Auteur Topic: [LEG 4] Dag 4  (gelezen 902 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #20 Gepost op: 21-01-2023, 11:49:37 »
Misschien komt het doordat ik met hem samenwoon, maar ik heb helemaal niet het idee dat Dennis er tussendoor glipt of stil is ;D Dus dat argument vind ik niet het sterkste, ik vind dat voor iemand als Michael veel meer gelden. Maar hij is zeker nog een optie, dus om vast een meerderheid te hebben stem ik ook op D*N.

@Arno/Frank/Swifty/Kaaasje wat vinden jullie van Michael en DRenziboy?

En maken we ons nog zorgen om de sekteleider?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #21 Gepost op: 21-01-2023, 11:52:28 »
Swifty, wat ik al aangaf het is als de wolven op safe zouden spelen wat Dennis en Miek minder verdacht zouden maken. Dat is puur aanname. Ik verdenk jullie alledrie wel een beetje...
Maat vind ook michael er te makkelijk vanaf komen. Tevens, zou het mij niet gek lijken als de wolven met een stunt als de persoon tussen hun in weg zouden komen.

Stem ik voorlopig op Dennis

Geen ziener btw.
Sorry, jouw post had ik even gemist. Je verdenkt Swifty nog een beetje, waarom zou zij als wolf nu de Leprechaun claimen?

En je verdenkt Kaaasje dus ook nog?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #22 Gepost op: 21-01-2023, 12:00:18 »
Die post was puur situatie gericht. Kijkend naar de ontwikkelingen sindsdien.

Swifty is geen wolf vond ik ook al op dag 3.

Kaaasje lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.

Dennis Miek en Michael staan nu bij mij het hoogst.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #23 Gepost op: 21-01-2023, 12:09:18 »
Dan stem ik alvast op **Dennis**.
Omdat ik swifty en miek te obvious vind. En ik vind Dennis opvallend rustig voor zijn doen.
Zegt degene die twee keer niet heeft gestemd en verder nauwelijks iets toevoegt!  ::)

Als ik denk aan alle tactieken die ik zou hebben gebruikt als wolf, dan zijn dat o.a. mijn medewolven onder de bus gooien of random stemmen om buiten schot te blijven. Daarom ga ik nu wisselen naar Michael90, omdat hij één van die tactieken gebruikt. Want ik geloof wel dat Swifty de Ierse dwerg is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #24 Gepost op: 21-01-2023, 12:10:43 »
Citaat
Miek, kun jij uitleggen waarom je eerste reactie op Swifty's bekendmaking nog meer argwaan is?

Niet per se nog meer argwaan, maar ik heb gewoon een dusdanige tunnelvisie dat ik alles verdacht vind wat Swifty zegt  ::rofl:: dus leek het me in ieder geval handig om even te wachten wat andere mensen zeggen (die er met een iets meer open blik naar kijken)

Citaat
Heb je reden om aan haar verhaal te twijfelen?

Ik heb wel een paar puntjes in haar verhaal waar ik het niet helemaal mee eens ben ::jaja::

Citaat
De eerste nacht was Syd het doelwit van de wolven. Er was geen enkele reden om dat te verschuiven schuiven, want noch Kaaasje, noch Syd, noch Vermoljoen was verdacht of vrijgesproken. Dus ik heb het target laten staan

Ik vind het gewoon niet logisch dat de wolven een target zouden kiezen waarbij er een risico is dat het target wordt verschoven naar een wolf. Het zou kunnen. Maar ik de theorie van hillo gewoon aannemelijker, namelijk dat Kaaasje het target was.

Citaat
tenzij het slimme wolven zijn die er vanuit gaan dat de Leprechaun de eerste nacht nog niet verschuift. Vermoljoen blijkt wel een wolf, dus conclusie: het zijn slimme wolven die heel goed hadden ingeschat dat ik het target zou laten staan.

Het is niet 'slim' om ervan uit te gaan dat het target de eerste nacht niet wordt verschoven. Het is risicovol.
De wolven moeten dan ook blinde aannames hebben gedaan over wie de Leprechaun is. Zoiets als 'Hm, stel het is x, wat zou diegene doen, wel of niet verschuiven?'

Citaat
Na de executie van Vermoljoen schrijft hillo in de nacht een post waarin hij een heel gewaagde aanname doet en op basis daarvan conclusies trekt, en waar niemand vraagtekens bij lijkt te zetten.

