Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231583 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Hunted
« Reactie #1480 Gepost op: 21-03-2023, 17:26:10 »
Ja idd. De hunters konden er minder om lachen, denk ik. De chauffeur van Mark en Niels veroorzaakte blijkbaar bijna een aanrijding:
https://twitter.com/selmarsmit/status/1638090075522121729

Heftig!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1481 Gepost op: 21-03-2023, 17:41:16 »
Denzel: "Piepjes, wist ik veel dat ze daar iets mee konden."
Wat is het IQ van die gast? 70 of zo? Man, man, man...

Favoriete oneliner van Marcel deze reeks: "Als je tot aan je nek in de stront zit, moet je je hoofd nooit laten hangen."  ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1483 Gepost op: 27-03-2023, 12:24:06 »
Eindelijk gekeken. Wat een mooie laatste uitzending. Die schoenen van Jeroen bij de sloot ::rofl:: Wat was met name Sylvana goed zeg, wat dacht zij overal goed over na!

Erg leuk om de reacties van Hunters en deelnemers op de beelden te zien. Vooral die toestand op Schokland met Mark en Niels en drie hunterteams. Denzel en Famke Louise hadden dus totaal geen idee waar ze aan meededen, erg jammer zulke deelnemers.

De redactie heeft het de hunters goed lastig gemaakt met de vertreklocatie. Maar voor de deelnemers was het ook niet makkelijk, dat ze pas zo laat de info kregen. Heel knap hoe Selmar het wist te analyseren waardoor ze toch nog behoorlijk dichtbij kwamen.

Selmar, word je niet een beetje gestoord van dat jargon van die ex-agenten? Subjecten, voertuig, alfa bravo...

Keep calm and eat chocolates!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Hunted
« Reactie #1484 Gepost op: 27-03-2023, 17:58:37 »
Wat mij betreft een mega vermakelijk seizoen! Leuke kandidaten, eerlijke moeilijkheidsgraad voor beiden (kandidaten ~ hunters).

Ik heb wel, nu ik iets van 6 of 7 seizoenen gezien heb, dat ik het gevoel heb het concept wel te kennen. Komt misschien ook doordat er nu twee seizoenen per jaar zijn.

Persoonlijk vind ik dat de casting van het seizoen met onbekenden wat beter kan... ik vind de deelnemers nou niet echt iconisch. Vrij gewoontjes. Ik mis een beetje Reality-gehalte, zoals bij de VIPS (Niels en Mark bijvoorbeeld). Maar dat is mijn smaak, het blijft natuurlijk ook grotendeels een educatief spel.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1485 Gepost op: 27-03-2023, 20:56:28 »
Eindelijk gekeken. Wat een mooie laatste uitzending. Die schoenen van Jeroen bij de sloot ::rofl:: Wat was met name Sylvana goed zeg, wat dacht zij overal goed over na!

Erg leuk om de reacties van Hunters en deelnemers op de beelden te zien. Vooral die toestand op Schokland met Mark en Niels en drie hunterteams. Denzel en Famke Louise hadden dus totaal geen idee waar ze aan meededen, erg jammer zulke deelnemers.

De redactie heeft het de hunters goed lastig gemaakt met de vertreklocatie. Maar voor de deelnemers was het ook niet makkelijk, dat ze pas zo laat de info kregen. Heel knap hoe Selmar het wist te analyseren waardoor ze toch nog behoorlijk dichtbij kwamen.

Selmar, word je niet een beetje gestoord van dat jargon van die ex-agenten? Subjecten, voertuig, alfa bravo...
Wordt je mee besmet, en dan hoor je het niet meer

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1486 Gepost op: 27-03-2023, 20:57:16 »
Wat mij betreft een mega vermakelijk seizoen! Leuke kandidaten, eerlijke moeilijkheidsgraad voor beiden (kandidaten ~ hunters).

Ik heb wel, nu ik iets van 6 of 7 seizoenen gezien heb, dat ik het gevoel heb het concept wel te kennen. Komt misschien ook doordat er nu twee seizoenen per jaar zijn.

