Auteur Topic: [LEG-2] Proloog  (gelezen 1219 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #40 Gepost op: 15-11-2022, 23:16:43 »
Als eerste dank voor de nominatie  ::bravo::

Met Frank en Mitch als medekandidaten voor het burgemeesterschap hebben we in mijn ogen drie goede kandidaten! Zoals ik al aangaf, sta ik open voor andere kandidaten als burgemeester. Dus stem gerust op Frank of Mitch als dat jullie voorkeur heeft. Maar ook een stem op mij is een goede stem! Hoewel ik niet veel ervaring heb al burgemeester bij de weerwolfspellen op RN, betekent dat niet dat ik geen goede burgemeester kan zijn. Mijn doel is helder: Het goede moet het kwade verslaan. Ik zal als burgemeester, maar ook wanneer ik niet gekozen wordt als burgemeester, er alles aan doen om dat doel te behalen!

Kortom: Ga stemmen! Laat de democratie haar werk doen en stem op diegene van wie jij denkt dat hij het beste is voor ons dorp!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #41 Gepost op: 16-11-2022, 07:52:08 »
Bedankt burgemeesterkandidaten! Dan kan de stemming beginnen. De kanidaten moeten zelf ook stemmen en mogen op zichzelf stemmen.

Omdat alle kandidaten hun speech nog voor middernacht hebben gegeven, schroef ik de deadline naar voren. Iedereen moet zijn stem voor burgemeester vóór 20u vanavond in het vet gepost hebben.

Dus, wie wordt jullie burgemeester? MitchK, Frank of Tim?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #42 Gepost op: 16-11-2022, 08:31:05 »
Ik heb niet echt een uitgesproken voorkeur. Ik stem op Frank.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #43 Gepost op: 16-11-2022, 09:30:12 »
Nou ik volg de politiek redelijk goed en daar is het geoorloofd om op jezelf te stemmen. Dus zoals een goede politicus beaamd.

Mijn stem gaat naar MitchK


DISCLAIMER: Ik moest een afbeelding voor het gevoel kiezen. Klaver is hier willekeurig als boegbeeld gekozen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #44 Gepost op: 16-11-2022, 10:31:11 »
Als eerste dank voor de nominatie  ::bravo::

Met Frank en Mitch als medekandidaten voor het burgemeesterschap hebben we in mijn ogen drie goede kandidaten! Zoals ik al aangaf, sta ik open voor andere kandidaten als burgemeester. Dus stem gerust op Frank of Mitch als dat jullie voorkeur heeft. Maar ook een stem op mij is een goede stem! Hoewel ik niet veel ervaring heb al burgemeester bij de weerwolfspellen op RN, betekent dat niet dat ik geen goede burgemeester kan zijn. Mijn doel is helder: Het goede moet het kwade verslaan. Ik zal als burgemeester, maar ook wanneer ik niet gekozen wordt als burgemeester, er alles aan doen om dat doel te behalen!

Kortom: Ga stemmen! Laat de democratie haar werk doen en stem op diegene van wie jij denkt dat hij het beste is voor ons dorp!
Waar is de drama?! Het moddergooien? De andere kandidaten losers noemen?! Boooooo!

Geen Tim dus!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #45 Gepost op: 16-11-2022, 10:47:27 »
Waar is de drama?! Het moddergooien? De andere kandidaten losers noemen?! Boooooo!

Geen Tim dus!

Frank is een loser want die ligt eruit bij Big Brother US en Tim is gewoon (vlieg)tuig van de richel! Zo beter?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #46 Gepost op: 16-11-2022, 12:21:55 »
Klaver is ook sexy dus ik stem voor Mitch

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #47 Gepost op: 16-11-2022, 12:40:33 »
Ik kan nu natuurlijk niet iemand nomineren en er dan niet op stemmen... Toch?  >:D

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #48 Gepost op: 16-11-2022, 13:03:06 »
D*N en DRenziboy ::love:: ::love::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #49 Gepost op: 16-11-2022, 13:05:27 »
Overigens zal ik als BM ook alle lijstjes bijhouden. Dat scheelt jullie weer werk ::jaja::

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #50 Gepost op: 16-11-2022, 13:15:16 »
Ik ben ook gek op lijstjes maken, dat doe ik met alles! De mensen die op Discord wel eens met me hebben gespeeld weten dat ik dit wel eens doe, ook als ik geen BM ben. Mocht ik dit wel worden, krijgen jullie dit er dus gratis bij!  Wel leuk dat hij het argument wilt gebruiken dat ik eruit lig bij BB, maar hij weet ook heel goed dat dat is omdat ik daar een te grote concurrent was. Bedankt voor je stem Kaaasje!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #51 Gepost op: 16-11-2022, 13:32:07 »
Ik ben net zo dol op lijstjes, maar heb dus gewoon amper tijd meer om me daar vol op te gaan focussen.  :-\\
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #52 Gepost op: 16-11-2022, 13:48:30 »
Ik ben ook gek op lijstjes maken, dat doe ik met alles! De mensen die op Discord wel eens met me hebben gespeeld weten dat ik dit wel eens doe, ook als ik geen BM ben. Mocht ik dit wel worden, krijgen jullie dit er dus gratis bij!  Wel leuk dat hij het argument wilt gebruiken dat ik eruit lig bij BB, maar hij weet ook heel goed dat dat is omdat ik daar een te grote concurrent was. Bedankt voor je stem Kaaasje!  ::bravo::

Ik zou jou er sowieso in houden, maar ik had helaas niet de keuze Frankie :( :( :(

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #53 Gepost op: 16-11-2022, 13:55:05 »
Overigens zal ik als BM ook alle lijstjes bijhouden. Dat scheelt jullie weer werk ::jaja::
Dat hoor ik graag! Dan kan ik lekker achterover leunen in mijn strandstoel ::zon::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #54 Gepost op: 16-11-2022, 14:28:56 »
Waar is de drama?! Het moddergooien? De andere kandidaten losers noemen?! Boooooo!

Geen Tim dus!

Ik zie geen aanleiding waarom ik zou moeten moddergooien naar Frank en/of Mitch. Dit zijn geen Amerikaanse verkiezingen  ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #55 Gepost op: 16-11-2022, 14:33:28 »
Ik zie geen aanleiding waarom ik zou moeten moddergooien naar Frank en/of Mitch. Dit zijn geen Amerikaanse verkiezingen  ;)

Oh ik dacht dat wij dit waren Tim ::rofl:::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #56 Gepost op: 16-11-2022, 14:35:24 »
Wie is wie dan? Ik ben wel een Democraat!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #57 Gepost op: 16-11-2022, 15:04:39 »
Wie is wie dan? Ik ben wel een Democraat!

Ik denk dat het Tim, Frank en Mitch is qua persoonlijkheid  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #58 Gepost op: 16-11-2022, 15:17:38 »
 ::vergroot::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG-2] Proloog
« Reactie #59 Gepost op: 16-11-2022, 15:18:45 »
Ik steun mijn nominatie Tim ::bravo::
Nieky grab a life vest!