Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 12233 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Aflevering 3
« Gepost op: 20-07-2007, 09:02:52 »

Vanavond is het weer zover, een nieuwe aflevering van The Phone.
Dit keer vanuit de centraalste stad van Nederland, Utrecht.
Gaat het dit keer wel lukken om de volle pot binnen te slepen?
We gaan het zien!
The sun came up and reality set in.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #1 Gepost op: 20-07-2007, 09:24:32 »
Utrecht is een zeer leuke stad, zal zich vast en zeker veel afspelen rond de grachten. :)

Maar op http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6403170 staat dat het in Amsterdam is vanavond. We zullen zien, ik ga zeker weer kijken! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #2 Gepost op: 20-07-2007, 10:54:35 »
Maar op http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6403170 staat dat het in Amsterdam is vanavond. We zullen zien, ik ga zeker weer kijken! 8)

Op de website van the Phone staat toch echt Utrecht. Evenals de ervaring van Annetje en Dennis:

Citaat
Reacties kandidaten Rotterdam
Annetje en Dennis ploegden zich een weg door de Rotterdamse jungle. Hun strijd speelde zich, onder andere, af op de Euromast en in de nok van de Erasmusbrug. Uitslag: 17.500 Euro. Geen slechte vangst voor een middagje rennen en zweten. Wat vonden de kandidaten van 'The Phone' ervan?

Annetje: 
Hoe heb je het ervaren?
Ja, hoe heb ik het ervaren? Ik wist niet wat er ging gebeuren. Ik had ook geen idee wat 'The Phone' eigenlijk was. Dus het was wel een sprong in het diepe. De tijd vlóóg ook voorbij. Voor ik het wist, stond ik met die koffer in mijn handen. Ik was op het moment zelf ook met iets heel anders bezig. Eén van mijn vrienden is net afgestudeerd. Ik zat dus midden in een feestje. 

Hoe reageerden je vrienden?
Mijn vrienden lagen helemaal in een deuk. Ik dacht eerst dat de telefoon van iemand was die net vertrok. Toen ik opnam, werd ik dus behoorlijk verrast. Ook mijn vrienden keken raar op. Na het hele avontuur ben ik gewoon weer terug gegaan naar het feest. 

Wat ga je met het geld doen?
Ik ga voorlopig niet zoveel met het geld doen. Zie het als een appeltje voor de dorst. Binnenkort ben ik klaar met mijn opleiding en ga ik het werkleven in. Een deel van het geld zal ook wel in de aankomende verhuizing gestopt worden. 

En hoe vond je de samenwerking?
De samenwerking met Dennis ging eigenlijk heel goed. Je kent elkaar helemaal niet en het is dan ook afwachten hoe je met elkaar om gaat. Hij stond ook létterlijk wat steviger in zijn schoenen dan ik. Speciaal voor het afstudeerfeest had ik hele oude schoenen aangetrokken. Rennen is toch aardig lastig met een losse zool. Gelukkig was Dennis overal iets eerder. 

Dennis:
Wat vond je ervan?
Ik vond het echt heel gaaf. Vanuit het niets stap je in zo'n avontuur. Je wordt vanaf het beginpunt meegesleept en de adrenaline pompt werkelijk door je lijf. Ik was op het eind natuurlijk wel helemaal kapot. Vooral in de haven was ik echt doodop. Twee keer verkeerd lopen helpt dan ook niet echt. Ik vind dat we het goed gedaan hebben. Af en toe had ik wat problemen met de telefoonverbinding, maar dat was te overzien. Het was echt heel bijzonder.

Waarom nam je die telefoon op?
Ik was aan het lunchen met een goede vriendin en ik werd helemaal gestoord van die beltoon. Toen ik hoorde wat de bedoeling was, had ik zoiets van: bewijs het maar. Je drukt dan gewoon de '1-toets' in en ziet wel waar het schip strand. Ik heb er ook de hele tijd wel in geloofd. Al moet ik wel zeggen dat ik op het einde er fiks doorheen zat.

