Auteur Topic: [Pool] Giro 2025  (gelezen 805 keer)

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Pool] Giro 2025
« Reactie #20 Gepost op: 3-05-2025, 10:31:09 »
Ik heb goossens en vendrame vervangen

Offline MoleBuster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
« Reactie #21 Gepost op: 3-05-2025, 23:50:19 »
- Nadav Raisberg

Die heb ik eruit gemikt.

Top dat je dit weer organiseert Nieky!  ::bravo::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #22 Gepost op: 5-05-2025, 19:06:36 »
Complete ploegen
- Bahrein
- INEOS
- Intermaché-Wanty
- Israël Cycling
- Q36,5
- Jayco
- Polti
- Tudor
- Astana

Renners die niet op de startlijst staan, maar ik niet uit de database kan verwijderen omdat ze nog in een team zitten:

- Raisberg
- Gaviria
You'll never walk alone

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 5-05-2025, 21:58:22 »
Renners die niet op de startlijst staan, maar ik niet uit de database kan verwijderen omdat ze nog in een team zitten:

- Raisberg
- Gaviria

Ik had even snel wat aangeklikt om iig een team te hebben, ik heb ze nu uit mijn team gehaald - dus ze kunnen nu verwijderd worden (tenzij nog iemand ze heeft uiteraard).

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #24 Gepost op: 6-05-2025, 17:13:04 »
Het viel me mee om een ploeg samen te stellen... Nu maar eens nadenken over eventueel wat fijn slijpen ervan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline MitchK

• Forumlid
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #25 Gepost op: 6-05-2025, 17:48:37 »
Momenteel in mijn team:
- Andrea Vendrame
- Kobe Goosens
- Nadav Raisberg
- Fernando Gaviria
- Fernando Tercero
- Frederik Wandahl

Verder wat opvulling. De rest zie ik nog wel
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!

Online VK

• Forumlid
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
« Reactie #26 Gepost op: 6-05-2025, 19:46:12 »
Momenteel in mijn team:
- Andrea Vendrame
- Kobe Goosens
- Nadav Raisberg
- Fernando Gaviria
- Fernando Tercero
- Frederik Wandahl

Verder wat opvulling. De rest zie ik nog wel

Vendrame mag weer :)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Online Nieky

• Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #27 Gepost op: 6-05-2025, 23:15:20 »
Vendrame mag weer :)

Weer toegevoegd!
Ik ben weg met werk. Dus als je denkt dat ik renners over het hoofd zie, dan helpen dit soort berichten!

Het blijft een beetje klooien altijd met die voorlopige en definitieve startlijst  ::)

Edit: Volgens mij heb ik nu ontbrekende renners toegevoegd. Zal morgenavond (laat) kijken welke renners nog weg moeten. Controleer ook zelf de startlijst even!
« Laatst bewerkt op: 6-05-2025, 23:27:34 door Nieky »
You'll never walk alone

Online Nieky

• Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #28 Gepost op: 7-05-2025, 21:57:52 »
Startlijst compleet!

Renners die ik niet kan verwijderen (omdat ze nog in een team zitten) terwijl ze niet meedoen;

- Vergalilito
- Allegaert
- Rojas
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #29 Gepost op: 7-05-2025, 22:45:15 »
Ben vandaag ook wat gaan klussen, en ben het eens met Telminator dat ik denk dat het budget dit jaar te laag was. Dusdanig dat ik ook zou vrezen dat we momenteel minder variatie gaan hebben dan wanneer het budget 5m hoger was. (verder veel te laat voor welke aanpassing ook, vanzelfsprekend)

De beschermde renners hebben een hoop interessante keuzes voor interessante prijzen, maar het is bijna nooit het waard om wat longshots of mindere goden erin te gooien voor 6-8m.

Toekomstig helpers delen door 3 (ipv) lijkt me inderdaad positief, en ik kan me nauwelijks voorstellen dat het problemen geeft.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #30 Gepost op: 8-05-2025, 07:26:07 »
Gezien ik geen enkel probleem had om een team binnen budget samen te stellen vertelt me dat ik waarschijnlijk de verkeerde renners heb gekozen  ::rofl::

Ach iig iets origineels  ;D
« Laatst bewerkt op: 8-05-2025, 10:08:07 door Daisy »

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #31 Gepost op: 8-05-2025, 13:10:48 »
Ik laat de Giro pool even schieten, heb het nu te druk met lesgeven en een ander evenement op RN...  ::tandpastasmiley::

Offline MitchK

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 8-05-2025, 14:07:40 »
Ik vind het erg lastig en heb mijn team nog nooit zo vaak aangepast denk ik ::rofl::

Ik ben heel erg zoekende naar een goede balans en daar zit mijn grootste probleem. Hoeveel AK-renners, hoeveel sprinters, hoeveel ritkapers etc.

