Ik had nog enkele overwegingen die ik zelf vergeten ben te beredeneren voor de deadline

Kopmannen
- Vingegaard & Pedersen. Geen enkele twijfel voor mij.
Beschermers
- Tja. Hier viel interessante naam na interessante naam weg. Had eerst Carapaz en Gee. Toen Pellizari (en die gaf ineens donderdag aan voor ritten te gaan). Toen werd het toch Pidcock naast Tiberi, Bernal en Ciccone die al langer vaststonden.
Helpers
- Hier moest ik nog knopen doorhakken, maar dat ben ik dus vergeten haha.
Gruel, Bisieux en in mindere mate Zingle stonden wel vast. Ik had heel graag Tullett gewild waar ik veel van verwacht, maar met Vingi en Zingle had ik al 2 Visma's.
Volgens mij heb ik nu verder Riccitello, Castrillo en Silva staan. Maar hier waren Aular, Mihkels, Soler, Ryan en Armirail ook opties. Nja we moeten het er maar mee doen

Heb ook nog een variant overwogen met dus bv Ryan ipv een 5 miljoen helpers om Almeida ipv Philipsen op de bank te hebben, maar dat voelde toch een beetje mwa.
‐-----------------------------------------
Vanuit de organisatierol baal ik dat zoveel beschermers zijn weggevallen. Ik zie dat de variatie daar te wensen overlaat terwijl er denk ik met Gee en Carapaz o.a. al meer keuzes gemaakt moesten worden.