Auteur Topic: [LEG-1] Dag 2 - De eerste lunch  (gelezen 1126 keer)

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #40 Gepost op: 17-09-2022, 12:54:31 »
Maar er zit imo 0 logica in als de wolven iemand in jouw huis elimineren - als ze daar geen invloed hebben, of al de meerderheid hebben. Anders hebben de wolven echt een hele rare keus gemaakt.

Dus of jij of Frank moet een wolf zijn. Nu nog even uitvogelen wie van de twee het is.

Maar alleen de eerste stemming was in familieverband toch? Dus opzich maakt meerderheid niet meer uit?

Aangezien de wolven waarschijnlijk over meerdere families verspreid zitten, zijn de families waar nog twee personen over zijn wel verdacht in mijn ogen.
Eindelijk...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #41 Gepost op: 17-09-2022, 13:01:18 »
Zucht .... ik dacht dat we het hele spel in familie band moesten stemmen. Daar gaat mijn hele theorie  ::rofl::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #42 Gepost op: 17-09-2022, 13:02:23 »
Dit is gewoon zoeken naar argumenten voor iemand die jou verdacht noemt. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat Sanmol wolf is.

Dan moet je die hand maar snel weer terug nemen ::rofl::. Ik dacht dat wij vrienden waren, maar blijkbaar niet. Dit vertelt mij dat je een spel speelt met een personal interest. Ik heb jou tijdens widmo nog wel mijn fiche gegeven, omdat ik je een leuk persoon vond. Mijn naam is al een paar keer genoemd en nu is het heel makkelijk om ook op mij te stemmen. Je noemt een paar argumenten van anderen om zo vertrouwen van hun te winnen. Psychologisch gezien heet dat spiegelen. Zo van zie je ik denk ook mee, maar eigenlijk doe je dat dan niet. De wolven willen mij er graag uit hebben, omdat ik iemand ben die niet zijn mond dicht houd. Ik ben niet snel geïntimideerd door anderen. Ik volg mijn eigen pad.

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #43 Gepost op: 17-09-2022, 13:20:22 »
Dan moet je die hand maar snel weer terug nemen ::rofl::. Ik dacht dat wij vrienden waren, maar blijkbaar niet. Dit vertelt mij dat je een spel speelt met een personal interest. Ik heb jou tijdens widmo nog wel mijn fiche gegeven, omdat ik je een leuk persoon vond. Mijn naam is al een paar keer genoemd en nu is het heel makkelijk om ook op mij te stemmen. Je noemt een paar argumenten van anderen om zo vertrouwen van hun te winnen. Psychologisch gezien heet dat spiegelen. Zo van zie je ik denk ook mee, maar eigenlijk doe je dat dan niet. De wolven willen mij er graag uit hebben, omdat ik iemand ben die niet zijn mond dicht houd. Ik ben niet snel geïntimideerd door anderen. Ik volg mijn eigen pad.

Pls, dit is op geen enkele manier persoonlijk. Widmo heeft hier niks mee te maken, dit is een ander spelletje. Jij komt met argumenten waarom ik wolf zou zijn die nergens op slaan. Dat weet je zelf ook.

De dingen die ik denk zijn soms al genoemd ja, ik was druk met andere dingen om meteen te reageren gisteren.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #44 Gepost op: 17-09-2022, 13:26:07 »
Mijn gevoel nu is vooral dat Hillo ook iemand uit zijn eigen familie wolf zou maken. En als ik alles nu teruglees dan kom ik uit bij DRenziboy. Er zijn genoeg mensen die nog niets gezegd hebben, dus wie weet verander ik nog. Staat er nu in ieder geval iets.
Eindelijk...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #45 Gepost op: 17-09-2022, 14:36:22 »
Omdat ik vanavond waarschijnlijk geen tijd heb om te stemmen, en omdat ik toch alvast iets op papier wil hebben. En ik het verhaal van Mitch wel durf te geloven. Blijf ik toch bij de sterkere/vakere spelers. Weinig verassend is het wel, geef ik toe, maar we hebben verder niets om op af te gaan.

