Auteur Topic: [LEG 4] Dag 4  (gelezen 904 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[LEG 4] Dag 4
« Gepost op: 20-01-2023, 21:19:45 »

Hoewel het elke nacht opnieuw gebeurde, was het dorp toch weer onthutst bij de vondst van een nieuw slachtoffer van de wolven! Dit keer was het…

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Er kan weer gestemd worden en wel voor morgen 21u!

1. Swifty |
2. Miek1999
3. MitchK
4. Deerbetah
5. Hillo |
6. Giorgio

7. D*N
8. Kaaasje
9. Syd/Zitnie
10. Vermoljoen

11. Molfreak ||
12. DRenziboy |
13. michael90
14. Whatthefrank ||
15. Hadewychisdemol

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #1 Gepost op: 20-01-2023, 21:27:37 »
Swifty
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #2 Gepost op: 20-01-2023, 22:00:56 »
Hou nou gewoon eens op Miek. Alleen mijn naam dikdrukken en verder niks slaat helemaal nergens op. Doe tenminste een beetje je best om ergens wat argumenten te vinden.


Het lijkt mij vrij duidelijk dat de vorige nacht Mitch het target was, en dat dat is verschoven naar hillo toen, omdat Mitch overduidelijk een burger was. Deze nacht is het target net zo hard weer op Mitch gezet dus. Waardoor hij niet gered kon worden door te schuiven.

Mijn verdenkingen gaan daarom uit naar Miek en Dennis, die er op deze manier zeker van waren de nacht te overleven.

Ik heb al eerder heel duidelijk gezegd dat mij eruit stemmen heel onverstandig is. De hardnekkigheid waarmee Miek zich op mij blijft richten, ondanks dat zij, als scherpe speler die ze is, zeker die opmerking van mij heeft gelezen en begrepen, maakt dat ik nu mijn stem uitbreng op haar.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2023, 22:17:30 »
Hou nou gewoon eens op Miek. Alleen mijn naam dikdrukken en verder niks slaat helemaal nergens op. Doe tenminste een beetje je best om ergens wat argumenten te vinden.

Oh okee, ik dacht dat ik nu wel genoeg argumenten had gegeven maar ik wil mezelf nog wel even herhalen hoor ::rofl::

Nacht 3:

Ik wil mijn hoofdgedachte nog wel even delen: ik zit nu vooral op Swifty. Ik denk dat de wolven niet hadden verwacht dat Vermoljoen weggestemd zou worden, al helemaal omdat Swifty met de (best plausibele) theorie kwam dat Kaaasje en Vermoljoen geen wolven zouden zijn (op basis van haar theorie dat de wolven een veilige keuze hebben gemaakt in nacht 1, zoek het citaat even terug als ik dit niet duidelijk omschrijf). Daarnaast deed Arno nogal vreemd, dus dan hebben volgens mijn theorie Vermoljoen en Swifty de aanval op Arno geopend met de verwachting dat er genoeg mensen zouden meelopen (want veel andere concrete theorieën waren er ook niet ).

Ook vind ik onderstaande reden om hillo te verdenken een beetje apart:
Citaat
En verder: de vorige keer dat hillo hamerde op het wegstemmen van mij was hij een wolf

Plus hoe Swifty reageerde op de lynch van Vermoljoen gaf mij een beetje een vreemde vibe. Maar dat is niet echt een goed argument, gewoon een gevoel :)

Dag 3:

Citaat
ik zou zelf op Kaaasje willen stemmen maar ik kan me ook goed vinden in alle stemmen op Giorgio.

Maar de vorige dag zei je juist als eerste dat je ervan uitging dat Kaaasje en Vermoljoen geen wolven zijn. Dus waarom is Kaaasje nu dan wel je hoofdverdachte?
En het is toch juist handig dat Kaaasje een overzicht maakt?  Je hebt haar er zelf nog voor bedankt in je vorige post :P

Omdat ik Kaaasje op dit moment totaal niet verdenk en jou wel  ::rofl::

8. Kaaasje
9. Syd/Zitnie
10. Vermoljoen

Syd is in nacht 1 vermoord. Vermoljoen was een wolf. Stel Kaaasje is ook een wolf: dan hebben de wolven dus ofwel zichzelf aangevallen (zonder enige kennis over wie de leprechaun zou kunnen zijn, dus ze kunnen ook niet echt concreet anticiperen op of de leprechaun wel of niet zou gaan verschuiven) ofwel iemand aangevallen die tussen 2 wolven in staat. En either way is er dan dus een groot risico dat er een wolf uit zou gaan. Dat is toch totaal onlogisch? (zie ook de eerdere post van HIDM en die van hillo in het nachttopic). Al helemaal omdat er dit potje maar 3 wolven zijn in plaats van 4. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat risico zouden nemen.