Ik vond de aannames van hillo helemaal niet gewaagd of vreemd

Citaat
Terwijl in de daaropvolgende post Drenziboy veel logischere conclusies trekt, conclusies die veel feitelijker zijn en die veel logischer zijn dan het verhaal van hillo, conclusies waarvan ik verwacht dat hillo ze normaal gesproken ook zou trekken. Ik vind dit heel wolfs van hillo, en ben verbaasd dat niemand anders daar zijn vraagtekens bij zet.

Hillo's post had puur betrekking op wat er in de nacht was gebeurd (dus waarom Syd eruit lag), maar dat wil niet zeggen dat hij niet daarnaast ook nog dezelfde conclusies had getrokken als Drenziboy. Maar je gooit misschien ook niet meteen alles wat je denkt op tafel in de eerste post van de dag.

Citaat
Die dag doet ze hetzelfde als nu, als ik aangeef dat de personen boven en onder het target beiden niet van verdenking vrij zijn roept ze dat ik blijkbaar denk dat allebei een wolf zijn. Nee, dat bedoel ik niet, 1 van beiden kan ook.

@Swifty: hier zit echt gewoon een interpretatiefoutje denk ik. Maar je hebt het wel letterlijk gehad over 'rijtjes van 3 zonder 1 wolf erin'. en je zegt letterlijk 'Mijn verdenkingen gaan daarom uit naar Miek en Dennis, die er op deze manier zeker van waren de nacht te overleven' (in het meervoud, dus dat heeft betrekking op ons allebei tegelijk). Dus niet heel gek dat ik dan denk dat jij denkt dat wij samen wolf zijn, toch?

Maar goed, ik wil anders best wisselen. Wat wel voor Swifty pleit is dat ze zo vroeg op de dag met haar Leprechaun claim komt: mocht zij wolf zijn en de echte leprechaun zit er nog in doe je dat niet nu al en zo uitgebreid, I guess.

Dan wil ik wel gaan voor michael90.
- Under the radar
- Burgemeester whatthefrank is nog niet dood. Waarom niet? -> misschien staat hij tussen een wolf (michael) en een burger (Hidm). Het zou voor de wolven wel handig zijn als Frank eruit gaat, niet?

Citaat
En maken we ons nog zorgen om de sekteleider?

Ik heb een beetje het gevoel dat dat Kaaasje is, omdat ik haar stem op D*N vreemd vindt, al helemaal na mijn pleidooi over Swifty + het feit dat Swifty ook op Kaaasje heeft gestemd. Dan zou ik denken dat Kaaasje ook juist in kamp 'Swifty-moet-een-wolf-zijn' zou zitten. Maar dat zijn ook maar aannames hoor.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2023, 12:16:21 door Miek1999 »
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #25 Gepost op: 21-01-2023, 12:21:02 »
Swifty is geen wolf vond ik ook al op dag 3.

Nee hoor, je vond iets anders op dag 3. Je hebt niet op haar gestemd, maar wel gezegd dat je haar verdenkt.

Wie ik wel verdenk zijn Swifty, omdat ik haar niet helemaal kan peilen en Dennis omdat er nog niet echt iets is gebeurd dat hem vrijpleit.

En op dag 4:
Swifty's verhaal is echter ontzettend inconsequent en zou kunnen wijzen naar een eventueel Wolfscha(a)p

Citaat
Kijkend naar puur safe play van de wolven... Wat niet bepaald iets zegt:
1. Swifty | -> Verdacht
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #26 Gepost op: 21-01-2023, 12:52:40 »
Beide waren voor haar leper claim.

Het lijstje was op basis van safe play, waarbij dit puur statistisch was en niet mijn eigen mening reflecteerd.

Op dag 3 had ik mijn vermoedens dat ze geen wolf was, maar durfde er nog geen streep door te zetten.

Aangezien ik haar verhaal over de eerste stem aannemelijk vond.

Ik heb Swifty nog steeds niet met een dikke viltstift doorgestreept, enkel met een simpel potlood. Omdat ik niemand ooit vol wil en kan vertrouwen.

Wat ook nog kan is dat Swifty de sekteleider is, maar daar ben ik het eens dat die eerder bij kaaasje ligt. Dat idee had ik ook al rond dag 3, maar ik ga niet gelijk het achterste van mijn tong laten zien natuurlijk. ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #27 Gepost op: 21-01-2023, 13:03:21 »
Dankjewel voor je uitleg Miek. Mee eens dat DRenziboy niet consequent is met zijn verdenkingen, en dat terwijl hij met heel veel woorden steeds amper iets zegt.