Sorry TimvDons

Ik durf Daisy met haar input van vandaag een voordeel van de twijfel te geven. En ik hoor verder van jouw nog niet zo veel.
« Laatst bewerkt op: 17-09-2022, 18:39:04 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #46 Gepost op: 17-09-2022, 14:38:43 »
Mijn gevoel nu is vooral dat Hillo ook iemand uit zijn eigen familie wolf zou maken. En als ik alles nu teruglees dan kom ik uit bij DRenziboy. Er zijn genoeg mensen die nog niets gezegd hebben, dus wie weet verander ik nog. Staat er nu in ieder geval iets.

Ah eindelijk iemand met inhoud. Ik verdenk hem dus ook dus mijn stem gaat ook naar DRenziboy

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #47 Gepost op: 17-09-2022, 14:44:53 »
Nogmaals, de spelregels kennen is verdacht...?  ???

Puur vanuit het spel kon ik ook niet weten dat de ziener getruned was totdat je vandaag zelf het nieuws naar buiten bracht. Dus mijn reactie was puur bedoeld als een soort van reminder dat we goed zaten.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #48 Gepost op: 17-09-2022, 15:21:58 »
Omdat ik vanavond waarschijnlijk geen tijd heb om te stemmen, en omdat ik toch alvast iets op papier wil hebben. En ik het verhaal van Mitch wel durf te geloven. Blijf ik toch bij de sterkere/vakere spelers. Weinig verassend is het wel, geef ik toe, maar we hebben verder niets om op af te gaan.

Sorry TimvDons

Ik durf Daisy met haar input van vandaag een voordeel van de twijfel te geven. En ik hoor verder van jouw nog niet zo veel.

Hmm interessant. Ik word blijkbaar getarget. Gisteren Frank, nu Drenziboy. Vooral deze stem vind ik erg random overkomen. Kan uiteraard aan mij liggen? Of is het een wolf die zich in een hoek gevangen voelt?

Voor nu zet ik in op Drenziboy. Ik moet nog even alles teruglezen, maar dan heb ik in ieder geval gestemd!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #49 Gepost op: 17-09-2022, 15:25:06 »
Ik snap de theorie van Daisy. PB heeft niet gestemd, dus hem eruit zodat Miek en ik meer controle zouden hebben in ons huis is verdacht. Daar wil ik wel iets aan toevoegen. De mensen die PieterBasje een beetje kennen, die jongen reageert letterlijk altijd, overal. Het argument van ''inactiviteit van PB'' kan ik dus wel plaatsen als je hem wellicht wat minder kent, maar het valt 2 kanten op te interpreteren. Ik kan me niet voorstellen dat PB in de toekomst nog een stemming zou missen. Wil je mij of Miek hierdoor verdenken prima, ik deel eventjes hoe ik er tegenaan kijk  ::)

Ik vind het gesprek tussen GerritDeBloempot en Sanmol best wel interessant. Sanmol geeft aan altijd aandacht te krijgen vanwege een sterke persoonlijkheid maar zegt ook van ja, als ik wolf ben neem ik geen leidende rol, maar dit zit toch gewoon in je persoonlijkheid?  ???
Vervolgens komt er dan een verdeking op Gerrit die ik eigenlijk niet echt begrijp, omdat hij naar mijn idee de theorie van Sanmol redelijk ontkracht, hoe ik het zelf ook zou doen in ieder geval. De verdenking van Gerrit op Sanmol kan ik dus beter plaatsen dan die andersom.