Daarnaast is wat je hier zegt niet waar:

Citaat
Ik benoemde Kaaasje en Vermoljoen in 1 adem als 'geen wolf', vanwege de wolvenkeuze op Syd. Van Vermoljoen is inmiddels het tegendeel bewezen, dus Kaaasje is wat mij betreft niet meer onverdacht.

Want je zei namelijk:

Ik zou denken dat de Leprechaun vooral gaat verschuiven als hij/zij/hen enig idee heeft wie een goede rol heeft en wie een slechte, in de hoop zo iemand te sparen of te pakken.
Ik denk dat de wolven een veilige keuze hebben gemaakt. Er zijn er maar 3 van de 15, er zijn in de rij nu nog rijtjes van 3 te vinden zonder 1 wolf daarin. Ik denk daarom dat Kaaasje en Vermoljoen geen wolven zijn.

Ik denk dat ook dat Mitch burger was, dat hij de vorige nacht is getarget omdat hij tussen 2 burgers in stond (namelijk tussen mij en hillo), en deze keer weer is getarget omdat hij nog steeds tussen 2 burgers in stond (namelijk tussen mij en Dennis). Zo blijven de wolven dus veilig buiten schot. Als de leprechaun er tenminste nog inzit :)

En nog een laatste argument ;D

Ah de classic "iemand noemt mij verdacht dus dan ga ik die persoon ook verdenken"  ;D
« Laatst bewerkt op: 20-01-2023, 22:19:02 door Miek1999 »
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2023, 22:27:49 »
Ondertussen vind ik het wel aannemelijk dat MitchK het oorpsronkelijke doelwit was, kijkend naar de lijst betekend dit effectief dat als ze Mitch er echt uit wilde. De wolven er wel zeker van moesten zijn dat de omliggende namen goed waren, anderwijs liepen ze het risico dat ze zichzelf pakten.(Zeker als er al eentje missen.) Hierom is de kans dat Miek en Hillo zelf wolf waren een stuk kleiner ook.

Hiermee wordt het verhaal dat Miek verteld over Swifty ook een stuk aannemelijker. Maar ergens kan het ook zo zijn dat de wolven dit bewust gedaan hebben omdat Swifty al voor Mitch's eerste target (Aanname) verdacht was oa door Miek. Als Miek hier door de Ierse Kabouter gepakt zou worden, komt er een enorm vergrootglas, nog erger dan het al was op Swifty.

Swifty's verhaal is echter ontzettend inconsequent en zou kunnen wijzen naar een eventueel Wolfscha(a)p

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #5 Gepost op: 20-01-2023, 23:53:56 »
Als ik dit zo zie denk ik eerder dat Swifty en Miek beiden goed zijn. Ook al vind ik wel dat Swifty vreemde dingen heeft gezegd.

Ik stem ook alvast op D*N zodat ik het zeker niet vergeet morgen met een drukke dag. Ik wijzig mogelijk nog wel.

Ik heb nog geen reden gevonden om D*N onverdacht te vinden (en heb dat bv. wel bij Frank, Arno, HIDM) en heb het idee dat hij er een beetje doorheen glipt.

Edit: Hmm ik bedacht me net nog wel dit wat D*N nog wel enigzins onverdachter maakt:
Ik denk dat we voorzichtig kunnen concluderen:

- Dat Sydney niet het target van de wolven was (want Vermoljoen liep daardoor gevaar)
- Dat Vermoljoen héél misschien zelf het target was
- Maar dat waarschijnlijker Kaaasje het target was (en wsl ook burger is)
- En dat Dennis dan ook burger is (want anders liep hij gevaar door Kaaasje te kiezen).

