Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 502496 keer)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2700 Gepost op: 28-03-2021, 12:03:36 »
Hier sla je de spijker op zijn kop wat mij betreft. Jan heeft gewoon een verkeerde keuze gemaakt door Jasper te verkiezen boven Evie. Ik denk dat het programma meer gebaat is bij een onafhankelijke jury die in de knock-outs haar veto uitspreekt over bepaalde kandidaten, zodat slechte kandidaten als Jasper er gewoon niet doorheen komen.

Precies en eens met je voorstel. De enige wie je het kan verwijten dat Jasper het zo ver heeft geschopt is niet Jasper zelf of de mensen die uit sympathie voor hem gestemd hebben. Jan Smit had een onzeker iemand zonder podiumervaring nooit mee moeten nemen naar de liveshows.
When life knocks you down, fight back!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2701 Gepost op: 28-03-2021, 16:10:37 »
Wat dat betreft wil ik Ali al jaren weg ::rofl:: Wat hij nog steeds doet bij de senioren-Voice snap ik nog steeds niet. Dat jolige mag best bij de Kids, maar ik ben ervan overtuigd dat de andere coaches ook echt wel grapjes kunnen maken. Hij heeft in die acht (!!) seizoenen dat hij er zit, nog geen één talent naar een betere plek dan de derde gestuurd. Nou ja, dat betekent dus waarschijnlijk ook dat de wat beteren niet naar hem gaan voor de coaching. Maar dan moet je je als programmamakers toch ook achter de oren krabben waardoor dat komt. Nou ja, waarschijnlijk omdat ze gewoon naar een coach willen waar ze echt goede (zang)ondersteuning krijgen. Het blijft desnoods de VOICE. Ali kan dat gewoon niet bieden ::) Ik snap oprecht niet dat hij al zo lang in die stoel zit.

Jan ben ik ook niet de grootste fan van maar soit. Die kan er nog mee door ten opzichte van Ali.

Ben ik het eigenlijk niet mee eens. Nouja hoe leuk hij wel of niet is, is natuurlijk een persoonlijke mening. Ik vind sowieso naast een Jan en Waylon, die ik beiden redelijk irritant vind, Ali B ondertussen een opluchting. Ik was in het begin ook een beetje tegen Ali gezien hij inderdaad geen zangkwaliteiten heeft en dit een zangcompetitie is. Maar die man heeft is wel super muzikaal als je ziet hoe hij freestyle rapt.

Jan daarentegen kan ook niet zuiver zingen hebben we o.a. gezien in de finale. Dat heb je een professionele zanger, kan ie alsnog niet zingen. Daarnaast mag Ali dan wel niet winnen, wat overigens voor de programma makers wsl een worst zal wezen want het gaat ook om entertainment value, maar Ali helpt af en toe wel ook zijn mensen buiten de Voice met zijn eigen platenlabel. Als we het dan toch ook hebben over succesvol zijn na the voice, dan kan Ali best een handige coach zijn. Alles bij elkaar vind ik hem dus best een prima coach.

Over de coaches, Anouk en Waylon zijn de echte coaches! niet voor niks dat hun telkens 1e en 2e zijn 8)
Waylon maakt ook veel rare keuzes hoor. O.a. bij de knockouts, soms met opmerkingen over dat hij meer seks wil horen in een liedje wat vaak redelijk ongepast is.

Anouk moet niet zeuren. Ze heeft zelf Hanin naar huis gestuurd. Dat was ook een potentiële winnaar.
Anouk mocht maar 2 meenemen en had 4 "potentiële winnaars" in haar team op dat moment, dus dat kan je haar moeilijk kwalijk nemen. Haar commentaar bij Hanin was (ondanks dat ik ook voor haar was) wel terecht ook. Wat ze doet, doet ze heel erg goed. Maar ze heeft wel een beperkt bereik waar soms dynamiek in ontbreekt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: The voice of holland
« Reactie #2702 Gepost op: 3-04-2021, 22:24:05 »
Vind jury in de kids variant wel leuk. Zeker voor de kids variant ook. Snelle een leuke aanvulling hier.

En of een coach kan zingen, hoeft niet altijd relevant te zijn. In de sport zie je ook wel coaches die de sport zelf nooit (op niveau) beoefend hebben. Als die wel muzikaal is en dingen goed kan horen en sturen, vertrouwen geven dan hoef je zelf helemaal niet te kunnen zingen. Daarnaast werken ze achter de schermen toch vast met een zangcoach?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2703 Gepost op: 13-06-2021, 23:25:31 »
Volgens Boulevard stopt Jan Smit met The Voice.

Dan zal Ali wel weer een jaar blijven :-X Maar goed volgens mij ben ik zo ongeveer de enige die niet zo’n fan van hem is binnen het TVOH format :P
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2704 Gepost op: 16-06-2021, 13:32:39 »
Jan deed het niet geweldig in zijn eerste jaar, maar ik had hem toch graag nog een jaar de kans zien krijgen. Ik begrijp dat hij er zelf voor heeft gekozen, dit terwijl hij eerst aan gaf graag te willen blijven.
Over Ali wel met je eens Sven. Hij zit in veel te veel talentenjachten en zeker bij The Voice is hij wat mij betreft wel klaar. Wat mij betreft blijven alleen Waylon en Anouk en krijgen we 2 nieuwe coaches.
When life knocks you down, fight back!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2705 Gepost op: 24-08-2021, 15:29:48 »
komende vrijdag nieuw seizoen The Voice Senior, aantal extra afleveringen dit keer

