Auteur Topic: [LEG 2] Nacht 5  (gelezen 411 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[LEG 2] Nacht 5
« Gepost op: 24-11-2022, 20:56:51 »
Eindelijk kregen sommigen de stemmen mee om Swifty op de brandstapel te gooien. De meerderheid stemde op haar en zo ging dan eindelijk….

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #1 Gepost op: 24-11-2022, 21:01:20 »
De opgegraven doos:

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #2 Gepost op: 24-11-2022, 21:04:36 »
Gefeliciteerd wolven! Goed gedaan zeg, vooral hillo en Mitch, leuke act zo samen ::ok:: ik ben er in ieder geval ingetrapt. Deerbetah, mooi op het scheidsvlak van actief/niet actief genoeg gebleven.
Drenziboy, ik ben blij dat ik tenminste niet meegegaan ben richting jou. 
Gerrit, wil je alsjeblieft de volgende keer wat meer meedoen, ik verdacht je echt enorm!

Robbie, wie was Cerberus? Wolven, wat is er in de eerste nacht gebeurd?
Keep calm and eat chocolates!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #3 Gepost op: 24-11-2022, 21:18:48 »
Haha, ik was Cerberus. Ik heb hints gegeven, maar die zijn niet gevallen denk ik... Aangezien hillo zo op mij zat te koersen.  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #4 Gepost op: 24-11-2022, 21:23:33 »
Gefeliciteerd wolven! Ging wel heel soepel voor jullie. Snel potje.

Ik vond op de laatste dag Mitch echt enorm verdacht en verbaasde me er nog over dat niemand daar wat van zei.

Ik had ook een hele theorie die ik nooit verteld heb over waarom de wolven op nacht 2 niemand vermoord hadden. Ik wilde het gaan delen nadat in nacht 3 wel iemand dood ging, maar dat bleek ik zelf te zijn..

Het ging erover dat de wolven juist actievelingen waren die zo de inactieven verdacht gingen maken.
(Ik heb ooit zelf een keer als wolf gespeeld op ander forum en toen waren we het vergeten. Daardoor waren ik en andere wolf  totaal niet meer verdacht omdat niemand had verwacht dat wij het zouden vergeten.)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #5 Gepost op: 24-11-2022, 21:29:58 »
Oh ja DRenziboy was inderdaad Cerberus.

En de wolven waren te laat in de nacht. Ergens na 21u werd er nog snel gepost. Ik was zelf ook laat maar heb hen laten weten dat ik het niet mee kon laten tellen, want dat de deadline voor zowel burgers als wolven strikt is.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #6 Gepost op: 24-11-2022, 21:32:15 »
Ik bedacht me vandaag dat Mitch inderdaad wel opvallend actief was en bleef, veel actiever dan iedereen. Zonder ook maar enig overzichtje te maken of zo.
Dit potje was gewoon onmogelijk te winnen, met een ziener die we zelf ombrachten zonder dat hij iets gemeld had. En teveel niet-meedenkende spelers. Helaas. Het was wel leuk om weer eens mee te doen!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #7 Gepost op: 24-11-2022, 21:38:11 »
Ja waar waren die overzichten die iedereen beloofde bij de burgemeester stemming?  ::rofl::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #8 Gepost op: 24-11-2022, 21:40:09 »
In een van de andere potjes was het not done om rollen te claimen want dat zou het spel verpesten. Dat snap ik als er heel veel verschillende rollen in zitten. Maar hier zou ik als ik Giorgio was het wel gemeld hebben denk ik.

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #9 Gepost op: 24-11-2022, 21:41:12 »
Bedankt Robbie voor het leuke spel  ::bravo::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #10 Gepost op: 24-11-2022, 21:41:50 »
Ja waar waren die overzichten die iedereen beloofde bij de burgemeester stemming?  ::rofl::

Ik werd geen BM dus had er oprecht geen zin in. We waren de eerste lunch vergeten. Dus ik wilde inderdaad de inactieven de schuld geven. Goed meedenken en dat jullie verkeerd zaten kwam me goed uit. Ik wilde aanvallend spelen en Swifty targeten. Dat Swifty verkeerd zat kwam me goed uit.

En natuurlijk geluk dat de ziener eruit lag ::rofl::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #11 Gepost op: 24-11-2022, 23:17:28 »
Haha, ik was Cerberus. Ik heb hints gegeven, maar die zijn niet gevallen denk ik... Aangezien hillo zo op mij zat te koersen.  ::rofl::

Haha nadat Giorgio dood was ook totaal niet meer op gelet!

Die eerste per ongeluk mislukte nacht kwam ons uiteindelijk erg goed uit. Net als dat de ziener precies niks gezien had en er snel uitlag. En toen gewoon blijven vasthouden aan onze individuele tactieken, wat heel makkelijk ging omdat niemand tegenspraak gaf (of überhaupt met een eigen theorie kwam ::hypocriet:: ). Het is dat ik wolf was, maar anders was dit mega frustrerend geweest denk ik haha. Wel een reden voor mij om in elk geval niet op Swifty te willen stemmen om ‘t gesprek een beetje gaande te houden.