Dit hangt van veel voorwaarden af, maar ik denk dat wolven niet op dag 1 gelijk gevaar willen lopen. Zeker omdat ze maar met 3 zijn ::ohno::



Overzicht van stemmen nogmaals.
Controleer vooral of ik foutjes heb gemaakt, want ik kan zomaar wat gemist hebben :)
Weerwolf
Burger
Dood maar we weten de rol niet

DeelnemerDag 1Dag 2Dag 3
SwiftyXArnoKaaasje
MiekDeerbetahArnoSwifty
MitchHIDMVermoljoenGiorgio
DeerbetahX
HilloXSwifty
GiorgioKaaasje Michael90 Drenziboy
D*NDeerbetahSwifty Drenziboy
KaaasjeGiorgioVermoljoenGiorgio
Sydx
VermoljoenDeerbetahArno
ArnoXXGiorgio
DrenziboyXMiekD*N
Michaelhillo --> GiorgioMitchGiorgio
WhatthefrankDeerbetahX --> Vermoljoen (als Burgemeester)X
HIDMKaaasjeSwifty --> VermoljoenSwifty
« Laatst bewerkt op: 20-01-2023, 23:57:20 door Kaaasje »

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #6 Gepost op: 21-01-2023, 00:06:37 »
Maar Kaaasje, het is imo wel een beetje apart dat jij nu op D*N stemt. Want Swifty stemde de vorige ronde op jou, en ook benoem je zelf dat Swifty vreemde dingen zegt en heb je een argument waarom D*N onverdacht kan zijn. Maar toch concludeer je dat Swifty goed is. Dus die kan ik even niet volgen :P
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #7 Gepost op: 21-01-2023, 00:15:45 »
Ja ik was daarna nog verder gaan zoeken/kijken bij D*N en had dat later in geedit.

Tja ik vind idd dat Swifty vreemde dingen heeft gezegd, maar ergens denk ik dat ze als wolf daar anders/beter over na zou hebben gedacht ofzo?

Het is vaak zat dat als twee mensen elkaar aanvallen ze uiteindelijk beiden onschuldig blijken. Dit voelt een beetje zo. Maar wie weet is het wel wolf tegen burger..

Dus ik dacht ik kijk even verder. Maar D*N is dan misschien ook niet de beste optie. Al kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen dat iedereen waarvan ik een reden kan bedenken dat die onschuldig is ook daadwerkelijk onschuldig is.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #8 Gepost op: 21-01-2023, 01:07:25 »
Dus theorie tijd:

Dag 1: Deerbetah wordt weggestemd is burger, niemand heeft nog enig idee.
Nacht 1: Sydney wordt vermoordt. Kijkend naar de lijst is het het logischt dat dit een afwijking is van de Leperchaun... Vermoljoen staat immers onder Syd. Dan was het doel Kaaasje. (Kaaasje enigzins vrijgepleit...) Betekend ook dat als de wolven op nacht 1 op veilig spelen Dennis geen wolf is. (Niet dat het een het ander uitsluit natuurlijk.)
Dag 2: Vermoljoen wordt weggestemd na een burgemeesterstem. Vermoljoen is wolf... Frank had kunnen kiezen, HIDM is enigzins sluw met goeie switch, en Vermoljoen stemt op MF.
Nacht 2: Hillo wordt vermoordt. Kan oorspronkelijke target zijn, maar nacht 3 doet iets anders vermoeden.
Dag 3: Giorgio wordt eruit gestemd. Was burger, Swifty wordt licht verdacht geacht.
Nacht 3: Mitch wordt vermoordt. Lijkt op een directe aanval. Aangezien deze boven hillo stond.

Kijkend naar puur safe play van de wolven... Wat niet bepaald iets zegt:
1. Swifty | -> Verdacht
2. Miek1999 -> Staat boven Mitch, minder verdacht
3. MitchK
4. Deerbetah
5. Hillo |
6. Giorgio
7. D*N -> Staat boven Kaaasje, minder verdacht
8. Kaaasje -> Waarschijnlijk doelwit, minder verdacht
9. Syd/Zitnie
10. Vermoljoen
11. Molfreak || -> eerste stem van Vermoljoen, minder verdacht
12. DRenziboy | -> Ikzelf, dus ik noem me onverdacht natuurlijk...  :P
13. michael90 -> Verdacht en redelijk onder de radar atm.
14. Whatthefrank || -> Burgemeesterstem, redelijk onverdacht
15. Hadewychisdemol -> Juiste switch, minder verdacht.