Hoe reageerde de vriendin?
Toen ik ineens opstond, schrok ze wel een beetje. We gingen samen lunchen, want ik was jarig. Ze vond het in eerste instantie wel een beetje vreemd, maar uiteindelijk was ze heel blij voor me.

Krijg je leuke reacties uit je omgeving?
Ik wordt echt plat gebeld! De telefoon staat echt roodgloeiend van de belletjes en de sms'jes. Nee, aan werk kom ik nu even niet toe. De reacties zijn wel erg leuk. Mensen vinden het heel bijzonder. Ik moet zeggen dat ik ook genoten heb van de uitzending. Zowel vrijdag als maandag zat ik voor de buis.

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #3 Gepost op: 20-07-2007, 16:40:50 »
Dus dat wordt Utrecht. Ik heb er al weer zin in vind het echt leuk.  ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #4 Gepost op: 20-07-2007, 18:26:28 »
Inderdaad, Utrecht is een ideale stad hiervoor.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 3
« Reactie #5 Gepost op: 20-07-2007, 22:22:43 »
Dom en nog ontzettend dommer.. wat een domme mutsen  :-\\

In de auto... "Huh? Hij doet het niet"...... Ooooo de handrem  *zucht*

Verder is Utrecht natuurlijk erg mooi, om over het Stadion nog maar te zwijgen  ::trots:: ;D

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #6 Gepost op: 20-07-2007, 22:29:20 »
Nee lachen die wijven echt geweldig. Ik mag die 2 wel. Wel grappig dat ze de handrem er op lieten zitten. Zo dom trouwens dat ze de foute route kozen. Ook het moment dat ze zagen dat de auto dampte. Dat meisje echt zo vragen van moeten we de route vervolgen met de auto? Het was weer een erg leuke aflevering.  :)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #7 Gepost op: 20-07-2007, 22:31:30 »
Het is maar goed geweest dat ze Amsterdam en Utrecht omgewizzeld hebben (ook al verwachte ik ook Amsterdam,omdat de 1ste aflevering ook al een deel over Utrecht ging (Een moest van uit Utrecht naar Amsterdam en een van uit Zandvoort naar Amsterdam.) en vandaar de verwarring of Amsterdam nu wel of niet geweest was.),want dit was geen goede aflevering geweest om te starten. Het leek ook meer inelkaar gezet,in het begin. Beetje rommeling. Wel moet ik zeggen dat het een aflevering was met moeilijke opdracht en de dames luisterde slecht.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 3
« Reactie #8 Gepost op: 20-07-2007, 22:34:24 »
en de dames luisterde slecht.


heel slecht ::niet-ok:: een rol als mol zou ze niet misstaan ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #9 Gepost op: 20-07-2007, 22:36:16 »
Het is maar goed geweest dat ze Amsterdam en Utrecht omgewizzeld hebben (ook al verwachte ik ook Amsterdam,omdat de 1ste aflevering ook al een deel over Utrecht ging (Een moest van uit Utrecht naar Amsterdam en een van uit Zandvoort naar Amsterdam.) en vandaar de verwarring of Amsterdam nu wel of niet geweest was.),want dit was geen goede aflevering geweest om te starten. Het leek ook meer inelkaar gezet,in het begin. Beetje rommeling. Wel moet ik zeggen dat het een aflevering was met moeilijke opdracht en de dames luisterde slecht.

De eerste aflevering was in Haarlem...


Verder vond ik deze dames wel grappig, ik heb ze een beetje uit zitten lachen ;D
Ze zouden inderdaad allebei zo de mol kunnen zijn ::rofl::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #10 Gepost op: 20-07-2007, 22:53:55 »
Die 2 waren wel lache zeg
Maar wel doof zeg.
Als hij duidelijk zegt dat ze naar het zuiden moest gaan zitten hun van:
wat was het nou??? noorden??
Vond het dus niet zo gek dat ze zowat bij alles te laat waren

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #11 Gepost op: 21-07-2007, 18:19:36 »
Hmmm, ik vond deze aflevering maar tegenvallen. Ik snap trouwens nog steeds niet hoe ze die bus nu hadden moeten inhalen...... En het priemgetal in combinatie met de automaat is voor mij ook nog steeds een raadsel.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #12 Gepost op: 21-07-2007, 18:25:11 »
Hmmm, ik vond deze aflevering maar tegenvallen. Ik snap trouwens nog steeds niet hoe ze die bus nu hadden moeten inhalen...... En het priemgetal in combinatie met de automaat is voor mij ook nog steeds een raadsel.

