Auteur Topic: [TAB] Dag 5 - En dat is…  (gelezen 680 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #20 Gepost op: 31-08-2022, 10:38:26 »
Die passieve houding heeft Sanmol dus al heel het spel en dat vind ik erg verdacht. Eerst vol voor BM gaan en er later eigenlijk niet meer zo voor willen gaan.

Er als de kippen bij zijn om een zienerhint te geven, maar vervolgens zich zo goed als niet mengen in de discussie.

Ik moet toegeven de stem op mij op dag 2 was voor mij een trigger om hier extra aandacht aan te besteden.

Wat denk jij van Mitch @Sanmol?

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #21 Gepost op: 31-08-2022, 10:46:51 »
Ik denk dat we uit de lynch van Mitch tbh niets gaan halen qua info.

Hij heeft nu enkel op PB en DN gestemd en beiden zijn al dood. Ik ben erg benieuwd voor wie hij vandaag gaat.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #22 Gepost op: 31-08-2022, 11:36:40 »
Die passieve houding heeft Sanmol dus al heel het spel en dat vind ik erg verdacht. Eerst vol voor BM gaan en er later eigenlijk niet meer zo voor willen gaan.

Er als de kippen bij zijn om een zienerhint te geven, maar vervolgens zich zo goed als niet mengen in de discussie.

Ik moet toegeven de stem op mij op dag 2 was voor mij een trigger om hier extra aandacht aan te besteden.

Wat denk jij van Mitch @Sanmol?

Ik wou dit eigenlijk niet delen, maar ik ga gewoon eerlijk zijn. Ja, ik was enorm gekwetst dat ik niet was gekozen als burgemeester. Ik word er weer verdrietig van als ik erover nadenk. Iedereen weet hoe graag ik dat wou worden. Ik word nooit gekozen als burgemeester, penningmeester of welke leidende rol dan ook. Tijdens widmo werd ik ook al aan de kant geschoven als penningmeester én dat zat mij toen ook al niet lekker. Het is net alsof mij niks word gegund op het forum, omdat ik een bepaald imago heb. Toen ik mij aanbood als burgemeester stemde jij gelijk daarna op Mitch. Dat voelde als een slap in the face voor mij, want Mitch had zich op dat punt nog niet eens aangeboden als burgemeester. Zo van na na na Sanmol mag het toch niet worden, want die is niet slim genoeg om een burgemeester te zijn. Ik kreeg een brok van in mijn keel. En even leek het erop dat ik burgemeester ging worden en toen kwam opeens Mitch met een hele speech waarom ik een wolf zou moeten zijn en switchen mensen last minute op hem als burgemeester. Ik was er stuk van dat kan ik je vertellen. Dit zou mijn moment worden om te laten zien dat ik het wel kan. Dat ik zeker een leider kan zijn. Toen mensen mijn theorie over Kaaasje ook nog eens flut noemden zakte de moed mij weer in de schoenen. Ik doe heel erg mijn best om uit te zoeken wie Kaaasje heeft beschermd en wie de wolven zijn en dan krijg ik te horen dat het allemaal onzin is. Het is moeilijk om een inbreng te geven als niemand naar je wilt luisteren. Hoe denk je dat ik mij moet voelen als ik geen respect van anderen krijg. Dat ik telkens met hij word aangesproken terwijl mensen weten dat ik hen gebruik. Dat ik denk is dit strategie van de wolven om mij uit de tent te lokken en boos te krijgen of niet. Zet je een keer in mijn schoenen.

In het verleden heb ik mijn emoties wel eens om gezet in woede en frustratie, maar ik wilt niet eeuwig worden herinnerd als de bitch van het forum.

