Auteur Topic: [LEG1] Weerwolven onderonsje  (gelezen 625 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #40 Gepost op: 16-09-2022, 16:44:56 »
@Robbie wij moeten trouwens als wolven gewoon 1x een naam dikdrukken toch, of allemaal?
1 keer is inderdaad goed! Als ik maar kan zien dat iedereen het er ook mee eens is, maar dat zie ik nu wel :)

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #41 Gepost op: 16-09-2022, 16:52:48 »
 ::ok::
I will follow my inner gold

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #42 Gepost op: 17-09-2022, 21:23:26 »
Ik zit te denken om of mij eruit te gooien  ::oink:: of een Sanmol stemmer.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #43 Gepost op: 17-09-2022, 21:29:20 »
Ik ben blij dat dat goed gegaan is, Drenziboy! Had niet verwacht dat er zoveel mensen mee zouden gaan...
Wat lijkt jullie nu een goed plan?
Eindelijk...

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #44 Gepost op: 17-09-2022, 22:06:54 »
Ik zit te denken om of mij eruit te gooien  ::oink:: 

Waarom?

Ik ben blij dat dat goed gegaan is, Drenziboy! Had niet verwacht dat er zoveel mensen mee zouden gaan...
Wat lijkt jullie nu een goed plan?

Mitch? Die is confirmed goed.
(ik ben een beetje van slag door Sanmols reactie op mijn stem op hen dus ik ben niet helemaal erbij nu en vandaar ook dat ik DRenziboy's voorstel niet snap maar ik zal morgen ook nog even teruglezen)

Ik denk trouwens dat DRenziboy en ik de kleinste kans hebben om er lang in te blijven dus dat we vooral moeten zorgen dat Gerrit en Giorgio niet te hoog op de verdachtenlijstjes komen.

Volgende dag ook een beetje afwachten wat er gebeurt met Bloodwolf, want het kan slim zijn vanuit burger-oogpunt om hem weg te stemmen omdat je anders misschien twee burgers kwijt bent als hij weer niet stemt. Maar daar moeten we ook weer niet teveel op hameren want dan kun je weer zeggen 'dat is een makkelijke ronde voor de wolven, we kunnen beter een heel verdacht iemand wegstemmen en dan gaan Bloodwolf en een wolf eruit'
I will follow my inner gold

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #45 Gepost op: 17-09-2022, 22:19:17 »
Waarom?

Omdat ik net als Sanmol op het hakblok lig, het Sanmol verdacht maakt / Sanmol stemmers en ze dan geen flauw benul hebben dat er al een wolf uit is.  ::vergroot::

Mitch? Die is confirmed goed.
(ik ben een beetje van slag door Sanmols reactie op mijn stem op hen dus ik ben niet helemaal erbij nu en vandaar ook dat ik DRenziboy's voorstel niet snap maar ik zal morgen ook nog even teruglezen)

Ahh... Maak je niet druk joh. Het is maar een spel en Sanmol doet gewoon altijd moeilijk. ::hug::

Overzichtje:

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #46 Gepost op: 18-09-2022, 00:01:53 »
Ik ben morgen vrijwel de hele dag weg, dus ik weet niet of ik me hier verder in kan mengen. Dus ik sluit me aan bij jullie keuze als ik niet meer kan reageren, hopelijk kunnen jullie iets leuks bedenken, mag wel wat spannends gebeuren :P

Ik zou sowieso jezelf niet opofferen deze nacht, Drenziboy, weet ook niet of het kan (en of dan niet duidelijk gaat worden dat er een wolf uit is). Misschien is er iemand die we kunnen opeten wat je minder verdacht maakt?

Ik ben helemaal stuk/moe, dus kom zelf nu ook niet op goede ideeën.

Eindelijk...

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #47 Gepost op: 18-09-2022, 02:19:57 »
Ai, ik ben morgen ook een groot deel van de dag weg, dus das ook lichtelijk irritant te noemen. Je zou in principe Sanmol eruit kunnen mitsen, dan kunnen ze denken dat ik het niet kan zijn, want dat ligt er te dik bovenop met mij verdacht maken.  ::vergroot::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #48 Gepost op: 18-09-2022, 10:43:50 »
Ik denk dat het geen goed idee is om Sanmol of Drenziboy op te eten. DRenzi en Sanmol zijn de hoofdverdachten dus dat zal morgen nog steeds zo zijn (zie ook de opmerking van D*N dat we hier niks aan hebben + Frank die zegt dat een dagje extra overleg wel fijn is). Als we DRenziboy opeten komt de aandacht op Sanmol/Sanmol stemmers, maar Gerrit en ik hebben ook op Sanmol gestemd dus dat is nadelig.

Citaat
Je zou in principe Sanmol eruit kunnen mitsen, dan kunnen ze denken dat ik het niet kan zijn, want dat ligt er te dik bovenop met mij verdacht maken.  ::vergroot::

Het zou inderdaad kunnen dat ze dat denken, maar het kan ook de verkeerde kant op vallen.

