Auteur Topic: [LEG-1] Dag 2 - De eerste lunch  (gelezen 1095 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[LEG-1] Dag 2 - De eerste lunch
« Gepost op: 16-09-2022, 18:57:16 »
Het eerste slachtoffer van de Wolven is gevallen. Bij het krieken van de ochtend verzamelt iedereen zich op het dorpsplein. Iedereen, behalve…


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De rollen van de opgegeten slachtoffers worden niet bekend gemaakt.

Een nieuwe dag start en dus een kans om een nieuwe wolf op te hangen! Jullie hebben tijd tot zaterdag 20u.

Maar ik ben dit weekend weg met vrienden en zal dus mogelijk niet op tijd posten. Maar ik doe m’n best!

Zitten nog in het spel:
- DRenziboy
- BloodWolf14
- belg
- Zitnie
- Sanmol
- WhattheFrank
- Miek1999
- MitchK
- D*N
- GerritDeBloempot
- Daisy
- Giorgio
- TimvDons
« Laatst bewerkt op: 18-09-2022, 20:52:31 door Robbieazerty »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #1 Gepost op: 16-09-2022, 19:14:29 »
Ik ben erg verbaasd dat ik niet opgegeten ben, want ik dacht dat dat wel de meest logische keuze was geweest.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #2 Gepost op: 16-09-2022, 19:30:05 »
Nou ik heb wel een nieuwe hoofdverdachte. En fijn D*N dat je naar me luisterde  ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #3 Gepost op: 16-09-2022, 19:47:09 »
Ik ben erg verbaasd dat ik niet opgegeten ben, want ik dacht dat dat wel de meest logische keuze was geweest.

Volgens mij was de meest logische keuze mij te elimineren, Hillo koos mij, Hillo zou bij een close stemming nooit voor een wolf kiezen (aangezien hij wist wie ze waren). Anyway, ben blij dat ik nog een rondje mee mag doen! ::bravo::

Ik wil wel even uitleg van Frank over deze post (en ja ik weet dat eventuele wolven niet wisten wie Cerberus was) - want ik vind m vreemd. Was ik zo verdacht ofzo?? ???

Het aantal stemmen op Hillo neemt nu wel dusdanig toe dat ik me zorgen ga maken  ::ohno::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #4 Gepost op: 16-09-2022, 19:52:21 »
Volgens mij was de meest logische keuze mij te elimineren, Hillo koos mij, Hillo zou bij een close stemming nooit voor een wolf kiezen (aangezien hij wist wie ze waren). Anyway, ben blij dat ik nog een rondje mee mag doen! ::bravo::

Ik wil wel even uitleg van Frank over deze post (en ja ik weet dat eventuele wolven niet wisten wie Cerberus was) - want ik vind m vreemd. Was ik zo verdacht ofzo?? ???

Waarom zou Hillo niet voor jou kiezen?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #5 Gepost op: 16-09-2022, 19:55:26 »
Mij lijkt niet dat Cerberus een wolf wil elimineren.
Maar goed, ik heb makkelijk spreken want ik weet dat ik geen wolf ben.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #6 Gepost op: 16-09-2022, 19:59:01 »
Hillo stemt vrij laat en het was tussen Hillo en jou. Dus hij kon jou prima kiezen. Ik vind dit geen goede argumentatie

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #7 Gepost op: 16-09-2022, 20:08:19 »
Tsja ok valt iets voor te zeggen. Maar ik ben het niet. ::ohno::
Maar ja dan valt er wel iets voor te zeggen dat de wolven mij er wellicht ingelaten hebben.

Waarom zou PieterBasje eruit gestemd zijn? Random? Of dachten de wolven wellicht dat hij een speciale rol had.

Dit is echt lastig - de goede rollen (mits niet geturned of eventueel vannacht opgegeten) kunnen nu nog niks zeggen lijkt me, en Cerberus is weg, dus die gaat ook niks zeggen. En de wolven wisten niet wie Cerberus was, dus zowel goede als slechte mensen kunnen op Hillo gestemd hebben. Daar valt dus ook niks uit te halen. Dus waarop moeten we onze keuze baseren.  ???

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #8 Gepost op: 16-09-2022, 20:11:50 »
Ik kan wel een geheim vertellen want ik was de Schildwacht. Ik heb er lang over nagedacht, maar nu hebben de wolven een voordeel. De ziener is namelijk een wolf geworden. Ik wil dit delen voordat ik eventueel geluncht wordt.

Ik vond daarom de blije reactie van DRenziboy wel opvallend vannacht en hij is daarom mijn hoofdverdachte!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #9 Gepost op: 16-09-2022, 20:14:43 »
Interesting. Maar pleit jou niet vrij, ook de schildwacht kan immers wolf geworden zijn.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #10 Gepost op: 16-09-2022, 20:16:22 »
Interesting. Maar pleit jou niet vrij, ook de schildwacht kan immers wolf geworden zijn.