coaches: Frans Bauer, Ilse DeLange, Gerard Joling, Angela Groothuizen
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2706 Gepost op: 24-08-2021, 21:35:31 »
Zouden Ilse en Angela niet zo lekker werken met de andere coaches van het normale seizoen, dat ze steeds voor de Senior editie kiezen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2707 Gepost op: 24-08-2021, 22:09:22 »
In het geval van Angela denk ik, dat RTL liever jongere coaches heeft bij de andere edities. Past minder in de doelgroep. Van Ilse denk dat dit het beste in haar agenda in te passen is (even buiten corona om gerekend), seizoen duurt een stuk korter, minder kandidaten in een team. Die zit natuurlijk ook vaak in het buitenland.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2708 Gepost op: 24-08-2021, 22:58:13 »
^ Angela moest toen idd weg:

https://www.ad.nl/tv-en-radio/angela-groothuizen-vertrek-the-voice-kwam-niet-als-dreun~a786aacd/


Het lijkt er trouwens op dat Tim Hofman een negatieve (of realistische ::fluit::) docu gaat maken over The Voice. Over misstanden achter de schermen. Hij heeft het alleen over een talentenshow in Nederland, maar de reacties van oud-deelnemers Charly Luske & Charine Eyny lijken me duidelijk genoeg. 

https://www.mediacourant.nl/2021/08/tim-hofman-wil-the-voice-of-holland-slopen-onrust-bij-rtl/

Tim's oproep:

https://www.instagram.com/p/CS37j8hHZmk/

"... we hebben al een aantal verhalen, en dat van jou is ook zeer welkom. alles mag anoniem en we gaan, uiteraard, zorgvuldig om met jou en je verhaal. mail ons voor specifiek deze zaak op boosloket@bnnvara.nl, en deze oproep delen wordt ontzettend gewaardeerd. dank alvast!"

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2709 Gepost op: 25-08-2021, 06:34:33 »
Can't wait ::hyper::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2710 Gepost op: 25-08-2021, 10:23:08 »
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The voice of holland
« Reactie #2711 Gepost op: 25-08-2021, 19:06:33 »
Ik heb niks met the voice maar dat dit just a zangwedstrijd is waar de beste stem wint, daar geloof ik al jaren niks van.  De mensen achter het programma moeten iets kunnen met het winnende talent, als daar een gerenommeerd artiest staat met zijn eigen stijl is er niks meer te kneden .  Verder zal er ook wel de nodige aandacht zijn voor de vrijheid in keuze van de optredens en zeker over het contract wat de deelnemers krijgen .

Ik denk dat het goed is dat het een keer getoond wordt, maar of het echt groots wordt?  We shall see.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2712 Gepost op: 26-08-2021, 14:44:35 »
In het geval van Angela denk ik, dat RTL liever jongere coaches heeft bij de andere edities. Past minder in de doelgroep. Van Ilse denk dat dit het beste in haar agenda in te passen is (even buiten corona om gerekend), seizoen duurt een stuk korter, minder kandidaten in een team. Die zit natuurlijk ook vaak in het buitenland.

ja voor Ilse werkt dit denk ik ook het beste qua haar agenda

want dit jaar, voorjaar had ze duitse Let's Dance, begin volgend jaar haar jurydebuut bij Deutschland Sucht den Superstar (naast Florian Silbereisen en een hele bekende internationale songwriter Toby Gad)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2713 Gepost op: 29-08-2021, 10:33:44 »
aflevering 1 moet ik nog terugkijken op videoland (want ja vrijdag had ik de voetbalwedstrijd, mijn club Fortuna, gisteren mijn vader zijn favo club PSV, en vanavond robinson, dus waarschijnlijk maandag voor Meilandjes)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2714 Gepost op: 4-09-2021, 09:18:41 »
gewoon wow, hoe geweldig dit seizoen voice senior is tot nu toe, 2 afleveringen zoveel bekende gezichten ook weer

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



de coaches vind ik ook weer super leuk echt 4 perfecte coaches bij elkaar, leuke chemie hebben Angela, Frans, Ilse en Gerard vind ik, wel lachen hoe Gerard met ieder nummer meezingt lol


en inderdaad klopt wat RTL zegt, mooie verhalen zeker weten
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2715 Gepost op: 10-09-2021, 12:12:32 »
vanavond aflevering 3 van 4 van de blind auditions, daarna volgen 2 knockout afleveringen, en de finale (met natuurlijk de uitslag bij Jinek, en interviews met coaches/finalisten)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2716 Gepost op: 11-09-2021, 10:34:07 »
Blast from the Past
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


dat dansen van die coaches vooral Frans  ::rofl::



Gerard denken dat hij had gedrukt op laatste seconde, maar dat dat niet was  ::rofl::



sommige keuzes van kandidaten kun je meteen aan zien of ze gewoon lol willen hebben of echt aan hun carriere nog willen werken, Ilse geeft goede opbouwende kritieken vind ik, maar voor de lol is een Frans weer betere coach


volgende week laatste blind auditions
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2717 Gepost op: 24-09-2021, 19:20:08 »
Eerste van twee knock-out afleveringen vanavond van voice senior, met team gerard en team angela
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2718 Gepost op: 2-10-2021, 15:08:52 »
keuzes in de knockouts blijven moeilijk

Team Angela:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Team Ilse:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Team Frans:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Team Gerard:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



finale volgende week, het was sowieso weer een top seizoen
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2719 Gepost op: 8-10-2021, 14:45:36 »
voice senior finale vanavond, ben benieuwd wie er wint

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim