #61 Gepost op: 17-07-2021, 20:34:59 »
Ik ga mee op Monkatoky. Mijn motivatie waarom ik geen wolf ben, heb ik in een vorig topic al gepost. Aan mijn specifieke kracht, waar ik inmiddels al niets meer mee kan, zit geen nachtelijke actie verbonden, dus ik kan niks claimen/vertellen helaas. :(

Waarom komen D*N en Miek met hetzelfde verhaal maar stemmen ze anders in deze ronde? Volgens mijn overzicht gaat Miek op Monkatoky en D*N op Tim.



Hoezo is er een grotere aanleiding om op mij te gaan? Zoals ik het begreep, kon/kan Nieky berichten sturen naar een select groepje Griffoendors. Ik heb geen bericht gehad (behalve in nacht 1, dat kwam dan wel van Nieky of van iemand anders? Of wellicht van Nieky en aangepast door iemand anders?). Dan kan het toch net zo goed dat ik niet tot dat selecte groepje behoor? Of begrijp ik het nu verkeerd. Of wellicht onderschept een slechte rol alle berichten die Nieky mij stuurt om mij verdacht te maken.

En hebben Monkatoky en Molfreak Arno wel berichten gehad? Want als dat niet zo is, dan is er dus wat dat betreft geen enkel verschil tussen ons drie (dan heb ik er misschien zelfs 1 meer gehad, in de eerste nacht).

Ik kan me nergens mee verdedigen, net nu het moment was gekomen dat ik mijn rol en specifieke kracht bekend kon en wilde maken. Dus jullie moeten me geloven op m'n woord. Ik heb eerder ook al aangegeven op Tim te willen stemmen, om mijn goedheid te bewijzen. Ik was er toen ook voor om voor Kaaasje te gaan, en zij bleek Draco te zijn. Uiteraard mag Robbie mij komende nacht bekijken.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #62 Gepost op: 17-07-2021, 20:41:32 »
Ik denk dat ik weet hoe het zit en ik ga het proberen uit te leggen zonder mijn eigen rol te verklappen.

Bij Mitch K. zijn rol staat dat als Fred en George met Mitch K. stemmen dat de stem +3 wordt, maar tijdens dag 2 stemden Vermoljoen en D*N beiden op Mr.Chipie met Mitch K. 8 stemmen in totaal en 9 geteld. Als Vermoljoen en D*N beiden Fred en George waren dan waren er 10 stemmen. Dan blijven van de familie Wemel nog 3 mensen over. 1 daarvan móét Miek wel zijn als Heks, het vrouwelijke familielid. Van een ander lid weet ik 100% zeker wie het is, dus blijft er 1 familielid over. Het kan dus niet dat D*N en Vermoljoen familie zijn en dus denk ik dat het een koppeltje is met één slechte en één goede.

Ik denk dat ik hiermee de spijker op z'n kop sla en dus blijft mijn stem naar Vermoljoen gaan
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #63 Gepost op: 17-07-2021, 20:45:13 »
Ik denk dat ik weet hoe het zit en ik ga het proberen uit te leggen zonder mijn eigen rol te verklappen.

Bij Mitch K. zijn rol staat dat als Fred en George met Mitch K. stemmen dat de stem +3 wordt, maar tijdens dag 2 stemden Vermoljoen en D*N beiden op Mr.Chipie met Mitch K. 8 stemmen in totaal en 9 geteld. Als Vermoljoen en D*N beiden Fred en George waren dan waren er 10 stemmen. Dan blijven van de familie Wemel nog 3 mensen over. 1 daarvan móét Miek wel zijn als Heks, het vrouwelijke familielid. Van een ander lid weet ik 100% zeker wie het is, dus blijft er 1 familielid over. Het kan dus niet dat D*N en Vermoljoen familie zijn en dus denk ik dat het een koppeltje is met één slechte en één goede.

Ik denk dat ik hiermee de spijker op z'n kop sla en dus blijft mijn stem naar Vermoljoen gaan

Had je dat niet voor de deadline kunnen zeggen, nu lig ik er uit

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #64 Gepost op: 17-07-2021, 20:45:44 »
Deadline is tot 21.30. Iedereen kan nog aanpassen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #65 Gepost op: 17-07-2021, 20:48:12 »
Dan pas ik mijn stem aan en ga ik mee op vermoljoen

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #66 Gepost op: 17-07-2021, 20:48:18 »
Dat klopt niet viwiru ::ohno::. Ik weet niet of je nu gewoon slecht bent of slecht speelt maar het klopt niet.