Nu op maar ronde 3 Robbie? ::zwaai::
Nieky grab a life vest!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #12 Gepost op: 24-11-2022, 23:21:30 »
Nu op maar ronde 3 Robbie? ::zwaai::
Yes als er animo voor is. Ik zal checken bij D*N of er geen andere versie tussendoor gepland is en anders gooi ik sessie 3 er wel in.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #13 Gepost op: 24-11-2022, 23:32:36 »
Haha nadat Giorgio dood was ook totaal niet meer op gelet!

Snap ik... Toch omdat ik het niet kan laten deel ik het wel even met jullie. Ik had in mijn eerste bericht van elk dag-topic mijn hoofdletters zorgvuldig gekozen.

Haha, wat een mazenmensen zijn we eigenlijk...  ::rofl::

Op dit moment geen flauw idee wat we moeten stemmen, maar dat is zoals altijd het geval aan het begin van een potje weerwolven. Nu zou je kunnen beweren dat de wolven invloed kunnen hebben gehad in de burgemeester-stemming... Dit idee lijkt me echter veels te ver gezocht.
HOND

Whoops, compleet vergeten om wat te laten weten.  :-X

Ik heb werkelijk geen idee op wie ik nu moet stemmen, maar om weer op niemand te stemmen... Laat ik dan maar stemmen met de meerderheid. Dat maakt me misschien verdacht, maar is voor nu handiger. Giorgio
WILD

Dat is een goeie theorie... Redelijk aannemelijk zelfs. Ik heb namelijk al aangegeven weinig aanwezig te kunnen zijn en daarmee dus al de toon gezet om op te vallen. Echter zou dit me juist vrijpleiten, daarom dat ik het niet helemaal snap.

Met alle informatie die ik nu heb vind ik het juist hillarisch om te zien dat er een paar mensen gewoon tussendoor schieten. Ik verwacht zelfs dat de wolven deze editie zo sluw zijn, ons elkaar lekker te laten schieten en dan zelf alleen een beetje meestemmen als het erop aankomt. Verder helemaal niets zeggen.

Genoeg stof tot nadenken iig.  ::vergroot::
DRIE

Hoera een kaartje!   :P

Op zich wel logisch als dit potje de wolven wat meer inactief zijn. Ondanks dat is de rede voor afwezig zijn, natuurlijk geen excuus om geen wolf te kunnen zijn.

Fatale fout mijn vriend, ik probeer al meerdere dagen mee te speuren. Desondanks mijn weinige posts, waarvoor ook ik zo mijn redenen heb. (Maar waar ik op zich wel van sta te kijken dat het er zo weinig zijn.)
HOOFD
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #14 Gepost op: 24-11-2022, 23:35:49 »
Gefeliciteerd wolven!  ::bravo::

Ik was een weekendje van huis, dus het waren allemaal snelle berichtjes als het tussendoor even kon. Vandaar ook dat het er eigenlijk gewoon bij ingeschoten is om mijn informatie open te gooien toen ik op het hakblok lag. Ik heb verder wel een topweekend gehad  :P

Ronde 3, ik ben voor!
Eindelijk...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #15 Gepost op: 25-11-2022, 07:28:14 »
Nice DRenzi!  ::ok::

Haha ja, te begrijpen giorgio  ;D

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #16 Gepost op: 25-11-2022, 08:22:07 »
Haha nadat Giorgio dood was ook totaal niet meer op gelet!

Die eerste per ongeluk mislukte nacht kwam ons uiteindelijk erg goed uit. Net als dat de ziener precies niks gezien had en er snel uitlag. En toen gewoon blijven vasthouden aan onze individuele tactieken, wat heel makkelijk ging omdat niemand tegenspraak gaf (of überhaupt met een eigen theorie kwam ::hypocriet:: ). Het is dat ik wolf was, maar anders was dit mega frustrerend geweest denk ik haha. Wel een reden voor mij om in elk geval niet op Swifty te willen stemmen om ‘t gesprek een beetje gaande te houden.

Nu op maar ronde 3 Robbie? ::zwaai::

Ik wilde Swifty er ook inhouden dus ik hield me in. Maar ik kon moeilijk van haar afstappen nadat ik al best wat pushte

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #17 Gepost op: 25-11-2022, 12:26:06 »
Achteraf echt enorm frustrerend. De enige spelers die wel meedachten en dingen opperden waren wolven en cerberus
Keep calm and eat chocolates!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #18 Gepost op: 25-11-2022, 12:41:18 »
Achteraf echt enorm frustrerend. De enige spelers die wel meedachten en dingen opperden waren wolven en cerberus

Ik heb geprobeerd om mensen actiever te krijgen, maar helaas ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 2] Nacht 5
« Reactie #19 Gepost op: 25-11-2022, 13:20:00 »
Achteraf echt enorm frustrerend. De enige spelers die wel meedachten en dingen opperden waren wolven en cerberus
Hallo, i'm right here! ::zwaai:: Maar ik werd gelijk weggestemd!

Bijzonder slecht gespeeld door de burgers  ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human