Auteur Topic: [LEG 3] Dag 1  (gelezen 1346 keer)

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #80 Gepost op: 1-12-2022, 13:00:30 »
Stilte voor de storm

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #81 Gepost op: 1-12-2022, 13:46:45 »
Hij had indien gebruikt bescherming kunnen geven aan de dorpelingen maar is nu in het niets verdwenen…

Jammer...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #82 Gepost op: 1-12-2022, 16:04:25 »
Ik ga alvast mijn ideeën spuien en mijn stem uitbrengen,

Er zijn 3 mensen die opperde om niet te stemmen deze dag, en dat waren Gerrit, Daisy en Pieterbasje, waarbij Gerrit de eerste was, en vrij snel was na het startschot.
Daisy probeerde het met kans bereking het goed te praten, maar sloeg de plank mis om
de burgers mee te tellen als goede karakters, ik zie ze als neutrale karakters die opgeofferd
kan worden om informatie te vergaren.
en als laatste Pieterbasje sloot zich aan bij Daisy om niet te stemmen, ik vind dit opvallender dan
als eerste te roepen om niet te stemmen.

Mijn stem gaat (voorlopig) naar Daisy

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #83 Gepost op: 1-12-2022, 16:25:04 »
Je kan ook juist als wolf gaan pleiten om wél te gaan stemmen en dan zorgen dat er een burger uit wordt gestemd. Dus het is ook weer niet per se heel wolfs om te zeggen dat je niet wilt stemmen.

Waarmee ik niet zeg dat Daisy, Gerrit en PB geen wolven kunnen zijn maar je kunt jouw argument dus ook de andere kant op beredeneren :).

Ik heb nog geen naam in m'n hoofd, jullie misschien PB/Frank?
I will follow my inner gold

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #84 Gepost op: 1-12-2022, 16:57:59 »
Wolven lynchen liever wel dan niet. Er is een nacht geweest, dus ze weten van elkaar wie de wolven zijn. Dan kunnen ze een lynch natuurlijk goed richting een burger sturen.
Het vorige potje zei ik dat al tegen Gerrit, zie het linkje dat ik in dit topic plaatste. Als ik 1 van de 3 die niet-lynchen opperden al wolfs vind, is dat alleen Gerrit, juist omdat ik in het vorige potje aangaf dat wolven wel willen lynchen. Dat heeft hij dan hier gebruikt als dekmantel. Voorlopig geef ik hem nog het voordeel van de twijfel, maar ik ga hem in de gaten houden dit spel.

Daisy en PieterBasje vind ik daarom niet zo wolfs overkomen.

Burgemeester Frank is ontzettend afwezig, en dat vind ik heel opvallend. Ik zou dus Frank voorstellen voor de lynch.
Keep calm and eat chocolates!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #85 Gepost op: 1-12-2022, 17:27:30 »
Ik heb nog geen naam in m'n hoofd, jullie misschien PB/Frank?

Nope. Ik denk dat we misschien wel moeten gaan stemmen maar gezien de weinige informatie van dit moment word dat grotendeels random...

Dus wie hier mogen jullie het minst?  >:D
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline melkvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #86 Gepost op: 1-12-2022, 17:46:54 »
MitchK  krijgt momenteel mijn stem.

Iedereen heeft op heden wel wát gezegd. Echter kon ik de berichten van MitchK niet echt meer voor de geest halen. Dus heb even het topic doorgenomen. Het enige wat MitchK zegt:
• Sowieso te stemmen.
• OPENEN
• Dat vorige keer de kist negatief is, dus nu waarschijnlijk positief.

Als ik berichten gemist heb, por me hier vooral voor. Maar voor nu is Mitch het minst bezig zich te mengen in gesprekken en op zoek gaat naar wolven.

Ik sta zeker open voor een beter argument (op iemand anders).

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #87 Gepost op: 1-12-2022, 18:14:33 »
Pfff, blijft moeilijk die eerste dag.

Mijn stem gaat (voorlopig) naar GerritdeBloempot.
Dat komt eigenlijk puur door het op niemand willen stemmen en verder weinig meer laten horen.

Eindelijk...

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #88 Gepost op: 1-12-2022, 18:53:29 »
Ik ga voor nu even mee met mijn familielid op MitchK om gestemd te hebben (en te voorkomen dat er verschillend gestemd wordt en het random wordt). Ik kom sowieso nog voor de deadline terug en kan nog veranderen (als zitnie en/of Melkvin er ook zijn om dat te doen).

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #89 Gepost op: 1-12-2022, 18:57:04 »
Serieus? Ik tegen stemmen? :o  ??? Of ik moet op Nederlandse taalcurus of iemand probeert mij nu een wolvenrol aan te praten. Als er namelijk iemand is die altijd VOOR stemmen is, ben ik het wel.

Ik ga even teruglezen.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #90 Gepost op: 1-12-2022, 19:15:08 »
Ik zit er niet echt in dit spel. Dus jullie mogen mij best eruit stemmen, want dan heb ik de toren ::rofl::

Maar ik heb het zo druk gehad dat ik nog niks heb gelezen. Ik wil sowieso stemmen en heb daarom Random.org gebruikt. Ik ben hier zwaar op tegen, maar ik heb geen tijd om bij te lezen.

