Auteur Topic: [LEG 5] Dag 3  (gelezen 1869 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [LEG 5] Dag 3
« Reactie #20 Gepost op: 21-05-2023, 20:44:15 »
Hoe weet ik dat jij te vertrouwen bent Pieterbasje?

Ik wil best wisselen en je iig de voordeel van de twijfel geven dat Giorgio geen wolf is. Waarom ben je zo overtuigd van Frank?

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [LEG 5] Dag 3
« Reactie #21 Gepost op: 21-05-2023, 20:47:37 »
Omdat ik de leprechaun ben! Ik dacht dat ik mezelf nog wel kon redden maar either way gingen de wolven op mij vannacht. Ik ben namelijk vannacht geluncht, dus mag mezelf niet nog een keer verschuiven. In nacht 2 is Sydney echt geluncht en heb ik niet verschoven.  Bij beide grenzen zat Giorgio en wolven nemen never nooit zoveel risico bij een wolf. Dat betekend dus dat de wolven tussen Frenkie, Mitch, Kaasje en D*N zitten. Als je dan je eigen rol weet heb je dus een 66% kans dat je een wolf wegstemt, die is vrij reëel toch? Frenkie die me probeert over te halen om op iemand anders te gaan bewijst nog meer voor mij dat hij een wolf is. Hij moet echt weg vandaag.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [LEG 5] Dag 3
« Reactie #22 Gepost op: 21-05-2023, 20:50:25 »
Oh ik had eigenlijk verwacht dat Mitch met deze claim zou komen omdat hij het meest stellig over Arno was  ::rofl::
Er is geen Mol meer...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [LEG 5] Dag 3
« Reactie #23 Gepost op: 21-05-2023, 20:59:09 »
Ik wou eigenlijk op geen van beiden stemmen, maar dat is een beetje een cop-out ::rofl::. Mijn gevoel zegt toch meer Giorgio, sorry!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human