1 Ding nog:
-Miek of Dennis kan het oorspronkelijke doelwit zijn geweest.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #9 Gepost op: 21-01-2023, 01:21:48 »
Ja leuk die stem, maar ik kan mij daar ook niet echt tegen verdedigen zonder enige argumenten. Grappig nog steeds dat het blijft bij dat ik zo under the radar ben, terwijl ik verder gewoon elke dag wel actief post (na mijn goeie voornemen van de vorige keer  :-X).

Ik sluit mij overigens aan bij de argumenten van Miek en de licht verdachte Drenziboy (conflicted!), dat ik op dit moment ook vooral naar Swifty kijk als hoofdverdachte. Dus daar plaats ik voor nu mijn stem op.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #10 Gepost op: 21-01-2023, 09:35:52 »
Mijn verdenkingen gaan daarom uit naar Miek en Dennis, die er op deze manier zeker van waren de nacht te overleven.

Laten we er even vanuit gaan dat je gelijk hebt. Dus de wolven waren Vermoljoen, Dennis en ik. Dan is het als volgt gegaan:

Nacht 2
Optie 1: in nacht 2 hebben wij Kaaasje opgegeten, waarbij we hebben aangenomen dat het target sowieso niet omhoog verplaatst zou worden (naar Dennis). Het target is door de Leprechaun verplaatst naar Syd.
Optie 2: in nacht 2 hebben wij Syd opgegeten, waarbij we hebben aangenomen dat het target sowieso niet omlaag verplaatst zou worden (naar Vermoljoen).
Optie 3: in nacht 2 hebben wij Vermoljoen opgegeten, waarbij we hebben aangenomen dat de Leprechaun het target sowieso zou verplaatsen. Het target is inderdaad verplaatst.

Nacht 3
In jouw post zeg je dat Mitch ons target was en dat dit target is verplaatst. Dus daar gaan we even vanuit. Dus dan hebben Dennis en ik, nadat onze medewolf Vermoljoen is weggestemd, overlegd en besloten dat Mitch het meest logische target was en dat het target vast niet verplaatst zou worden naar mij. Om de een of andere reden hebben we dus niet besloten om voor iemand te gaan die lager op de deelnemerslijst staat (waardoor we zelf buiten schot hadden kunnen blijven).

Als je echt een burger bent begrijp ik gewoon niet hoe je tot dit trio komt als jouw meest logische wolventrio. Dit is alleen logisch als er in Robbies verhaal staat 'de wolven zijn dit potje volslagen krankjorum geworden'.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #11 Gepost op: 21-01-2023, 10:16:07 »
Miek, ik zeg niet dat jij en Dennis wolf zijn, ik zeg 1 van jullie.

Ik vind dit spel gewoon verrekte lastig spelen hier. De eerste dag verdenkt hillo mij direct omdat ik te makkelijk mee zou gaan met een stem van iemand anders. Wat ik persoonlijk een kul-reden vind.
Vanaf de 2e dag krijg ik nog meer verdenking op me, om voor mij onduidelijke redenen. Waardoor ik in de verdediging wordt gedrukt. Helaas voor mij heb ik zo'n werkweek waarin ik zelfs in mijn lunchpauzes niet kan posten hier. Omdat ik zo onder druk wordt gezet om zelf verdenkingen te uiten post ik tussen het eten koken door wat theorien, waarbij ik ook nog eens moet uitkijken dat ik mezelf niet overduidelijk voor de wolven uit voor de goeie rol die ik heb.
Ik had verrekte graag zoals Michael en Dennis willen spelen de afgelopen dagen. Onder de radar, amper zelf iets zeggen hier, laatste moment stemmen uitbrengen, en niemand die daar (veel) vraagtekens bij zet.
En ondertussen zie ik hier allerlei theorien die gewoon niet kloppen.