Tips zijn welkom, vooral in PM ::schaam:: ::rofl::

Online Nieky

• Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #33 Gepost op: Gisteren om 11:41:40 »
Alles staat open volgens mij! Veel plezier!  :)
You'll never walk alone

Offline MoleBuster

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: Gisteren om 12:13:04 »
Bedankt Nieky!

Ik vind het erg lastig en heb mijn team nog nooit zo vaak aangepast denk ik ::rofl::

Ik ben heel erg zoekende naar een goede balans en daar zit mijn grootste probleem. Hoeveel AK-renners, hoeveel sprinters, hoeveel ritkapers etc.

Tips zijn welkom, vooral in PM ::schaam:: ::rofl::

Precies hetzelfde hier.  ::rofl::

Nadat het eerste team team redelijk makkelijk stond heb ik toch weer enorm lopen dralen: dan heb ik die en die renner dus wel, maar ja dan kan die en die weer niet enzovoort, procyclingstats afstruinen... het hield niet op. Veel plezier allemaal!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #35 Gepost op: Gisteren om 12:45:35 »
Ciao Tutti, Buongiorno

Keuzes, keuzes, keuzes. Wat ik meteen dacht: dure helpers gaan me niet helpen. Sommigen waren echt te duur (Scaroni, Steinhauser Pluimers bv) ook al vind ik het leuke renners. Piganzoli is de enige die me met 7 miljoen meteen in het oog sprong. Witte trui, vrijbuitersploeg, Italiaan (altijd belangrijk selectiecriterium voor mij) en goede klimmer ook. Verder heel wat namen op de lijst gehad (o.a Lonardi, Govecar, Harper met 5 allemaal interessant, maar dan ga je toch een beetje rekenen wat het oplevert.

Qua kopmannen gegaan voor de grote sprintpuntenpakker en een witte trui rijder. Roglic heeft me vaker teleurgesteld en de 3e week pas interessant. Als er iets gebeurt, komt hij er dan in. Lang getwijfeld of ik niet ook Kooij of Magnier mee moest nemen, maar toch extra AK man gepakt omdat ik ook Groves heb en ook nog wat budget sprinters met Zijlaard (evt. ook goede tijdrit), Kanter en evt. Barranetxea.

Dan de AK mannen. Ik heb FOMO voor mannen die eigenlijk twijfelachtig zijn, maar misschien wel verrassen en daarmee de sleutel tot succes kunnen zijn: Carapaz, Landa en Bernal. Uiteindelijk gekozen voor Arensman (dit ligt hem wel, goede vorm en tijdrit), Gee (vorm niet te negeren), Tiberi groot vraagteken maar Italiaan, jong en goede tijdrit en dan Groves die ook vol vraagtekens zit. Als alles goed valt kan dit veel punten leveren. Op de bank Storer, ja goede vorm maar houdt hij dat vol? In Embret Svestad-Bardseng hoop ik mijn Steinhauser van 2024 te hebben gevonden. Daar had ik eerst Staune-Mittet, maar ja die deed ineens niet mee. Verder zijn er veel goedkope Italianen in mn gedachten voorbij gegaan (broertjes Bais, voorkeur voor Davide), maar die werden het net niet. Mocht er iets met mijn helpers gebeuren, hoop ik met Rafferty (ook van EF net als SteinHauser) en Pinarello 2 leuke talentjes in de startblokken te hebben staan.

111.    Mads Pedersen 
191.    Juan Ayuso
--------------------------------------------
1. Kaden Groves   
21. Antonio Tiberi   
71. Thymen Arensman
91. Derek Gee   
-----------------------------------------
142. Davide Piganzoli
127.    Jon Barranetxea   
16.    Embret Svestad-Bardseng
187.    Maikel Zijlaard   
95.    Marco Frigo   
223.    Max Kanter
-------------------------------
161.    Primoz Roglic
181.    Michael Storer   
193.    Isaac del Toro   
205.    Alessandro Pinarello
57.    Darren Rafferty
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 12:49:00 door MollenvangR »
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #36 Gepost op: Gisteren om 14:34:35 »
Ik moet deels op mijn eerdere mening terugkomen: ik weet niet of het budget te laag was.
Dat komt vooral omdat ik hoe meer ik naar renners keek, des te ontevredener ik over iedereen werd. Dus het grootste deel van m'n oorspronkelijke team heeft het loodje gelegd, en uiteindelijk had ik nog bijna budget over omdat ik veelal was gesettled voor veel goedkopere renners waar ik grofweg even matige verwachtingen van had. Het was kortom overwegend met een hoop moeite, hoewel ik helemaal aan het eind wel tevreden werd.
Raar parcours ook. Normaal pak ik graag een Landa of Carapaz mee, maar met zo weinig & late bergen.. Meh. ::ohno::

Mijn team heeft zeker gelijkenissen met MV. Gisteravond laat heb ik alleen nog Arensman gedumpt voor Kooij.
Daarnaast heel lang Tarling in m'n team gehad, Magnier op reservebank, en DelToro in basisteam.
Storer nooit gehad, omdat ik mik dat hij gewoon te vroeg heeft gepiekt.