Idd, viel tegen.
Kwam vooral doordat de opdrachten erg moeilijk en vaag waren.
En volgens mij waren er twee mogelijkheden in die automaat. De ene van € 0.90 en die andere van precies € 1. Ze kozen dus de verkeerde.

En met die kannen met water was helemaal dom.
Ze hadden gewoon net zo lang in elkaar over moeten gieten totdat het waterpeil bij beide kannen gelijk was.

Maja, als je thuis zit, is het vast makkelijker :)
The sun came up and reality set in.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #13 Gepost op: 21-07-2007, 19:01:16 »
Idd, viel tegen.
Kwam vooral doordat de opdrachten erg moeilijk en vaag waren.
En volgens mij waren er twee mogelijkheden in die automaat. De ene van € 0.90 en die andere van precies € 1. Ze kozen dus de verkeerde.

En met die kannen met water was helemaal dom.
Ze hadden gewoon net zo lang in elkaar over moeten gieten totdat het waterpeil bij beide kannen gelijk was.

Maja, als je thuis zit, is het vast makkelijker :)

Dat wat jij zegt over die kannen lijkt me wel een beetje onnauwkeurig hoor. Ik vond die opdracht sowieso al een beetje onmogelijk.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #14 Gepost op: 21-07-2007, 20:09:16 »
Het is wel mogelijk, bij Wie is de Mol hadden ze die opdracht toch ook een keer, of vergis ik me nou? Volgens mij in het seizoen met George.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #15 Gepost op: 21-07-2007, 21:59:59 »
pfoe... wat een domme meidne.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #16 Gepost op: 21-07-2007, 22:30:54 »
Het is wel mogelijk, bij Wie is de Mol hadden ze die opdracht toch ook een keer, of vergis ik me nou? Volgens mij in het seizoen met George.

Zou kunnen, maar ik kan het me niet herinneren.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #17 Gepost op: 22-07-2007, 18:28:57 »
Wat ik wel slecht vond,is dat het programma er vanuit ging dat de dames €2,00 bij hun hadden en als programma vind ik eigelijk dat je daar voor moet zorgen. De € 2,00 hadden bij de sleutels gekund. Net als dat dames gewoon in de bus konden,omdat dat wel goed geregeld was. In aflevering 2 in Rotterdam hadden ze ook eerder kunnen vertellen van die lift,maar dat vond ik nog wel humor hebben en orgineel,ook al was die opdracht ook raar en enigziens gevaarlijk.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #18 Gepost op: 23-07-2007, 21:18:46 »
En met die kannen met water was helemaal dom.
Ze hadden gewoon net zo lang in elkaar over moeten gieten totdat het waterpeil bij beide kannen gelijk was.

Het ging er natuurlijk om dat je het truukje door had. ;)

Volgens mij zou dit als volgt moeten worden opgelost:

Maak eerst de 5 liter kan helemaal vol.
Giet dan 3 liter uit de 5 liter kan in de 3 liter kan.
Er zit nu nog 2 liter in de 5 liter kan.
Giet de 3 liter kan leeg.
Giet de 2 liter uit de 5 liter kan over in de 3 liter kan.
Maak de 5 liter kan weer helemaal vol.
Giet 1 liter uit de 5 liter kan in de 3 liter kan waar al 2 liter in zat.
Je hebt nu 4 liter in de 5 liter.
Geniet nooit met mate...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #19 Gepost op: 23-07-2007, 21:21:27 »
Leuke dames, leuke aflevering, was weer genieten vanavond. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...