Overigens verdenk ik al vanaf minuut één dat Mitch een wolf is, want er is gewoon een coupe gehouden die dag. Daar heb ik ook al naar gehint, maar toen was het Miek1999 die mij voor gek verklaarde. ''De burgemeester heeft weinig invloed, want er is nooit een gelijke stand'' en nu schreeuwt ze opeens dat de burgemeester wel belangrijk is. Wat is het? Als je kijkt naar wie confirmed good is zult je zien dat alle goede spelers op mij hebben gestemd als burgemeester en dat betekent dat er dus een motief was voor de wolven om op Mitch te gaan als burgemeester. Voor mij zijn de wolven Miek1999 en Mitch, maar omdat Mitch een wolf eruit heeft gestemd ga ik nu nog op Miek1999.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #23 Gepost op: 31-08-2022, 11:48:28 »
@sanmol: inderdaad postte PB dat ie zijn drankje nog heeft. Maar ik denk dat dat “drankjes” moest zijn. Anders post ie toch “mijn dodend drankje” of iets in die strekking?
En heb je de wolven op chipie geleid, wetende hoe ik speel als genezer?  ::vergroot::

Ik ben geen wolf en ik weet eerlijk gezegd ook niet waar je het over hebt. Ik kan amper onthouden wat ik vorige week heb gedaan laat staan in een weerwolven potje van een jaar geleden ::rofl::.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #24 Gepost op: 31-08-2022, 12:47:50 »
Citaat
@Miek wie is wolf samen met Mitch dan?

Jij, Sanmol of Niels, maar daar ben ik nog niet over uit.

Citaat
True dat bedacht ik me sowieso al, maar inderdaad ook dat dit online makkelijker was. Ik dacht  ok in het echt zou ze panikeren want je moet on the spot kunnen antwoorden/liegen als wolf. Maar online kan je eerst goed nadenken over wat je gaat typen. En kan je overleggen in een pm, wat in het echt ook niet kan, dan moet je het enkel met wijzen en knikken stellen.

Voorlopig vind ik het wel ok om Mitch te doen. Als hij onschuldig is, gaan alle ogen op jou natuurlijk

Klopt, beide fair punt. En idd als Mitch onschuldig is is het mijn fout. Maar als jullie mij nu wegstemmen wordt het ook bijna een verloren zaak.

Citaat
Ik denk dat we uit de lynch van Mitch tbh niets gaan halen qua info.

Dat slaat nergens op, het is juist heel nuttig als we weten of het klopt dat hij als wolf D*N heeft opgeoffert + we kunnen een confirmed good guy als nieuwe burgemeester kiezen.

@Sanmol, ik wist niet dat het je zo hoog zat. Oprecht sorry als ik iets heb gezegd dat hard aankwam ::hug:: ::hug:: ::hug::
Citaat
maar toen was het Miek1999 die mij voor gek verklaarde. ''De burgemeester heeft weinig invloed, want er is nooit een gelijke stand'' en nu schreeuwt ze opeens dat de burgemeester wel belangrijk is. Wat is het?

Klopt, had ik niet moeten zeggen aangezien dit potje blijkt dat er al meerdere keren gelijkspel is geweest. Extra belangrijk dus om nu te zorgen dat er een burger burgemeester wordt en dat is dus niet Mitch.
Als je denkt dat Mitch en ik wolf zijn, stem dan alsjeblieft mee op Mitch. Nogmaals, dan komt er dus ook een nieuwe burgemeester en dat kan dan Robbie of Giorgio worden. Desnoods stem je daarna mij weg maar als je denkt dat Mitch en ik het zijn maakt het echt meer sense om eerst Mitch te lynchen.
I will follow my inner gold

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #25 Gepost op: 31-08-2022, 13:41:22 »
Ik stem nu op Miek1999. Nadat ik haar eerder al verdacht vond, gaat ze nu volop mij. Ik weet dat ik goed ben en daarom vind ik het heel opvallend. Zeker omdat zij overal doorheen lijkt te glibberen.