Dus nu ga ik mezelf dan toch maar uiten, en hopelijk brengt ons dat wat goeds. Want als we nog langer doorgaan zo winnen niet de burgers, maar de sekteleider.

Ik ben de Leperchaun.

De eerste nacht was Syd het doelwit van de wolven. Er was geen enkele reden om dat te verschuiven schuiven, want noch Kaaasje, noch Syd, noch Vermoljoen was verdacht of vrijgesproken. Dus ik heb het target laten staan.

De volgende dag schrijf ik dat ik niet denk dat Kaaasje of Vermoljoen een wolf is, tenzij het slimme wolven zijn die er vanuit gaan dat de Leprechaun de eerste nacht nog niet verschuift. Vermoljoen blijkt wel een wolf, dus conclusie: het zijn slimme wolven die heel goed hadden ingeschat dat ik het target zou laten staan.

Na de executie van Vermoljoen schrijft hillo in de nacht een post waarin hij een heel gewaagde aanname doet en op basis daarvan conclusies trekt, en waar niemand vraagtekens bij lijkt te zetten. Terwijl in de daaropvolgende post Drenziboy veel logischere conclusies trekt, conclusies die veel feitelijker zijn en die veel logischer zijn dan het verhaal van hillo, conclusies waarvan ik verwacht dat hillo ze normaal gesproken ook zou trekken. Ik vind dit heel wolfs van hillo, en ben verbaasd dat niemand anders daar zijn vraagtekens bij zet.

Door de Vermoljoenstemming (en voor mij ook door zijn gedrag, want als wolf was hij veel fanatieker 2 potjes geleden) is Mitch onverdacht. In de nacht die erop volgt is hij dan ook het target van de wolven. Ik besluit om het target van Mitch af te verleggen naar hillo. Om zijn rare conclusies, en ook omdat hillo 1 van de mensen is die verdenkingen tegen mij uit en vanwege mijn rol als Leprechaun wil ik niet het risico lopen om gelyncht te worden. En dus omdat Mitch bewezen onschuldig is en hillo niet.

De daarop volgende dag haal ik nogmaals mijn post van de vorige dag aan en benadruk ik dat het slimme wolven zijn: daarmee hintend naar het feit dat Syd ook het oorspronkelijke doelwit was.
Verder word ik door Miek onder druk gezet en legt ze op iedere woord van mij een enorme lading. Die dag doet ze hetzelfde als nu, als ik aangeef dat de personen boven en onder het target beiden niet van verdenking vrij zijn roept ze dat ik blijkbaar denk dat allebei een wolf zijn. Nee, dat bedoel ik niet, 1 van beiden kan ook.



Drenziboy, ik kan niet begrijpen waarom jij Miek en Dennis van je verdachtenlijstje schrapt, met als reden dat ze boven/onder Mitch staan. Ik vind ze juist daardoor wel verdacht, de wolven wisten dat Mitch niet nogmaals gered kon worden, en juist als je direct boven of onder Mitch staat was je vannacht veilig voor de Leprechaun. Waarbij voor Miek pleit dat het wel heel gewaagd zou zijn om Mitch als target te kiezen als zij en hillo allebei wolven zijn.

Ik ben het wel eens met de rest van je minder verdachten, vanwege de Vermoljoenstemming zijn Arno, Frank en HIDM minder verdacht.

Ik acht de kans aanwezig dat hillo een wolf was, en in dat geval zou er nu nog maar 1 wolf over zijn. Maar we weten dat niet zeker, het kan ook dat hij geen wolf was, en dan zijn er nog 2. En die zou(den) dan zit(ten) in het lijstje Miek, D*N, Kaaasje, Drenziboy, Michael90.

Ik hoor graag jullie mening nu iedereen precies weet wat er in de nachten qua targets gebeurd is.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #12 Gepost op: 21-01-2023, 10:39:13 »
Citaat
Miek, ik zeg niet dat jij en Dennis wolf zijn, ik zeg 1 van jullie.

Dat zei je niet, je zei 'mijn verdenking gaat uit naar Miek en Dennis'. Dat kan geïnterpreteerd worden als 'Miek en Dennis zijn samen wolf'. Het is niet vreemd dat ik dat op die manier interpreteer, toch?

