Auteur Topic: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?  (gelezen 930 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #60 Gepost op: 25-08-2022, 19:28:11 »
Vandaar dat ik een stem plaatste en benieuwd was, wat mensen zouden doen. Iedereen gaat mee met de stemming en vaak gaat die eerste lynch daarom fout.

Ik wissel mijn stem weer eens naar PieterBasje. Waarom? Omdat Belg tegenstemt en als wolf kan je dat doen in de hoop dat er geen meerderheid volgt op een andere wolf en zelf daardoor minder verdacht is. Ook kan Belg als burger zijn eigen plan trekken en ben ik benieuwd.

Zelf vind ik BloodWolf14, maar ook Convans minder verdacht. Convans ken ik alleen als actieve wolf die juist zijn eigen mening deet dus ik geloof niet dat hij een wolf is.

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #61 Gepost op: 25-08-2022, 19:46:54 »
Als we de burgemeester volgen en we hebben een wolf, dan weten we dat de burgemeester te vertrouwen is. Zoniet, gooien we de burgemeester de volgende dag op de brandstapel!  ;D
Ik vind dit trouwens ook een makkelijke wolvenreactie. De smiley indiceert dat hij niet serieus is, maar ik krijg toch het gevoel dat Rob op deze manier onze BM zo wat in een slecht daglicht wil zetten.

Wat halen mensen overigens uit de BM-stemming? Daar nog wat verdachte stemmen/reacties?

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #62 Gepost op: 25-08-2022, 19:55:27 »
Ik nog niks...

Maar waarom stemmen mensen nu op mij? Ik weet dat er nog niks aan de hand is, maar ik zie het nog wel gebeuren dat iedereen opeens gaat switchen  :-X

Ik heb al met tegenzin meegestemd op BloodWolf, maar zoals Niels eerder zei, ben ik liever een waarschijnlijke burger als inactiefje kwijt dan een actief iemand met een grotere kans op een goede rol.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #63 Gepost op: 25-08-2022, 19:57:25 »
Ik nog niks...

Maar waarom stemmen mensen nu op mij? Ik weet dat er nog niks aan de hand is, maar ik zie het nog wel gebeuren dat iedereen opeens gaat switchen  :-X

Ik heb al met tegenzin meegestemd op BloodWolf, maar zoals Niels eerder zei, ben ik liever een waarschijnlijke burger als inactiefje kwijt dan een actief iemand met een grotere kans op een goede rol.

Je zegt met tegenzin mee te stemmen? Waarom ga je niet net als Belg dan iets anders stemmen? Zeker als er al zoveel stemmen op BloodWolf staan?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #64 Gepost op: 25-08-2022, 20:05:15 »

Hier is ook vaak juist op een speler gestemd, omdat diegene een band heeft met anderen. Niels, D*N, ik en PieterBasje hebben spellen gespeeld met Frank waardoor het snel naar ons zou kunnen wijzen.
Ik win al die spelletjes van Frank dus ik ben niet boos op hem hoor!  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #65 Gepost op: 25-08-2022, 20:07:33 »
Ik win al die spelletjes van Frank dus ik ben niet boos op hem hoor!  ;D

Jij bent gewoon zuur! Heb je Frank niet toevallig uit het spel gewerkt om die winstreak te behouden wolfje? ::vergroot::

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #66 Gepost op: 25-08-2022, 20:10:17 »
Ik win al die spelletjes van Frank dus ik ben niet boos op hem hoor!  ;D
Wat denk jij trouwens van de huidige stemming? Je hebt zelf nog geen stem gezet maar, zoals je zelf zei, ook nog geen input geleverd. Ben benieuwd waar je nu aan zit te denken :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #67 Gepost op: 25-08-2022, 20:11:42 »
Jij bent gewoon zuur! Heb je Frank niet toevallig uit het spel gewerkt om die winstreak te behouden wolfje? ::vergroot::
ZUUR?! Ik ben zo zoet dat je een extra bezoek aan de tandarts moet hebben! Al had ik de powers gehad, dan had ik mij niet hoeven te verlagen tot dit soort acties ::vergroot::.

Jij daarentegen hebt wat meer hulp nodig! Waarom zou jij Frank niet vermoorden Mitch?!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #68 Gepost op: 25-08-2022, 20:14:11 »
Tja dit hebben we elk wolvenspel. Er is geen info op dag 1. Iemand zegt een naam, iedereen gaat mee en dan zegt iemand dat er wel heel makkelijk op mee gegaan wordt.

Het is ook dubbel want inderdaad gaat men er makkelijk in mee. Als we aan de andere kant allemaal maar iemand lukraak stemmen, kunnen de wolven wel samenspannen en zelf beslissen wie ze eruit stemmen.

Goed, bloodwolf heeft gepost dus het inactieve dingetje gaat niet meer op. Dan switch ik naar Kaaasje omdat ze als enige een beetje mee ging met het vete op Frenkie verhaal.
Maar dit is voor 99,9% nergens op gebaseerd. Maar ik heb voor niemand anders iets.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #69 Gepost op: 25-08-2022, 20:15:47 »
ZUUR?! Ik ben zo zoet dat je een extra bezoek aan de tandarts moet hebben! Al had ik de powers gehad, dan had ik mij niet hoeven te verlagen tot dit soort acties ::vergroot::.

Jij daarentegen hebt wat meer hulp nodig! Waarom zou jij Frank niet vermoorden Mitch?!

Ik heb geen enkele reden om hem NIET te vermoorden. Ik ben hartstikke blij dat die Frank het spel moest verlaten!!!

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #70 Gepost op: 25-08-2022, 20:16:45 »
@Rob wat denk jij van PB dan? Als je mij niet gelyncht wil zien worden is PB in principe het beste alternatief nu.