Ook al was ik wolf, dan had ik D*N zeker er niet uit hoeve stemmen. Zeker niet qua goodwill, want hoe langer een BM erin blijft hoe verdachter. Al met al zou ik toch wel vermoord worden. Is het niet door de lynch dan wel door de wolven!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #26 Gepost op: 31-08-2022, 13:55:04 »
Ik glibber nergens doorheen, ik wordt al verdacht sinds dag 2.

hoe langer een BM erin blijft hoe verdachter. Al met al zou ik toch wel vermoord worden. Is het niet door de lynch dan wel door de wolven!

En dat is dus nog steeds niet gebeurd, inderdaad heel verdacht.
Als jij goed bent: de wolven willen dan inderdaad op een gegeven moment de burgemeester killen. Waarom zijn belg en mrchipie dan dood en jij niet?

« Laatst bewerkt op: 31-08-2022, 14:13:30 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #27 Gepost op: 31-08-2022, 14:30:35 »
@Miek als het gaat om info halen uit de Mitch lynch ben ik het nog steeds oneens met je. Je zegt in je post dat we hem moeten lynchen zodat we weten of hij als wolf DN heeft opgeofferd, maar datzelfde geld voor hem als goedje toch? Het punt dat je hier maakt is niet iets waardoor we hem boven iemand anders moeten lynchen.

De info die ik wil halen uit iemands lynch op dit punt is of er een wolf gered is of niet. In dit geval zou een lynch op jou of iemand die op PB heeft gestemd heeft afgelopen lynch hierover het meeste info geven.

We hebben sowieso pas 1 wolf weten te lynchen. Dat betekent dat er minimaal nog 2 zijn voor een goede verdeling. Stél Mitch is wel een wolf, dan kunnen we met een juiste lynch vandaag hem opnieuw checken. Het liefste zie ik dan ook opnieuw een tweedeling vandaag tussen jou en Niels. Als jij (Miek) nog niet uit bent over wie de medewolf van Mitch is verzoek ik je, mocht je goed zijn, bij deze om op Niels te stemmen ipv Mitch.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #28 Gepost op: 31-08-2022, 14:50:45 »
@Miek als het gaat om info halen uit de Mitch lynch ben ik het nog steeds oneens met je. Je zegt in je post dat we hem moeten lynchen zodat we weten of hij als wolf DN heeft opgeofferd, maar datzelfde geld voor hem als goedje toch? Het punt dat je hier maakt is niet iets waardoor we hem boven iemand anders moeten lynchen.

Jawel, als hij slecht is moeten we hem lynchen en Robbie of Giorgio tot burgemeester benoemen. Je tweede zin kan ik niet volgen. Ik wil weten of hij als wolf D*N heeft opgeofferd en dat weten we alleen door hem te lynchen. Misschien begrijp ik je gewoon niet helemaal, kun je het dan nog wat beter toelichten?

Citaat

We hebben sowieso pas 1 wolf weten te lynchen. Dat betekent dat er minimaal nog 2 zijn voor een goede verdeling. Stél Mitch is wel een wolf, dan kunnen we met een juiste lynch vandaag hem opnieuw checken. Het liefste zie ik dan ook opnieuw een tweedeling vandaag tussen jou en Niels. Als jij (Miek) nog niet uit bent over wie de medewolf van Mitch is verzoek ik je, mocht je goed zijn, bij deze om op Niels te stemmen ipv Mitch.

Ik wil niet op Niels boven Mitch stemmen, want ik wil Sanmol (en dus ook Niels) het voordeel van de twijfel geven deze ronde. Daarnaast ging NielsE er gisteren in mee dat er veel te snel stemmen op mij kwamen en dat pleit imo voor hem aangezien ik weet dat ik goed ben.

