Auteur Topic: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?  (gelezen 931 keer)

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #40 Gepost op: 25-08-2022, 13:05:09 »
Iets bijdragen als er speltechnisch geen aanknopingspunten zijn, is ook best lastig  ;)

Dus misschien vandaag gewoon de burgemeester volgen?
Eindelijk...

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #41 Gepost op: 25-08-2022, 13:18:40 »
Iets bijdragen als er speltechnisch geen aanknopingspunten zijn, is ook best lastig  ;)

Dus misschien vandaag gewoon de burgemeester volgen?
Maar waarom zouden we dan als makke schapen achter de burgemeester aanlopen?


En wat zegt de burgemeester dan eigenlijk wat we moeten doen  ???

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #42 Gepost op: 25-08-2022, 13:26:17 »
Als we de burgemeester volgen en we hebben een wolf, dan weten we dat de burgemeester te vertrouwen is. Zoniet, gooien we de burgemeester de volgende dag op de brandstapel!  ;D

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #43 Gepost op: 25-08-2022, 13:27:18 »
Als we de burgemeester volgen en we hebben een wolf, dan weten we dat de burgemeester te vertrouwen is. Zoniet, gooien we de burgemeester de volgende dag op de brandstapel!  ;D

Haha klinkt plausibel als ik een duidelijke hoofdverdachte zou hebben! ::jaja::

Maar tot nu toe heb ik die niet ::rofl::

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #44 Gepost op: 25-08-2022, 15:55:47 »
Maar een link met iemand is niet per se reden om hem eruit te willen hebben. Een vete met iemand hebben al net iets meer. ::hypocriet::

Maar goed, dat wil niet zeggen dat ik dan op jou stem Niels. Zo goed is die reden nou ook weer niet...

Ik heb geen vete.
Heb gewoon paar spellen met hem gespeeld  ::ok::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #45 Gepost op: 25-08-2022, 16:29:48 »
Nou ik zal de toon maar zetten en alvast stemmen. Voor nu gaat mijn stem, tot ik een reactie zie, naar:

BloodWolf14

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #46 Gepost op: 25-08-2022, 16:38:17 »
Zijn er mensen die een vete hebben met Frenkie? Van een online spel hier of elders? Hij was Zap winnaar, misschien zit er een verbitterde ex-Zapper tussen de wolven?  ::rofl::

 ::zwaai:: ::zwaai::

 ::rofl::

Maar ik denk dat we daar niks achter kunnen zoeken. Ook al heeft ie me in eerdere spellen verraden, betekent dat niet dat ik hem nu als eerste zou pakken. Heb het sportief opgevat en ga daardoor niet zijn spelplezier in andere spellen wegnemen. Neutrale en sterke speler was ie, waardoor die een makkelijke eerste target was.

Ik zal dit bericht aanpassen naarmate ik teruglees, dus verwacht hieronder nog wat berichten


- PieterBasje, heeft wel veel gerefreshed maar voegt niet heel veel toe. Behalve dat hij de vraag stelde of er geen speciale wolven waren.


Sorry, heb mijn eerste schooldagen en was dit even vergeten. Vanaf nu hoop ik er meer te zijn.  ::joehoe::


Ik zag dat Chris(BloodWolf14) eerder wel op Discord actief was dus heb hem even een berichtje gestuurd  ::zwaai::

Lijkt me ook oneerlijk om zonder iemands weten diegene weg te stemmen.
« Laatst bewerkt op: 25-08-2022, 16:46:16 door PieterBasje »
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #47 Gepost op: 25-08-2022, 16:39:10 »
Ik zie overigens wel dat BloodWolf14 eergisteren ook pas rond 20:00 uur reageerde. Dus ik denk dat hij werkt en ook vandaag pas later reageert.

Hij is een goede, leuke en sterke speler, dus ik hoop dat hij er straks is, want dan houd ik hem er graag in! ::bravo::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #48 Gepost op: 25-08-2022, 16:45:46 »
Ik weet dat ik zelf ook nog niet gestemd heb, maar gewoon een bedenking: we stemmen best niet al te last minute. Stel bvb dat we een half uur voor de deadline ineens allemaal stemmen op persoon X en die zegt dan nog van "Nee, stem mij niet weg, want ik ben heks/genezer/ziener/..." dan ziet de meerderheid dat waarschijnlijk niet meer en kunnen die hun stem niet meer aanpassen.

Dus om te voorkomen dat we een heel goede rol wegstemmen, stemmen we best ruim op voorhand, zodat de persoon met op dat moment de meeste stemmen dat nog kan zeggen?

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #49 Gepost op: 25-08-2022, 16:47:38 »
Dus om te voorkomen dat we een heel goede rol wegstemmen, stemmen we best ruim op voorhand, zodat de persoon met op dat moment de meeste stemmen dat nog kan zeggen?


