Auteur Topic: [TAB] Dag 5 - En dat is…  (gelezen 682 keer)

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #40 Gepost op: 31-08-2022, 17:33:47 »
Hoezo? Ik zeg gewoon dat Miek aangeeft dat de BM normaal allang moet geluncht zijn geweest door de wolven. Als Miek Mitch zwaar verdacht gaat maken, gaat dat zeker niet gebeuren.

Waar zeg ik dat Miek geen wolf is?
Je zegt dat Miek ervoor zorgt dat de wolven  zo nooit Mitch lunchen. Dit impliceert dat ze daar zelf geen invloed op heeft en dus geen wolf is. Klinkt als een verspreking much

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #41 Gepost op: 31-08-2022, 17:43:48 »
@Niels ik vermeld bij mijn overzicht dan ook netjes dat het enkel om de eindstemmen ging daar. Dat is overigens ook de enige info die er uiteindelijk toe doet. Maargoed, als ik dan jouw stemswitches er ook even bij pak:
Lynch 1 - Blood -> Kaasje
Lynch 2 - Miek
Lynch 3 - Miek -> PB

Sorry, maar buiten de stem(men) op Miek om ben je nou niet bepaald sterk bezig. Zelfs met de stemswitches. En als Miek wolf is is jouw stemswitch van Miek naar PB zelfs een reden om je nog meer te verdenken. Makkelijke counterstem dit van je.


Algemene vraag (@TimvDons) hoe wordt een nieuwe BM hier gekozen? Stemmen we dan opnieuw of kiest Mitch zelf? Want in het laatste geval vergeet je (@Miek) dat wij de BM niet kiezen en Mitch als wolf dus gewoon een random burger of zelfs zijn medewolf kan kiezen ipv een bewezen goedje. Leuk argument dat er na hem een bewezen goedje dan BM wordt, maar dat is alleen in het geval dat hij goed is. (Waar jij tevens niet vanuit gaat??)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #42 Gepost op: 31-08-2022, 17:48:54 »
Algemene vraag (@TimvDons) hoe wordt een nieuwe BM hier gekozen? Stemmen we dan opnieuw of kiest Mitch zelf? Want in het laatste geval vergeet je (@Miek) dat wij de BM niet kiezen en Mitch als wolf dus gewoon een random burger of zelfs zijn medewolf kan kiezen ipv een bewezen goedje. Leuk argument dat er na hem een bewezen goedje dan BM wordt, maar dat is alleen in het geval dat hij goed is. (Waar jij tevens niet vanuit gaat??)

Volgens mij kiest de oude BM dan wie de volgende BM word. Althans zo is dat altijd gegaan met potjes hier.

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #43 Gepost op: 31-08-2022, 17:55:08 »
Ja dat leek mij ook. Ik ben het ook niet anders gewend in al mn spellen verder.

Dan verbaast het mij dat Miek nu meerdere keren het argument aanhaalt dat wij zelf wel even een nieuwe BM zouden kiezen. Wut?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #44 Gepost op: 31-08-2022, 18:00:43 »
Volgens mij kiest de oude BM dan wie de volgende BM word. Althans zo is dat altijd gegaan met potjes hier.

Dit idd
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #45 Gepost op: 31-08-2022, 18:11:02 »
Je zegt dat Miek ervoor zorgt dat de wolven  zo nooit Mitch lunchen. Dit impliceert dat ze daar zelf geen invloed op heeft en dus geen wolf is. Klinkt als een verspreking much

Ik begrijp het nog altijd niet maargoed  ::rofl::

Waarom zou Miek geen invloed kunnen hebben ook al begint zij over Mitch? Ze kan toch als wolf net de bedoeling hebben om Mitch verdacht te maken zodat ze hem niet moeten lunchen en hem er zo kunnen uitstemmen?

Maar zoals ik al zei, ik begrijp het niet goed wat je bedoelt.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #46 Gepost op: 31-08-2022, 18:22:01 »

Waarom zou Miek geen invloed kunnen hebben ook al begint zij over Mitch? Ze kan toch als wolf net de bedoeling hebben om Mitch verdacht te maken zodat ze hem niet moeten lunchen en hem er zo kunnen uitstemmen?