Dan nog iets. Gisteren zei mrchipie op het laatste moment dat hij nog wel wilde switchen naar Mitch. Dan ga ik als wolf toch niet mrchipie lunchen als ik weet dat ik de volgende dag Mitch wil gaan targetten? Dan konden ik beter een van de stemmers op mij targetten. Tenzij Mitch en ik samen wolf zijn, maar dat is niet zo. En zelfs als dat wel zo is kun je beter eerst Mitch en dan mij lynchen.
I will follow my inner gold

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #29 Gepost op: 31-08-2022, 15:12:33 »
Nee, maar dit kan je wel mooi gebruiken. Het valt toch op dat de wolven er alles aan doen om mij eruit te lynchen. Lunchen is niet nodig aangezien ik BM ben, Chip eruit gaat die op mij zat. Jij gaat er vol in door. Maar ik ben nu bijna thuis van mijn mini-vakantie. Ik zie wel wat er vanavond gebeurd.

Maar het glibberen gaat door. Hele tijd verdacht, maar er nog niet uitliggen Miek1999 is ook glibberen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #30 Gepost op: 31-08-2022, 15:22:28 »
Miek nu zorg je er ook voor dat de wolven zeker Mitch niet meer gaan lunchen als hij een goedje zou zijn  :-X

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #31 Gepost op: 31-08-2022, 15:40:40 »
Jawel, als hij slecht is moeten we hem lynchen en Robbie of Giorgio tot burgemeester benoemen. Je tweede zin kan ik niet volgen. Ik wil weten of hij als wolf D*N heeft opgeofferd en dat weten we alleen door hem te lynchen. Misschien begrijp ik je gewoon niet helemaal, kun je het dan nog wat beter toelichten?
Als hij slecht is ja. Ik zie hem alleen niet direct als eerste lynchdoelwit vanwege het wegstemmen van DN. En met de tweede zin moet je even de vraag stellen: Wat halen we uit het weten of hij DN heeft opgeofferd als wolf? Als hij wel wolf blijkt leren we er niets uit. Ja dan heeft hij DN opgeofferd, maar dan wat? Hoe brengt ons dat naar de volgende wolf? En als hij een goedje blijkt heeft hij als nog DN 'opgeofferd' en zijn we nog steeds niets verder naar het zoeken van de laatste wolf. Kortom: Met Mitch lynchen riskeren we alleen maar een goedjes-BM lynch én we halen er geen nieuwe info uit. Ook als hij wel wolf is.

Ik wil niet op Niels boven Mitch stemmen, want ik wil Sanmol (en dus ook Niels) het voordeel van de twijfel geven deze ronde. Daarnaast ging NielsE er gisteren in mee dat er veel te snel stemmen op mij kwamen en dat pleit imo voor hem aangezien ik weet dat ik goed ben.
Waarom wil je Sanmol het voordeel geven? Behalve op jou stemmen heeft hij? (hoe moet ik hier hen van maken lol) nog niets laten zien wat hen goed zou maken in mijn ogen. En het feit dat Niels jou als goed neer zet zou toch juist moeten spreken voor het wolf zijn? Stel je bent goed, dan zou hij al weten dat je een goedje bent en is het dus altijd in zijn voordeel om een goedje dat gelyncht gaat worden te verdedigen. Ik zie niet in hoe Mitch, die wél DN eruit heeft gestemd, het verdient om eerder eruit gestemd te worden dan Niels of Sanmol.

Dan nog iets. Gisteren zei mrchipie op het laatste moment dat hij nog wel wilde switchen naar Mitch. Dan ga ik als wolf toch niet mrchipie lunchen als ik weet dat ik de volgende dag Mitch wil gaan targetten? Dan konden ik beter een van de stemmers op mij targetten. Tenzij Mitch en ik samen wolf zijn, maar dat is niet zo. En zelfs als dat wel zo is kun je beter eerst Mitch en dan mij lynchen.
Als jullie beide wolf zijn is jou lynchen altijd voordeliger. Jouw rol geeft super veel info over iedereen die op jou stemde dit spel door.

Vraagje aan iedereen: Wat denken we van Convans + Sanmol als wolven?

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #32 Gepost op: 31-08-2022, 15:43:49 »
Miek nu zorg je er ook voor dat de wolven zeker Mitch niet meer gaan lunchen als hij een goedje zou zijn  :-X
Is dit een verspreking? Lijkt alsof je hier zegt zeker te zijn dat Miek geen wolf is ???