Lijkt me goed, wie stel je voor?
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline belg

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #50 Gepost op: 25-08-2022, 17:46:01 »
Een eerste stem is altijd een gok en weinig onderbouwd. Als ik dan toch moet kiezen, stem ik op PieterBasje omwille van de vraag of er speciale wolvenrollen in het spel zijn. Onwetendheid over het wolventeam doet me altijd denken aan een wolf die doet alsof hij niks over het wolventeam weet.

BloodWolf14 vond het gisteren trouwens verdacht dat ik niet had aangegeven of ik al dan niet burgemeester wou zijn. Alvast mijn verdediging voor als hij dat later op de avond weer oprakelt en ik niet online zou zijn: dat burgemeester-gedoe heeft me nog nooit geďnteresseerd door zijn hoog "wie-is-het-populairst?"-gehalte.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #51 Gepost op: 25-08-2022, 17:48:01 »
Ik stem op Bloodwolf14

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #52 Gepost op: 25-08-2022, 17:51:37 »
Ik stem voor nu op Bloodwolf14 . Ik ben vanavond afwezig, maar misschien lukt het nog om op tijd terug te zijn en mijn stem aan te passen als Bloodwolf nog online komt en we liever op iemand anders willen stemmen.
I will follow my inner gold

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #53 Gepost op: 25-08-2022, 18:22:06 »
Ok mijn onzinvoorstel over dat Frenkie gekilled was vanwege een vete was een beetje een test om te zien wie er makkelijk in mee zouden gaan. Om te kijken of wolven er op zouden springen om een goeie te killen.

Er gingen er weinig in mee. Niels zelf (maar dat was degene waar ik naar hintte in mijn post) en kaaasje enigszins.

Erg veel leverde het dus niet op en ik ga dan maar saai mee op Bloodwolf14.




Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #54 Gepost op: 25-08-2022, 18:43:00 »
Ik volg nu met BloodWolf14
Eindelijk...

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #55 Gepost op: 25-08-2022, 18:45:23 »
Ok mijn onzinvoorstel over dat Frenkie gekilled was vanwege een vete was een beetje een test om te zien wie er makkelijk in mee zouden gaan. Om te kijken of wolven er op zouden springen om een goeie te killen.

Er gingen er weinig in mee. Niels zelf (maar dat was degene waar ik naar hintte in mijn post) en kaaasje enigszins.

Erg veel leverde het dus niet op en ik ga dan maar saai mee op Bloodwolf14.

Haha ja die hint was wel erg opzichtig hoor  ::rofl::

Kaaasje viel me ook op ja, al heeft die momenteel natuurlijk ook geen andere aanknopingspunten.

Ook ik parkeer mijn stem nu op Bloodwolf14 in afwachting van meer informatie

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #56 Gepost op: 25-08-2022, 18:46:18 »
Ik volg dan maar, Bloodwolf14
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #57 Gepost op: 25-08-2022, 19:09:41 »
Misschien gek dat dit van mij komt, maar de helft van de spelers gaat nu heel makkelijk met mij mee. Ik heb daardoor het idee dat de wolven dit wel lekker vinden. Belg hou ik in de gaten door op iemand anders te gaan, maar is het niet makkelijk voor de wolven om nu te volgen op BloodWolf? Het gaat mij allemaal iets te makkelijk. Op wie we dan moeten gaan weet ik niet, maar het valt me wel op

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #58 Gepost op: 25-08-2022, 19:17:29 »
Eens. Robbie gebruikte mij als aas of wilde als wolf iemand opperen.
Kaaasje hapte al is er niet veel anders om naar te kijken

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #59 Gepost op: 25-08-2022, 19:20:37 »
Goed, ik ben er weer! (Soort van, ben nog wel op werk)

Ik heb vandaag voornamelijk gekeken naar de reacties op Frenkie als dode. Hierin viel het mij op dat eigenlijk iedereen reageerde met een bericht en daarna niets nuttigs poste. Bijna iedereen zeg ik, want Mitch, Kaasje en in zekere zin Miek vond ik daar nog nuttig bijdragen.

Het verbaasde me verder ook dat behalve Belg niemand wat zegt over mijn vroege verdenking van gisteravond.

Ik neig voor in ieder geval naar Convans. Ik heb geleerd dat hij altijd wolf is en als ik zijn bijdrages tot nu toe lees is dat eigenlijk niets inhoudelijks behalve de snelle meeloopstem op mij.

Ik had overigens ook verwacht dat men beter zou weten dan enkel een inactiefje stemmen? Dan lok je toch zelf reacties uit en ga je mensen ondervragen?