Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 9407 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Aflevering 4
« Gepost op: 27-07-2007, 21:01:28 »

Over een klein uurtje start aflevering 4!
Dit keer ligt The Phone ergens in onze hoofdstad, Amsterdam. Vorige week een 'magere' € 10.000.. weten de kandidaten zich dit keer rijker te spelen?
The sun came up and reality set in.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 27-07-2007, 22:23:55 »
Wat is dat stadion (of vergroot zwembad met stoeltjes) toch inmens lelijk  ::jaja:: ::jaja::

Verder vond ik het wel een leuke aflevering!  :)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 27-07-2007, 22:42:59 »
Natuurlijk moet ik zeggen dat dit de beste aflevering was.  ::pinokkio::

De opdrachten waren wat minder moeilijk.

Wel vielen me een paar dingen op:

* Geen Wie is wie scherm volgens mij,of heb ik dat over het hoofd gezien. (Volgens mij was op ze minst 1 van hun een import Amsterdammer). Maakt impresiepe niet veel uit,want bij aflevering 1 & 2 heb me aan de lettergrote geergerd,alleen vorige week was de letter type opeens vergroot.
* Er werd gezegd dat ze in 13 minuten naar een bepaald vak en stoel moesten gaan,maar ze belande op de middenstip zowat en kregen toen opnieuw 5 minuten om de stoel te vinden.
* Ook werd er op een gegeven moment gebeld en zij de presentator (of mag ik onderhand Pooier zeggen..),niet zo'n grote mond jij,ff daarvoor hoorde ik een stem uit een speaker komen,die door dat telefoontje werd onbroken. Was ook wel grappig hier aan is,is dat de 2 dames vorige week ook niet luisterde,maar niet echt een standje kregen.
* Station Bijlmer is 1 halte verder dan Amsterdam Arena ,maar ze stapte niet uit bij de halte..
* Eind spel gewijzigd. inplaats van één voor één alle sticks er in en inplaats van: Je hebt nog 6,5,4 minuten aanwijzing waar hij is zonder die opmerking. Alleen bij de laaste werd nog 3 minuten gezegd.

Ook vraag ik me of ze de aflevering opnieuw opgenomen hebben,omdat eigelijk de volgerde van de afleveringen steeds werd aangepast (Alleen Rotterdam werd op de juiste dag uitgezonden.) en dus door een paar wijzingen in het spel.

Wat ik wel grappig vond en dat was vorige keren ook al een keer voor gekomen,is dat sommige mensen denken dat ze in Wie is De Mol zitten. Import Amsterdammer spelen,de idealen strategie. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 27-07-2007, 22:54:09 door Pierce_Brosnan »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 28-07-2007, 21:10:08 »
Leuke Aflevering wederom als voorgaande keren, jammer dat ze die telefoon in een restaurant gezet hebben en niet in plaats van een andere plek en die andere telefoon was bij een busstation bij Nieuwezijds voorburgwal, en leuk dat ze de Arena ook lieten zien. Ben benieuwd naar volgende week. ::jaja::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 29-07-2007, 14:33:56 »
Zeker een toffe aflevering, jammer dat de kijkcijfers zo enorm tegenvallen. :(
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 29-07-2007, 15:05:13 »
Ik dacht dat dit de eerste aflevering was. ::)

Ik wou alle afleveringen terugkijken en toen stond deze bovenaan, maar die was dus al de 4e aflevering.

Het is een erg leuk programma. :D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 29-07-2007, 18:39:07 »
Ik ben nu aan het kijken. Hahaha dat ze dat rooster niet zien, terwijl ze eroverheen rennen, "Hij lag tussen twee tramrailsen!" best wel grappig ;D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 29-07-2007, 18:47:39 »
Ik ben nu aan het kijken. Hahaha dat ze dat rooster niet zien, terwijl ze eroverheen rennen, "Hij lag tussen twee tramrailsen!" best wel grappig ;D

Ja. ::rofl::

Maar als kijker ik het makkelijk, want dan weet je waar de telefoon ligt.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 29-07-2007, 18:57:55 »
Dat hij die stick in die soort van bushalte niet had, ongelofelijk ::oink:: Hij voelde de hele rail af met zijn hand behalve het stukje waar de stick op lag.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 29-07-2007, 19:08:41 »
Wel een goede aflevering dit, vond hem de beste tot nu toe.
Het begin vond ik vooral leuk, dat ze elkaar tegenkwamen bij dat kluisje: "Huh? Ooh doe jij ook mee met dat spel!"


@Pierce: Wie is wie schermen waren er wel  ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 29-07-2007, 22:12:00 »
leuke aflevering, erger me nog steeds aan die pooier :P.

en die jongen die keek niet goed,  bij die stoelen keek hij maar half bij die boot keek hij ook maar het halve randje :P

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 29-07-2007, 22:48:41 »
Wat is dat stadion (of vergroot zwembad met stoeltjes) toch inmens lelijk  ::jaja:: ::jaja::

Ik snap inderdaad ook niet waarom dat lompe onsfeervolle geval ooit is gebouwt.

Kijk wel uit, anders krijg je nog met KD aan de stok, die vind de ArenA veel sfeervoller dan een stadion als De Kuip!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 29-07-2007, 22:51:00 »
Ik snap inderdaad ook niet waarom dat lompe onsfeervolle geval ooit is gebouwt.

Kijk wel uit, anders krijg je nog met KD aan de stok, die vind de ArenA veel sfeervoller dan een stadion als De Kuip!

Ze zijn allebei niet sfeervol. :P

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 29-07-2007, 23:14:31 »
Ze zijn allebei niet sfeervol. :P

Ben je wel is geweest in beide stadions?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 29-07-2007, 23:22:15 »
Ben je wel is geweest in beide stadions?

Alleen in de Kuip. :P

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 29-07-2007, 23:41:28 »
Alleen in de Kuip. :P

Dan zou je toch moeten weten dat de Kuip gewoon altijd een sfeervolle ambiance heeft. Ik ben in verschillende stadions geweest, en de Kuip was de enige waar de fans echt de hele wedstrijd zongen.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 30-07-2007, 09:23:29 »
Dan zou je toch moeten weten dat de Kuip gewoon altijd een sfeervolle ambiance heeft. Ik ben in verschillende stadions geweest, en de Kuip was de enige waar de fans echt de hele wedstrijd zongen.

De laatste keer dat ik er geweest ben wilden de supporters het veld op rennen en zochten ze ruzie met de stewards en de supporters van de tegenpartij.

Dat noem ik niet sfeervol.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 30-07-2007, 18:31:44 »
Hallo, het gaat hier over The Phone aflevering 4, niet over het voetbalstadion in Amsterdam.. ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 30-07-2007, 20:43:55 »
Ik kijk het nu net een kwartiertje..
Maar ik vin het niet zoveel aan..
Ik ben een giga fan van WIDM en kijk uit naar seizoen 8.
Maar ik vin het echt nix aan..

 Sorry als ik mensen nu beledig  ::schaam::  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 30-07-2007, 21:25:12 »
Tommie je beledigt helemaal niemand. Ben het wel een beetje met je eens maar ik vind zelf The Phone wel heel erg mooi.  8) En zelf vind ik Wie is de mol? veel minder leuk dan Expeditie Robinson en Peking Express.  ;D