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #33 Gepost op: 31-08-2022, 15:46:22 »
Is dit een verspreking? Lijkt alsof je hier zegt zeker te zijn dat Miek geen wolf is ???

Hoezo? Ik zeg gewoon dat Miek aangeeft dat de BM normaal allang moet geluncht zijn geweest door de wolven. Als Miek Mitch zwaar verdacht gaat maken, gaat dat zeker niet gebeuren.

Waar zeg ik dat Miek geen wolf is?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #34 Gepost op: 31-08-2022, 15:50:32 »
Ik stem trouwens wel niet op Miek, ik stem op Sanmol.

Uitleg die gegeven wordt, vind ik persoonlijk niet echt spelgericht en eerder op de emotie van deelnemers gaan spelen. Ik weet niet waarom je dat zou doen als burger.

Mijn salomonsoordeel zegt: Sanmol.

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #35 Gepost op: 31-08-2022, 15:54:25 »
Wat denk jij van Niels Convans?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #36 Gepost op: 31-08-2022, 16:06:14 »
Wat denk jij van Niels Convans?

Ik heb niet echt veel te zeggen over Niels. Als je zelf relatief stil bent, glip je overal door.

Moeilijk te oordelen, als Sanmol wolf is, wat ik wel denk, gaat Niels wel stijgen op mijn lijstje.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #37 Gepost op: 31-08-2022, 16:08:07 »
Citaat
Het valt toch op dat de wolven er alles aan doen om mij eruit te lynchen.

Je hebt nog geen enkele lynch-stem gehad (die daadwerkelijk meetelt, dus zonder vandaag) dus dat valt toch wel mee?
Wie is dan de andere wolf in jouw ogen als ik er 1 ben? Gisteren probeerde ik de stemming naar jou om te buigen en degenen die dat serieus overwogen waren Robbie (die goed is) en mrchipie (die ook goed is). Waar was dan support van mijn medewolf?

Citaat
Miek nu zorg je er ook voor dat de wolven zeker Mitch niet meer gaan lunchen als hij een goedje zou zijn

Oh zal best, maar ik zei al dat ik 99% zeker weet dat hij dat niet is. En als hij dat niet is is dat is toch ook goed? Want dan blijft er een goodguy burgemeester.

Citaat
Als hij slecht is ja. Ik zie hem alleen niet direct als eerste lynchdoelwit vanwege het wegstemmen van DN. En met de tweede zin moet je even de vraag stellen: Wat halen we uit het weten of hij DN heeft opgeofferd als wolf? Als hij wel wolf blijkt leren we er niets uit. Ja dan heeft hij DN opgeofferd, maar dan wat? Hoe brengt ons dat naar de volgende wolf? En als hij een goedje blijkt heeft hij als nog DN 'opgeofferd' en zijn we nog steeds niets verder naar het zoeken van de laatste wolf. Kortom: Met Mitch lynchen riskeren we alleen maar een goedjes-BM lynch én we halen er geen nieuwe info uit. Ook als hij wel wolf is.

We hebben toch helemaal nog niet een super plausibel doelwit voor de medewolf van Mitch? Dus dan is het een soort wilde gok. Ik ga dan liever op Mitch. Als hij wolf blijkt te zijn haal je daaruit dat de kans heel klein is dat ik dat ook ben anders zou ik niet zo hard voor Mitch gaan nu. Plus je kunt dan alles weer gaan analyseren in de wetenschap dat Mitch een wolf was, en op basis daarvan de volgende wolf vinden. Als hij wel goed is maken we Robbie of Giorgio burgemeester, want die zijn confirmed goed. Dan hebben we nog steeds een goede burgemeester, dus zo erg is een burger-BM lynch dan niet.