Anyways ik wissel naar Monkatoky
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #67 Gepost op: 17-07-2021, 20:50:36 »
Dat klopt niet viwiru ::ohno::. Ik weet niet of je nu gewoon slecht bent of slecht speelt maar het klopt niet.

Anyways ik wissel naar Monkatoky

En nu probeer je nog snel wat stemmen naar Monkatoky te krijgen om ervoor te zorgen dat Vermoljoen niet meer op dat aantal komt.

Als het niet klopt, ga ik er met opgeheven hoofd uit, maar ik kan nu eigenlijk niet denken dat dit fout is
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #68 Gepost op: 17-07-2021, 20:51:59 »
Hoe verklaar je dan dat Vermoljoen en ik elkaars rol weten en kunnen overleggen snachts?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #69 Gepost op: 17-07-2021, 20:53:06 »
Hoe verklaar je dan dat Vermoljoen en ik elkaars rol weten en kunnen overleggen snachts?

Koppeltje
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #70 Gepost op: 17-07-2021, 20:54:05 »
Ja, D*N, je zei toch dat je juist niet op mij of Monkatoky wilde gaan?

Alleen is de kans dus heel erg groot dat de laatste wolf een vrijgesproken iemand is. Dus ik neig er juist naar om niet naar Hans en monkatoky te kijken want dat zijn wsl nog goodies met Powers die ze niet bekend kunnen maken en de laatste opties voor de wolf om tijd te winnen. Straks stemmen we hun twee weg zijn er weer vier mensen uit en komen we tot de conclusie die we nu ook al voor ons hebben: er zijn rollen verstoord.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #71 Gepost op: 17-07-2021, 20:56:39 »
Ja, D*N, je zei toch dat je juist niet op mij of Monkatoky wilde gaan?

Ja, alleen het heeft geen zin als ik in m'n eentje op Tim stem he
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #72 Gepost op: 17-07-2021, 20:57:41 »
Koppeltje
Onze opdracht was om Leo te zoeken, we mochten elke avond iemand aanwijzen. Leo zou dan bij ons overleg komen en zo zouden we zijn dubbele stem kracht tactisch kunnen gebruiken
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #73 Gepost op: 17-07-2021, 20:58:46 »
@Nieky, Hans, Hillo en Miek. Ik heb het gevoel dat het net zich sluit! Zouden jullie je stem aan kunnen passen? Als je het natuurlijk eens bent  ;D
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #74 Gepost op: 17-07-2021, 20:59:43 »
Onze opdracht was om Leo te zoeken, we mochten elke avond iemand aanwijzen. Leo zou dan bij ons overleg komen en zo zouden we zijn dubbele stem kracht tactisch kunnen gebruiken

Maar hoezo zeg je dat jullie familieleden zijn? Dat kan helemaal niet  ::ohno::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #75 Gepost op: 17-07-2021, 21:00:18 »
Als wij niet zijn wie we zeggen, wie zijn dan onze rollen volgens jou? ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #76 Gepost op: 17-07-2021, 21:01:19 »
Maar hoezo zeg je dat jullie familieleden zijn? Dat kan helemaal niet  ::ohno::
Ik zweer van wel, je theorie klopt gewoon niet
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #77 Gepost op: 17-07-2021, 21:05:48 »
Ja, alleen het heeft geen zin als ik in m'n eentje op Tim stem he

Awel, waar is Miek dan. Vermoljoen stemt al op Tim, jullie zouden al met drie zijn. Misschien zelfs met vier, door de extra stem voor het jongste lid van het gezin Wemel.

@Nieky, Hans, Hillo en Miek. Ik heb het gevoel dat het net zich sluit! Zouden jullie je stem aan kunnen passen? Als je het natuurlijk eens bent  ;D

Ik wacht even af wat de rest nog te zeggen heeft. :)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #78 Gepost op: 17-07-2021, 21:07:57 »
Echt, wat is dit voor iets  ::rofl::

D*N en ik zijn goed en weten dat van elkaar. Dankzij onze rollen kunnen wij opsporen waar een stoorzender heeft gestoord, maar blijkbaar hadden we beter niets gezegd. Nu vertellen we hoe het zit en dat de wolf waarschijnlijk iemand confirmed is, gaan we waarschijnlijk alsnog verliezen ook.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 8
« Reactie #79 Gepost op: 17-07-2021, 21:08:14 »
Ja Miek wisselde! Ik vind de theorie over Tim nog steeds best sterk. Maar ik weet het niet meer, viwiru doet nu ook erg raar
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human