Auteur Topic: [JUB] Dag 2 - (Ver)leider  (gelezen 947 keer)

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [JUB] Dag 2 - (Ver)leider
« Reactie #40 Gepost op: 21-02-2023, 19:51:28 »
Sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht dat de stokers samen moesten overblijven om te kunnen winnen

Oke, ik dacht even dat ik ook iets gemist had  ::rofl::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUB] Dag 2 - (Ver)leider
« Reactie #41 Gepost op: 21-02-2023, 20:14:37 »
Ik vind het wel heel veel stemmen op Syd. Ik vertrouw dat niet helemaal en wil op een van de (latere) meelopers stemmen. Aangezien JaccoS al een stem heeft, stem ik ook op JaccoS.

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [JUB] Dag 2 - (Ver)leider
« Reactie #42 Gepost op: 21-02-2023, 20:16:45 »
Nog steeds vertrouw ik Vermoljoen niet
Sem

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [JUB] Dag 2 - (Ver)leider
« Reactie #43 Gepost op: 21-02-2023, 20:19:40 »
Volgens mij kunnen de stokers alleen winnen als ze als enige overblijven ja. Als alle wolven eruit zijn dan wordt de slechte stoker de volgende wolf.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [JUB] Dag 2 - (Ver)leider
« Reactie #44 Gepost op: 21-02-2023, 20:26:10 »
Ik vind het wel heel veel stemmen op Syd. Ik vertrouw dat niet helemaal en wil op een van de (latere) meelopers stemmen. Aangezien JaccoS al een stem heeft, stem ik ook op JaccoS.
Ik heb lang getwijfeld aan de (on)schuldigheid van Sem, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel. Daarnaast gaat het stemmen op Syd veel te makkelijk waardoor ik me ook genoodzaakt voel op JaccoS te stemmen. Anders zal mijn stem niet veel invloed hebben vrees ik.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [JUB] Dag 2 - (Ver)leider
« Reactie #45 Gepost op: 21-02-2023, 20:29:17 »
Naast Vermoljoen, vind ik op basis van de eerste stemming deze mensen het minst wolf:

- Sem, want probeerde op Sanmol te stemmen en ik denk niet dat dit bewust mislukte. Maar bij Sem is alles mogelijk.
- DRenziboy wees Sem erop dat hij zijn stem moest dikdrukken en verzuimde op Vermoljoen te stemmen voor een meerderheid.
- JaccoS en Robbieazerty kregen ook de kans om een meerderheid op Vermoljoen te krijgen maar deden dit niet.

Daarentegen was de stem en timing van Syd wél verdacht. Heel logisch dus dat ze vandaag genoemd werd, maar het duurde best wel lang voordat iemand ingreep. Uiteindelijk gebeurde dat wel dus we kunnen hoe dan ook info halen uit de stemming, maar voor nu wil ik haar nog even het voordeel van de twijfel geven.

Ik weet echter ook niet zo snel wie ik dan wél moet noemen, en ik durf ook geen nieuwe naam in te brengen zo vlak voor de deadline, met het risico op een Mrchipie in het spel. Ik ga even mee met Giorgio.
Sky might be falling but remember you can fly