Citaat
Waarom wil je Sanmol het voordeel geven? Behalve op jou stemmen heeft hij? (hoe moet ik hier hen van maken lol) nog niets laten zien wat hen goed zou maken in mijn ogen. En het feit dat Niels jou als goed neer zet zou toch juist moeten spreken voor het wolf zijn? Stel je bent goed, dan zou hij al weten dat je een goedje bent en is het dus altijd in zijn voordeel om een goedje dat gelyncht gaat worden te verdedigen. Ik zie niet in hoe Mitch, die wél DN eruit heeft gestemd, het verdient om eerder eruit gestemd te worden dan Niels of Sanmol.

De eventuele zienerhint van Kaaasje, plus ik vind Mitch verdachter en wil hem dus eerst lynchen. We kunnen niet twee mensen tegelijk lynchen dus daarom Sanmol het voordeel vd twijfel geven nu. En NielsE dus ook.
Als NielsE wolf is is zijn doel om alle goeden eruit te spelen. Dan ga je dus niet over een van de hoofdtargets zeggen 'ik denk niet dat ze een wolf is'. Want als ik dan wel een wolf ben gaan alle ogen naar hem.
Ik heb denk ik wel vaak genoeg uitgelegd waarom ik denk dat die D*N stemming tactiek was, dus dat mag je even teruglezen ipv dat ik het nog een keer uitleg ;)

Citaat
Als jullie beide wolf zijn is jou lynchen altijd voordeliger. Jouw rol geeft super veel info over iedereen die op jou stemde dit spel door

Nee, dat is niet zo. Als Mitch en ik beide wolf zijn wil je de burgemeester eruit stemmen omdat je anders een wolf-burgemeester hebt en dat wil je niet. En dan maak je een good guy burgemeester. En dan weet je ook dat ik te vertrouwen ben. Als Mitch wolf blijkt te zijn geeft dat ook info (over mensen die hem verdedigen bijvoorbeeld, daar kan de laatste wolf dan tussenzitten (waarbij ik ervan uitga  dat het er 3 zijn en niet 4)).

Citaat
Vraagje aan iedereen: Wat denken we van Convans + Sanmol als wolven?

Die staan bij mij nu op 'twijfel' maar vandaag gaat het niet meer lukken voor mij om alles van hen terug te lezen en te heroverwegen. I'm not wavering voor deze stemming, ik blijf bij Mitch.

Ik ben zo weg, dus helaas ben ik er niet meer voor eventuele nieuwe argumenten en wisselingen. Doe maar wat Robbie en Giorgio willen want zij zijn confirmed goed. Ik zie het wel!  ::joehoe::
I will follow my inner gold

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #38 Gepost op: 31-08-2022, 16:30:56 »
Is het ondertussen tijd dat Cupido zich bekend gaat maken? Alle info is welkom op dit moment :)
Eindelijk...

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #39 Gepost op: 31-08-2022, 16:44:03 »
Hallo hier is Niels
Sorry dat ik relatief stil ben. Ben het na verschillende Discord versies niet gewend dat het soms gewoon 24 uur stil ligt en daarna weer verder gaat. Ik vergeet het dus af en toe gewoon om hier te checken.

Leuk zo’n lijstje van Bloodwolf die mij op basis daarvan verdacht vind. Vermeld er dan op z’n minst bij dat ik twee keer op iemand anders stond, maar om geen nutteloze stem te hebben toch voor een ander gegaan.

Feiten verdraaien noem ik dat.

Ik ben een goodie, mocht iemand fanatiek online tijden en alles bijhouden dan kan die persoon dat ongetwijfeld bevestigen.

Weet even niet waar ik het las, maar ik heb over niemand gezegd dat die goed is. Alleen dat het stemmen op een gegeven moment wel erg makkelijk vind.


Waarom zou iemand mijn woorden verdraaien?? Dat doe je als je wolf bent ja..

Mijn stem gaat dan ook naar Bloodwolf omdat hij me op 2 verschillende manieren zwart probeert te maken.
Daarbij komt, hij stond er slecht voor bij de eerste stemming maar is toen wonderbaarlijk gered.