Auteur Topic: [LEG1] Weerwolven onderonsje  (gelezen 627 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[LEG1] Weerwolven onderonsje
« Gepost op: 13-09-2022, 23:53:28 »
Welkom, als jullie dit zien, betekent het dat jullie de weerwolven van dit potje zijn.

Er kan nu gewoon in dit topic overlegd worden in plaats van via pm. Dat maakt het allemaal wat handiger en ook om achteraf alles terug te laten lezen.

Opgelet: jullie mogen enkel in een nacht overleggen en niet overdag!

Veel succes!

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #1 Gepost op: 14-09-2022, 00:33:09 »
Oh hallo!

Wie zijn mijn medewolven?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #2 Gepost op: 14-09-2022, 07:32:50 »
Ik moest nog even wachten op een admin om jullie toe te voegen. Die heeft dat vannacht om 0:30 gedaan, maar toen lag ik al in bed. :)

Maar bij deze:
Welkom DRenziboy, Giorgio, GerritDeBloempot en Miek1999! Jullie zijn de weerwolven van dit potje. Deze nacht wordt er nog niemand opgegeten, maar jullie mogen al wel overleggen over het spel etc.

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #3 Gepost op: 14-09-2022, 07:36:55 »
Krijgen wij ook te weten wie Cerberus is?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #4 Gepost op: 14-09-2022, 07:41:13 »
 ::ohno::

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #5 Gepost op: 14-09-2022, 07:53:17 »
Ai dan hebben we dus meteen het eerste vraagstuk. Wie van de deelnemers zou deze verdeling zo maken? Is wel van belang om deze persoon er niet uit te werken.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #6 Gepost op: 14-09-2022, 08:56:00 »
Hoi team!  ::love::

Ik denk iemand uit de Beinroth familie (belg/Zitnie/Sanmol), want wij komen ieder uit één van de andere families en de Beinroth familie blijft dan over. Dus dan heb je in iedere familie één slechte rol.
I will follow my inner gold

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #7 Gepost op: 14-09-2022, 11:08:32 »
Hey Team  ::zwaai::

Familie Beinroth ligt wel erg voor de hand, daarom geeft het toch twijfel... Al zou het voor Cerberus wel een duidelijke hint naar zijn/haar identiteit kunnen zijn...

Ik zal eind van de middag nog even goed alles doorlezen voor de zekerheid.
Eindelijk...

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #8 Gepost op: 14-09-2022, 11:13:37 »
Dat zou goed kunnen!

Al zou ik het ook niet gek vinden als de Cerberus juist ook iemand uit zijn eigen familie kiest. Dan heb je al een meerderheid met een stem zegmaar. Als ik deze rol had had ik dat waarschijnlijk wel gedaan.

Als het iemand van de Beinroth familie is verwacht ik Sanmol. Ik denk dat hun mij wel wolf zou maken.

Sydney zou mij ook wolf maken denk ik, maar die zou de andere verdeling niet zo maken verwacht ik. Ze kent jullie allemaal niet en zou dan uit de familie van Miek eerder PB of Frank pakken die ze wel kent.

Belg ken ik niet goed, maar als je van elke familie 1 iemand pakt denk ik dat hij eerder Dennis of Mitch zou pakken uit mijn familie.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #9 Gepost op: 14-09-2022, 11:28:30 »
Hoi Team,

Denk dat de verhouding 4 op 15 ons toch al redelijk goed gezind moet zijn. Als we er voor zorgen dat de eerste dag er geen wolf uitgaat dan hebben we al een riante voorsprong.

 Ik zou zeggen voel het gesprek aan. Ik zal zoals op dag 0 weer lekker dubbelzinnig blijven. Vaak een slecht ding, maar nu misschien juist niet vanwege het feit dat ik het al eerder heb gedaan(?) Haak in op een niet wolf als deze verdacht begint te worden. Lijtk me de meest haalbare strategie. We hoeven in principe maar 3 man te overtuigen.

Zou Sanmol mij als wolf kiezen? Ik weet het niet zo. Ik ben namelijk niet bepaald een fantastische wolf. (Dit is om mezelf alvast wat in te palmen, mocht ik weer als een van de eerste 2 wolven gaan.  ::rofl::) Wel heb ik redelijk wat potjes in mijn rol weten te winnen, dus misschien daarom... ?