Ja en als wolf zou ik dan delen dat er geen ziener is? Dan hield ik dit wel voor mezelf tot ik verdacht werd.

Ik vind jou steeds verdachter

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #11 Gepost op: 16-09-2022, 20:19:19 »
Ja en als wolf zou ik dan delen dat er geen ziener is? Dan hield ik dit wel voor mezelf tot ik verdacht werd.

Ik vind jou steeds verdachter

Verwarring zaaien? Net als want ik doe volgens jou? ???

Wij komen er sws niet uit, dus ik wil nu wel even van anderen wat horen. ::jaja::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #12 Gepost op: 16-09-2022, 20:21:56 »
Verwarring zaaien? Net als want ik doe volgens jou? ???

Wij komen er sws niet uit, dus ik wil nu wel even van anderen wat horen. ::jaja::

Wolven hadden dan ziener kunnen claimen als Schildwacht daarbij zit. Dat is een veel sterkere positie. Nu ik mij openbaar kan dat niet meer want dan is dat (of ik in jouw gedachte) een wolf

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #13 Gepost op: 16-09-2022, 20:30:29 »
Het lijkt mij wel betrouwbaar wat Mitch zegt. Als de ziener wolf is geworden is het inderdaad slim om als schildwacht niet te lang te wachten om dat bekend te maken.

PieterBasje heeft gisteren niet gestemd, dus uit zijn stemgedrag valt niet echt iets te halen. Dus het lijkt mij een random gekozen kill.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #14 Gepost op: 16-09-2022, 20:32:33 »
Wolven hadden dan ziener kunnen claimen als Schildwacht daarbij zit. Dat is een veel sterkere positie. Nu ik mij openbaar kan dat niet meer want dan is dat (of ik in jouw gedachte) een wolf

Dat zeg ik niet, ik zeg dat het kan.
En ik ben wellicht ook niet zo scherp na een zware week en trek ik niet de juiste conclusies uit bepaalde acties.
Als me dat dan nu de kop kost, het zei zo, alleen schieten de burgers er niks mee op.
Maar goed, wij hebben nu genoeg gepraat, tijd voor anderen.

Edit: (dit heb ik getypt voor Miek tussendoor kwam)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #15 Gepost op: 16-09-2022, 20:39:35 »
Zeg eens Miek1999 jij was de hele dag online op het forum, maar hebt niets geplaatst ::vergroot::. Was het druk in de wolvenchat?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #16 Gepost op: 16-09-2022, 20:44:27 »
Zeg eens Miek1999 jij was de hele dag online op het forum, maar hebt niets geplaatst ::vergroot::. Was het druk in de wolvenchat?

Ik plaats heel vaak dagen lang niks
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #17 Gepost op: 16-09-2022, 20:54:33 »
Ik plaats heel vaak dagen lang niks

Ik vind het wel een beetje verdacht hoor. Wolven loggen natuurlijk meerdere keren per dag in om de chat te lezen. Dit is ook hoe ik het koppeltje de vorige keer wist te betrappen. Convans was verdacht vaak online tijdens de nacht terwijl hij een goedje was.

::megafoon:: Dit is een boodschap voor alle wolven ik ga bijhouden wie wanneer online komt, dus als ik jullie was zou ik gewoon niet meer online komen tenzij je natuurlijk ontmaskert wilt worden. Veel plezier nog met het communiceren in de wolvenchat >:D.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #18 Gepost op: 16-09-2022, 20:58:40 »
Ik vind het wel een beetje verdacht hoor. Wolven loggen natuurlijk meerdere keren per dag in om de chat te lezen. Dit is ook hoe ik het koppeltje de vorige keer wist te betrappen. Convans was verdacht vaak online tijdens de nacht terwijl hij een goedje was.

::megafoon:: Dit is een boodschap voor alle wolven ik ga bijhouden wie wanneer online komt, dus als ik jullie was zou ik gewoon niet meer online komen tenzij je natuurlijk ontmaskert wilt worden. Veel plezier nog met het communiceren in de wolvenchat >:D.

Jij deed dit dus als wolf al. Ben je zelf niet toevallig een wolf?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [LEG1] Dag 2 - De eerste lunch
« Reactie #19 Gepost op: 16-09-2022, 21:13:57 »
Jij deed dit dus als wolf al. Ben je zelf niet toevallig een wolf?

Denk je nou serieus dat Hillo mij gaat kiezen als wolf na onze survivor beef ::rofl::. Hillo is iemand die al jaren op het forum zit en dus sneller geneigd is wolven te kiezen die hij kent. Mensen waarvan hij weet dat die het goed gaan doen, maar ook minder snel verdacht worden. Frank zou bijvoorbeeld ook een hele goede keuze zijn. Hij kan de vorige stemming er niet uitgestemd worden en is dus is de kans dat er een wolf die ronde eruit gaat lager. Ik ben de enige persoon hier die namen durft te noemen en grappig genoeg sprong iedereen op mijn genoemde namen de vorige ronde. Wolven in schaapskleren.