Het is inmiddels wel duidelijk dat ik tunnelvisie op jou heb, dus ik ga verder nog even niet reageren op je pleidooi omdat ik eerst wil zien hoe anderen erover denken. Want ik zie door mijn tunnelvisie meteen wat dingen die ik zou kunnen weerleggen maar ik wil gewoon even wat input zien van anderen voordat ik overhaaste conclusies ga trekken :).
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #13 Gepost op: 21-01-2023, 10:45:59 »
Overigens, als we nog een Ziener hebben: dit is denk ik wel een goed moment om te delen wie er zeker goed zijn en wie niet. Komende nacht kunnen de wolven niet de Leprechaun en de Ziener allebei targetten, en bovendien kan ik wie er ook target is altijd verschuiven, en ik wil het niet per ongeluk naar de Ziener verschuiven.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #14 Gepost op: 21-01-2023, 10:50:50 »
Eens! Ik ben het niet.

Oh en Frank en Arno, vergeet niet om te stemmen anders zijn we drie mensen kwijt vanavond ::rofl::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #15 Gepost op: 21-01-2023, 11:22:06 »
Dan stem ik alvast op **Dennis**.
Omdat ik swifty en miek te obvious vind. En ik vind Dennis opvallend rustig voor zijn doen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #16 Gepost op: 21-01-2023, 11:27:49 »
Die sterretjes werken op Discord Arno, hier moet je iets anders doen om het vet te krijgen ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #17 Gepost op: 21-01-2023, 11:31:52 »
Oei Hahaha, het is een automatisme. Dennis

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #18 Gepost op: 21-01-2023, 11:42:23 »
Nou ik ben bijgelezen hoor ;D

Sorry Swifty, lekker mosterd na de maaltijd nu je je rol onthuld hebt, maar ik vond je na je verdediging op Dag 3 gevoelsmatig al een stuk minder verdacht. Die gedachtegang past wel bij je en ik zie geen reden om je nu niet te geloven. Ik vind ook niet dat we mensen moeten targeten die vroeg een stem uitbrengen, maar in dit specifieke geval vond ik het argument om Arno te verdenken niet sterk en was het voor mij dus aannemelijk dat er minstens 1 wolf daar gemakkelijk op mee zou liften.

Mag ik wel vragen waarom jij Kaaasje dan zo verdacht om op haar te stemmen vorige ronde en nu nog steeds als verdachte noemt? Als Sydney inderdaad het eerste target van de wolven was, denk je dan echt dat ze de eerste nacht meteen iemand hebben gekozen die tussen 2/3 van hen in stond?

Ik zoek het zelf nu tussen Miek, Dennis, DRenziboy en Michael. Miek, kun jij uitleggen waarom je eerste reactie op Swifty's bekendmaking nog meer argwaan is? Heb je reden om aan haar verhaal te twijfelen?

Dat DRenziboy mij nog af en toe blijft noemen als niet geheel uitgesloten op basis van 1 stem is voor mij overigens geen reden om hem meer te verdenken, een open blik lijkt me alleen maar goed. Van die 4 heb ik nog geen reden gezien waarom ze het niet zouden kunnen zijn, maar technisch gezien is niemand natuurlijk écht uitgesloten. Er gebeuren in Weerwolvenspelletjes altijd rare dingen, dus voorlopig stem ik niet op Arno, Frank, Kaaasje of Swifty voor ik op 1 van de andere 4 stem, maar niks staat vast dus nieuwe ontwikkelingen kunnen daar altijd nog verandering in brengen.

Ik ben ook niet de ziener trouwens.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #19 Gepost op: 21-01-2023, 11:45:34 »
Swifty, wat ik al aangaf het is als de wolven op safe zouden spelen wat Dennis en Miek minder verdacht zouden maken. Dat is puur aanname. Ik verdenk jullie alledrie wel een beetje...
Maat vind ook michael er te makkelijk vanaf komen. Tevens, zou het mij niet gek lijken als de wolven met een stunt als de persoon tussen hun in weg zouden komen.

Stem ik voorlopig op Dennis

Geen ziener btw.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?