Natuurlijk moet ik zeggen dat dit de beste aflevering was.

De opdrachten waren wat minder moeilijk.
Wel vielen me een paar dingen op:
* Geen Wie is wie scherm volgens mij,of heb ik dat over het hoofd gezien. (Volgens mij was op ze minst 1 van hun een import Amsterdammer). Maakt impresiepe niet veel uit,want bij aflevering 1 & 2 heb me aan de lettergrote geergerd,alleen vorige week was de letter type opeens vergroot.
* Er werd gezegd dat ze in 13 minuten naar een bepaald vak en stoel moesten gaan,maar ze belande op de middenstip zowat en kregen toen opnieuw 5 minuten om de stoel te vinden.
* Ook werd er op een gegeven moment gebeld en zij de presentator (of mag ik onderhand Pooier zeggen..),niet zo'n grote mond jij,ff daarvoor hoorde ik een stem uit een speaker komen,die door dat telefoontje werd onbroken. Was ook wel grappig hier aan is,is dat de 2 dames vorige week ook niet luisterde,maar niet echt een standje kregen.
* Station Bijlmer is 1 halte verder dan Amsterdam Arena ,maar ze stapte niet uit bij de halte..
* Eind spel gewijzigd. inplaats van één voor één alle sticks er in en inplaats van: Je hebt nog 6,5,4 minuten aanwijzing waar hij is zonder die opmerking. Alleen bij de laaste werd nog 3 minuten gezegd.
Ook vraag ik me of ze de aflevering opnieuw opgenomen hebben,omdat eigelijk de volgerde van de afleveringen steeds werd aangepast (Alleen Rotterdam werd op de juiste dag uitgezonden.) en dus door een paar wijzingen in het spel.
Wat ik wel grappig vond en dat was vorige keren ook al een keer voor gekomen,is dat sommige mensen denken dat ze in Wie is De Mol zitten. Import Amsterdammer spelen,de idealen strategie.