Die post was puur situatie gericht. Kijkend naar de ontwikkelingen sindsdien.

Swifty is geen wolf vond ik ook al op dag 3.

Kaaasje lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.

Dennis Miek en Michael staan nu bij mij het hoogst.
Want met deze toevoeging dek je je toch alleen maar in door je vorige post nog nietszeggender te maken en gewoon mijn verdachten behalve jezelf te herhalen? :P Door steeds hypotheses te vormen die de rest van de informatie die we hebben negeren kun je van alles blijven noemen en er vervolgens altijd op terugvallen dat je nooit concreet iets beweerd hebt.

Eerlijk gezegd snap ik DRenzi's gedachtegangen sowieso niet helemaal. Maar ik speel dit spel niet zo vaak dus misschien ligt het aan mij en mis ik dingen die vanzelfsprekend zouden moeten zijn.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #28 Gepost op: 21-01-2023, 13:13:56 »
Dat is het hem juist, ik doe dat omdat als ik uitspraken doe ik daarop gepakt kan worden, terwijl hersenspinsels geen vaste uitspraken hoeven te zijn. Kijk maar naar wat Miek en Swifty aan het doen zijn. Constant elkaars posts aan het controleren op foutieve conclusies die niet meer hoeven te kloppen, omdat iemands mening kan veranderen.

Daarnaast speel ik dit soort spellen altijd op die manier...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #29 Gepost op: 21-01-2023, 13:19:25 »
Oké, dan vind ik je als eventuele burger ook gewoon niet zo waardevol ::sorry::

Wat ook nog kan is dat Swifty de sekteleider is, maar daar ben ik het eens dat die eerder bij kaaasje ligt. Dat idee had ik ook al rond dag 3, maar ik ga niet gelijk het achterste van mijn tong laten zien natuurlijk. ;)
Waarom ga je mee in de stem van Kaaasje als je denkt dat zij de sekteleider is? Dan help je haar toch alleen maar? Omdat het tegenhouden van de sekteleider daardoor straks topprioriteit wordt over het lynchen van een wolf? ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #30 Gepost op: 21-01-2023, 13:29:21 »
Omdat ik mijn stem even had geparkeerd.  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #31 Gepost op: 21-01-2023, 13:35:54 »
Beide waren voor haar leper claim.

Op dag 3 had ik mijn vermoedens dat ze geen wolf was, maar durfde er nog geen streep door te zetten.


Ik snap er nog steeds niks van. Je zegt dat je op dag 3 dacht dat ze geen wolf was, terwijl er in het topic van dag 3 een post van jou staat waarin je expliciet benoemt dat je haar verdacht vindt. Dus dan vond je haar wel verdacht op dag 3, maar nu ze haar Leprechaun claim heeft gedaan vond je haar op dag 3 meer niet verdacht?

Als je zegt: ik vond Swifty op dag 3 verdacht, maar na haar Leprechaun claim van vandaag niet meer, dan snap ik dat nog want inderdaad kan je mening veranderen. Maar je kan niet nu zeggen dat je op dag 3 vermoedde dat ze geen wolf was terwijl er een letterlijk citaat is waarin je zegt dat je haar verdenkt op die dag.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #32 Gepost op: 21-01-2023, 13:44:44 »
Ja vermoeden en verdenken zijn twee verschillende dingen en nee ik beweer niet dat ik haar niet heb verdacht.
Ik heb ook benoemd dat haar verhaal over de eerste stem, haar minder verdacht maakt. Ik heb niet mijn complete gedachten op tafel gegooid, ik heb enkel gezegd dat ik haar verdenk op de grond dat ze heel wispelturig was.

En als we eerlijk zijn verdenk ik haar nog steeds, alleen met de kanttekening dat ze geclaimed heeft.

Ik blijf ten alle tijden iedereen verdenken. Zo speel ik het spel. Alleen hoe hoog je bij mij staat hangt af van je gedrag en acties. Waarbij jullie onverdacht zeggen zeg ik minder verdacht, tenzij er echt een lastig omstootbaar stukje bewijs is a la frank.

Ga iemand anders lastig vallen op dictie man.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #33 Gepost op: 21-01-2023, 13:52:32 »
Ga iemand anders lastig vallen op dictie man.