Mijn stem gaat naar Zitnie

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #91 Gepost op: 1-12-2022, 19:27:08 »
Ok heb ik heb het even teruggelezen. Ik heb misschien 1 zin niet helemaal duidelijk uitgelegd. Maar goed, ik schrijf wel vaker kromme zinnen, lees de forumsoap maar terug. Daarnaast, ik begin notabene mijn zin met: "Ik vind niet stemmen NIET leuk." Dus dan is het toch al duidelijk dat ik VOOR stemmen ben? Ik bedoel dus, je kan beter gokken, want ook al is de kans groot dat je fout zit, er is altijd nog een kans dat je goed zit (klein, maar niet superklein). En als je niks doet, dan haal je er sowieso niks uit, en dat is een win voor de wolven.
Als mensen op me willen stemmen omdat ze me verdacht vinden, dat hoort bij het spel, maar ik wil niet gelynched worden, omdat ik bepaalde woorden in mijn schoenen geschoven krijg, wat ik overduidelijk niet zo heb bedoeld. Doe er mee wat je wil .

Nu moet ik zelf stemmen. Ik zie dat mijn mede huisgenoten al hebben gestemd, beiden anders. Zit een beetje in een lastig parket nu want ik heb nog bij beiden niet een wolvenvibe. Eerder wel bij Kaaasje want die sprong er direct op om mij verdacht te maken. Ik ga nog even goed nadenken of ik deze stem laat staan.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #92 Gepost op: 1-12-2022, 19:31:52 »
Oh en iedereen die mij kent, weet dat ik als wolf actiever ben. Zie vorig potje. Ik hoop vanaf morgen dan ook actiever te zijn!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #93 Gepost op: 1-12-2022, 19:37:24 »
Nu stemmen we wel héél verdeeld.

Jij mag kiezen Drenzi: Daisy of Zitnie? Deerbetah of ik kan dan hopelijk nog switchen om iig een stem te hebben als familie. Al krijg ik wel zo bezoek!

Overigens zegt mn gevoel dat het Daisy niet is. Maar ben wel bereid op haar te stemmen om info te krijgen.
Nieky grab a life vest!

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #94 Gepost op: 1-12-2022, 19:38:23 »
Je kan ook juist als wolf gaan pleiten om wél te gaan stemmen en dan zorgen dat er een burger uit wordt gestemd. Dus het is ook weer niet per se heel wolfs om te zeggen dat je niet wilt stemmen.

Waarmee ik niet zeg dat Daisy, Gerrit en PB geen wolven kunnen zijn maar je kunt jouw argument dus ook de andere kant op beredeneren :).

Ik heb nog geen naam in m'n hoofd, jullie misschien PB/Frank?

Ik ook niet! Omdat ik wel m'n stem uitgebracht wil hebben op iemand voor de deadline voorbij is, ga ik voor nu even op Giorgio stemmen. Geen duidelijke motivatie ofzo, maar we moeten iets

@ Swifty, ik snap je, 100%! Ik heb er bewust voor gekozen om me voor nu even iets afzijdiger te houden en wat meer in de observerende rol te kruipen. Vorig potje ben ik 2x met een naam gestart om te stemmen en heb ik zo 2x een vrij goede rol eruit gekregen  ::) Ik luister dus ook even graag naar wat iedereen te zeggen heeft!
Er is geen Mol meer...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #95 Gepost op: 1-12-2022, 19:43:08 »
Ik mis nog stemmen van:
- DRenziboy
- Zitnie
- PieterBasje
- Miek1999
- D*N
- GerritDeBloempot

Nog zo'n 17 minuten. Anders moet ik veel streepjes zetten (drie streepjes and you're out!)

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #96 Gepost op: 1-12-2022, 19:46:04 »
Nu stemmen we wel héél verdeeld.

Jij mag kiezen Drenzi: Daisy of Zitnie? Deerbetah of ik kan dan hopelijk nog switchen om iig een stem te hebben als familie. Al krijg ik wel zo bezoek!

Overigens zegt mn gevoel dat het Daisy niet is. Maar ben wel bereid op haar te stemmen om info te krijgen.

Stem op Daisy dan, voordat Drenziboy niet meer reageerd en we niemand stemmen

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #97 Gepost op: 1-12-2022, 19:51:28 »
Ik ook niet! Omdat ik wel m'n stem uitgebracht wil hebben op iemand voor de deadline voorbij is, ga ik voor nu even op Giorgio stemmen. Geen duidelijke motivatie ofzo, maar we moeten iets

Dan ga ik mee met Frank op Giorgio
I will follow my inner gold

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #98 Gepost op: 1-12-2022, 19:53:15 »
Ik denk ook dat het Daisy niet is. Het was een ongelukkige uitspraak en zegt voor mij voorlopig nog niks, ben wel van mening dat we haar niet uit het oog moeten verliezen. Voor nu zou ik dan wel met je meegaan op Zitnie.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 3] Dag 1
« Reactie #99 Gepost op: 1-12-2022, 19:58:29 »
Tussenstand


Patrick Eyzburg - hillo stemt op Zitnie
Gunther Eyzburg - DRenziboy stemt op Zitnie
Samantha Eyzburg - Deerbetah stemt op Daisy


De BeinrothFamilie
Fenster Beinroth - Melkvin stemt op MitchK
Alice Beinroth - Zitnie stemt op
Harold Beinroth - Kaaasje stemt op MitchK


De Poorman Familie
Daniel Poorman - PieterBasje stemt op
Robert Poorman - WhattheFrank (Burgemeester) stemt op Giorgio
Fodius Poorman - Miek1999 stemt op Giorgio


De Ulmer Familie
Elmer Ulmer - MitchK stemt op Zitnie
Annie Ulmer - D*N stemt op
Moses Ulmer - GerritDeBloempot stemt op


De Heathrow Familie
Thadius Heathrow - Daisy stemt op Kaaasje
Mary Heathrow - Giorgio stemt op Gerrit
Aldus Heathrow - Swifty stemt op Frank
Keep calm and eat chocolates!