Dit haal ik vanaf het begin aan. Een BM overleeft het zelden tot nooit en ik ben altijd verdacht omdat ik vrij actief ben. Nu niet vanwege mini-vakantie, maar normaal wel en dan haal ik zelden het einde. Heeft iemand een overzicht hoe het er nu voor staat?

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #47 Gepost op: 31-08-2022, 18:25:34 »
Huidige stemmen:
San -> Miek
Blood -> Miek
Miek -> Mitch
Mitch -> Miek
Conv -> San
Niels -> Blood

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #48 Gepost op: 31-08-2022, 19:06:21 »
Mijn stem zet ik op Miek1999
Eindelijk...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #49 Gepost op: 31-08-2022, 20:08:54 »
Ik weet inderdaad hoe miek normaal speelt en dat ze heel zwijgzaam is als een bad guy is.

Nu is dat dus online veeeeel makkelijker maar ik vind dat ze goede argumenten heeft en van mij verdient ze het dan ook dat ik om de tuin geleid ben als ze dit allemaal gelogen heeft als wolf zijnde. Dus ik ga mee op Mitch

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #50 Gepost op: 31-08-2022, 20:25:52 »
Huidige stemmen:
San -> Miek
Blood -> Miek
Miek -> Mitch
Mitch -> Miek
Conv -> San
Niels -> Blood
Als Mitch een wolf is, zou Sanmol dat ook kunnen zijn. Als je graag burgemeester wil worden en iemand anders is het geworden, stem je toch mee de huidige burgemeester dood?

En daaropvolgend: als Sanmol vervolgens wolf blijkt te zijn, dan is Niels dat misschien ook, omdat Sanmol hem probeerde veilig te stellen met die zogenaamde zienerhint, die ook net het tegenovergestelde kon betekenen zoals belg aangaf. En Niels stemt heel anders dan al de rest, om maar niet met z'n medewolven mee te stemmen?

Gewoon een observatie hoor. :)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #51 Gepost op: 31-08-2022, 20:33:54 »
Als Mitch een wolf is, zou Sanmol dat ook kunnen zijn. Als je graag burgemeester wil worden en iemand anders is het geworden, stem je toch mee de huidige burgemeester dood?

En daaropvolgend: als Sanmol vervolgens wolf blijkt te zijn, dan is Niels dat misschien ook, omdat Sanmol hem probeerde veilig te stellen met die zogenaamde zienerhint, die ook net het tegenovergestelde kon betekenen zoals belg aangaf. En Niels stemt heel anders dan al de rest, om maar niet met z'n medewolven mee te stemmen?

Gewoon een observatie hoor. :)

Dit vind ik wel heel interessant inderdaad!

Maar ja Sanmol en Niels zijn buiten beeld he

Online NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #52 Gepost op: 31-08-2022, 21:03:11 »
Als Mitch een wolf is, zou Sanmol dat ook kunnen zijn. Als je graag burgemeester wil worden en iemand anders is het geworden, stem je toch mee de huidige burgemeester dood?

En daaropvolgend: als Sanmol vervolgens wolf blijkt te zijn, dan is Niels dat misschien ook, omdat Sanmol hem probeerde veilig te stellen met die zogenaamde zienerhint, die ook net het tegenovergestelde kon betekenen zoals belg aangaf. En Niels stemt heel anders dan al de rest, om maar niet met z'n medewolven mee te stemmen?

Gewoon een observatie hoor. :)

Niels doet wat die wilt  ::tandpastasmiley::

Offline BloodWolf14

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "I can smell your fear from miles away..."
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #53 Gepost op: 31-08-2022, 21:52:09 »
Niels, welke conclusies haal jij uit het slecht zijn van Miek, en welke haal jij uit het goed zijn van Miek?

Ik hoor deze graag nog even voor de nacht :)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TAB] Dag 5 - En dat is…
« Reactie #54 Gepost op: 31-08-2022, 22:24:18 »
Thanks Robbie, jammer dat de rest niet luistert!

Oeps ik dacht dat we zelf een nieuwe BM zouden mogen kiezen, foutje.
« Laatst bewerkt op: 31-08-2022, 22:25:57 door Miek1999 »
I will follow my inner gold