Rustig maar ::rofl::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #34 Gepost op: 21-01-2023, 13:53:13 »
Ik opende dit topic en ik was eigenlijk helemaal gereed om op Swifty te gaan stemmen. Door middel van afstrepen blijven er gewoon niet zo veel mensen over en op basis van de argumenten die ik eerder voorbij heb zien komen voelde dat goed, tot Swifty met haar betoog kwam. Toen ik die las, voelde het kloppend. Miek beweert wel dat ze vanwege haar tunnel bepaalde dingen onderuit zou kunnen halen maar toch, het zou me niks verbazen als Swifty echt die rol heeft want de timing waarmee ze dat doet die spreekt wel voor haar. Wellicht is de discussie tussen haar en Miek een typische goed - goed discussie, omdat Miek ook wel echt goed aan het meedenken is en verschillende scenario's lijkt uit te denken. Kan een prima wolventactiek zijn, maar die zet ik voor nu even in de ijskast  ::)

Kaaasje verdenk ik ook totaal niet, omdat het me onlogisch lijkt dat de wolven Syd lunchen terwijl ze tussen 2 wolven in staat. Ook vind ik de manier waarop ze met de lijstjes op komt dagen dorps overkomen. Lijkt me gewoon iemand die graag dingen op het spoor wilt komen  ::jaja::

Hoe verder we komen, hoe interessanter de stemming met Vermoljoen ineens wordt. Waarom? Ik ga toch even wat andere scenario's bedenken, jullie kijken maar of jullie het ermee eens zijn of niet  ;D

Op een gegeven moment stonden er 3 stemmen op Arno en 2 op Swifty, tot Mitch de eerste was die zijn stem op Arno plaatste waarna Kaaasje volgde. Ik begin steeds meer te denken dat de mogelijkheid bestaat dat er een wolf onder de bus is gegooid, puur omdat we het niet zouden verwachten omdat er bekend is dat er al een wolf minder is. HIDM switchte ineens naar Vermoljoen, eigenlijk zonder verdere argumentatie. Hij is zeker slim genoeg om dit trucje uit te halen en gezien ik toch even verder aan het kijken ben dan de discussie tussen Miek en Swifty is dit 1 van de mogelijkheden

Notes voor diezelfde stemming:
- Daarna stemde Dennis niet mee op Vermoljoen of Arno maar op Swifty, wat best een poging zou kunnen zijn een wolf te redden
- Zowel DRenziboy als Michael90 hadden bij die stemming een losse stem, waarbij we dus niet kunnen afleiden wat ze gestemd zouden hebben als het ging tussen de frontrunners. Is dit om uit de spotlights te blijven? Michael speelt dit potje sowieso wel op de achtergrond dus ik zie het best bij zijn tactiek passen, bij DRenziboy acht ik dit iets onwaarschijnlijker omdat ik hem gewoon moeilijker kan peilen

Wat als... Arno wolf is?  ::)
Niemand denkt dat nu, en dat lijkt me terecht. Maar toch. Hoe geniaal zou het dan gespeeld zijn van Vermoljoen? Zelf eruit gegooid worden en omdat de stemming tussen een wolf en een onbekende rol ging, gaat niemand ooit denken dat het Arno is, tevens vanwege zijn stemactiviteit. Zou het? Dan zitten we er allemaal grandioos naast  ::rofl::

Voor nu parkeer ik mijn stem even op Michael90
Er is geen Mol meer...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #35 Gepost op: 21-01-2023, 14:00:57 »
Kijk maar naar wat Miek en Swifty aan het doen zijn. Constant elkaars posts aan het controleren op foutieve conclusies die niet meer hoeven te kloppen, omdat iemands mening kan veranderen.


Dit is inderdaad wat Miek doet. Ik hoop heel erg dat ik dat niet of op z'n minst veel minder doe, want ik ervaar het van haar kant af als onaangenaam aanvallend en voor mij spelplezier vergallend.

Ik hoop van harte dat Kaaasje de ziener is, of evt Arno (maar gezien de acties verwacht ik eerder Kaaasje), want die hebben nog niet gepost vandaag, maar ik begin te vrezen dat de ziener niet meer onder ons is.


Ik vind het wel fijn dat er nu veel mensen actief aan de discussies deelnemen. Jammer dat nog niet iedereen overtuigd is van mijn rol, maar ik kan daar nu verder niets meer aan doen, ik heb vandaag de waarheid verteld, en mijn eigen conclusies/aannames daaromtrent.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #36 Gepost op: 21-01-2023, 14:10:41 »
Dit is inderdaad wat Miek doet. Ik hoop heel erg dat ik dat niet of op z'n minst veel minder doe, want ik ervaar het van haar kant af als onaangenaam aanvallend en voor mij spelplezier vergallend.