Of eventueel Convans omdat daar ook al een stem op staat.

Waarom ga je niet mee op een van die spelers?

+ ik heb volgens mij een relatief harde verdenking naar je geuit waar je nu niet op gereageerd hebt. Heb je daar nog iets op te zeggen?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #71 Gepost op: 25-08-2022, 20:16:48 »
Wat denk jij trouwens van de huidige stemming? Je hebt zelf nog geen stem gezet maar, zoals je zelf zei, ook nog geen input geleverd. Ben benieuwd waar je nu aan zit te denken :)
Het is een redelijk saaie meerderheids-meeloop stemming aan het worden. Ik denk dat ik de personen die hierin makkelijk meegaan wel even het vuur aan de schenen wil leggen. Dus ik parkeer mijn stem op Giorgio.

Vertel mij maar eens waarom je het niet bent jongeman!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #72 Gepost op: 25-08-2022, 20:21:30 »
Je zegt met tegenzin mee te stemmen? Waarom ga je niet net als Belg dan iets anders stemmen? Zeker als er al zoveel stemmen op BloodWolf staan?


Omdat ik geen  beter initiatief had en ik niet op een random zonder onderbouwing mee  wou gaan. En ik zie het wel gebeuren dat BloodWolf opeens per ongeluk wolf was, en ik dan 'diegene' ben die niet heeft meegestemd op de wolf en heb geprobeerd hem te verdedigen door op iemand anders te gaan zoals Belg.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #73 Gepost op: 25-08-2022, 20:24:03 »

Omdat ik geen  beter initiatief had en ik niet op een random zonder onderbouwing mee  wou gaan. En ik zie het wel gebeuren dat BloodWolf opeens per ongeluk wolf was, en ik dan 'diegene' ben die niet heeft meegestemd op de wolf en heb geprobeerd hem te verdedigen door op iemand anders te gaan zoals Belg.
Dus je bent alleen maar jezelf aan het indekken in plaats van naar wolven aan het zoeken? ::nieuwsgierig::


Interessant
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #74 Gepost op: 25-08-2022, 20:24:24 »
Mensen moeten niet zo bang spelen lol. Het is wolfser om mee te stemmen op een inactieve wolf om punten te scoren dan je eigen weg gaan en een eigen verdenking neer te zetten...

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #75 Gepost op: 25-08-2022, 20:25:35 »
Dus je bent alleen maar jezelf aan het indekken in plaats van naar wolven aan het zoeken? ::nieuwsgierig::


Interessant


Als er 0 informatie is wel ja   ;D ;D
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #76 Gepost op: 25-08-2022, 20:33:56 »
Het is een redelijk saaie meerderheids-meeloop stemming aan het worden. Ik denk dat ik de personen die hierin makkelijk meegaan wel even het vuur aan de schenen wil leggen. Dus ik parkeer mijn stem op Giorgio.

Vertel mij maar eens waarom je het niet bent jongeman!

Haha, tja, ik ben een burger. Maarja, ik heb niets om het te bewijzen, zoals iedereen tot nu toe. Je zal me op mijn stralende ogen moeten geloven  ::bravo::

Het is de eerste ronde dan zijn er geen/weinig aanknopingspunten. Ik volg dan inderdaad graag de burgemeester, maar sta open voor betere ideeën :)

Ik ga voor PieterBasje
Eindelijk...

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #77 Gepost op: 25-08-2022, 20:37:58 »
Haha, tja, ik ben een burger. Maarja, ik heb niets om het te bewijzen, zoals iedereen tot nu toe. Je zal me op mijn stralende ogen moeten geloven  ::bravo::

Het is de eerste ronde dan zijn er geen/weinig aanknopingspunten. Ik volg dan inderdaad graag de burgemeester, maar sta open voor betere ideeën :)

Ik ga voor PieterBasje
Ik heb Convans en Rob ook genoemd. Wat denk je van die verdenkingen dan?

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #78 Gepost op: 25-08-2022, 20:41:30 »
Tja dit hebben we elk wolvenspel. Er is geen info op dag 1. Iemand zegt een naam, iedereen gaat mee en dan zegt iemand dat er wel heel makkelijk op mee gegaan wordt.

Het is ook dubbel want inderdaad gaat men er makkelijk in mee. Als we aan de andere kant allemaal maar iemand lukraak stemmen, kunnen de wolven wel samenspannen en zelf beslissen wie ze eruit stemmen.

Goed, bloodwolf heeft gepost dus het inactieve dingetje gaat niet meer op. Dan switch ik naar Kaaasje omdat ze als enige een beetje mee ging met het vete op Frenkie verhaal.
Maar dit is voor 99,9% nergens op gebaseerd. Maar ik heb voor niemand anders iets.

Ik ben het hier mee eens en stem dus ook op Kaaasje

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [TAB] Dag 2 - Weer een slachtoffer!?
« Reactie #79 Gepost op: 25-08-2022, 20:57:15 »
1. MitchK ---> PieterBasje
2. NielsE ---> Kaaasje
3. Convans ---> Bloodwolf14
5. D*N ---> Giorgio
6. Sanmol ---> X
7. Miek1999 ---> Bloodwolf14
8. Mrchipie ---> X
9. PieterBasje ---> Bloodwolf14
10. Kaaasje---> X
11. Robbie ---> Kaaasje
12. belg ---> PieterBasje
13. giorgio ---> PieterBasje
14. BloodWolf14 ---> Convans

Bloodwolf14: 3
PieterBasje: 3
Kaaasje: 2
Giorgio: 1
Convans: 1


Nog niet gestemd: Kaaasje, Sanmol, Mrchipie
« Laatst bewerkt op: 25-08-2022, 21:02:40 door PieterBasje »
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'