Vindt op dit moment Sanmol als Cerberus geen slechte ingeving.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #10 Gepost op: 14-09-2022, 12:40:41 »
Citaat
Al zou ik het ook niet gek vinden als de Cerberus juist ook iemand uit zijn eigen familie kiest. Dan heb je al een meerderheid met een stem zegmaar.

True, maar als Cerberus iemand uit zijn/haar/hun eigen familie heeft gekozen zal er ook één familie zijn waarbij er hoe dan ook drie goeden zitten, en dat is ook niet echt ideaal. Met een slecht persoon in elke familie kun je meer sturen bij de stemming.
Maar ja je kunt het inderdaad 2 kanten op redeneren :P. Ik neem aan dat Cerberus zal proberen hints te geven dus laten we daar goed op letten.

Als ik iemand uit Beinroth moet kiezen die mij wolf zou maken denk ik eerder aan belg dan aan Sanmol, maar dat is puur omdat belg en ik een keer samen wolf zijn geweest en toen hadden gewonnen. Ik heb het gevoel dat Sanmol mij niet zou kiezen maar dat zegt ook helemaal niks natuurlijk.
I will follow my inner gold

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #11 Gepost op: 14-09-2022, 13:18:28 »
Zit ook wat in ja. Ik denk sowieso dat Cerberus ons zo heeft gekozen dat hij/zij niet traceerbaar is. Want de burgers komen op een gegeven ook achter wie een aantal van de wolven zijn en zullen dan ook Cerberus weg willen stemmen.

Trouwens, niemand van jullie was de ziener of schildwacht voordat je wolf werd? Dat zou heel erg helpen namelijk. Mbt tot rolclaims ook.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #12 Gepost op: 14-09-2022, 14:23:30 »
Ik was burger!
I will follow my inner gold

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #13 Gepost op: 14-09-2022, 15:21:15 »
Ik was ook burger. Was eerlijk gezegd een pak van mijn hart, totdat ik deze vanochtend zag.  ::rofl:: Ik vind het smerige spelletje van de wolf altijd wel leuk, maar ik ben er zo slecht in.  :P
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #14 Gepost op: 14-09-2022, 16:20:34 »
Ik was ook burger. Was eerlijk gezegd een pak van mijn hart, totdat ik deze vanochtend zag.  ::rofl:: Ik vind het smerige spelletje van de wolf altijd wel leuk, maar ik ben er zo slecht in.  :P

Haha ja hier hetzelfde!  ::rofl::
Alhoewel ik al heel lang geen wolf meer ben geweest en bij het La Casa de Papel potje was het wel een groot succes en heel leuk dus ik vind het ook wel weer een keer leuk :D
I will follow my inner gold

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #15 Gepost op: 14-09-2022, 16:57:39 »
Ik heb wel een vraagje, niemand anders kan dit subboard zien toch? (Ook niet via omwegen zoals bijdrages bekijken)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #16 Gepost op: 14-09-2022, 17:05:39 »
Ik heb wel een vraagje, niemand anders kan dit subboard zien toch? (Ook niet via omwegen zoals bijdrages bekijken)

Als ik naar jouw bijdragen kijk zie ik niks van dit board dus dat gaat goed volgens mij :)
I will follow my inner gold

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #17 Gepost op: 14-09-2022, 17:57:26 »
Trouwens, niemand van jullie was de ziener of schildwacht voordat je wolf werd? Dat zou heel erg helpen namelijk. Mbt tot rolclaims ook.

Ik was de Ziener, dus die is er iig uit :P

Maar als ik het goed begrijp, weet de schildwacht straks dat er geen ziener meer in zit. Dus dat is de enige extra informatie die bij de burgers ligt dit potje?

Ik heb wel een vraagje, niemand anders kan dit subboard zien toch? (Ook niet via omwegen zoals bijdrages bekijken)

Ik hoop dat niemand dit mee kan lezen, anders is het snel klaar :P 
Eindelijk...

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #18 Gepost op: 14-09-2022, 18:14:53 »
Citaat
Ik was de Ziener, dus die is er iig uit :P

Oh feest!  ::bravo::
I will follow my inner gold

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG1] Weerwolven onderonsje
« Reactie #19 Gepost op: 14-09-2022, 18:41:13 »
Oh wat goed!!

@Robbie kan jij bevestigen dat de schildwacht nu te horen krijgt dat de ziener wolf is geworden? Zou voor ins ideaal zijn als deze persoon nu hoort dat Giorgio ziener is namelijk.