Het is absoluut niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen of je spelplezier te vergallen. Al mijn argumenten richting jou heb ik volgens mij goed geprobeerd te onderbouwen, en inmiddels heb ik mijn stem ook aangepast (en ben ik je zelfs een beetje aan het verdedigen - zie mijn reacties op DRenziboy ;)). In dit spel is het toch ook juist de bedoeling om gaten in elkaars argumentatie te vinden en op die manier de wolven te vinden? En ik heb zelf niet het idee dat ik het spel op een ontzettend vervelende manier beïnvloedt. Maar je bent nu eenmaal een paar dagen mijn hoofdverdachte geweest en ik kan me dan inderdaad wat vastbijten daarin. Het spijt me echt als ik vervelende dingen heb gezegd of als je het gevoel hebt dat ik je persoonlijk aanval ::sorry::.

Als er meer mensen zijn die mij het spelplezier negatief vinden beïnvloeden, zeg het vooral. Dan hou ik namelijk de rest van de dag mijn mond want dat is helemaal niet mijn bedoeling.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #37 Gepost op: 21-01-2023, 14:17:40 »
Dus ja, het is niet zo zeer spelbedervend, eerder irritant.  ::rofl::
Maar goed dat hoort er nu eenmaal bij. Ik ga met Frank mee op Michael
Om hem ook maar eens uit te horen.

Daarnaast is dat wat Frank beweert precies de rede waarom ik hidm nog verdenk. En ook Arno.
Frank maakt zichzelf er ook weer verdachter mee. Aangezien dezelfde move bij hem kan liggen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #38 Gepost op: 21-01-2023, 14:20:00 »
Miek, ik weet dat het niet persoonlijk is en dat het bij het spel hoort om elkaar te verdenken en onder de loep te nemen. Wat ik vervelend vind is wat Drenziboy ook schreef, dat jij op ieder woord gewicht legt, en dingen van eerdere dagen erbij haalt terwijl de feiten inmiddels anders zijn en het dus logisch is dat wat iemand toen schreef nu heel anders kan zijn. Het is heel lastig om mezelf te blijven verdedigen tegen die woordenbrij. En het is nog vervelender om niet geloofd te worden als ik mijn rol en alle stappen uiteenzet.

Wat ik vooral niet snap is waarom jij niet wilt geloven dat Syd echt het target van de wolven was in de eerste nacht. Waarom zou ik de waarheid spreken over mijn rol als Leprechaun en dan liegen over het target van de wolven? Op mij komt dat wolfs over, maar het zou inderdaad ook aan je tunnelvisie kunnen liggen.
Het grote voordeel van gewoon geloven dat Syd target was, is dat je er nu dus vanuit kunt gaan dat Kaaasje nog door mij te redden is, als zij de ziener blijkt te zijn (waar ik dus heel erg hoop).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 4] Dag 4
« Reactie #39 Gepost op: 21-01-2023, 14:21:35 »
Ik kan het niet helemaal bijbenen, maar ben wel blij met de activiteit :D
Ik hoop dat ik er nog wat dieper op in kan gaan als de kinderen in bed liggen vanavond.

Ik wilde wel alvast hierop reageren.

Ik ben trouwens niet de ziener. Zouden de wolven denken dat het Mitch was en hem daarom twee keer hebben aangevallen? Misschien zijn posts nog eens nalopen daarop.

Ik heb een beetje het gevoel dat dat Kaaasje is, omdat ik haar stem op D*N vreemd vindt, al helemaal na mijn pleidooi over Swifty + het feit dat Swifty ook op Kaaasje heeft gestemd. Dan zou ik denken dat Kaaasje ook juist in kamp 'Swifty-moet-een-wolf-zijn' zou zitten. Maar dat zijn ook maar aannames hoor.
Ik was niet overtuigd door je uiteenzetting over Swifty. Ondanks een paar rare kronkels in Swifty's posts.
Ik had al wel mijn vermoedens dat Swifty de Leprechaun was door de 'hints' die ze daarnaar had geplaatst. Daarom verdachte ik haar ook minder.

En dat laatste wat je zegt, omdat ze al op mij had gestemd, vind ik juist zo'n kromme redenering. Iemand vindt mij verdacht en daarom vind ik de ander ook verdacht? Ja ik weet dat Swifty fout zit in haar verdenking op mij, maar goede zitten ook vaak genoeg fout dus dat zegt niet per se alles.