Het hoogtepunt van het wielerjaar komt er alweer aan! De Tour gaat over 2 weken van start in Lille. Met een punchy eerste week, een hoop finishes bergop in week 2 en 3. En met klimmetjes in Parijs in rit 21.
Vrijwel elke topper uit het wielerpeloton staat aan het vertrek. En dat betekent ongetwijfeld keuzestress in jullie pooltje! Dit jaar mogen jullie
230 miljoen uitgeven aan je team.
De linkjes naar het formulier en de overzichten zijn inmiddels te vinden via deze link!
https://www.realitynet.org/Tour2025overzicht/Ook te bereiken via het menu 'Community'
Twee zaken heb ik voor deze editie na eerdere feedback misschien nét iets anders gedaan. Namelijk;
- Iets grotere verschillen in prijs tussen de kopmannen.
- De helpers zijn qua waarde door 3 gedeeld deze editie. Vroeger loonde het niet om te sparen bij je kopmannen/beschermers omdat een upgrade bij de helpers teveel kost. Nu heb je voor 1 of 2 miljoen echt een leuke upgrade daar.
Paar zaken om rekening mee te houden:
- De startlijst is nog niet compleet. Ik vul deze (met bijbehorende waardes) in de loop van aankomende week aan en zal daarover ook in dit topic communiceren. Mocht je als de start nadert toch nog een renner missen dan mag je me daar altijd op attenderen via de PM.
- Let even goed op de puntentelling. Dat kan wat plekken schelen aan het eind van de Tour.
- Deadline: 05-07-2025 om 13:00 uur
Have fun

Hall of fame Tour de France:
2006 - Telminator
2007 - Telminator
2008 - Daisy
2009 - KnevelGraus
2010 - Lord Menno
2011 - Nieky
2012 - Telminator
2013 - Meneer Stefan
2014 - Swifty