Auteur Topic: [LEG-2] Proloog  (gelezen 1217 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #20 Gepost op: 15-11-2022, 15:37:39 »
  • Eerste genomineerde: MitchK
  • Tweede genomineerde: Timvdons

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #21 Gepost op: 15-11-2022, 15:52:44 »
Ik nomineer Frank

Hij mag ook wel eens shinen op het forum!

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #22 Gepost op: 15-11-2022, 15:54:06 »
Ik nomineer Frank

Hij mag ook wel eens shinen op het forum!

Ik ook
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #23 Gepost op: 15-11-2022, 16:04:21 »
Toppers! ::bravo::

Tim en Frank vind ik ook sterke en goede kandidaten, dus dat is mooi. En niemand heeft extra stemmen ::love::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #24 Gepost op: 15-11-2022, 16:22:01 »
Ik wil ook wel burgemeester worden, ik heb een enige stijl van leiding geven!  ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #25 Gepost op: 15-11-2022, 16:46:35 »
Te laat! ::rits::
Nieky grab a life vest!

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #26 Gepost op: 15-11-2022, 16:55:12 »
Heyhey!

Top! Alles is al geregeld :)
Eindelijk...

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #27 Gepost op: 15-11-2022, 17:04:59 »
Vanaf dinsdag 19 uur (of eerder als de 3 kandidaten al vrij snel genomineerd worden) mogen die 3 kandidaten een speech geven waarom zij de perfecte burgemeester zouden zijn. Daarvoor hebben ze tot woensdag 19u. Daarna volgt een stemming waarbij iedereen openbaar op één kandidaat moet stemmen. Degene met de meerderheid wordt burgemeester. Een burgemeester beslist bij gelijkspel wie er opgeknoopt moet worden. Iets wat na het vorig potje misschien wel handig blijkt te zijn.

Mijn speecht:
Nou laat ik beginnen dat ik erg tevreden ben met de genomineerden. Frank is natuurlijk mijn maatje en Tim is een harde speler. Hij is geen tuig, maar vlieg-tuig. Badum tssss. Alle gekheid op een stok. Ik denk dat we een actieve speler moeten kiezen. Ik heb al vaker laten zien een actieve speler te zijn. Ooit zal er een potje zijn waarbij iemand wolf is van deze drie. Die kans is gewoon flink aanwezig. Zelf ben ik het nu niet en dat is in ieder geval een goed begin.

Ik vind het belangrijk knopen door te hakken, maar wel te luisteren naar wat anderen zeggen. Ik zal iedereen zijn/haar/hen mening meenemen in de eventuele keuzes die ik moet maken wanneer het erom spant. Daarnaast wil ik actief de samenwerking opzoeken met Frank en Tim aangezien mensen dus ook het vertrouwen hebben in deze twee heren.

Verder wens ik jullie veel speelplezier en hoop ik dat jullie mij natuurlijk kiezen! ::love:: ::love:: ::love::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #28 Gepost op: 15-11-2022, 18:46:39 »
Dank om de vaart erin te houden Mitch!  ::ok::

De drie genomineerden zijn dus inderdaad bekend. Niemand hoeft nog te nomineren, het kost je geen streepje als je niet genomineerd hebt.

Mitch heeft zijn speech reeds gegeven. Tim en Frank hebben tot 20u morgenavond om ook hun speech te geven. Daarna kan er openbaar in dit topic gestemd worden.

Mochten Tim en Frank vandaag hun speech nog posten, dan laat ik de stemming al vroeger in gaan en heeft iedereen tot morgen 20u om te stemmen. Maar enkel als beiden voor middernacht nog hun speech hebben kunnen posten.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #29 Gepost op: 15-11-2022, 19:14:01 »
Dank om de vaart erin te houden Mitch!  ::ok::

De drie genomineerden zijn dus inderdaad bekend. Niemand hoeft nog te nomineren, het kost je geen streepje als je niet genomineerd hebt.


Fijn! ::bravo:: Ik was net te laat thuis vandaag ;D

Benieuwd naar de andere speeches
Keep calm and eat chocolates!

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #30 Gepost op: 15-11-2022, 19:17:28 »
Yay! Ik ben ook wel voor tempo in het spel, dus ik pak m'n glas erbij en ga ook even speechen!  ::bravo::

Ookal ben ik net als Mitch nooit wolf geweest op RN en nu ook niet, wil ik niet als argument gebruiken. Ik wil namelijk elk potje los zien en ieder potje is er gewoon een bepaalde kans dat iemand wolf wordt, ongeacht vorige edities.