Persoonlijk vind ik dat de casting van het seizoen met onbekenden wat beter kan... ik vind de deelnemers nou niet echt iconisch. Vrij gewoontjes. Ik mis een beetje Reality-gehalte, zoals bij de VIPS (Niels en Mark bijvoorbeeld). Maar dat is mijn smaak, het blijft natuurlijk ook grotendeels een educatief spel.
Nou, daar kan ik mij best wel in vinden ja

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1487 Gepost op: 30-03-2023, 00:09:32 »
Ik heb nu ook al heel wat reeksen gezien, maar het gaat allerminst vervelen. Blijft een erg leuk programma om naar te kijken. Ik zeg: vooral doorgaan!    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1488 Gepost op: 4-04-2023, 17:05:14 »
Voor wie nog geen genoeg krijgt van Hunted; we zijn thuis nu begonnen met het kijken van de Belgische variant: Klopjacht. De eerste aflevering is gratis te kijken via NPO start, maar via GoPlay kun je ook de andere afleveringen en seizoenen kijken.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1489 Gepost op: 6-04-2023, 18:58:50 »
Dank voor de tip.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1490 Gepost op: 6-04-2023, 21:00:29 »
Voor wie nog geen genoeg krijgt van Hunted; we zijn thuis nu begonnen met het kijken van de Belgische variant: Klopjacht. De eerste aflevering is gratis te kijken via NPO start, maar via GoPlay kun je ook de andere afleveringen en seizoenen kijken.
En ook Celebrity Hunted UK is weer begonnen

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1491 Gepost op: 8-05-2023, 13:18:02 »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #1492 Gepost op: 8-05-2023, 13:27:47 »
 ::vergroot:: ::vergroot:: ah het is weer mei, dat kan maar één ding betekenen: tijd voor een nieuw seizoen!  (al moet ik, spoilers gelukkig ontweken tot nu toe, VIPS en een deel van vorig seizoen nog terugkijken  :-[ ). Succes/veel plezier Selmar  ::ok::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1493 Gepost op: 8-05-2023, 14:35:27 »
Veel succes Hunters!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1494 Gepost op: 10-05-2023, 08:03:32 »
Leuk  ::bravo::

Succes weer en komt er overigens nog een jungle versie.

Mijn hoofd wil ff niet op de naam komen 🤣

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #1495 Gepost op: 10-05-2023, 20:29:21 »
Mijn hoofd wil ff niet op de naam komen 🤣
Je bedoelt 'Hunted into the wild' ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1496 Gepost op: 11-05-2023, 13:15:58 »
Kijk aan het is weer zo ver. Later als vorig jaar volgens mij? Toen 28-4 tot 25-5?
@JP1999 mocht je ingeloot zijn, veel succes.
« Laatst bewerkt op: 11-05-2023, 13:32:09 door Enermol »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1497 Gepost op: 12-05-2023, 18:27:40 »
Je bedoelt 'Hunted into the wild' ;)
Die ja  ::rofl::

Kon er zo niet opkomen met mijn uitgeputte hoofd.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1498 Gepost op: 26-05-2023, 13:27:07 »
Succes Hunters!

Had me dit jaar ook opgegeven voor het seizoen van Hunted, maar helaas niet door de uiteindelijke selectie gekomen :(

Ben even star-struck dat de echte Selmar van Hunted gewoon op Realitynet is haha  ;D, kom ik nu ineens achter ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 26-05-2023, 13:31:05 door Koemba »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #1499 Gepost op: 26-05-2023, 19:36:48 »
Succes Hunters!

Had me dit jaar ook opgegeven voor het seizoen van Hunted, maar helaas niet door de uiteindelijke selectie gekomen :(

Ben even star-struck dat de echte Selmar van Hunted gewoon op Realitynet is haha  ;D, kom ik nu ineens achter ::rofl::
::rofl:: hahaha.

En jammer hoor. :( Volgend jaar gewoon weer proberen, maar wel eerst al je sporen op het forum wissen, want daar zit vast interessante info tussen voor Selmar :P