De enige renners die constant in m'n team hebben gezeten zijn.. Ayuso, Pedersen, Gee & Tiberi (en Roglic & Bernal op de bank)

Pedersen
Ayuso

Groves
Gee
Tiberi
Kooij

Zijlaard
Zanoncello
Sam Bennett
Frigo
De Pretto
Fiorelli

Met daarnaast op de bank
Roglic
DelToro
Bernal
Svestad-Bardseng
Eulalio
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MitchK

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: Gisteren om 16:17:59 »
De nieuwste aanwinst in het peloton, gesponsord door de Beekse Bergen: Beekse Bergen - Antilopen

Kopmannen:
- Ayuso: Was voor mij een no-brainer. Zowel AK als Witte trui. Verwacht ik sowieso veel van en zal in principe met Roglic strijden om de eindwinst.
- Roglic: Lang getwijfeld om, zoals de twee hiervoor, Mads en Ayuso te kiezen. Maar ik heb FOMO met Roglic. Mogelijk zal hij vooral in week 3 weer zijn werk laten zien, maar het is iemand die in principe, als hij op zijn fiets blijft zitten, om de winst gaat strijden.
- Pedersen: Geweldenaar, gaat veel punten opleveren maar na lang twijfelen dus voor Roglic gekozen. WvA nooit overwogen, omdat hij niet 100% fit was en vooral in dienst lijkt te gaan rijden.

Beschermde renners:
- Groves: Kies je geen Mads, dan moet je voor Groves en/of Kooij gaan. Het werd de eerste.
- Tiberi: Sterke renner voor AK en wit. Lang getwijfeld tussen hem of Arensman.
- Pidcock: Ik kan het niet laten. Ik wilde Pidcock toch in mijn team fietsen. Kan zomaar weer punten schrapen. Ik hoop het!
- Storer: Lang getwijfeld tussen hem en Del Toro, Gee en Ciccione. Uiteindelijk voor Storer gekozen na zijn ijzersterke voorbereiding.
- Gee: Ik dacht al dat veel mensen hem zouden kiezen (en terecht). Maar juist daarom koos ik hem niet. Hopelijk kan dat het verschil maken.
- Ciccone: Blijft een renner die ik altijd interessant vindt om mee te nemen. Toch maar op de bank dit keer.

Helpers:
- Kanter: Door gebrek aan Kooij en Mads, gekozen voor Kanter.
- Fretin: Idem dito.
- Kuzmin: Goedekope opvulling
- Barranetxea: Goedekope opvulling, maar zou toch wat kunnen
- Stork: Uiteindelijk gepakt omdat het toch een verrassing zou kunnen zijn. Nu toch wat spijt omdat ik hier budget had vrij kunnen maken.
- Caruso: Leuke voorbereiding, goed gevoel bij
- Doull: Goedekope opvulling
- Covili: Goedekope opvulling

Offline MoleBuster

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: Gisteren om 17:21:22 »
Nou, nu al spijt dat ik Carapaz reserve heb en Arensman in de basis. Ik had echt het idee dat Thymen deze Giro wel goed zou beginnen.

Jammer dat WVA het roze net niet pakte, maar hij is in elk geval in orde.

Einde Giro al voor Landa.. ai, ai.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 17:24:17 door MoleBuster »

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #39 Gepost op: Gisteren om 17:39:49 »
Team Maglia Rosa-3 is ook weer present!

Primoz Roglic
Juan Ayuso
Wout van Aert
Beide voor mij no-brainers, 2 rijders voor het algemeen klassement, en de 2 favorieten...  En als reserve Wout... Blijft een gok, maar ik heb er toch vertrouwen in. Daarbij wordt hij op meerdere plekken als een van de favorieten voor de puntentrui gezien.

Thymen Arensman
Olav Kooij
Kaden Groves
Michael Storer
Egan Bernal
Derek Gee

Kooij moet punten in de sprint gaan scoren, net als Groves. De andere 2 moeten gaan voor een klassement, of voor mooie etappeuitslagen. Bernal en Gee waren 'goedkoop'... En Gee is ook nog eens een topper.

Chris Hamilton
Marco Frigo
Paul Double
Taco van der Hoorn
Georg Steinhauser
Matteo Moschetti
Davide Bais
Mattia Bais

Van Hamilton en vooral Steinhauser verwacht ik stiekem wel het nodige. Frigo is degelijke opvulling, net als Van der Hoorn. Double heb ik op meerdere sites als een geheimtip gevonden, dus voor dat bedrag. En 2 aanvalslustige broers als reserve, altijd leuk!
Ich bin ein Bärliner!