Zelf duik ik altijd in ieder spel waaraan ik meespeel. Dat doe ik in weerwolven, door altijd wel te proberen mee te denken en met theorieen te komen (op Discord nog wel wat meer), maar ook in WIDMO, Z4P en Big Brother. Ik heb denk ik wel aangetoond een actieve speler te zijn die zich altijd inzet. Wat ik als Burgemeester belangrijk vindt is dat iedereen zich gehoord voelt. Als iemand met een solide theorie komt over iemand anders is dat prima en alleen maar goed, maar hierbij moeten we niet andere mensen uit gaan vlakken en ook naar de andere kant van de medaille kijken. Er zijn immers altijd meerdere verdachten! Verder beschouw ik mezelf als een gezellig groepsdier, ondanks dat er bloed gaat vloeien in ons dorp ben ik wel iemand die altijd de vrede wilt bewaren  ::jaja::

Als jullie op mij zouden stemmen zou ik me vereerd voelen. Ik ben namelijk nooit Burgemeester geweest en ik wil gewoon graag laten zien dat ik dit ook kan dragen. Echter, een stem op Mitch of Tim is ook geen verkeerde stem. Van Mitch weet ik redelijk hoe hij speelt en dat is ook een persoon die actief meedenkt, getuige al zijn snelheid die hij hier gebruikt. Tim is ook iemand die dat wel op zijn schouders zou kunnen dragen. Het liefste word ik het natuurlijk zelf. Ik heb er in ieder geval zin in, ik hoop jullie ook. Ik laat de keuze aan jullie!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #31 Gepost op: 15-11-2022, 21:00:44 »
Ik was wel een wolf in een koppel met Convans en vorig spel van Legacy Weerwolven. Heb jij wel opgelet Frank? Is dat niet een belangrijke eigenschap die een burgemeester moet bezitten? Om waakzaam te zijn en fouten op te sporen? ::vergroot::

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #32 Gepost op: 15-11-2022, 21:14:16 »
Oh dat weet ik zeker nog, ik wou gewoon kijken of de rest aan het opletten was, je kent me  ::vergroot::
Er is geen Mol meer...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #33 Gepost op: 15-11-2022, 21:21:28 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #34 Gepost op: 15-11-2022, 21:23:06 »
Ik was wel een wolf in een koppel met Convans en vorig spel van Legacy Weerwolven. Heb jij wel opgelet Frank? Is dat niet een belangrijke eigenschap die een burgemeester moet bezitten? Om waakzaam te zijn en fouten op te sporen? ::vergroot::
Niet Legacy toch? Bij legacy was je schildknecht en wist je dat de ziener wolf was geworden. Maar je werd gewantrouwd en gelyncht toch? (Als ik het me goed herinner.)

Vorig potje was Mysterium georganiseerd door Drenziboy en toen was je bandiet (oftewel wolf)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #35 Gepost op: 15-11-2022, 21:39:50 »
Niet Legacy toch? Bij legacy was je schildknecht en wist je dat de ziener wolf was geworden. Maar je werd gewantrouwd en gelyncht toch? (Als ik het me goed herinner.)

Vorig potje was Mysterium georganiseerd door Drenziboy en toen was je bandiet (oftewel wolf)

Oh dat weet ik zeker nog, ik wou gewoon kijken of de rest aan het opletten was, je kent me  ::vergroot::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #36 Gepost op: 15-11-2022, 21:51:37 »
Mag ik ook blanco stemmen? Vraag dit voor een vriend  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #37 Gepost op: 15-11-2022, 21:55:47 »
Mag ik ook blanco stemmen? Vraag dit voor een vriend  ;D

Ah daar heb je mijn wethouder van Divazaken ::bravo::

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #38 Gepost op: 15-11-2022, 22:30:37 »
Oh dat weet ik zeker nog, ik wou gewoon kijken of de rest aan het opletten was, je kent me  ::vergroot::

Eikel  ::rofl::
Er is geen Mol meer...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #39 Gepost op: 15-11-2022, 22:56:01 »
Ah daar heb je mijn wethouder van Divazaken ::bravo::
Ik stem voor Mitch, no questions asked
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human