Dus mijn punt is eigenlijk: het lijkt mij beter om deze nacht gewoon een burger (Mitch want schildwacht? Zitnie? belg?) eruit te stemmen en dan ons best te doen om morgen weer een burger eruit te stemmen (hopelijk Sanmol en Bloodwolf ofzo). Dat zijn er drie achter elkaar en dat is goed voor onze momentum. Aangezien we allemaal al enigszins in the picture zijn denk ik dat het heel risicovol is om iemand uit ons eigen team op te eten.
I will follow my inner gold

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #49 Gepost op: 18-09-2022, 11:37:59 »
Belg of Zitnie dan, die zijn meegegaan met Sanmol zonder verder echt iets erover te zeggen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #50 Gepost op: 18-09-2022, 11:58:06 »
Prima, ik heb niet echt een voorkeur :)
I will follow my inner gold

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #51 Gepost op: 18-09-2022, 12:29:10 »
En over Bloodwolf gesproken... Laat dat lekker gaan, mocht het zo zijn dat ze erop komen dan is het handiger voor ons om erin mee te gaan. Mocht het niet zo zijn dan ben je toch naast een wolf een burger kwijt.  ;)

Dus we kiezen voorlopig voor Belg
« Laatst bewerkt op: 18-09-2022, 13:31:01 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #52 Gepost op: 18-09-2022, 12:54:29 »
Belg zat op Giorgio toch de eerste dag? Lijkt me niet een hele slimme kill dan. Zou dan inderdaad eerder iemand pakken die op Daisy zat, zoals Sydney inderdaad.

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #53 Gepost op: 18-09-2022, 13:22:16 »
Hmmm... Das eigenlijk geen slecht idee, want dan kan ik zelf ook weer terugschakelen op Daisy. ::ok::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #54 Gepost op: 18-09-2022, 13:25:32 »
Okee, dan gaan we voorlopig voor Zitnie  ::jaja::. Kunnen altijd nog veranderen als Giorgio toch nog online komt en iets anders wil doen  ::ok::
I will follow my inner gold

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #55 Gepost op: 18-09-2022, 15:30:27 »
Ik heb even klein momentje om online te zijn, gaat me verder niet meer lukken voor 20u. Voor mij allemaal prima, Zitnie is verder wel nietszeggend persoon in het spel tot nu toe.

Sanmol heeft veel dingen door, dus is voor mij ook prima. Geeft misschien wel een leuke swing. Maar Sanmol is ook verdacht...

MitchK als vrijwel zeker goed is ook prima. Is goed te verantwoorden voor de wolven wat hij ook zou stemmen

Belg vind ik moeilijk, als dat richting mij slaat, moeten jullie niet bang zijn mij te offeren, maar voelt niet als het beste plan nu.

Een willekeurige Drenzistemmer  is verder ook prima, lijkt me, je weet toch nog niet of zoiets positief of negatief gaat uitpakken. Maarja zelfde voor een willekeurige Sanmolstemmer, dus onzin :p

Tot slot. Ik sluit me bij jullie aan. Ik vind Zitnie prima, al lijkt me dat ook iemand die prima verdacht te maken is.

Eindelijk...

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #56 Gepost op: 19-09-2022, 20:39:45 »
Wow Wow Wow, wat had ik deze wending niet verwacht...  ::oink::
Ik dacht echt dat ik klaar was.

Ben echt wel benieuwd hoe lang we het nog kunnen rekken, denk dat ik en Giorgio nu wel heel erg opvallend zijn samen met Belg en Frank. Heb op dit moment niet de gelegenheid om even op mijn gemak te kijken, maar zal straks met een analyse komen wie we kunnen opeten.

Voor nu dacht ik aan Tim of Dennis. Puur omdat ze niet echt nog iets zinnigs hebben gezegd nog gedaan. Alleen met de meute meegestemd.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #57 Gepost op: 19-09-2022, 20:53:39 »
Top dit  ::bravo:: en helemaal top dat Bloodwolf weer niet stemde, ik baalde al toen hij gisteravond ineens van zich liet horen  ::rofl::.
Ik denk zelf aan Tim, Dennis of Sanmol. Misschien beter Tim omdat er nog niemand uit die familie dood is? Hoe meer mensen eruit gaan, hoe meer er gaat worden nagedacht en ontdekt over de verdeling van de wolven.

Citaat
Ben echt wel benieuwd hoe lang we het nog kunnen rekken, denk dat ik en Giorgio nu wel heel erg opvallend zijn samen met Belg en Frank.

Ja, ik ben ook benieuwd. Grote kans dat DRenzi er volgende keer uitgaat, maar we zijn volgende keer nog met 9 waarvan 4 wolf, dus dat is opzich voordelig. Hopen dat we een beetje richting Belg en Frank kunnen sturen.
I will follow my inner gold

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #58 Gepost op: 19-09-2022, 22:33:10 »
Voor de moeite dan...



Denk dat het dan wel een mooie kan zijn om nu juist Sanmol eruit te gooien. Puur om het zo obvious te maken dat ze weer gaan denken dat het niet kan.  ::rofl::

Is alleen wel lastig met Miek en Gerrit... Keuzes, Keuzes
« Laatst bewerkt op: 19-09-2022, 22:44:34 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #59 Gepost op: 19-09-2022, 23:14:45 »
Citaat
Is alleen wel lastig met Miek en Gerrit... Keuzes, Keuzes

Ja dat is het risico inderdaad, het gaat ons ofwel heel verdacht maken of ze gaan inderdaad denken dat dat te obvious zou zijn. Even over nadenken nog en kijken wat Giorgio en Gerrit ervan denken :).
I will follow my inner gold