Allons enfants de la patrie, le Tour de Gloire est arrivé!
Bedankt voor alle felicitaties! Gefeliciteerd, Telminator en G-root, met jullie podiumplekken! Het was een mooie strijd.

Nieky en MV, bedankt voor de organisatie!

Super mooi dat er zoveel deelnemers waren, met allemaal goed doordachte ploegen die aan elkaar gewaagd waren.
Wat was het een prachtige tour om te volgen (ook los van de pool): ondanks de verwachte superioriteit van Pogacar was er veel strijd met tal van memorabele etappes. De finale in Parijs was fantastisch. Wat een schitterende beelden.
Ik ben blij en trots dat ik deze 20e editie van de Realitynet tourpool heb gewonnen. De eerste jaren had ik altijd vrij kansloze ploegen die laag eindigden. Inmiddels lukt het me al een tijdje om betere keuzes te maken en daarmee meer punten binnen te slepen. Dat heeft me al twee Giro-zeges opgeleverd, maar deze zwaarbevochten Touroverwinning is de kers op de taart.
De keuze voor Jonathan Milan is uiteindelijk doorslaggevend gebleken. Het uitvallen van Almeida en Skjelmose was een tegenvaller, maar Pogacar, Vingegaard, Lipowitz, Vauquelin, Onley en dus Milan hebben ieder enorm veel punten binnengesleept. Wissel Florian Gall heeft na het uitvallen van Almeida ook uitstekend gepresteerd. En gezien het minieme verschil met Telminator waren ook de kleine puntenpakkers belangrijk: Storer (had ik wel meer van verwacht), Tobias Halland Johannessen en Fredheim. En zelfs tweede reserve Buitrago heeft na het uitvallen van Skjelmose precies de benodigde puntjes opgeleverd.
Daarmee hebben ze samen de ietwat pretentieuze naam van mijn ploeg waargemaakt en is dit echt mijn 'Tour de Gloire' geworden.