Wat Hillo betreft, ik kan mij best vinden in het verhaal dat hij ''gewoon'' sterke spelers Wolf zou maken, maar waarom dan mij? Ik heb hier 1 potje meegedaan en daarin heb ik het licht niet eens gezien  ::rofl::
Ik zie het wel gebeuren dat Hillo iemand van zijn eigen familie kiest. Omdat ik echter nog niet overtuigd genoeg ben, parkeer ik voor nu mijn stem op Sanmol. Deze kan nog veranderen!
Er is geen Mol meer...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #50 Gepost op: 17-09-2022, 15:27:47 »
Ik ga voor nu mee op DRenziboy - maar dat zou betekenen dat ik in een huis zit zonder wolven of iemand gooit nu zijn medewolf voor de bus ....  ???

Offline belg

  • Forumlid
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #51 Gepost op: 17-09-2022, 15:49:34 »
Sanmol

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #52 Gepost op: 17-09-2022, 15:59:05 »
Ik ga voor nu mee op Sanmol

Ben nog wel benieuwd naar theorieën van mensen die weinig zeggen, zoals D*N en Zitnie :)
I will follow my inner gold

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #53 Gepost op: 17-09-2022, 16:12:08 »
Ik ga ook mee op Sanmol, ik vind de stem op Gerrit te random ofz. Als je hier nog een goede theorie over hebt laat het maar weten!
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #54 Gepost op: 17-09-2022, 16:22:07 »
Hmm interessant. Ik word blijkbaar getarget. Gisteren Frank, nu Drenziboy. Vooral deze stem vind ik erg random overkomen. Kan uiteraard aan mij liggen? Of is het een wolf die zich in een hoek gevangen voelt?

Voor nu zet ik in op Drenziboy. Ik moet nog even alles teruglezen, maar dan heb ik in ieder geval gestemd!

Nee is puur om mn stem geparkeerd te hebben, ik kan best nog wijzigen mocht het nodig zijn, maar ik heb vandaag naast deze stem nog niks gehoord. Maar het gedrang van Sanmol vind ik gewoon bij hen passen. En Daisy vertrouw ik niet volledig, maar nu genoeg om nog even af te wachten. Ik wil best weten wat jij verder denkt.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #55 Gepost op: 17-09-2022, 16:38:56 »
Ik ken Hillo niet heel goed maar Sanmol, D*N, DRenziboy zijn wel spelers die ik hem zie kiezen als wolf. Maar het zou me niet verbazen als er ook meer random spelers worden gekozen. En de huizen waar 1 dag dus dat zou ik niet meerekenen

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #56 Gepost op: 17-09-2022, 18:13:06 »
Ik ga voor nu mee op Sanmol



Goh wat een verassing mevrouw de pompadoer gaat weer eens mee op de verkeerde richting. Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je een laffe speler bent. Als ik er uit lig en je hoort dat ik een burger ben wilt ik geen excuses horen, want die hoeven niet meer te komen. Je weet hoe ik mij voelde de vorige ronde en dan doe je dit. En dan ook nog die neppe act houden van dat je niet wist hoe hoog het zat. Voor mij is het dan ook wel klaar met jou.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #57 Gepost op: 17-09-2022, 18:15:24 »
Ik ga ook mee op Sanmol, ik vind de stem op Gerrit te random ofz. Als je hier nog een goede theorie over hebt laat het maar weten!

Yo broeder ik heb nog een goede th3or1e 4 you Zitnie. Ik ben geen wolf :P.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #58 Gepost op: 17-09-2022, 18:17:41 »
Sanmol

Dankjewel voor de stem zonder toelichtng. Ik voel me vereerd.

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #59 Gepost op: 17-09-2022, 18:32:03 »
Toch even wat leuke side info

Sanmol heeft net, zonder context, op Discord te kennen gegeven klaar met me te zijn. Daarna ben ik geblokkeerd. Zal vast met het spel te maken hebben maar ik dacht, ik deel het even hier

Prima als je zo wilt doen Sanmol, maar dan deel ik het ook gewoon hier  ;)
Er is geen Mol meer...